Урок Правила поведінки в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення.

Про матеріал
Правила поведінки в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення.
Перегляд файлу

Урок

 

Тема: Правила поведінки в комп’ютерному класі.

Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення.

Мета:

 

  • Навчальна: Засвоїти правила щодо коректного початку та завершення роботи на комп’ютері та ознайомитися з правилами поведінки в комп’ютерному класі та вдамо за комп’ютером.

 

  • Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

  • Виховна: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба всім нам повторяти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь.

Впевнений, кмітливий я,

Здобути хочу я знання.

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Правила поведінки в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення.».

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з комп’ютером та правилами поведінки в комп’ютерному класі, підготовкою комп’ютера до роботи та її завершення.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

 

 

Повторення (Фронтальне опитування)

 

Правила поведінки в комп’ютерному класі.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ

 

Забороняється:

1.  Вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя.

2. Торкатися проводів живлення, розеток, задньої стінки комп’ютера та екрана монітора.

3. Працювати з мокрими руками або у вологому одязі.

4. Класти речі на клавіатуру, натискати незнайомі клавіші та торкатися клавіш на сусідньому комп’ютері.

5. Самостійно ремонтувати та пересувати комп’ютер з місця на місце.

Потрібно:

1. Сидіти лише за постійно призначеним ПК.

2. Сидіти за комп’ютером так, щоб лінія зору припадала на центр екрана. Відстань від очей до екрану 60 –70 см.

3. Працювати з чистими руками. На клавіші натискати легко та плавно.

4. В разі аварійної ситуації вимкнути ПК, повідомити вчителя, в разі необхідності негайно звільнити приміщення

 

Для того, щоб легше було запам’ятати правила давайте вивчимо такий віршик:

Щоб з комп’ютером дружити,

Треба правила завчити.

Не торкатись проводів,

Ні розеток, ні дротів.

Екран руками не чіпати,

Довго на комп’ютері не грати.

На клавіші легенько натискай,

З мокрими руками не сідай.

З чистими руками працювати,

Носика в екрана не «встромляти».

 

Показ презентації з охорони праці.

 

Підготовка комп’ютера до роботи та її завершення

Для того, щоб підготувати робочу місце за комп’ютером до роботи потрібно спочатку прибрати зі стола все зайве, щоб було багато вільного місця. Потім натиснути кнопку ввімкнення комп’ютера на системному блоці. Після повного запуску системи можна починати працювати. Якщо у Вас комп’ютер не реагує на Ваші дії, то кажуть, що комп’ютер «завис» , тоді потрібно перезавантажити комп’ютер за допомогою кнопки на системному блоці RESET або натиснувши Ctrl+Alt+Delete закрити процес, який «завис». Я Вам рекомендую поки що користуватися кнопкою RESET. Адже цей метод легше і рідше призводить до поломки ПК. Другим методом зазвичай користуються ті користувачі комп’ютера, які знають що потрібно вимкнути і який процес за яку програму відповідає.

Для того, щоб коректно завершити роботу з комп’ютером потрібно спочатку закрити всі програми, якими ви користувалися, потім натиснути кнопку меню Пуск та обрати пункт Вимкнути.

Фізкультхвилинка

Працюючи за комп'ютером, обов'язково треба час від часу виконувати веселу зарядку. Тоді ти будеш не тільки розумним, але й здо­ровим та сильним.

 

Хто здоровим хоче буть,

Про зарядку не забудь!

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись,

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири кроки,

Дерева високі-високі,

Травичка низенька-низенька,

Вітер дерева колише, гойдає,то вниз пригинає.

Птахи з дерев летять, відлітають,

А учні тихенько на місця сідають.

 

VЗасвоєння нових знань, формування вмінь

Завдання № 1 для самостійної роботи:

Ці слова були набрані на клавіатурі, у якої переплуталися всі клавіші! Допоможи буквам знайти свої  місця.

 

 

   інрофмаитак -....................................................

   утлаківраа - .......................................................

   томінро -............................................................

 

Завдання № 2 для самостійної роботи:

Давай пограємо в цікаву гру! Одна із літер цього веселого віршика загубилась.  Спробуй дізнатись, яка  буква повинна бути замість пропусків. Для цього підставляй ті букви, які знаєш. Памятай, загублена лише одна буква, яка зустрічається в словах вірша.

                                                          Потішка

                                          .......    нікуди не тіка.......,

                                          .......    про звірів ще не зна.......,

                                          Тож лякатися не вмі.......,

                                          .......   завжди лише раді.......,

                                          Гляне звір на букву    .......,

                                          І забуде зло сво.......!

 

Завдання № 3 для самостійної роботи:

А зараз перевіримо, як ви їх засвоїли.

Вставити потрібні слова замість пропусків.

  1. Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу __________________.
  2. Спину тримай _________________.
  3. Сидіти слід на відстані не менше _______________________________________________________ від екрана монітора.
  4. Не торкайся ________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________
  5. Не працюй ____________________________________________ і  _____________________________ руками.

 

VI Підсумки уроку

  1. Чи можна розпочинати роботу за комп'ютером без дозволу вчителя?
  2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  3. Як треба тримати спину?
  4. Чого не можна торкатися?
  5. Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  6. Як ввімкнути/вимкнути комп’ютер?
  7. Що роботи, якщо комп’ютер не реагує на дії?

 

Сьогодні ми з вами ознайомилися з комп’ютером та основами коректної роботи за комп’ютером.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

 

VIIДомашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
3243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку