Календарне планування з географії. 6 клас

Про матеріал

Календарне планування з географії для 6 класу.

Складено відповідно до:

Програми : «Географія 6-9 класи» (наказ МОН від 07.06.2017р. №804)

Підручника: Географія. 6 клас/ В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова.- К. Генеза, 2014

Перегляд файлу

ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ

6 КЛАС

(70 годин, 2 години на тиждень)

Складено відповідно до:

Програми : «Географія 6-9 класи» (наказ МОН від 07.06.2017р. №804)

Підручника: Географія. 6 клас/ В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова.- К. Генеза, 2014

Дата

Корекція

Зміст уроку

Домашнє завдання

Вступ (2 години)

1.

 

 

Знайомство з наукою про Землю та її жителів

Опрацювати §1 та с. 3-4 підручника.

Скласти список книг з географії, які є вдома.

Виписати географічні терміни та назви з однієї книги.

2.

 

 

Географічні дослідження.

Дослідження. Спостереження за змінами в природі

§ 2

Розпочати проведення регулярних спостережень за погодою.

Розділ І. Розвиток географічних знань про Землю (5 години)

3.

 

 

Уявлення про Землю в давнину.

§ 3

4.

 

 

Відкриття нових земель.

§4-5

2. Позначити на к. к. маршрути подорожей.

 

5.

 

 

Навколосвітні експедиції, їх географічне значення

§ 5. Знайти геогр. об’єкти, які названі на честь Дж. Кука, підписати їх на к. к.

6.

 

 

Освоєння полярних широт.  Сучасні географічні дослідження.

§ 6-7

Підготуватися до підсумково-узагальнюючого уроку

7.

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок за темою «Вступ» та розділом «Розвиток географічних знань про Землю»

Повторити §§ 1-7.

Розділ ІІ. Земля на плані і карті (11 годин+2 год. резерв)

Тема 1. Орієнтування на місцевості (2 год.)

8.

 

 

Способи орієнтування на місцевості

§ 8.

9.

 

 

Компас. Поняття про азимут

§ 9. Виготовити найпростіший магнітний компас

Тема 2. Способи зображення Землі (6 год.)

10.

 

 

Способи зображення Землі.

§ 10.

Скласти 5 запитань до тексту параграфа.

11.

 

 

Масштаб і його види

 

  1. § 11. Скласти творче запитання , пов’язане зі способами зображення земної поверхні, обміркувати відповіді до нього

12.

 

 

Практична робота №1  (оцінювана) «Розв’язування задач використанням різних видів масштабу».

  1.  

13.

 

 

Умовні знаки плану. Визначення напрямків на плані.

§ 12.

14.

 

 

Складання плану за допомогою умовних топографічних знаків.

§ 13. Скласти зашифрований лист за допомогою умовних знаків і призначте в ньому зустріч своїм друзям.

15.

 

 

Географічна карта

§ 14-15. Знайти різні види умовних позначень геогр.. карт, намалювати їх у зошиті

Тема 3. Географічні координати (3 год.)

16.

 

 

Градусна сітка на глобусі й географічній карті

§ 16

17.

 

 

Географічні координати

§ 17

18.

 

 

Правила відліку географічної широти і довготи

§ 18.

19.

 

 

Практична робота № 2 (оцінювана). Визначення географічних координат за географічною картою

Визначити географічні координати деяких столиць країн світу.

20.

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

Розділ ІІІ. Оболонки Землі (41 години)

Тема 1. ЛІТОСФЕРА (12 +1 год)

21.

 

 

Внутрішня будова Землі

§ 19.розпочати роботу над міні-проектом про унікальні форми рельєфу Землі.

22.

 

 

Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити, наслідки їх переміщення.

§ 20

Підписати на контурній карті найбільші літосферні плити.

23.

 

 

Рухи земної кори. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни в земній корі та на поверхні земної кулі.

§ 21.

24.

 

 

Землетруси.

§ 22.

Описати руйнівний землетрус. Спланувати свої можливі дії.

25.

 

 

Вулканізм і вулкани, гейзери. Сейсмічні пояси Землі.

Практична робота № 4 (початок). Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів

§ 23. Створити модель вулкана з пластиліну (в розрізі, вулкан у стані спокою та під час виверження).

26.

 

 

Зовнішні процеси, що обумовлюють зміну земної кори

§ 24-25.

27.

 

 

Мінерали, гірські породи. Корисні копалини та їх значення в житті та діяльності людини.

Опрацювати опорний конспект

Дослідити, які корисні коп.. було використано в облашт.. вашого житла

28.

 

 

Відносна та абсолютна висота. Зображення нерівностей земної поверхні на плані й карті

§ 26.

29.

 

 

Основні форми рельєфу Землі. Рівнини

Практична робота № 4 (продовження). Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.

§ 27. Позначити на контурній карті України рівнини. Скласти кросворд, використовуючи назви рівнин.

30.

 

 

Основні форми рельєфу Землі.  Гори

Практична робота № 4 (продовження). Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.

 § 28.

31.

 

 

Рельєф дна океану.

Практична робота № 4 (закінчення). Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.

§ 29.

32.

 

 

Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона

§ 30.

33.

 

 

Контрольна робота

 

Тема 2. АТМОСФЕРА (12+1 год)

34.

 

 

Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері.

§ 31.

Знайти в Інтернеті інформацію про основні способи вивчення атмосфери

35.

 

 

Добовий хід температури повітря, причини його коливання.

Практична робота №4 (початок). Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою.

§ 32.

Розв’язати задачу.

36.

 

 

Річний хід температури повітря. Теплові пояси

§ 33.

Підготувати повідомлення про температурні рекорди на Землі.

37.

 

 

Атмосферний тиск.

Практична робота №4 (закінчення). Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою.

§ 34.

Скласти задачі на визначення атмосферного тиску на різній висоті.

38.

 

 

Вітер

§ 35. Користуючись календарем погоди, скласти розу вітрів одного з місяців.

39.

 

 

Вода в атмосфері

 

§ 36. Скласти діаграму хмарності за календарем спостережень на один будь-який місяць.

40.

 

 

Хмари й туман

§ 37.

41.

 

 

Атмосферні опади

§ 38. Скласти діаграму кількості опадів

42.

 

 

Погода, її елементи, мінливість

§ 39-40. Записати в зошит приклади народних прикмет про погоду.

43.

 

 

Практична робота № 5 (оцінювана). Складання графіка зміни температури повітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз

Повторити §§ 31-40.

44.

 

 

Клімат.  Кліматичні пояси. Зміни клімату

§ 41.

45.

 

 

Вплив людини на атмосферу і клімат.

§ 42. З’ясуйте, які джерела забруднення повітря є у вашому населеному пункті

46.

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

Тема 3. ГІДРОСФЕРА (12 годин)

47.

 

 

Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери.

§ 43. Скласти схему світового кругообігу води

48.

 

 

Світовий океан і його частини. Острови в океані

Практична робота №6 (початок). . Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер.

§ 44. Скласти кросворд за номенклатурою Світового океану

49.

 

 

Властивості вод Світового океану. Рух води у Світовому океані.

§§ 45-46. Напишіть план дій під час цунамі

50.

 

 

Багатства вод Світового океану. Океан та людина

§ 47. Скласти кросворд з десяти питань до теми «Світовий океан».

51.

 

 

Води суходолу. Річки

Практична робота №6 (продовження). Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів; річок, озер.

§ 48. Підготувати повідомлення про одну з річок України

52.

 

 

Живлення, водний режим і робота річок.

§ 49. Описати режим річки, що протікає у вашій місцевості

53.

 

 

Озера. Штучні водойми

Практична робота №6 (закінчення). Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів; річок, озер, водоспадів.

§ 50.

Описати (за власним планом) найближчу до школи штучну водойму.

54.

 

 

Болота, особливості їх утворення та поширення.

§ 51. Скласти п’ять запитань- «чомучок» до тексту параграфа

55.

 

 

Льодовики й багаторічна мерзлота

§ 52.

56.

 

 

Підземні води. Термальні і мінеральні води.

§ 53. Підготувати усне повідомлення «Як економити підземні води?»

57.

 

 

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

§ 54.

58.

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

Тема 4. БІОСФЕРА ТА ҐРУНТИ (2 години)

59.

 

 

Складові частини біосфери

§ 55.

60.

 

 

Ґрунт. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу й океану

§ 56. Скласти кросворд з назвами різних типів ґрунтів.

Тема 5. ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ (3 години)

61.

 

 

Географічна оболонка — найбільший природний комплекс Землі

§ 57.

62.

 

 

Природні зони Землі.

§ 58.

63.

 

 

Практична робота № 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом)

§ 59. Повторити §§ 55-58

Розділ ІV. ПЛАНЕТА ЛЮДЕЙ (5 годин)

Тема 1.КІЛЬКІСТЬ І РОЗМІЩЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗЕМЛІ (2 години)

64.

 

 

Населення Землі

§ 60

Тема 2. ДЕРЖАВИ СВІТУ (2 години)

65.

 

 

Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.

 

§ 61. Скласти кросворд, використовуючи назви держав та їхніх столиць.

66.

 

 

Держави-сусіди України на політичній карті світу.

Практична робота №8.  Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць

§ 62

Тема 3. ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ПРИРОДУ (1 година+резерв)

67.

 

 

Вплив господарської діяльності людини на природу

§ 63. Підготувати міні-проектів з утилізації побутових відходів.

68.

 

 

Забруднення довкілля та його охорона

Дослідження. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів

§ 64.

69.

 

 

Підсумково-узагальнюючий урок

Повторити §§ 1-64.

70.

 

 

Урок-подорож «Країна Географія»

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Планування
Додано
6 червня 2021
Переглядів
6395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку