Календарні плани "Зарубіжна література 6 клас 1 год на тиждень"

Про матеріал
календарно-тематичне планування уроків індивідуальної форми навчання з предмету Зарубіжна література, розроблено відповідно чинної програми "ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко Сайт МОНУ http://www.mon.gov.ua/ https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas" Ніколенко О. М. Світова література: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Грамота, 2014 р. Усього – 35 годин (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804)

 Авторський колектив під керівництвом  О. М. Ніколенко

Сайт МОНУ http://www.mon.gov.ua/

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

 

 Ніколенко О. М. Світова література: підруч. для 6 кл.  загальноосвіт. навч. закл. 

К.: Грамота, 2014 р.

Усього – 35 годин (1 година на тиждень)

 

Клас

6

Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи у формі:

  • Контрольного класного твору;
  • Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

1

1

2

1

1

Уроки розвитку мовлення* (РМ)

1 (у)

2 (п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

1

1

Перевірка зошитів

4

5

 


№ з/п

Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітки

ВСТУП

1.

Література як вид мистецтва. Художній образ, поняття про традиційний образ, вічний образ.

1

 

 

МІФИ НАРОДІВ СВІТУ

2.

Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів, відображення єдності людини й природи в них.

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея заради людей. Уславлення цивілізації в міфі.

1

 

 

3.

Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, покликаних на боротьбу зі злом. Зображення одвічної мрії людства про крила в міфі «Дедал і Ікар».

1

 

 

4.

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.

1

 

Мудрість байки

5.

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки. Езоп. «Лисиця і виноград». Втілення людських якостей в алегоричних образах в байці Езопа та їхня мораль.

1

 

 

6.

І. А. Крилов. «Квартет». Моральні проблеми в байці, яскравість алегоричних образів.

1

 

7.

Позакласне читання №1.  І. А. Крилов. «Вовк і ягня».

1

 

Пригоди і фантастика

8.

9.

Жуль Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі.

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

1

 

 

1

 

10.

Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Сюжет і композиція повісті. Динаміка образу Скруджа, його духовне переродження.

1

 

 

11.

Контрольний твір на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за повістю Ч. Діккенса «Різвяна пісня у прозі»)

1

 

 

12

13.

Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

 

2

 

 

14.

Контрольна робота з тем «Вступ. Міфи народів світу. Мудрість байки. Пригоди і фантастика. М. Гоголь».

1

 

 

15.

Розвиток мовлення №1 (усно). Складення висловлювання про враження від прочитаних творів.

1

 

 

ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ

16.

Антон Павлович Чехов. Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні А. П. Чехова «Хамелеон».

1

 

 

17.

Оповідання А. П. Чехова «Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету в оповіданні. Символічність назв оповідань А. П. Чехова.

1

 

.

ІІ семестр

18

19

Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

Характеристика героїв оповідання Дж. Лондона «Жага до життя».

1

 

 

1

 

 

20

Володимир Галактіонович Короленко. «Сліпий музикант».  .

Образ  Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.

Українська природа, народні  образи й традиції в повісті В. Короленко «Сліпий музикант».

1

 

 

21

Контрольна робота №2 з теми «Людські стосунки».

Контрольний твір «Життя людини – це боротьба».

1

 

 

Поетичне бачення світу

22.

Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських   уявлень про красу в ліриці митця.

Зображення станів природи, широта художнього змісту хайку Мацуо Басьо.

Лаконізм форми, роль художньої деталі, підтекст у хайку Мацуо Басьо.

1

 

Напам’ять:

2  хайку (за вибором)

23.

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза рідний край – чужина.

Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.) у вірші Р. Бернса «Моє серце в верховині…».

1

 

Напам’ять:

вірш  «Моє серце в верховині…»

 

24.

Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» (1 розділ). Міфи  північноамериканських індіанців, їх втілення в поемі.

Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату».

1

 

 

25.

Розвиток мовлення №2 (письмово). Характеристика образу Гайявати за ключовими цитатами.

1

 

 

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ

26

27

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.

Образ Тома, його динаміка в оповіданні Бредбері «Усмішка».

1

 

 

1

 

28.

Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Гуманістичний зміст оповідання «Запах думки» – віра в перемогу людського розуму.

1

 

 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ

29.

Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Основні відомості про письменницю.

Образи головних героїв роману А. Ліндґрен «Міо, мій Міо».

1

 

 

30.

Моральні цінності, перемога добра над злом у романі «Міо, мій Міо».

1

 

31.

Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».  Мешканці фантастичної країни Усландії: Король, машиніст Лукас, пан Ермель, пані Ваас.

1

 

32.

Фантастична подорож Джима Ґудзика і машиніста  Лукаса.

1

 

33

Контрольна робота №6 з тем «Образ майбутнього в літературі», «Сучасна література».

Тестові завдання..

1

 

34.

Позакласне читання №4. Памела Треверс. Казкова повість «Мері Поппінс». Образ головної героїні.

1

 

 

ПІДСУМКИ

35.

Сучасна українська література для дітей і про дітей (огляд).

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Підведення підсумків. Рекомендації до літнього читання.

1

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
2437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку