Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі за підручником О. Карп’юк.
2 семестр. (3 години на тиждень.)
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
Тема 3: Спорт від А до Я \ Sports from A to Z |
|||||||||||||||||
39 36 |
11.01 12.01 |
|
|
Види спорту. Sport is fun. Уведення лексичного матеріалу |
wrestling, soccer, climbing, fencing, rowing, rugby, judo, sailing |
|
Descriptions of the sports |
Dialogues Ex. 2, p. 93 |
Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту |
Впр.3-с.93 |
|||||||
40 37 |
13.01 14.01 |
|
|
Сучасні Олімпійські ігри The Olympic Games |
A flame, a mascot, a spirit, a wheelchair |
|
Olympic mascots Ex. 2, p. 93-96 |
Ex. 1, p. 93. Ex. 5, p. 97 Ex. 4, p. 97 |
Впр.6, с. 97 |
||||||||
41 38 |
15.01 15.01 |
|
|
Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
spirit, wheelchair, compete, take place |
|
|
|
повторити ЛО скласти речення |
||||||||
42 39 |
18.01 19.01 |
|
|
Чи добре ти знаєшся на спорті? You are good at sports, aren’t you? |
|
Tag-questions |
The most popular sports in Great Britain and in Ukraine |
Ex. 2,3 p. 99 |
Впр.5с.100
|
||||||||
43 40 |
20.01 21.01 |
|
|
Приєднуйся до спортивного гуртка Joining a sports club. |
|
|
Ex. 1, p. 100. Ex. 2, p. 101
|
Ex.1-3 p. 101. Discussing sport problems |
your favourite sport - доповідь |
||||||||
44 41 |
22.01 22.01 |
|
|
Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
Ex. 2, p. 101 |
|
повторити ЛО скласти речення |
||||||||
45 42 |
25.01 26.01 |
|
|
Обговорюємо спортивні матчі Is sport always fun? Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
|
|
Water polo rules Ex. 6, p. 103 |
Arguments as for sports The rules of any sports game |
Write the rules of any sports game you like
|
||||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
46 43 |
27.01 28.01 |
|
|
Чому ми любимо спорт. Why we love sport. Удосконалення навичок усного мовлення й читання |
|
|
Ex. 2, p. 105 |
Ex. 1, p. 105 Ex. 1, p. 107 |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
ex.2- p.107 |
|||||||
47 44 |
29.01 29.01 |
|
|
Тепер я вмію |
повторити ЛО |
||||||||||||
ЗОШИТИ |
|||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||||
Тема: Лікарю! Лікарю! /Doctor! Doctor! |
|||||||||||||||||
48 45 |
01.02 02.02 |
|
|
Лікарю! Уведення лексичного матеріалу |
ЛО уроку |
|
About health problems |
Ex. 2, p. 108 about health |
Описувати своє самопочуття, висловлювати свої враження від медичного огляду. |
sentences about health problems |
|||||||
49 46 |
03.02 04.02 |
|
|
Наскільки ти здоровий? Удосконалення навичок усного мовлення й читання |
|
|
Completing the word combinations Ex. 6, p. 110 |
Getting information Ex. 4, p. 110 |
вивчити ЛО |
||||||||
50 47 |
05.02 05.02 |
|
|
Служба охорони здоров’я Health service. Уведення лексичного матеріалу. Вдосконалення навичок читання |
|
|
Ex. 1 (b), p. 111. Ex. 2, p. 112 |
Short dialogues. Ex. 3, p. 113 Completing the sentences |
Впр. 5, с. 110 |
||||||||
51 48 |
08.02 09.02 |
|
|
Медичне обслуговування. Health service. Удосконалення навичок усного мовлення й читання |
An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a symptom, a treatment, private, regular, to make an appointment |
|
|
Work in groups: doctors and patients. Ex. 7, p. 114. Ex. 8, p. 115 |
діалог по темі |
||||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
52 49 |
10.02 11.02 |
|
|
Зі мною щось не так. Удосконалення граматичних навичок |
|
Past Perfect |
|
Ex. 5, p. 118 Ex. 4, p. 118. Ex. 2, p. 117 |
Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
health service in our country - твір |
|||||||
53 50 |
12.02 12.02 |
|
|
У лікаря. At the dоctor’s. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення |
|
|
Ex. 1, p. 119. Ex. 2, p. 119 Ex. 4, p. 120 |
Short dialogues about problems and solutions. |
ex. 5 p. 120 |
||||||||
54 51 |
15.02 16.02 |
|
|
Keeping healthy. Активізація мовленнєвого матеріалу |
|
|
Arranging the sentences |
Ex. 1, p. 121. Ex. 4, 5, p. 122. Ex. 2, p. 121 |
скласти 12 речень про здоров’я |
||||||||
55 52 |
17.02 18.02 |
|
|
Поза школою. Off school. Активізація мовленнєвого матеріалу |
|
|
Ex. 2, p. 125. Ex. 4, p. 126 |
Ex. 4, p. 126 Ex. 3, p. 126 |
ex. 5, p. 127 |
||||||||
56 53 |
19.02 19.02 |
|
|
Спорт в нашому житті. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
Sport in Britain
|
Ex. 10, p. 130 Jigsaw reading |
ex. 12, p. 131 |
||||||||
57 54 |
22.02 23.02 |
|
|
Урок домашнього читання. It’s time for reading |
|
|
Ex. 1, p. 132 |
Ex. 2- 4, p. 133
|
Learning Diary pp.134-136 |
||||||||
58 55 |
24.02 25.02 |
|
|
Тепер я вмію |
|
||||||||||||
ЗОШИТИ |
|||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Фактично |
Підтема
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії
|
Домашнє завдання
|
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
Тема 4: Вільний час |
|||||||||||||||||
59 56 |
26.02 26.02 |
|
|
Entertain yourself. Уведення лексичного матеріалу
|
A comedy, a science fiction film, a cartoon, a historical film, a horror film, a musical, an action film |
|
Ex. 5, p. 139 Ex. 2, p. 139. Broken dialogues
|
Ex. 3, p. 139. Making up sentences |
Називає жанри фільмів, розповідати про свої смаки
Висловлює свої враження, розповідати про свої вподобання;
Висловлює свої враження, розповідає сюжет вистави чи фільмів |
Впр.7 с.139 |
|||||||
60 57 |
01.03 02.03 |
|
|
Favourite movies. |
A character, a plot, a title, catchy |
|
|
|
Впр.5 с.142 |
||||||||
61 58 |
03.03 04.03 |
|
|
Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
a thriller, entertainment, leisure, to entertain |
|
Ex. 3-4 p. 141. Ex. 6, p. 142
|
Ex. 1, p. 140. Ex. 2, p. 140
|
Ex.4-p.145
|
||||||||
62 59 |
05.03 05.03 |
|
|
Film genres. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
confusing, convincing, fascinating, spectacular |
|
Ex. 1, 2, p. 143. Ex. 4, p. 145
|
Ex. 3, p. 144 |
вивчити ЛО скласти речення з словами |
||||||||
63 60 |
10.03 09.03 |
|
|
Do you like movies? Удосконалення навичок вживання нових лексичних одиниць |
|
|
|
Short dialogues About your favourite movie |
Скласти діалог про фільм |
||||||||
64 61 |
12.03 11.03 |
|
|
Are you a cinema-goer? Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Reflexive pronouns
|
|
Interview. Dialogues about films
|
вивчити правило, скласти приклади |
||||||||
65 62 |
15.03 12.03 |
|
|
Going to the theatre. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
An audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage |
|
The theatre Ex. 1, p. 148 |
Ex. 1, p. 148 |
вивчити ЛО скласти речення з словами |
||||||||
№
|
Дата
|
Фактично |
Підтема
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії
|
Домашнє завдання
|
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
66 63 |
17.03 16.03 |
|
|
Likes and dislikes. |
|
|
|
Ex. 4,p.150 |
|
Скласти лист вподобань |
|||||||
67 64 |
19.03 18.03 |
|
|
Тепер я вмію Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
|
Information about a famous actor
|
Ex. 1, p. 152 |
Написати про улюбл фільм чи виставу |
||||||||
--- 65 |
---- 19.03 |
|
|
--- Тепер я вмію |
|
|
|
|
---- повторити ЛО |
||||||||
ЗОШИТИ |
|||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||||
Тема 5: Цікаві місця |
|||||||||||||||||
68 66 |
29.03 30.03 |
|
|
Places of interest. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, typical |
|
Text about London |
The most popular activities and hobbies Ex. 2, p. 154 |
Планує краєзнавчу подорож
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
ex. 3, p. 154 |
|||||||
69 67 |
31.03 01.04 |
|
|
Famous landmarks of London. Уведення лексичного матеріалу |
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
|
Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155 |
Ex. 4, p. 154
|
Writing about famous landmarks in London |
||||||||
70 68 |
02.04 02.04 |
|
|
Famous landmarks of Kyiv. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
to found, worth, statue, named after, mosaics, frescos, mon- astery, dignity, christianity, at- tracttion |
|
Ex. 3 (b), p. 158
|
Ex. 3 (a), p. 158
|
Your favourite place in your city |
||||||||
71 69 |
05.04 06.04 |
|
|
Your favourite place in your city
|
enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
|
ex.2-p.163 |
||||||||
№
|
Дата
|
Фактично |
Підтема
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії
|
Домашнє завдання
|
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
72 70 |
07.04 08.04 |
|
|
Things to see. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення й письма |
|
|
Ex. 1 (a), p. 162. Ex. 3, p. 163 Ex. 4, p. 164 |
Ex. 1 (b), p. 162 |
Повідомляє про основні пам’ятки історії та культури міст |
Writing a postcard |
|||||||
73 71 |
09.04 09.04 |
|
|
Australia. Рast activities . Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
destroy, save, whisper, huge, medieval |
The Past tenses |
|
Short dialogues Filling the chart. Ex. 2, p. 165 |
Впр. 4, с. 166 |
||||||||
74 72 |
12.04 13.04 |
|
|
New impressions. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
andmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse |
|
Ex. 4, p. 168. Ex. 7, p .169-170 |
Ex. 1, p. 167. Ex. 5, p. 169 |
Writing about the town you like |
||||||||
75 73 |
14.04 15.04 |
|
|
Cultural London. |
|
|
Ех. 3, р. 173 Ex. 5, p. 174 |
Ex. 1, p. 172. Ex. 4, p. 173 |
ex.2-p.171 |
||||||||
76 74 |
16.04 16.04 |
|
|
Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення |
fashionable, impressive, magnificent, sight |
|
|
|
Ex.12-p.178 (Project) |
||||||||
77 75 |
19.04 20.04 |
|
|
Welcome to Canada. |
observation, afford, observe |
Reflexive pronouns |
Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178 |
Ex. 8, p. 175 Ex. 2, p. 171 |
ex.7-p.175 |
||||||||
78 76 |
21.04 22.04 |
|
|
Тепер я вмію. Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
поовторити ЛО |
||||||||||||
79 77 |
23.04 23.04 |
|
|
It’s time for reading. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
|
Ex. 1, p. 179. Ex. 2, p. 180. Ex. 3, p. 181 |
Ex. 4, p. 182. Ex. 5, p. 182 |
Learning
Diary pp.183- 185 |
||||||||
ЗОШИТИ |
|||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||||
80 78 |
26.04 27.04 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
підготовка до КР |
|||||||||||
81 79 |
28.04 29.04 |
|
|
Контроль читання |
|
підготовка до КР |
|||||||||||
№
|
Дата
|
Фактично |
Підтема
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії
|
Домашнє завдання
|
||||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||||
82 80 |
30.04 30.04 |
|
|
Контроль письма |
|
підготовка до КР |
|||||||||||
83 81 |
05.05 06.05 |
|
|
Контроль говоріння |
|
поовторити ЛО |
|||||||||||
84 82 |
07.05 07.05 |
|
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|||||||
85 83 |
12.05 11.05 |
|
|
Удосконалення навичок письма, усного мовлення й читання |
|
|
|
|
|
||||||||
86 84 |
14.05 13.05 |
|
|
Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
|
|
|
|
повторити ЛО скласти речення |
||||||||
87 85 |
17.05 14.05 |
|
|
Повторення і систематизація |
|
|
|
|
повторити ЛО
|
||||||||
88 86 |
19.05 18.05 |
|
|
Країни на карті світу |
|
|
|
|
повторити ЛО
|
||||||||
89 87 |
21.05 20.05 |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
повторити ЛО
|
||||||||
90 88 |
24.05 21.05 |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
повторити ЛО
|
||||||||
91 89 |
26.05 25.05 |
|
|
Урок домашнього читання |
повторити ЛО
|
||||||||||||
92 90 |
28.05 27.05 |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
повторити ЛО
|
||||||||
93 91 |
31.05 28.05 |
|
|
Узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
||||||||
ЗОШИТИ |
|||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||
РІЧНА |
|||||||||||||||||