ПОГОДЖУЮ
____________Заступник з НВР ______________________
Підпис ПІБ
_______________
Дата
Геометрія, 8 клас
2023-2024 н. р.
Істер О.С.
Геометрія: підручник для 8-го кл. закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер. – К.: Генеза, 2021. Рекомендовано МОН України(наказ МОН України від 22.02.2021 №243)
Математика. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
І семестр
№ з/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Кільк годин |
Дата |
Примітка |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: вміє застосовувати набуті знання у 7 класі для: виконання вправ на доведення рівності трикутників, знаходження невідомих елементів геометричних фігур |
||||
1 |
Інструктаж із БЖД. Повторення вивченого. Розв′язування задач на повторення |
1 |
04.09.2023 |
|
2 |
Діагностувальна контрольна робота |
1 |
06.09 |
|
3 |
Аналіз діагностувальної контрольної роботи. Коригувальне навчання з теми ″Кути. Трикутники. Ознаки рівності трикутників″ |
1 |
11.09 |
|
Тема 1. Чотирикутники (22-4 год ), 18 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||
Тема 1.1. Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види, 8 год. |
||||
4 |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
1 |
13.09 |
§1(с. 7) |
5 |
Паралелограм, його властивості й ознаки |
1 |
18.09 |
§2(с. 13) |
6 |
Прямокутник і його властивості |
1 |
20.09 |
§3(с. 22) |
7 |
Ромб і його властивості |
1 |
25.09 |
§4(с. 28) |
8 |
Квадрат і його властивості |
1 |
27.09 |
§5(с. 33) |
9 |
Розв’язування задач |
1 |
02.10 |
|
10 |
Контрольна робота з теми ″Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види″ |
1 |
04.10 |
|
11 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
09.10 |
|
Тема 1.2. Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса. Середні лінії трикутника і трапеції, 10 год. |
||||
12 |
Трапеція |
1 |
11.10 |
§6(с. 40) |
13 |
Центральні і вписані кути |
1 |
23.10 |
§7(с. 47) |
14 |
Вписані та описані чотирикутники |
1 |
25.10 |
§8(с. 53) |
15 |
Теорема Фалеса |
1 |
30.10 |
§9(с. 58) |
16 |
Середня лінія трикутника та її властивості |
1 |
01.11 |
§10(с. 61) |
17 |
Розв’язування задач |
1 |
06.11 |
|
18 |
Середня лінія трапеції та її властивості |
1 |
08.11 |
§11(с. 66) |
19 |
Розв’язування задач |
1 |
13.11 |
|
20 |
Контрольна робота з теми ″ Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса». Середні лінії трикутника і трапеції ″ |
1 |
15.11 |
|
21 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
27.11 |
|
Тема 2. Подібність трикутників, (10-1), 9 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості |
||||
22 |
Узагальнена теорема Фалеса |
1 |
29.11 |
§12(с. 87) |
23 |
Подібні трикутники |
1 |
04.12 |
§13(с. 92) |
24 |
Ознаки подібності трикутників |
1 |
06.12 |
§14(с. 95) |
25 |
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
1 |
11.12 |
§15(с. 105) |
26 |
Властивість бісектриси трикутника |
1 |
13.12 |
§16(с. 109) |
27 |
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач
|
1 |
18.12 |
§17(с. 112) |
28 |
Контрольна робота з теми ″Подібність трикутників″ |
1 |
20.12 |
|
29 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
25.12 |
|
30 |
Резерв |
1 |
27.12 |
|
31.08.2023 Учитель_________ _______________________
Дата Підпис ПІП учителя