Календарний план уроків з геометрії(8 клас) на 1 семестр

Про матеріал
Календарний план уроків з геометрії(8 клас) на 1 семестр складено відповідно до чинної програми та згідно з підручником Істера О.С. (Видавництво: Генеза) із зазначенням очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти до кожної з тем навчальної програми. У розробці подано приклад календаризації навчальних занять за триместровою системою навчання.
Перегляд файлу

                                                                                                                            ПОГОДЖУЮ

                                                                       ____________Заступник з НВР ______________________

                                                                              Підпис                                            ПІБ

                                                                       _______________

                                                                                              Дата

                                                                                                                     

Геометрія, 8 клас

2023-2024 н. р.

 

   Істер О.С.

   Геометрія: підручник для  8-го кл. закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер.  – К.: Генеза, 2021. Рекомендовано МОН України(наказ МОН України від 22.02.2021 №243)

Математика. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017  № 804)

І семестр

з/п

Тема, зміст навчального матеріалу

Кільк

годин

Дата

Примітка

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

вміє застосовувати набуті знання у 7 класі для: виконання вправ на доведення рівності трикутників,  знаходження невідомих елементів геометричних фігур

1

Інструктаж із БЖД. Повторення вивченого. Розв′язування задач на повторення

1

04.09.2023

 

2

Діагностувальна контрольна робота

1

06.09

 

3

Аналіз діагностувальної контрольної роботи. Коригувальне навчання з теми ″Кути. Трикутники. Ознаки рівності трикутників″

1

11.09

 

Тема 1. Чотирикутники (22-4 год ),  18 год.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Тема 1.1. Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види,  8 год.

4

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника

1

13.09

§1(с. 7)

5

Паралелограм, його властивості й ознаки

1

18.09

§2(с. 13)

6

Прямокутник і його властивості

1

20.09

§3(с. 22)

7

Ромб і його властивості

1

25.09

§4(с. 28)

8

Квадрат і його властивості

1

27.09

§5(с. 33)

9

Розв’язування задач

1

02.10

 

10

Контрольна робота з теми ″Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види″

1

04.10

 

11

Аналіз контрольної роботи

1

09.10

 

Тема 1.2. Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса. Середні лінії трикутника і трапеції, 10 год.

12

Трапеція

1

11.10

§6(с. 40)

13

Центральні і вписані кути

1

23.10

§7(с. 47)

14

Вписані та описані чотирикутники

1

25.10

§8(с. 53)

15

Теорема Фалеса

1

30.10

§9(с. 58)

16

Середня лінія трикутника та її властивості

1

01.11

§10(с. 61)

17

Розв’язування задач

1

06.11

 

18

Середня лінія трапеції та її властивості

1

08.11

§11(с. 66)

19

Розв’язування задач

1

13.11

 

20

Контрольна робота з теми ″ Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса». Середні лінії трикутника і трапеції ″

1

15.11

 

21

Аналіз контрольної роботи

1

27.11

 

Тема 2.  Подібність трикутників,  (10-1), 9  год.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

22

Узагальнена теорема Фалеса

1

29.11

§12(с. 87)

23

Подібні трикутники

1

04.12

§13(с. 92)

24

Ознаки подібності трикутників

1

06.12

§14(с. 95)

25

Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику

1

11.12

§15(с. 105)

26

Властивість бісектриси трикутника

1

13.12

§16(с. 109)

27

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

1

18.12

§17(с. 112)

28

Контрольна робота з теми ″Подібність трикутників″

1

20.12

 

29

Аналіз контрольної роботи

1

25.12

 

30

Резерв

1

27.12

 

 

31.08.2023                                                 Учитель_________  _______________________

         Дата                                                                                                        Підпис                               ПІП учителя

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
21 лютого
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку