28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Календарне з альтернативної комунікації для дітей, які не розмовляють та для дітей з порушеннями аутичного спектру

Про матеріал
Календарне з альтернативної комунікації для дітей, які не розмовляють та для дітей з порушеннями аутичного спектру.
Перегляд файлу

п/п

Назви розділів і тем 

Дата

1.

 

 

Діагностика комунікативних можливостей дітей.

05.09

2.

Знайомство з базовими картками ПЕКС.

07.09

3.

Поняття про картки «Стоп», «я хочу», «я не хочу».

12.09

4

Використання карток «Стоп», «я хочу», «я не хочу».

14.09

5.

Поняття про картки «так», «ні», «допоможи»

19.09

6.

Створення ситуацій для використання карток «так», «ні», «допоможи».

21.09

7.

Формуавння потрібних навичок та закріплення бажаної поведінки за допомогою жетонів.

26.09

8.

Сприймання сенсорної інформації. Картки ПЕКС «теребити», «махати», «рвати», «стукати».

28.09

9.

Створення ситуацій з використання карток сенсорної інтеграції. Картки ПЕКС «теребити», «махати», «рвати», «стукати».

03.10

10.

Створення ситуацій з використання карток сенсорної інтеграції. «облизувати», «Слух», «нюх», «зір».

 05.10

11.

Позначення та відтворення основних емоції: радості ,  здивування, страху , гніву.

10.10

12.

Створення ситуацій для використання карток ПЕКС : радості ,  здивування, страху , гніву.

12.10

13.

 Позначення емоцій : Злість,  спокій, втома.

17.10

 

14.

Використання карток ПЕКС з різних тематичних груп.

19.10

24.10

15.

ПЕКС Спілкування: «грати разом», «поганий хлопчик» , «мене обрахали», «віддай», «мене сварили».

26.10

16.

Створення ситуацій використання карток ПЕКС Спілкування: «грати разом», «поганий хлопчик» , «мене обрахали», «віддай», «мене сварили».

07.11

17

Картки ПЕКС Правила: «не брати чужі речі», «не плювати», «віддай», «не щипати», «не кусати».

09.11

18

Створення ситуацій використання карток  ПЕКС Правила: «не брати чужі речі», «не плювати», «віддай», «не щипати», «не кусати».

14.11

16.11

19.

Музика та ритміка, ознайомлення з картками «ходити на п’ятках», «ходити навшпиньки», «марширувати»

21.11

20.

Ознайомлення з ПЕКС картками «роби гімнастику», «виконувати вправи з м’ячкм», «викоеувати вправу з брязкальцем».

23.11

21

Ознайомлення з ПЕКС картками « слухати музику» , «грати на металофоні», «грати на барабані», «грати на ложках «, «грати на сопілці».

28.11

22.

Використаня карток в ситуації.

30.11

 

23.

Ознайомлення з картками з нназвами музичних інструментів.

05.12

24.

Пошук відповідних ПЕКС карток до заданих музичних інструментів.

07.12

25

Виконання дій вказаних на запропонованих педагогом картках.

12.12

26.

Знайомство дітей з порами року. (картки)

14.12

27.

Знайомство дітей з картками, що відповідають особливостям погодніх умов (Дощ,сніг,сонце, вітер)

19.12

28.

Використання карток ПЕКС на тему частини тіла.

21.12

29.

Пошук по заданих картках відповідних частин тіла на собі.

26.12

30.

Підсумок вивченого.

28.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Yalovoy Alex
    Доброго дня! За якою програмою Ви складали календарний план з альтернативної комунікації?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайліченко Ольга
    доброго вечора. Чи можна вас попросити скинути програму за якою ви складали це планування???
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
2396
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку