Календарне тематичне планування 6 клас 1 сем 4 години підручник Карпьюк

Про матеріал
Календарне планування на 1 семестр 4 години на тиждень, підручник Карпьюк, з ключовими компетентностями та очікуваними результатами, підходить для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ уроків англійської мови у 6 класах за підручником О. Карпюк, К. Карпюк “ English Kids Online 6 ”

І семестр

(4 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Лексика /

Граматика

Ключові компетентності

Зорове сприйняття

Сприйняття

 на слух

Усна взаємодія та продукування

Письмова взаємодія та продукування

Очікувані результати

Домаш-нє завдання

Вступ. (Starter)

1

02.09

Мої успіхи в

англійській

Countries, nationalities

 

 

 

Ex. 1, p. 6

Ex. 2, 3, p. 7, Ex. 4, 5, p. 8

 

Запитує про країну походження та національність людини, розповідає про членів своєї родини.

 

Розділ 1. Знову до школи (Back to school)

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

2

03.09

Шкільні правила

Bike rack, uniform, desperate, to lock, to moan, to remind, to shout, to swear, to yawn, in time (for).

Modality: Have to, must

Підприємливість і

фінансова

грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію, дотримуватися  етичної поведінки під час розв’язання життєвих

проблем.

Інноваційність:  уміння ставити перед собою досяжні та ускладнені цілі у вивченні

іноземної мови.

Громадянські та

соціальні

компетентності: усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для

підвищення власного добробуту

Інформаційно-комунікаційна

компетентність: вивчати іноземну мову з використанням спеціальних

програмних засобів, ігор, соціальних мереж.

 

Ex. 3, p. 10

 Ex. 1, 2, p. 10

Ex. 4, p. 11

Ex. 5, 3, p. 11

Розуміє та отримує основну інформацію щодо

шкільних правил

представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо

мовлення чітке й повільне.

 

3

04.09

Шкільні предмети

choir, Latin, physics, Biology, Orchestra, 1st Aid, Chemistry, Literature

Ex. 4, p. 12

Ex. 1, p. 12

Ex. 2, p. 12

 

Спілкується під час виконання простих повсякденних

завдань, використовуючи прості фрази, коли треба

щось попросити чи дати, отримати просту

інформацію та обговорити, що робити далі.

 

4

06.09

Шкільний веб-сайт

headmaster, stuff, fair, size

Ex. 1, p. 13

Ex. 2, p. 13, Ex. 3, p. 14

Ex. 1, p. 13, Ex. 4, 5, p. 14

 

Розуміє важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Розуміє короткий фактологічний опис школи. Бере участь у коротких діалогах.

 

5

09.09

Ти повинен слухати

 вчителя

Modality: Must, Have to, should

Ex. 2, 3, p.15

 

Ex. 1, p. 15

 

Використовує модальні дієслова must, have to, should у реченнях.

 

6

10.09

Улюблені предмети

discovery, event, war, to explain

 

Ex. 2, 3, p. 16

Ex. 1, 4, p. 16

 

Сприймає текст на слух та дає відповіді на питання. Бере участь у діалозі про шкільні предмети.

 

7

11.09

Як покращити

англійську

to improve, to develop, to understand, difficulty, to translate, instead of

Ex. 1, 2, 3(a), p. 17

Ex. 1, p. 17

Ex. 3(b), p. 17

 

Розуміє значення нових лексичних одиниць, читає та співвідносить частини тексту, розповідає про проблеми у вивченні англійської мови та пропонує шляхи їх вирішення.

 

8

13.09

Я говорю

англійською

кожного дня

Present Simple, Present Continuous

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 18

Будує речення у Present Simple, Present Continuous, доцільно їх вживає.

 

9

16.09

Улюблені вчителі

pet student, sense of humour, firm, honest, to punish

 

Ex. 1, 2(a), p. 19

Ex. 2(b), 3, p. 19

 

Розуміє значення нових слів, розуміє діалог про вчителів, бере участь у діалозі про шкільні предмети.

 

10

17.09

Моя школа

 

Ex. 2(a), p. 20

 

Ex. 2(b), p. 20

Ex. 1, 3, p. 20

Пише електронного листа про свій день у школі та про школу загалом.

 

11

18.09

Повторення.

Шкільні правила

was discovered

Ex. 1, p. 21, Ex. 2, p. 22

Ex. 3(b), p. 22

Ex. 3(a), p. 22

 

Розуміє короткі шкільні оголошення, читає текст та заповнює пропуски у реченнях інформацією з тексту, сприймає на слух розповідь про улюблений предмет та відповідає на запитання.

 

12

20.09

Повторення.

Шкільні предмети

to waste, nonsense, to advertise

Ex. 4(a, b), p. 22

 

Ex. 4(c), p. 23, Ex. 5, p. 23

Ex. 6, p. 23

Читає текст, доповнює речення та аргументує відповідь, створює та захищає проєкт про школу своєї мрії.

 

13

23.09

Перевір себе!

Діагностувальна

робота №1

Ex. 1 – 3, p. 24

 

Розділ 2. My amazing family (Моя дивовижна родина)

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

14

24.09

Роль сім’ї

couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas, to have in common, to look after

Математична

компетентність: використовувати математичні методи (графіки, схеми) для

виконання комунікативних завдань.

Навчання впродовж

життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення

іноземної мови.

Громадянські та

соціальні

компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною

мовою.

Підприємливість і

фінансова

грамотність: ініціювати усну взаємодію, креативність.

Ex. 1, p. 26, Ex. 3, p. 27

Ex. 1, 2, p. 26

Ex. 4, p. 27

 

Розуміє нові слова та текст, обирає твердження, що відповідають змісту тексту, розповідає про роль сім'ї у суспільстві, бере участь у діалозі про родину.

 

15

25.09

Риси особистості

serious, friendly, nice, polite, careful, intelligent, neat, tidy, boring, annoying

Ex. 1, 2, 3(a), p. 28

 

Ex. 3(b), 4, p. 28

 

Розуміє нові слова, уміє розрізняти та утворювати запитання про зовнішність та риси характеру людини та відповідати на них.

 

16

27.09

 Моя родина

beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong

Ex. 2, p. 29, Ex. 3, 4, p. 30

 

Ex. 1, p. 29

Ex. 5, p. 30

Розуміє нові слова та текст, розповідає про риси характеру членів родини.

 

17

30.09

Дівчина, яку я бачив

у школі

Relative pronouns: who, that, which

Ex. 1, 2, p. 31

 

Ex. 4, p. 31

Ex. 3, p. 31

Уміє вживати відносні займенники описуючи людей.

 

18

01.10

Родина Емми

architect, au-pair, cameraman, equipment, kindergarten, studio, van

Article: a / an

 

Ex. 2, 3, 4(b), p. 32

 

Ex. 1, 4(a), p. 32

 

Розуміє нові слова, розуміє розповідь на слух та відповідає на запитання. Вживає неозначений артикль із назвами професій.

 

19

02.10

Які твої

однокласники?

Verb: is (`s), has (`s)

 

 

Ex. 1, 2, 3, 5, p. 33

Ex. 4, p. 33

Ставить запитання та відповідає про риси характеру людини.

 

20

04.10

Він гарно

навчається

Adverbs of manner

Ex. 2, 3, p. 34

 

 

Ex. 1, 4, p. 34

Утворює прислівники способу дії та правильно вживає їх у реченнях.

 

21

07.10

Кузини Емми

 

 

Ex. 1(a), 2, p. 35

Ex. 1(b), 3, p. 35

 

Розуміє розповідь та діалог про сім’ю на слух, розповідає про свою родину, бере участь у діалозі про родину.

 

22

08.10

Родина Нелл

 

Ex. 1, p. 36

 

 

Ex. 1, 2, p. 36

Пише про свою родину, читає та доповнює листа про родину за малюнком.

 

23

09.10

Повторення.

Зовнішність та

риси характеру

 

Ex. 1, 3, p, 37

 

Ex. 2, p, 37

Ex. 4, p. 37

Розуміє лексичні одиниці теми, уміє вживати відносні займенники у реченнях.

 

24

11.10

Повторення.

Знайомтеся з моєю родиною

 

Ex. 5, 6, 7, p. 38, Ex. 8, p. 39

 

 

Ex. 9, p. 39

Утворює прислівники способу дії, розуміє текст та доповнює речення, складає схему родинного дерева за описом родини, створює та захищає проєкт.

 

25

14.10

Перевір себе!

Діагностувальна

робота №2

Ex. 1 – 4, p. 40

 

Unit 3. What about your free time? (Твій вільний час)

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність та спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

26

15.10

Інтернет: добре чи погано?

hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend

Математична

компетентність: готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання

комунікативних і навчальних проблем.

Інформаційно-комунікаційна

компетентність:

уміння застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки

інформації відповідно до поставлених завдань.

Навчання впродовж

життя:

самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію

з різних джерел та критично оцінювати її.

Підприємливість і

фінансова

грамотність:

уміння ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію

іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої

проблеми

 

 

Ex. 3, p. 42

Ex. 1, 2, p. 42 - 43

 

Ex. 4, 4, p. 43

 

Ex. 5, p. 43

Розуміє нові слова, розуміє на слух та читає текст, відповідає на запитання, пише про своє ставлення до Інтернету

 

27

16.10

Мої однокласники

height, build

Ex. 1(a), p. 44

Ex. 2(a), p. 44

Ex. 2(b), 3,  p. 44

Ex. 1(b), p. 44

Описує однокласників використовуючи мовний інвентар теми.

 

28

18.10

Усі люди різні

behaviour, difference, friendship, individual,

skating rink, various,

to differ,

definitely,

instead

Ex. 1, p. 45

Ex. 2, p. 46

Ex. 5, p. 46

Ex. 3, 4, p. 46

 

Розпізнає та розуміє неозначені займенники, розуміє нові слова, читає текст та бере участь у його обговоренні, розпитує про хобі однокласників, розповідає про них.

 

29

21.10

Рон відвідував бабусю на минулих вихідних

Past Simple

 Ex. 2, p. 47

Ex. 1, 3, p. 47

 

Ex. 4, p. 48

Будує речення у Past Simple, розрізняє та вживає правильні та неправильні дієслова.

 

30

22.10

Твій День народження

Past Simple

 

 

Ex. 5, 6, 7, 8, p. 48

 

Утворює запитання та дає короткі відповіді, використовуючи Past Simple. Розпитує друга про вчорашній день, подіі в минулому, та День народження.

 

31

23.10

Друзі Емми

 

Ex. 1, 2, p. 49, Ex. 3, p. 50

Ex. 1, 2, p. 49, Ex. 3, 4, p. 50

Ex. 5, p. 50

 

Розуміє на слух розповіді про людей, виокремлює потрібну інформацію. Розпитує партнера та дає відповіді на запитання.

 

32

25.10

Мої розваги у вільний час

 

Ex. 2, p. 51

 

Ex. 3, p. 51

Ex. 1, p. 51

Розповідає про розваги у вільний час.

 

33

04.11

Хобі моїх близьких

Verb: ‘-ing’ form of the verbs

Ex. 1, 2, p. 52

 

Ex. 3, p. 52

Ex. 1, 2, p. 52

Розпитує та дає відповіді про розваги у вільний час.

 

34

05.11

Запрошення друга

Making suggestions and invitation

Ex. 1(a), p. 53

Ex. 1(a), p. 53

Ex. 1(b), p. 53

Ex. 2, p. 53

Запрошує друга на вечірку/День народження/до себе/басейн.

 

35

06.11

Запрошення на вечірку

 

 

Ex. 1(a), p. 54

 

Ex. 1(b), 2,  p. 54

Розуміє на слух текст, створює письмове запрошення на вечірку.

 

36

08.11

Улюблені розваги

мого друга

 

Ex. 1(a), p. 55

Ex. 2, p. 55

Ex. 1(b), 3, p. 55

 

Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань.

 

37

11.11

Вікторина у

журналі для для

підлітків

 

Ex. 4, p. 56

Ex. 6, 7, p. 57

Ex. 5, p. 57

Ex. 8, p. 57

Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. Працює над проєктом та захищає його.

 

38

12.11

Перевір себе!

Діагностувальна робота №3

Ex. 1 – 3, p. 58

Unit 4. Let`s go shopping! (Гайда за покупками!)

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність та участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

39

13.11

Усе в одному місці

accessories, brand, butcher`s entertainment, mall, necessity, huge, to offer, to be into smth

Інформаційно-комунікаційна

компетентність: вивчати іноземну мову з використанням спеціальних

програмних засобів, ігор, соціальних мереж;

створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами;

спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;

застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки

інформації відповідно до поставлених завдань.

Громадянські та

соціальні

компетентності: переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/

компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування.

Навчання впродовж

життя:

уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію

з різних джерел та критично оцінювати її;

уміння організовувати свій час і навчальний простір;

внутрішня мотивація та впевненість в успіху.

Громадянські та

соціальні

компетентності:

співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною

мовою.

Підприємливість і

фінансова

грамотність:

генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та

об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя.

Ex. 1,  2, p. 60, Ex. 4(a), p. 61

Ex. 1,  p. 60

Ex. 3, 4(b), 5,  p. 61

 

Розуміє на слух та читає текст, розуміє нові лексичні одиниці, створює презентацію торгівельного об’єкту використовуючи ІКТ

 

 

40

15.11

У магазині

cashier,

customer,

cheap,

expensive,

to pay, price,

trolley, dairy, fishmonger`s

Ex. 2, 3, p. 62

Ex. 1, p. 62

 

Ex. 4, p. 62

Розуміє значення нових слів, утворює речення з ними.

 

41

 

18.11

Види шопінгу

chain, fitting room, goods, item, variety,

separate,

to prefer,

to sell,

to be full of

smth,

to make sure,

to try on

smth

Time

expressions:

every, once,

twice, three

times, four

times

Ex. 2,  p. 63, Ex. 3, p. 64

Ex. 2,  p. 63

Ex. 1, p. 63, Ex. 4, 5, p. 64

 

Читає та слухає з розумінням текст, доцільно  використовує слова every, once, twice, three times, four times, розпитує партнера про місця покупок.

 

42

19.11

У торгівельному

центрі

Present

Simple

Passive

Ex. 3, p. 65

 

 

Ex. 1, 2, 4, p. 65

Доцільно використовує Present Simple Passive.

 

43

20.11

Купуємо одяг

cash, change, credit card,

discount,

medium,

receipt,

section, to

cost, to fit, to pay in cash, to pay

by credit card

 

Ex. 2, 3,  p. 66

Ex. 1, 4, p. 66

 

Розуміє на слух розмову у магазині, бере участь у подібному діалозі.

 

44

22.11

Розміри та ціни

XS, S, M, L,

XL

Ex. 1, 2, 4, 5, p. 67

Ex. 2, p. 67

Ex. 3, p. 67

 

Називає розміри та ціни товарів, доцільно використовує новий лексичний матеріал у реченнях.

 

45

25.11

Торгівельний центр

більший, ніж

магазин

Adjective: Comparatives

and

superlatives

Ex. 2, p. 68

 

Ex. 3, p. 68

Ex. 1, p. 68

Утворює вищий і найвищий ступені порівняння прикметників, доцільно їх використовує у реченнях.

 

46

26.11

Розмова з

продавцем

 

Ex. 1, p. 69

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, p. 69

 

Розуміє на слух розмову у магазині, бере участь у подібному діалозі, розпитує та вілповідає про вподобання у шопінгу.

 

47

27.11

Торгівельні центри

в Україні

 

Ex. 1,  p. 70

 

Ex. 1, p. 70

Ex. 2, p. 70

Читає та розуміє блог, відповідає на запитання, пише допис у блозі про торгівельні центри України.

 

48

29.11

Повторення.

Покупки у магазині

 

Ex. 1, 2, p. 71

 

Ex. 3,  p. 71

Ex. 4, p. 72

Доцільно викортстовує мовний інвентар розділу для виконання завдань.

 

49

02.12

Повторення.

Торгівельний центр

моєї мрії

 

 

 

Ex. 6, p. 72, Ex. 7, p. 73

Ex. 5, p. 72, Ex. 8, p. 73

Доцільно викортстовує мовний інвентар розділу для виконання завдань.

 

50

03.12

Перевір себе! Діагностувальна робота №4

Ex. 1 – 4, p. 74

Unit 5. Are you a vegetarian? (Ти вегетаріанець?)

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, з повагою ставиться до

людей праці. обговорює сучасні потреби в їжі рідної країни, людства взагалі.розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як

учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків

з іншими

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє цінність продуктів харчування. обговорює необхідності встановлення балансу між задоволенням

сучасних потреб людства

Здоров’я і безпека: Розуміє особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички, Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. знає

різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. наводить приклади продуктів здорового харчування.

Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. розподіляє

раціонально продукти харчування. складає перелік покупок, розраховує кошти на купівлю продуктів , наводить приклади коштовності власного

харчування.

 

51

04.12

Харчові звички

habit, vegetarian, light, to someone`s taste

Навчання впродовж

життя:

уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію

з різних джерел та критично оцінювати її.

Математична

компетентність:

готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання

комунікативних і навчальних проблем.

Екологічна

компетентність:

уміння пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Інформаційно-комунікаційна

компетентність:

уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами;

спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Підприємливість і

фінансова

грамотність:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та

об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя.

Ex. 2, p. 76

Ex. 1, p. 76

Ex. 3, 4, p. 77

 

 

Читає і розуміє текст, відповідає на запитання, знаходить в мережі Інтернет інформацію про харчові звички у різний країнах та ділиться нею з однокласниками.

 

52

06.12

Гарні манери

 

Ex. 1(b), p. 78

Ex. 1(a), p. 78

Ex.  2, 3,  p. 78

 

Доцільно використовує лексичний матеріал теми для заповнення пропусків у реченнях. Говорить про правила етикету за столом.

 

53

09.12

Їжа для здорорв’я

bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest

Ex. 2, p. 79

 

 

 Ex. 1, p. 79, Ex. 3, 4, p. 80

 

Веде бесіду про корисну їжу, читає та обговорює текст, розпитує та розповідає про їжу своїх однокласників.

 

54

10.12

Скільки їжі ми

маємо?

Determiner. Quantity: all, both, a few, a lot of / lots of

Ex. 2, p. 81

 Ex. 1, 2, p. 39

Ex. 4, p. 81

Ex. 1, 3, p. 81

Доцільно вживає квантифікатори з назвами продуктів харчування.

 

55

11.12

Приготування їжі

lamb, an oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table, compost, home-made

Ex. 1, p. 82

 Ex. 1, 2, p. 82

 Ex. 3, p. 82

 

Розуміє на слух діалог та нові слова, відповідає на запитання.

 

56

13.12

Посуд

fork, knife, tablespoon, dessertspoon, plate, bowl, glass,

cup, frying

pan,

saucepan,

grater, apron,

oven glove,

whisk,

chopping

board 

Ex. 1, 2(a), p. 83

Ex. 1, p. 83

Ex. 2(b), p. 83

 

Розуміє лекику теми та говорить про кухонні прилади.

 

57

16.12

Я поріжу огірки!

 

Future

Simple, be

going to,

Present

Continuous

for future

actions

Ex. 2(a), p. 84

 

Ex. 2(b), p. 84

Ex. 1, p. 84

Ставить дієслова у правильну часову форму, будує стверджувальні та питальні речення.

 

58

17.12

Контроль

розуміння на слух

 

 

 

 

 

 

 

59

18.12

Контроль усної

взаємодії та продукування

 

 

 

 

 

 

 

60

20.12

Контроль письмової взаємодії та продукування

 

 

 

61

23.12

Контроль

читання

 

 

 

62

24.12

Урок узагальнення матеріалу за І с

 

 

 

63

64

25.12

27.12

Урок узагальнення матеріалу за І

семестр

 

 

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати

  1.      Я, моя сім’я, мої друзі

(зовнішність, риси характеру)

Особистісна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

опис зовнішності людини, характеристика її поведінки

  1.      Покупки

(відвідування магазинів)

Особистісна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

розпитування з метою роз’яснення та уточнення інформації, надання необхідної відповіді

  1.      Харчування

(традиції харчування)

Особистісна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

пропонування, приймання, відхилення пропозиції

  1.      Спорт

(характеристика видів спорту)

 

Особистісна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

розповідь та запитування про види діяльності

  1.      Подорож

(транспорт, підготовка до подорожі, проїзні документи)

 

Публічна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

висловлення своїх вражень, почуттів та емоцій

  1.      Велика Британія (Лондон)

 

Публічна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

надання та запитування інформації про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається

  1.      Україна (Київ)

 

Публічна сфера спілкування

Мовленнєві функції:

надання та запитування інформації про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається

  1.      Шкільне життя

(улюблені предмети)

Освітня сфера спілкування

Мовленнєві функції:

аргументація свого вибору, точки зору

 

Лексичний компонент лінгвістичної компетенції:

зовнішність людини, риси

характеру;

види магазинів, основний ассортимент товарів, гроші;

назви страв;

види спорту;

види транспорту;

назви проїзних документів;

визначні місця столиць;

види діяльності на уроках

 

 

 

 

 

Граматичний компонент лінгвістичної компетенції:

диференціація Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple, Past Continuous, Future Simple, структури to be going to (упродовж року);

артикль (відсутність артиклю);

 

 

 

 

 

 

іменник (власні і загальні назви);

 

 

 

модальні дієслова і структури (may, must, can/could, have to/had to, would/wouldn’t like);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

абсолютний присвійний займенник (mine, yours, his, hers, its, ours, theirs);

 

прислівник способу дії (slowly, well etc.), ступені порівняння прислівників;

 

 

 

 

 

сполучник (but, because);

 

 

 

 

 

кількісний числівник (до 1000);

 

 

 

 

 

 

прийменник (позначення приналежності: of, with, without)

 

 

 

 

Фонетичний компонент лінгвістичної компетенції (рівень усного та писемного мовлення):

вимова, читання, письмо

 

Соціокультурна компетенція:

інтерес і ставлення до англійської мови, культури її народу-носія, особливостей стилю життя; репрезентація культури рідної країни; міжкультурна комунікація, ставлення до думки співрозмовника

 

Загально-навчальна компетенція:

Спостереження; усвідомлення мети; співпраця; практичне застосування англійської мови; пошук та передача інформації

 

Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на  довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу.

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція) у процесі активного застосування мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць.

Формування умінь спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну.

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату.

 

 

Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються або через певні проміжки часу у повсякденному житті, або мали місце в минулому, або матимуть місце у майбутньому  шляхом створення проблемних ситуацій та з опорою на алгоритм міркувань, що призводить до прийняття правильного рішення.

Формування фонематичного сприймання та аналізу на основі привертання слухової уваги до слів, що не потребують артикля з наступним аналізом таких випадків шляхом навмисного підсилення голосу педагогом в момент їхнього звучання та повторення відповідного слова у разі необхідності.

 

 

Формування уміння диференціювати власні та загальні іменники, правильно добирати їх відповідно до ситуації англомовного спілкування шляхом привертання уваги до особливостей звучання у контексті ігрових ситуацій.

 

Формування уміння аналізувати речення з метою визначення модального дієслова, самостійно добирати необхідне відповідно до змісту висловлювання, та вживати після нього неозначену форму дієслова, акцентуючи увагу на випадках відсутності частки to, шляхом привертання уваги до особливостей звучання та використання алгоритму міркувань, що дозволяють прийняти правильне рішення (наприклад, 1)«аналіз конструкції речення» на предмет наявності модального дієслова, 2)«розпізнавання модального дієслова», 3)«визначення відсутності або наявності частки to», 4)виконання дії, що передбачено умовами завдання) у контексті ігрових ситуацій.

Формування уміння розпізнавати на слух та під час зорового сприймання абсолютні присвійні займенники, відрізняючи їх від інших, визначати їх місце в реченні та правильно використовувати в процесі самостійного конструювання речень шляхом навмисного підсилення голосу педагогом в момент їхнього звучання, повторення відповідного слова у разі необхідності, а також його індикації за допомогою різних кольорів, жирного шрифту тощо.

 

Формування уміння розпізнавати прислівники способу дії у процесі слухового сприймання слів, словосполучень, речень, та самостійно використовувати їх відповідно до заданого контексту шляхом привертання уваги до особливостей звучання та вимови у контексті ігрових ситуацій; формування уміння розпізнавати та використовувати у мовленні ступені порівняння прислівників з опорою на слухове та зорове сприймання, шляхом привертання уваги до закінчень, характерних кожному зі ступенів, спеціальних допоміжних слів (у випадках багатоскладовості) інтонаційно, за допомогою жирного шрифту, різних кольорів тощо.

 

 

Формування уміння розрізняти сполучники за значенням та вживати їх у відповідному мовному контексті шляхом здійснення аналізу змісту речення на основі слухового та зорового сприймання інших членів речення з метою прийняття правильного рішення стосовно вибору відповідного сполучника.

 

Формування уміння розрізняти та використовувати кількісні числівники з опорою на слухове та зорове сприймання, послідовно та вибірково відтворювати їх за необхідності називання кількості предметів відповідно до контексту мовленнєвої ситуації шляхом багаторазового повторення під час участі у різноманітних іграх, що дозволяють полегшити запам’ятовування (наприклад, за рахунок групування на основі спільності ознак звучання та написання на початку слова: six, sixteen, sixty etc., утворення однакових за звучанням та написанням частин слова, що розташовано в кінці: thirteen, fourteen, fifteen; twenty, thirty, forty etc.).

Формування уміння розрізняти прийменники за їх значенням, упереджаючи помилкову заміну прийменника of на прийменник from у випадках позначення матеріалу, з якого створено предмет, а також помилкову вимову у звукосполученні [th] у процесі вимови прийменників на основі слухового та зорового контролю шляхом створення ігрових ситуацій, які передбачають довільне виправлення помилок.

 

 

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях.

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке «відставання» процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію («Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це», «Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання» тощо), розкриття значення незнайомих слів на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, у процесі читання текстів особистого характеру (листів, листівок, створених власноруч), що є додатковим стимулом для опанування навички читання.

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті  шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.

Формування умінь запам'ятовувати англомовні лінгвістичні одиниці (англійські слова) спочатку на основі лише зорового сприймання та письмово відтворювати їх, спираючись на оперативну зорову пам'ять; далі - на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення) та письмово відтворювати їх, спираючись на слухове сприймання мовлення педагога та зорово-слухову оперативну пам'ять; далі - на основі лише слухового сприймання мовлення педагога, спираючись на слухову оперативну пам'ять, з метою вдосконалення письма.

Формування навичок контролю за якістю вимови (у разі її присутності) в процесі письма, співставлення результатів вимови (уявлень у разі відсутності вимови) та написання з метою адекватно оцінювати власний результат та вносити відповідні поточні корективи.

Формування умінь здійснювати переклад з рідної мови на англійську шляхом актуалізації англомовних еквівалентів (уявлень про їхній звуко-буквений склад) з метою автоматизації іншомовних комунікативних навичок у процесі організації різноманітних колективних ігор, що передбачають спочатку часткове відтворення (доповнення слів, словосполучень, речень елементами, яких не вистачає тощо), а далі - повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції, дотримуючись правил граматики та орфографії, а також здійснювати контроль з опорою на зорове сприймання результатів писемного відтворення лінгвістичних одиниць, шляхом створення ситуацій довільного зосередження уваги на технологіях породження іншомовних висловлювань з їх подальшим писемним відтворенням (писемне спілкування із реальним або уявним другом у процесі листування).

Формування високого рівня загальної культури та іншомовної мовленнєвої поведінки шляхом організації бесід виховного характеру, читання текстів, виконання різноманітних завдань відповідного змісту (у тому числі прослуховування аудіозаписів) у контексті кожної з лексичних тем із застосуванням ігрових ситуацій.

 

Формування довільної уваги, пам’яті,  контролю (зорової, слухової, мовнорухової модальностей) у процесі сприймання нового навчального матеріалу шляхом створення стимулюючого середовища: яскравої наочності, доступності інструкцій до завдань, новизни та оптимальної інтенсивності подачі навчального матеріалу через створення ігрових ситуацій, колективне складання алгоритмів або моделей міркувань для виконання конкретних завдань, аналіз групових та власних досягнень у ході виконання завдань з подальшим оцінюванням кінцевого результату, а також обговорення можливих помилок перед початком виконання у подальшому аналогічних завдань.