Календарно-тематичне планування з геометрії для 8 класу
( Підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. –Х.: Гімназія, 2021.)
Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів,
затвердженою Міністерством освіти і науки України
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
ІІ семестр (40 год.)
№ уроку |
Кіл-ть год |
Тема уроку |
Дата проведення |
Дата фактична |
Примітки |
Тема ІІІ. Розв’язування прямокутних трикутників |
|||||
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора |
|||||
1 |
1 |
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику |
|
|
|
2 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
3 4 |
2 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
5 |
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
6 |
1 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
|
7 8 |
2 |
Розв’язування задач. Самостійна робота №6 |
|
|
|
9 |
1 |
Контрольна робота№4 з теми «Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
||||
10
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
11 |
1 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
12 |
1 |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Самостійна робота №7 |
|
|
|
13 |
1 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
14 |
1 |
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота №8 |
|
|
|
15 |
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|
16 |
1 |
Контрольна робота №5 з теми «Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
||||
17 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Многокутник, його елементи та властивості. |
|
|
|
18 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
19 |
1 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
|
|
|
20 |
1 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
21 |
1 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
|
22 |
1 |
Площа паралелограма. |
|
|
|
23 |
1 |
Площа ромба |
|
|
|
24 |
1 |
Площа трикутника. |
|
|
|
25 |
1 |
Площа трикутника |
|
|
|
26 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
27 |
1 |
Площа трапеції |
|
|
|
28 |
1 |
Площа трапеції. Самостійна робота №10 |
|
|
|
29 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
30 |
1 |
Контрольна робота №6 з теми «Многокутники. Площі многокутників» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
|
||||
31 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості |
|
|
|
32 |
1 |
Чотирикутники та їх властивості |
|
|
|
33 |
1 |
Теорема Фалеса. |
|
|
|
34 |
1 |
Теорема Фалеса. |
|
|
|
35 |
1 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
36 |
1 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
37 |
1 |
Многокутники та їх площі |
|
|
|
38 |
1 |
Многокутники та їх площі |
|
|
|
39 |
1 |
Контрольна робота за рік |
|
|
|
40 |
1 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
41 |
1 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
42 |
1 |
Угазальнювальний урок. Тематичне оцінювання |
|
|
|