Календарний план з предмету "Українознавство" для 6 класу (17 годин)

Про матеріал
Календарний план до курсу за вибром "Українознавство" для 6 класу на 17 годин
Перегляд файлу

6-й клас

(17 год, 0,5 год на тиждень)

уроку

Дата

Зміст навчального матеріалу

Домашнє завдання

Примітки

ВСТУП (1 година)

1

 

Українознавство як цілісна системна наука, що вивчає українську людину, Україну та світове українство. Українська людина, Україна та

українство як цілісні органічні частини вселюдства

 

 

Тема 1. Я – УКРАЇНЕЦЬ (3 години)

2

 

Українська людина у світі природи. Вплив природи на людину: здоров’я, характер, мислення і

т. ін. Вплив людини на «здоров’я» природи.

 

 

3

 

Особистість, її складники. Становлення

особистості, її розвиток.

 

 

4

 

Аналіз та оцінка себе як особистості.

Практичне заняття № 1 .Покликання людини. До чого я покликаний?

Тематичне оцінювання № 1

 

 

Тема 2. МОЯ РОДИНА, МІЙ РІД (2 години)

5

 

Я, моя родина, мій рід. Дерево мого роду як дерево життя (світове дерево).Відображення ідеї роду в давній українській міфології.

 

 

6

 

Народна мудрість про родинні та родові цінності, єдність, цінність родини. Мудрість у мові мого роду, передача досвіду поколінь.

 

 

Тема 3. МІЙ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД (5 годин)

7

 

Практичне заняття № 2. Символіка української вишивки та писанки, орнаментики глиняних виробів, фресок та мозаїк Софії Київської, книжних мініатюр як бачення світу українцями.

 

 

8

 

Тематичне оцінювання № 2.

Підсумковий урок за І семестр

 

 

9

 

Традиційні ремесла українців (ковальство, різьбярство, ювелірне мистецтво та ін.) як творчість та господарська діяльність.

 

 

10

 

Практичне заняття № 3. Календарно-обрядове коло українців як святотворення. Ставлення українців до своїх свят. Свято як явище об’єднання українського світу (світів Прави, Нави та Яви). Моє улюблене свято з календарно-обрядового кола.

 

 

11

 

Краса рідного слова, пісні.

Тематичне оцінювання № 3

 

 

Тема 4. МОЯ ДЕРЖАВА – Україна (2 години)

12

 

Цінності української держави: її громадяни, національні традиції, мова, територія, природні ресурси, технології. та ін. Українська мова державна мова України, державотворчий об’єднуючий чинник.

 

 

13

 

Держава твориться перемогами. Перемога – змога долати перешкоди під час ладотворення. Звитяжність українського народу-переможця. Українське лицарство від найдавніших часів до сьогодення. Військо в українській державі. Українські державотворці, герої-оборонці. Історичні та легендарні постаті (Кирило Кожум’яка, Ярослав Мудрий, Іван Мазепа, Симон Петлюра, Олег Ольжич, Роман Шухевич, Іван Кожедуб).

 

 

Тема 5. УКРАЇНА ТА УКРАЇНЦІ У СВІТІ (4 години)

14

 

Міжнародне співробітництво України у світі. Діяльність Ярослава Мудрого та Володимира Мономаха.

 

 

15

 

Військово-дипломатична діяльність запорізького січового козацтва. Перемоги козаків у Європі. Григорій Орлик – маршал Франції.

 

 

16

 

Практичне заняття № 4.

Києво-Могилянська академія – міжнародний освітній центр. Зарубіжні історики, географи, мандрівники про Україну (Геродот, Г. Л. де Боплан, П. Алеппський). Українці – дослідники інших країв: М. Миклухо-Маклай, М.Пржевальський)

 

 

17

 

Підсумковий урок. Тематичне оцінювання № 4

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 6 клас, Планування
Додано
28 вересня 2020
Переглядів
1072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку