Календарний план уроків з алгебри(8 клас) на 2 семестр

Про матеріал
Календарний план уроків з алгебри(8 клас) на 2 семестр складено відповідно до чинної програми та згідно з підручником Істера О.С. (Видавництво: Генеза) із зазначенням очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти до кожної з тем навчальної програми. У розробці подано приклад календаризації навчальних занять за триместровою системою навчання.
Перегляд файлу

                                                                       ПОГОДЖУЮ

                                                                       ____________Заступник з НВР ______________________

                                                                              Підпис                                            ПІБ

                                                                       _______________

                                                                                              Дата

 

                                                                                                                                                                          

Алгебра, 8 клас

2023-2024

   Істер О.С.

   Алгебра: підручник для  8-го кл. закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер.  – К.: Генеза, 2021. Рекомендовано МОН України(наказ МОН України від 22.02.2021 №243)

Математика. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р.         № 804)

ІІ семестр

 

з/п

Тема, зміст навчального матеріалу

Кільк

годин

Дата

Примітка

Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа, (10+3) 13 год.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій

31

Інструктаж із БЖД. Функція y = x2, її графік і властивості

1

09.01.24

§13(с.117)

32

Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь

1

11.01

09.01

§14(с.123)

33

Арифметичний квадратний корінь

1

16.01

11.01

 

34

Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

1

18.01

16.01

§15(с.129)

35

Тотожність . Рівняння 

1

23.01

16.01

§16(с.136)

36

Тотожність . Рівняння  .                    Самостійна робота

1

25.01

18.01

 

37

Властивості арифметичного квадратного кореня

1

30.01

23.01

§17(с.142)

38

Властивості арифметичного квадратного кореня. Розв’язування задач

1

01.02

23.01

 

39

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

1

06.02

25.01

§18(с.152)

40

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

1

08.02

30.01

 

41

Функція , її графік і властивості                      

1

13.02

30.01

§19(с.161)

42

Контрольна робота з теми ″Квадратні корені. Дійсні числа″

1

15.02

01.02

 

43

Аналіз контрольної роботи

1

27.02

08.02

 

Тема 3. Квадратні рівняння,  (16+2) 18 год.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

Тема 3.1.Квадратні рівняння. Теорема Вієта, 10 год.

44

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

1

29.02

13.02

§20(с.177)

45

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

1

05.03

13.02

 

46

Формула коренів квадратного рівняння

1

07.03

15.02

§21(с.184)

47

Формула коренів квадратного рівняння. Самостійна робота

1

12.03

29.02

 

48

Теорема Вієта

1

14.03

07.03

§22(с.190)

49

Теорема Вієта. Розв’язування рівнянь

1

19.03

 

50

Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач

1

21.03

§23(с.198)

51

Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. Розв’язування задач

1

26.03

 

22

Контрольна робота з теми "Квадратні рівняння. Теорема Вієта"

1

28.03

 

53

Аналіз контрольної роботи

1

09.04

 

Тема 3.2.Рівняння, що зводяться до квадратних, 8 год.

54

Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

1

11.04

§24(с.206)

55

Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

1

16.04

 

56

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

1

18.04

§25(с.214)

57

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

1

23.04

 

58

Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь

1

25.04

§26(с.221)

59

Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь

1

30.04

 

60

Контрольна робота з теми ″Рівняння, що зводяться до квадратних″

1

02.05

 

61

Аналіз контрольної роботи

1

07.05

 

Повторення і систематизація вивченого, 6 год.

62

Тотожні перетворення раціональних виразів

1

09.05

 

63

Квадратні корені. Дійсні числа

1

14.05

 

64

Квадратні рівняння і раціональні рівняння. Текстові і прикладні задачі

1

16.05

 

65

Підсумкова контрольна робота

1

21.05

 

66

Аналіз контрольної роботи

1

23.05

 

67

Резерв

1

28.05

 

68

Резерв

1

30.05

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо

 

31.08.2023                                                 Учитель_________  _______________________

         Дата                                                                                                        Підпис                               ПІП учителя

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлова Тетяна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
Додано
21 лютого
Переглядів
527
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку