Розмір залежить від співвідношення між відстанню об'єкту та відстані тіні: Во/ВТРізкість найбільша, коли відстань тіней є більшою відстані об'єкта: ВТ>Во. Джерело світла з малим діаметром створює чітке зображення, але він буде менш яскравішим. Важко створювати тінь, яка має і високу контрастність тіні та великого розміру, оскільки вимоги протистоїть одне одному. Величина тіни (З) дорівнює співвідношенню між шириною відстані та відстаню об'єкта: З= ВT/Вo. Очікувані результати
Ми нагадуємо студентам, що вони мають знання, на яких вони можуть спиратисязакликаємо їх ризикувати і спробувати речідопомагаємо їм зосередити свої ідеї на вирішенні завданьзвертаємося з керівними питаннями, щоб допомогти виявити альтернативні ідеї, коли студенти мають труднощідозволяємо їм не впоратися, тому що вивчення того, що не працює, теж важливо. Що ми робимо…
Наприклад: Подайте твердження на основі збірок спостережень та / або аналізу (на відміну від того, що вони думають, що має трапитися). При збільшенні відстані об'єкта збільшується розмір зображення. Наведіть конкретні експериментальні докази, щоб захистити твердження. Коли об'єкт був на відстані 5 см від екрану, зображення було 4 см заввишки, але коли об'єкт був на відстані 15 см від екрана, зображення було 12 см заввишки. Метод розслідування сприяє ТДА
Процедура: У темній кімнаті - підніміть об'єкт на 10 см від стіни, а джерело світла блимає в напрямку вашого об'єкта (1 м від стіни), як показано нижче поданому малюнку. Увімкніть лампу та спостерігайте за тінню, яку кидає ваш об'єкт на стіну. Уважно постерігайте за формою тіні і де тінь світліша і темніша. Чи тінь гостра або розмита?Перемістіть об'єкт на 40 см, а потім пізніше на 80 см від стіни, утримуючи джерело світла в тому ж положенні - спостерігайте за тим, як змінилися тіні на стіні. Опишіть зміни в тіні, коли об'єкт рухається від 10 см до 80 см від стіни. Приклад підходу «Куховарської книги, ст3
Відокремлюємо необхідні технічні навички від навчальної діяльності, щоб фокус залишився на експериментальному процесі…. Як?Надаємо студентам коротке відео про демонстрацію використання нової техніки. Отримавши розуміння того, як цей інструмент працює, ми призначаємо їм виклик розв'язувати проблему. Хочемо, щоб студенти виявляли нове знання, а не тільки вчили, як використовувати новий інструмент. Розвиток навичок: "Як ми це робимо?”