ПОГОДЖУЮ
____________Заступник з НВР ______________________
Підпис ПІБ
_______________
Дата
Алгебра, 8 клас
2023-2024
Істер О.С.
Алгебра: підручник для 8-го кл. закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер. – К.: Генеза, 2021. Рекомендовано МОН України(наказ МОН України від 22.02.2021 №243)
Математика. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804)
ІІ семестр
№ з/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Кільк годин |
Дата |
Примітка |
Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа, (10+3) 13 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій |
||||
31 |
Інструктаж із БЖД. Функція y = x2, її графік і властивості |
1 |
09.01.24 |
§13(с.117) |
32 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
1 |
11.01 09.01 |
§14(с.123) |
33 |
Арифметичний квадратний корінь |
1 |
16.01 11.01 |
|
34 |
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
1 |
18.01 16.01 |
§15(с.129) |
35 |
Тотожність . Рівняння |
1 |
23.01 16.01 |
§16(с.136) |
36 |
Тотожність . Рівняння . Самостійна робота |
1 |
25.01 18.01 |
|
37 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
1 |
30.01 23.01 |
§17(с.142) |
38 |
Властивості арифметичного квадратного кореня. Розв’язування задач |
1 |
01.02 23.01 |
|
39 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
06.02 25.01 |
§18(с.152) |
40 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
08.02 30.01 |
|
41 |
Функція , її графік і властивості |
1 |
13.02 30.01 |
§19(с.161) |
42 |
Контрольна робота з теми ″Квадратні корені. Дійсні числа″ |
1 |
15.02 01.02 |
|
43 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
27.02 08.02 |
|
Тема 3. Квадратні рівняння, (16+2) 18 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
||||
Тема 3.1.Квадратні рівняння. Теорема Вієта, 10 год. |
||||
44 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
29.02 13.02 |
§20(с.177) |
45 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
05.03 13.02 |
|
46 |
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
07.03 15.02 |
§21(с.184) |
47 |
Формула коренів квадратного рівняння. Самостійна робота |
1 |
12.03 29.02 |
|
48 |
Теорема Вієта |
1 |
14.03 07.03 |
§22(с.190) |
49 |
Теорема Вієта. Розв’язування рівнянь |
1 |
19.03 |
|
50 |
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
1 |
21.03 |
§23(с.198) |
51 |
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. Розв’язування задач |
1 |
26.03 |
|
22 |
Контрольна робота з теми "Квадратні рівняння. Теорема Вієта" |
1 |
28.03 |
|
53 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
09.04 |
|
Тема 3.2.Рівняння, що зводяться до квадратних, 8 год. |
||||
54 |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
1 |
11.04 |
§24(с.206) |
55 |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
1 |
16.04 |
|
56 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
18.04 |
§25(с.214) |
57 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
23.04 |
|
58 |
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
1 |
25.04 |
§26(с.221) |
59 |
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
1 |
30.04 |
|
60 |
Контрольна робота з теми ″Рівняння, що зводяться до квадратних″ |
1 |
02.05 |
|
61 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
07.05 |
|
Повторення і систематизація вивченого, 6 год. |
||||
62 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
09.05 |
|
63 |
Квадратні корені. Дійсні числа |
1 |
14.05 |
|
64 |
Квадратні рівняння і раціональні рівняння. Текстові і прикладні задачі |
1 |
16.05 |
|
65 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
21.05 |
|
66 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
23.05 |
|
67 |
Резерв |
1 |
28.05 |
|
68 |
Резерв |
1 |
30.05 |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
31.08.2023 Учитель_________ _______________________
Дата Підпис ПІП учителя