Лозівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Учитель хімії
Доскоч К. А.
ІІ семестр
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Дата проведення |
Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки |
|||
33 |
Особливості органічних сполук. Елементи – органогени. |
Опрацювати §18. Р.З. ст.. 92 П. с: 110 № 140, 141 |
|
34 |
Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів. |
Завдання на картках |
|
35 |
Хімічні властивості метану. Застосування. |
Р.З. ст.. 96-98 |
|
36 |
Гомологи метану. Молекулярні та структурні формули, назви. Фізичні властивості гомологів метану. |
Опрацювати §20 Р.З. ст.. 100-102. П. с: 121 № 160 |
|
37 |
Етилен і ацетилен. Молекулярні, електронні та структурні формули, фізичні властивості. |
Опрацювати §21. Р.З. ст.. 104-105. П. с: П. с: 125,0126 № 164, 169 |
|
38 |
Хімічні властивості етену та етину. Застосування. |
Опрацювати §22. Р.З. ст.. 107-108 П. с: 130 № 171, 172 |
|
39 |
Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями. |
Опрацювати §25 Р.З. ст.. 110. П. с: 146 № 196, 194 |
|
40 |
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. |
Опрацювати §23 Р.З. ст.. 113-114. |
|
41 |
Поширення вуглеводнів у природі. Природні джерела вуглеводнів. Застосування. |
Опрацювати §24. Р.З. ст.. 116-117. П. с: 134 № 177, 180. |
|
42 |
Перегонка нафти. |
Р.З. ст.. 118. |
|
43 |
Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. |
Р.З. ст.. 118-119. |
|
44 |
Проміжне тематичне оцінювання з теми «Вуглеводні» |
Навчальний проект «Згубна дія алкоголю на організм людини» |
|
45 |
Оксиненовмісні органічні сполуки. Поняття про спирти. Метанол. Етанол, гліцерин, їхні молекулярні, електронні та структурні формули. |
Р.З. ст.. 123. |
|
46 |
Гліцерол. Молекулярна і структурна формули. Фізичні та хімічні властивості. |
Р.З. ст.. 126-127 |
|
47 |
Отруйність метанолу та етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. |
Завдання на картках |
|
48 |
Етанова кислота, її молекулярна і структурна формули. Застосування етанової (оцтової) кислоти. Хімічні властивості оцтової кислоти |
Опрацювати §28. Р.З. ст.. 129-130 П. с: 161 № 209, 210, 213. |
|
49 |
Практична робота №4. Властивості етанової кислоти. |
Завдання на картках |
|
50 |
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. |
Опрацювати §28 Р.З. ст.. 133. Навчальний проект «Виготовлення мила з мильної основи» |
|
51 |
Мило, його склад, мийна дія. |
Р.З. ст.. 134 |
|
52 |
Жири. Склад, фізичні та хімічні властивості. |
Опрацювати §30 Р.З. ст.. 136-137. Домашній експеримент «фізичні властивості сахарози» |
|
53 |
Вуглеводи: глюкоза, сахароза. Фізичні та хімічні властивості. |
Опрацювати §31 Р.З. ст.. 139-140. П. с: 180 № 230, 232 |
|
54 |
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль. |
Опрацювати §32. Р.З. ст.. 142-143. |
|
55 |
Практична робота №5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. |
Р.З. ст.. 143. |
|
56 |
Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти. |
Р.З. ст.. 145. |
|
57 |
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. |
Опрацювати §33. Р.З. ст.. 147-148 П. с: 190 № 241, 242 |
|
58 |
Біологічна роль білків. |
Повідомлення «Альтернативні джерела енергії» |
|
59 |
Значення природних та синтетичних органічних сполук |
Реферат «Екологічна ситуація в моїй місцевості» |
|
60 |
Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. |
Р.З. ст.. 152 № . 5,6. |
|
61 |
Представлення результатів навчального проекту: «Згубна дія алкоголю на організм людини» |
Завдання на картках |
|
62 |
Розв’язування задач на обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями. |
Розв’язати задачі в зошиті |
|
63 |
Представлення результатів навчального проекту: «Виготовлення мила з мильної основи» |
Дати відповіді на запитання в РЗ на с. 152. |
|
64 |
Розв’язування задач на співвідношення. |
Завдання на картках. |
|
65 |
Тематичне оцінювання з теми «Найважливіші органічні сполуки». Самостійна робота |
Повідомлення: «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості» |
|
Тема 4. Роль хімії в житті суспільства |
|||
66 |
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. |
Опрацювати §37 П.с.216, № 274, 276 Повідомлення з теми: «Значення хімічних процесів у природі» Р.З. ст. 155 |
|
67 |
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу |
Повідомлення «Роль хімії в житті суспільства» Р.З. ст. 158 |
|
68 |
Хімічна наука і виробництво в Україні. |
Опрацювати §38 Р.З. ст. 160 № 4,5 |
|
69 |
Тематичне оцінювання з теми «Роль хімії в житті суспільства» |
Дати відповіді на запитання в РЗ на с. 160 |
|
70 |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 |
Повторити вивчений матеріал |
|