Презентація "Метод дослідження на уроках хімії, фізики та біології"

Про матеріал
Ціль даної презентації: створити питання, шукати факти та відповіді, аналізувати дані.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання підходу "Методу розслідування" в лабораторних заходах

Номер слайду 2

Цілі сесіїдізнати, як трансформувати діяльність, яка використовує підхід "кухарської книги", до того, що використовує наукові та інженерні навички, тобто Підхід «Метода розслідування» застосувати цю практику

Номер слайду 3

Розслідувати (дієслово)створюємо питанняшукаємо факти та відповідіаналізуємо дані

Номер слайду 4

Підхід «Метод розслідування» поміщає учня в роль слідчого, який…запитує питанняструктурує розслідування. Заперечує неоднозначні висновки. Конструює відносини і створює метафори

Номер слайду 5

Підхід «Куховарської книги»керуються покроковими інструкціями, що вимагають мінімального інтелектуального залучення,

Номер слайду 6

завдяки чому сприяє робототехніці, що відповідає правилам.

Номер слайду 7

Підхід «Метод розслідування»керується питаннями, що потребують постійного інтелектуального залучення, що вимагає високих навичок мислення для самостійної думки та дій.

Номер слайду 8

Підхід «Куховарської книги»зосередити увагу студентів на перевірці інформації, яку раніше повідомляли в клясі, переходячи від абстрактного до конкретного.

Номер слайду 9

Підхід «Метод розслідування»Фокусує діяльність учня на спостереження, щоб відкрити нові концепції, принципи або емпіричні відносини, переходячи від конкретного до абстрактного.

Номер слайду 10

Підхід «Куховарської книги»передбачає, що студенти вивчать природу наукового процесу "досвідом” або неявно;

Номер слайду 11

студенти виконують введені експериментальні конструкції, і студенти кажуть, які змінні повинні зберігати постійно, які змінюються, які є незалежними і які залежать.

Номер слайду 12

Підхід «Метод розслідування»сприяє розумінню учнями характеру наукового процесу; студенти створюють свої власні контролі експериментальні конструкції; студенти самостійно виявляють, розрізняють і контролюють відповідні незалежні і залежні змінні.

Номер слайду 13

Підхід «Метод розслідування»рідко дозволяють студентам зіткнутися з помилками, неточностями та неправильними уявленнями.

Номер слайду 14

Підхід «Куховарської книги»не сприяє розвитку концептуального розуміння пропозиціонального та процесуального знання.

Номер слайду 15

Підхід «Метод розслідування»сприяє розвитку концептуального розуміння пропозиціонального та процесуального знання.

Номер слайду 16

Учні, які займаються науково- орієнтованими питаннями….

Номер слайду 17

Надають першочергову увагу доказами, які дозволять їм розробляти та оцінювати пояснення, що стосуються науково обґрунтованих питань;

Номер слайду 18

Сформують пояснення з доказів;

Номер слайду 19

Оцінюють їх пояснення в світлі альтернативних пояснень, особливо тих, що відображають наукове розуміння;

Номер слайду 20

Обмінюються та обгрунтовують їх запропоновані роз'яснення.

Номер слайду 21

Розмір залежить від співвідношення між відстанню об'єкту та відстані тіні: Во/ВТРізкість найбільша, коли відстань тіней є більшою відстані об'єкта: ВТ>Во. Джерело світла з малим діаметром створює чітке зображення, але він буде менш яскравішим. Важко створювати тінь, яка має і високу контрастність тіні та великого розміру, оскільки вимоги протистоїть одне одному. Величина тіни (З) дорівнює співвідношенню між шириною відстані та відстаню об'єкта: З= ВT/Вo. Очікувані результати

Номер слайду 22

як провести експериментчи їх метод "правильний”чи їх метод "неправильний"Ми не кажемо їм …

Номер слайду 23

Ми нагадуємо студентам, що вони мають знання, на яких вони можуть спиратисязакликаємо їх ризикувати і спробувати речідопомагаємо їм зосередити свої ідеї на вирішенні завданьзвертаємося з керівними питаннями, щоб допомогти виявити альтернативні ідеї, коли студенти мають труднощідозволяємо їм не впоратися, тому що вивчення того, що не працює, теж важливо. Що ми робимо…

Номер слайду 24

Наприклад: Подайте твердження на основі збірок спостережень та / або аналізу (на відміну від того, що вони думають, що має трапитися). При збільшенні відстані об'єкта збільшується розмір зображення. Наведіть конкретні експериментальні докази, щоб захистити твердження. Коли об'єкт був на відстані 5 см від екрану, зображення було 4 см заввишки, але коли об'єкт був на відстані 15 см від екрана, зображення було 12 см заввишки. Метод розслідування сприяє ТДА

Номер слайду 25

Мета: Щоб зрозуміти і продемонструвати зв'язок між розташуванням об'єкта та розташуванням її тіні. Приклад підходу “Куховарської книги”, ст1

Номер слайду 26

Матеріали: Лампочка. Листок паперу. Листок з картону. Лійпка, ножиці, лінійка, олівець. Приклад підходу «Куховарської книги, ст2

Номер слайду 27

Процедура: У темній кімнаті - підніміть об'єкт на 10 см від стіни, а джерело світла блимає в напрямку вашого об'єкта (1 м від стіни), як показано нижче поданому малюнку. Увімкніть лампу та спостерігайте за тінню, яку кидає ваш об'єкт на стіну. Уважно постерігайте за формою тіні і де тінь світліша і темніша. Чи тінь гостра або розмита?Перемістіть об'єкт на 40 см, а потім пізніше на 80 см від стіни, утримуючи джерело світла в тому ж положенні - спостерігайте за тим, як змінилися тіні на стіні. Опишіть зміни в тіні, коли об'єкт рухається від 10 см до 80 см від стіни. Приклад підходу «Куховарської книги, ст3

Номер слайду 28

Ввічливі студенти будуть робити, як кажуть. Студенти посилять свою здатність дотримуватися вказівок. Для творчої думки залишається мало місця. Критика підходу «Куховарської книги

Номер слайду 29

Мало використання попередніх знань та розуміння студентів. Студенти можуть втратити те, що хочете побачити, якщо ви не скажете їм, що вони повинні бачити. Навички мислення на вищому рівні не використаніВідсутність власності (зовнішня мотивація)Поверхнева зацікавленістьдалі…

Номер слайду 30

Відокремлюємо необхідні технічні навички від навчальної діяльності, щоб фокус залишився на експериментальному процесі…. Як?Надаємо студентам коротке відео про демонстрацію використання нової техніки. Отримавши розуміння того, як цей інструмент працює, ми призначаємо їм виклик розв'язувати проблему. Хочемо, щоб студенти виявляли нове знання, а не тільки вчили, як використовувати новий інструмент. Розвиток навичок: "Як ми це робимо?”

Номер слайду 31

Ділимося ідеями

Номер слайду 32

Глибше розуміння. Незалежність. Впевненість у навчанніДиференціаціяІстотна цікавість. Участь в процесі навчання. Деякі можливі результати використання методу розслідування

pptx
Додано
9 червня 2023
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку