Календарний план 7 клас 3 години

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7 класу на 3 години за підручником Карпюк
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків англійської мови в 7 класі за підручником О. Карп’юк.

2 семестр. (3 години на тиждень.)

 

Дата

Фактично

Підтема

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

Домашнє завдання

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

Тема 3: Спорт від А до Я \ Sports from A to Z

39

36

11.01

12.01

 

 

Види спорту. Sport is fun. Уведення лексичного матеріалу

wrestling, soccer, climbing, fencing, rowing, rugby, judo, sailing

 

Descriptions of the sports

Dialogues

Ex. 2, p. 93

Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту

Впр.3-с.93

40

37

13.01

14.01

 

 

Сучасні Олімпійські ігри The Olympic Games

A flame, a mascot, a spirit, a wheelchair

 

Olympic mascots  Ex. 2, p. 93-96

Ex. 1, p. 93. Ex. 5, p. 97

Ex. 4, p. 97

Впр.6, с. 97

41

38

15.01

15.01

 

 

Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма

spirit,

wheelchair, compete, take place

 

 

 

повторити ЛО

скласти речення

42

39

18.01

19.01

 

 

Чи добре ти знаєшся на спорті? You are good at sports, aren’t you?

 

Tag-questions

The most popular sports in Great Britain and in Ukraine

Ex. 2,3 p. 99

Впр.5с.100

 

43

40

20.01

21.01

 

 

Приєднуйся до спортивного гуртка Joining a sports club.

 

 

Ex. 1, p. 100. Ex. 2, p. 101

 

Ex.1-3 p. 101. Discussing sport problems

your  favourite  sport - доповідь

44

41

22.01

22.01

 

 

Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Ex. 2, p. 101

 

повторити ЛО

скласти речення

45

42

25.01

26.01

 

 

Обговорюємо спортивні матчі

Is sport always fun? Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

 

Water polo rules

Ex. 6, p. 103

Arguments as for sports

The rules of any sports game

Write the rules of any sports game you like

 

Дата

Фактично

Підтема

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

Домашнє завдання

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

46

43

27.01

28.01

 

 

Чому ми любимо спорт. Why we love sport. Удосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

Ex. 2, p. 105

Ex. 1, p. 105

Ex. 1, p. 107

Визначає власні

спортивні

уподобання та потреби

ex.2- p.107

47

44

29.01

29.01

 

 

Тепер я вмію

повторити ЛО

ЗОШИТИ

ТЕМАТИЧНА

Тема: Лікарю! Лікарю! /Doctor! Doctor!

48

45

01.02

02.02

 

 

Лікарю! Уведення лексичного матеріалу

ЛО уроку

 

About health problems

Ex. 2, p. 108

about health

Описувати своє самопочуття, висловлювати свої враження від медичного огляду.

sentences about health problems

49

46

03.02

04.02

 

 

Наскільки ти здоровий? Удосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

Completing the word combinations

Ex. 6, p. 110

Getting information

Ex. 4, p. 110

вивчити ЛО

50

47

05.02

05.02

 

 

Служба охорони здоров’я Health service. Уведення лексичного матеріалу. Вдосконалення навичок читання

 

 

Ex. 1 (b), p. 111. Ex. 2, p. 112

Short dialogues. Ex. 3, p. 113

Completing the sentences

Впр. 5, с. 110

51

48

08.02

09.02

 

 

Медичне обслуговування. Health service. Удосконалення навичок усного мовлення й читання

An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a symptom, a treatment, private, regular, to make an appointment

 

 

Work in groups: doctors and patients. Ex. 7, p. 114. Ex. 8, p. 115

діалог по темі

Дата

Фактично

Підтема

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

Домашнє завдання

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

52

49

10.02

11.02

 

 

Зі мною щось не так. Удосконалення граматичних навичок

 

Past Perfect

 

Ex. 5, p. 118

Ex. 4, p. 118. Ex. 2, p. 117

Дає поради щодо правил

поведінки  під час хвороби

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює шляхи  профілактики 

захворювань

health service in our country - твір

53

50

12.02

12.02

 

 

У лікаря.

At the dоctor’s. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення

 

 

Ex. 1, p. 119. Ex. 2, p. 119

Ex. 4, p. 120

Short dialogues about problems and solutions.

ex. 5 p. 120

54

51

15.02

16.02

 

 

Keeping healthy. Активізація мовленнєвого матеріалу

 

 

Arranging the sentences

Ex. 1, p. 121. Ex. 4, 5, p. 122. Ex. 2, p. 121

скласти 12 речень про здоров’я

55

52

17.02

18.02

 

 

Поза школою.

Off school. Активізація мовленнєвого матеріалу

 

 

Ex. 2, p. 125. Ex. 4, p. 126

Ex. 4, p. 126

Ex. 3, p. 126

ex. 5, p. 127

56

53

19.02

19.02

 

 

Спорт в нашому житті. Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

 

Sport in Britain

 

Ex. 10, p. 130

Jigsaw reading

ex. 12, p. 131

57

54

22.02

23.02

 

 

Урок домашнього читання.

It’s time for reading

 

 

Ex. 1, p. 132

Ex. 2- 4, p. 133

 

Learning Diary pp.134-136

58

55

24.02

25.02

 

 

Тепер я вмію

 

ЗОШИТИ

ТЕМАТИЧНА

 

Дата

 

Фактично

Підтема

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

 

Домашнє завдання

 

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

Тема 4: Вільний час

59

56

26.02

26.02

 

 

Entertain yourself. Уведення лексичного матеріалу

 

A comedy, a science fiction film, a cartoon, a historical film, a horror film, a musical, an action film

 

Ex. 5, p. 139

Ex. 2, p. 139. Broken dialogues

 

Ex. 3, p. 139.

Making up sentences

Називає  жанри фільмів, розповідати про свої смаки

 

Висловлює свої враження, розповідати  про свої вподобання;

 

Висловлює свої враження, розповідає сюжет вистави чи фільмів

Впр.7 с.139

60

57

01.03

02.03

 

 

Favourite movies.

A character, a plot, a title, catchy

 

 

 

Впр.5 с.142

61

58

03.03

04.03

 

 

Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

a thriller, entertainment, leisure, to entertain

 

Ex. 3-4 p. 141. Ex. 6, p. 142

 

Ex. 1, p. 140. Ex. 2, p. 140

 

Ex.4-p.145

 

 

62

59

05.03

05.03

 

 

Film genres. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

confusing, convincing, fascinating, spectacular

 

Ex. 1, 2, p. 143. Ex. 4, p. 145

 

Ex. 3, p. 144

вивчити ЛО

скласти речення з словами

63

60

10.03

09.03

 

 

Do you like movies? Удосконалення навичок вживання нових лексичних одиниць

 

 

 

Short dialogues

About your favourite movie

Скласти діалог про фільм

64

61

12.03

11.03

 

 

Are you a cinema-goer? Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Reflexive pronouns

 

 

Interview. Dialogues about films

 

 

вивчити правило,

скласти приклади

65

62

15.03

12.03

 

 

Going to the theatre. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

An audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage

 

The theatre

Ex. 1, p. 148

Ex. 1, p. 148

вивчити ЛО

скласти речення з словами

 

Дата

 

Фактично

Підтема

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

 

Домашнє завдання

 

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

66

63

17.03

16.03

 

 

Likes and dislikes.

 

 

 

Ex. 4,p.150

 

Скласти лист вподобань

67

64

19.03

18.03

 

 

Тепер я вмію Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

 

Information about a famous actor

 

Ex. 1, p. 152

Написати про улюбл фільм чи виставу

---

65

----

19.03

 

 

---

Тепер я вмію

 

 

 

 

----

повторити ЛО

ЗОШИТИ

ТЕМАТИЧНА

Тема 5: Цікаві місця

68

66

29.03

30.03

 

 

Places of interest. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, typical

 

Text about London

The most popular activities and hobbies

Ex. 2, p. 154

Планує краєзнавчу подорож

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

ex. 3, p. 154

69

67

31.03

01.04

 

 

Famous landmarks of London. Уведення лексичного матеріалу

An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval

 

Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155

Ex. 4, p. 154

 

 

Writing about famous landmarks in London

70

68

02.04

02.04

 

 

Famous landmarks of Kyiv. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

to found, worth, statue, named after, mosaics, frescos, mon- astery, dignity, christianity, at- tracttion

 

Ex. 3 (b), p. 158

 

Ex. 3 (a), p. 158

 

 

Your favourite place in your city

71

69

05.04

06.04

 

 

Your favourite place in your city

 

enjoyment, to cover the territory, trading centre

 

 

 

ex.2-p.163

 

Дата

 

Фактично

Підтема

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

 

Домашнє завдання

 

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

72

70

07.04

08.04

 

 

Things to see. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення й письма

 

 

Ex. 1 (a), p. 162. Ex. 3, p. 163

Ex. 4, p. 164

Ex. 1 (b), p. 162

Повідомляє  про основні пам’ятки історії та культури міст

 

Writing a postcard

73

71

09.04

09.04

 

 

Australia. Рast activities . Активізація граматичного й лексичного матеріалу

destroy, save, whisper, huge, medieval

The Past tenses

 

Short dialogues

Filling the chart. Ex. 2, p. 165

 

Впр. 4, с. 166

74

72

12.04

13.04

 

 

New impressions. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

andmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse

 

Ex. 4, p. 168. Ex. 7, p .169-170

Ex. 1, p. 167. Ex. 5, p. 169

 

Writing about the town you like

75

73

14.04

15.04

 

 

Cultural London.

 

 

Ех. 3, р. 173

Ex. 5, p. 174

Ex. 1, p. 172. Ex. 4, p. 173

ex.2-p.171

76

74

16.04

16.04

 

 

Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення

fashionable, impressive, magnificent, sight

 

 

 

Ex.12-p.178 (Project)

77

75

19.04

20.04

 

 

Welcome to Canada.

observation, afford, observe

Reflexive pronouns

Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178

Ex. 8, p. 175

Ex. 2, p. 171

ex.7-p.175

78

76

21.04

22.04

 

 

Тепер я вмію. Активізація граматичного й лексичного матеріалу

поовторити ЛО

79

77

23.04

23.04

 

 

It’s time for reading. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

 

Ex. 1, p. 179. Ex. 2, p. 180. Ex. 3, p. 181

Ex. 4, p. 182. Ex. 5, p. 182

 

Learning

 

Diary pp.183-

185

ЗОШИТИ

ТЕМАТИЧНА

80

78

26.04

27.04

 

 

Контроль аудіювання

 

підготовка до КР

81

79

28.04

29.04

 

 

Контроль читання

 

підготовка до КР

 

Дата

 

Фактично

Підтема

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістовні лінії

 

Домашнє завдання

 

Дата

Лексика

Граматика

Писемна\усна взаємодія/ продуктування

Сприймання на слух / зорове сприймання

82

80

30.04

30.04

 

 

Контроль письма

 

підготовка до КР

83

81

05.05

06.05

 

 

Контроль говоріння

 

поовторити ЛО

84

82

07.05

07.05

 

 

It’s time for reading. Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

85

83

12.05

11.05

 

 

Удосконалення навичок письма, усного мовлення й читання

 

 

 

 

 

86

84

14.05

13.05

 

 

Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

 

 

 

повторити ЛО

скласти речення

87

85

17.05

14.05

 

 

Повторення і систематизація

 

 

 

 

повторити ЛО

 

88

86

19.05

18.05

 

 

Країни на карті світу

 

 

 

 

повторити ЛО

 

89

87

21.05

20.05

 

 

Повторення

 

 

 

 

повторити ЛО

 

90

88

24.05

21.05

 

 

Повторення

 

 

 

 

повторити ЛО

 

91

89

26.05

25.05

 

 

Урок домашнього читання

повторити ЛО

 

92

90

28.05

27.05

 

 

Повторення

 

 

 

 

повторити ЛО

 

93

91

31.05

28.05

 

 

Узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

ЗОШИТИ

ІІ СЕМЕСТР

РІЧНА

 

docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
8629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку