11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Поняття буфера обміну

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики для 3 класу. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Поняття буфера обміну
Перегляд файлу

Урок ___

 

Тема: Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Поняття буфера обміну.

Мета:

 

  • Навчальна: Познайомити учнів з поняттям графічного інструменту та палітрою кольорів, буфером обміну та роботою з растровим графічним редактором.

 

  • Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

  • Виховна: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

 

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Поняття буфера обміну».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі.
  3. Графічні об’єкти та їх властивості.».
  4. Робота за ПК
  5. Гра
  6. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення

 

Інструменти для створення графічних об’єктів

Палітра кольорів. Буфер обміну.

Для вибору фарби внизу вікна Paint є панель з різнокольоровими квадратиками.  Це палітра кольорів. Обери колір, яким будеш малювати. Для цього підведи вказівник миші до квадратика з потрібним кольором і натисни лівою кнопкою. Фарба цього кольору потрапить в окремий квадрат зліва на палітрі.

Ось тепер можеш розмальовувати малюнок. Якщо потрібен інший колір, натисни лівою кнопкою миші на інший квадратик палітри, і колір зміниться у квадратику зліва.

 

Ти помітив, що на палітрі зліва не один, а два квадратики – верхній (колір фігури, основний колір) та нижній (колір фону). Якщо натиснути лівою кнопкою миші на жовтий колір в палітрі, то верхній квадратик стане жовтим, а якщо натиснути правою кнопкою миші на зелений колір, то нижній квадратик (фон) стане зеленого кольору. Тепер можна малювати.

Якщо в наборі фарб немає потрібного тобі кольору, то його можна вибрати у діалоговому вікні:

- якщо натиснути на палітрі два рази мишкою,

- або виконати такі дії: меню ПалітраЗмінити палітруВизначити колір.

 

Якщо виділити та скопіювати за допомогою контекстного меню, яку-небудь частину малюнка, то ця скопійована частина малюнка поміщається в буфер обміну. Коли Ви хочете в іншому документі або іншому місці того ж документа вставити цю частину малюнку, то вона з Буфера обміну переміщується в місце, куди ви бажаєте вставили малюнок.

Отже, буфер обміну – це місце для тимчасового зберігання скопійованого об’єкта. При закритті програми буфер обміну очищується і не містить вже об’єкта.

 

Фізкультхвилинка

Всі підняли руки враз.

Навшпиньки стоїть весь клас.

Два — присіли, руки вниз,

 на сусіда подивись.

Один — вгору.

Два — униз.

І сусіду посміхнись.

Будем дружно присідати, щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати, може вже відпочивати.

 

  1. Робота за ПК

Инструктаж з ТБ

.

Учні створюють малюнок

Намалюй комп’ютер

 

  1. Гра

Завдання № 1. 

Спробуй одночасно обома руками намалювати трикутники в одному напрямі

 

Завдання № 2.

Виконай дію та напиши отримане слово

Завдання № 3.

Напиши ланцюжок зі слів так, щоб кожне наступне слово починалося з останньої букви попереднього слова.

Наприклад, Дім – Мир – Рак -…

Вовк - ….

Очі -

 

  1. Контрольно-оцінювальний етап

Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.

  1. Які інструменти графічного редактора ти знаєш?
  2. Які дії треба виконати, щоб перед вами була програма "Paint"?
  3. Як створити малюнок пензликом на екрані?
  4. Як повернутися на робочий стіл?
  5. Що таке палітра?
  6. Як змінити колір для малювання?
  7. Як змінити колір фону?
  8. Як змінити палітру кольорів?

 

Сьогодні ми з вами познайомилися з графічними інструментами та палітрою кольорів, а також навчилися роботі в графічному редакторі пензлем.

 

  1. Домашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
6 лютого
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку