№ п/п |
Назви розділів і тем |
Дата |
1.
|
Діагностика комунікативних можливостей дітей. |
05.09 |
2. |
Знайомство з базовими картками ПЕКС. |
07.09 |
3. |
Поняття про картки «Стоп», «я хочу», «я не хочу». |
12.09 |
4 |
Використання карток «Стоп», «я хочу», «я не хочу». |
14.09 |
5. |
Поняття про картки «так», «ні», «допоможи» |
19.09 |
6. |
Створення ситуацій для використання карток «так», «ні», «допоможи». |
21.09 |
7. |
Формуавння потрібних навичок та закріплення бажаної поведінки за допомогою жетонів. |
26.09 |
8. |
Сприймання сенсорної інформації. Картки ПЕКС «теребити», «махати», «рвати», «стукати». |
28.09 |
9. |
Створення ситуацій з використання карток сенсорної інтеграції. Картки ПЕКС «теребити», «махати», «рвати», «стукати». |
03.10 |
10. |
Створення ситуацій з використання карток сенсорної інтеграції. «облизувати», «Слух», «нюх», «зір». |
05.10 |
11. |
Позначення та відтворення основних емоції: радості , здивування, страху , гніву. |
10.10 |
12. |
Створення ситуацій для використання карток ПЕКС : радості , здивування, страху , гніву. |
12.10 |
13. |
Позначення емоцій : Злість, спокій, втома. |
17.10 |
14. |
Використання карток ПЕКС з різних тематичних груп. |
19.10 24.10 |
15. |
ПЕКС Спілкування: «грати разом», «поганий хлопчик» , «мене обрахали», «віддай», «мене сварили». |
26.10 |
16. |
Створення ситуацій використання карток ПЕКС Спілкування: «грати разом», «поганий хлопчик» , «мене обрахали», «віддай», «мене сварили». |
07.11 |
17 |
Картки ПЕКС Правила: «не брати чужі речі», «не плювати», «віддай», «не щипати», «не кусати». |
09.11 |
18 |
Створення ситуацій використання карток ПЕКС Правила: «не брати чужі речі», «не плювати», «віддай», «не щипати», «не кусати». |
14.11 16.11 |
19. |
Музика та ритміка, ознайомлення з картками «ходити на п’ятках», «ходити навшпиньки», «марширувати» |
21.11 |
20. |
Ознайомлення з ПЕКС картками «роби гімнастику», «виконувати вправи з м’ячкм», «викоеувати вправу з брязкальцем». |
23.11 |
21 |
Ознайомлення з ПЕКС картками « слухати музику» , «грати на металофоні», «грати на барабані», «грати на ложках «, «грати на сопілці». |
28.11 |
22. |
Використаня карток в ситуації. |
30.11
|
23. |
Ознайомлення з картками з нназвами музичних інструментів. |
05.12 |
24. |
Пошук відповідних ПЕКС карток до заданих музичних інструментів. |
07.12 |
25 |
Виконання дій вказаних на запропонованих педагогом картках. |
12.12 |
26. |
Знайомство дітей з порами року. (картки) |
14.12 |
27. |
Знайомство дітей з картками, що відповідають особливостям погодніх умов (Дощ,сніг,сонце, вітер) |
19.12 |
28. |
Використання карток ПЕКС на тему частини тіла. |
21.12 |
29. |
Пошук по заданих картках відповідних частин тіла на собі. |
26.12 |
30. |
Підсумок вивченого. |
28.12 |