Календарне планування з інформатики для 3 класу |
|||
|
|
|
|
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Інтернет |
|||
1 |
Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|
2 |
Поняття про мережі та Інтернет |
|
|
3 |
Ключові слова для пошуку |
|
|
4 |
Поняття веб-сторінки, її адреси. Додавання результатів у закладки браузера |
|
|
5 |
Авторське право та Інтернет |
|
|
Людина та інформація |
|||
6 |
Роль інформації в житті людини |
|
|
7 |
Види інформації за способом подання |
|
|
8 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією |
|
|
9 |
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями |
|
|
10 |
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню |
|
|
Графіка |
|||
11 |
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними |
|
|
12 |
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах |
|
|
13 |
Середовище графічного редактора |
|
|
14 |
Створення зображень з геометричних фігур |
|
|
15 |
Доповнення малюнка підписом чи коментарем |
|
|
Алгоритми і виконавці |
|||
16 |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці |
|
|
17 |
Середовища програмування для дітей |
|
|
18 |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності |
|
|
19 |
Істинні й хибні висловлювання |
|
|
20 |
Логічне слідування |
|
|
21 |
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або» |
|
|
Текст |
|||
22 |
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
23 |
Текстові редактори |
|
|
24 |
Основні команди редагування |
|
|
25 |
Доповнення текстів зображеннями |
|
|
26 |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць |
|
|
27 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах |
|
|
Презентації |
|||
28 |
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування |
|
|
29 |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів |
|
|
30 |
Етапи створення презентації |
|
|
31 |
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах |
|
|
32 |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля |
|
|
33 |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
34 |
Резервний час |
|
|
35 |
Резервний час |
|
|