Затверджено
Директор школи Н.І.Шевцова
Календарне планування
уроків у 2 класі
на 2012-2013 навчальний рік
вчителя початкових класів
Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Паніної Марії Іванівни
Українська мова
3 год\тижд.
Графік проведення контрольних і перевірних робіт
Види перевірки |
І семестр |
ІІ семестр |
||
К-сть
|
Дата
|
К-сть
|
Дата
|
|
Аудіювання |
1 |
17.12 |
1 |
|
Діалог |
1 |
04.12 |
- |
|
Усний переказ |
- |
|
1 |
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
2 |
02.10, 25.12 |
2 |
|
Диктант |
1 |
20.11 |
2 |
|
Списування |
1 |
18.12 |
1 |
|
Загальна кількість за семестр |
6 |
6 |
6 |
|
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Закріплення знань і вмінь, здобутих у 1 класі. Мова й мовлення |
|
|
|
Вступ. Звуки мовлення. |
03.09 |
|
|
Звуко-буквений аналіз слів |
04.09 |
|
|
Слова, близькі, за значенням |
07.09 |
|
|
Склад. Види переносу слів з рядка в рядок |
10.09 |
|
|
Алфавіт |
11.09 |
|
|
Розв. мовл. Вчуся придумувати назви до малюнків |
14.09 |
|
|
Слово. Речення |
17.09 |
|
|
Мова – засіб спілкування |
18.09 |
|
|
Ознайомлення з мовними і немовними знаками |
21.09 |
|
|
Українська мова і споріднені з нею мови |
24.09 |
|
|
Усне і писемне мовлення |
25.09 |
|
|
Розв. мовл. Історія виникнення української абетки |
28.09 |
|
|
Культура мовлення і культура спілкування |
01.10 |
|
|
Перевірка знань із мови («Закріплення знань і вмінь, здобутих у 1 класі. Мова й мовлення») |
02.10 |
|
|
Аналіз диктанту. Практичне ознайомлення із словами-звертаннями |
05.10 |
|
|
Слова ввічливості |
08.10 |
|
|
Закріплення вивченого з теми «Мова й мовлення» |
09.10 |
|
|
Тема. Текст. Речення |
|
|
|
Розв. мовл. Складання текстів |
12.10 |
|
|
Поняття про текст. |
15.10 |
|
|
Види текстів. Будова тексту |
16.10 |
|
|
Поняття про речення |
19.10 |
|
|
Розповідні речення |
22.10 |
|
|
Питальні речення |
23.10 |
|
|
Розв. мовл. Складання плану до тексту |
26.10 |
|
|
Спонукальні речення |
05.11 |
|
|
Закріплення знань про види речень за метою висловлювання |
06.11 |
|
|
Головні слова в реченні. Складання речень |
09.11 |
|
|
Другорядні члени речення. Складання речень за схемою. Начальне аудіювання |
12.11 |
|
|
Встановлення зв'язку слів у реченнях за питаннями |
13.11 |
|
|
Розв. мовл. Редагування текстів. Навчальний діалог |
16.11 |
|
|
Встановлення зв’язку слів у реченні. Поширення речення. Навчальний діалог (с.111) |
19.11 |
|
|
Диктант «Київ» |
20.11 |
|
|
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення знань і вмінь за темою «Текст. Речення» |
23.11 |
|
|
Тема. Слово. Слова, що означають назви предметів та ознаки предметів |
|
|
|
Слова, що означають назви предметів. |
26.11 |
|
|
Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Складання речень |
27.11 |
|
|
Розв. мовл. Складання казочки за малюнком |
30.11 |
|
|
Змінювання іменників за зразком «один - багато». Редагування тексту |
03.12 |
|
|
Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Навчальне аудіювання за текстом «Ніч і день». Перевірна робота. Діалог |
04.12 |
|
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей |
07.12 |
|
|
Велика буква в географічних назвах. |
10.12 |
|
|
Велика літера у кличках тварин |
11.12 |
|
|
Розв. мовл. Складання усного твору за малюнком |
14.12 |
|
|
Слова, що називають ознаки предметів. Роль прикметника у мовленні Перевірна робота. Аудіювання |
17.12 |
|
|
Зв’язок прикметника з іменниками у реченні Контрольне списування |
18.12 |
|
|
Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один - багато» |
21.12 |
|
|
Закріплення знань про прикметники. Письмовий переказ тексту за малюнком і поданим планом |
24.12 |
|
|
Перевірка знань із мови («Слово. Слова, що означають назви предметів та ознаки предметів») |
25.12 |
|
|
Аналіз диктанту. Розв. мовл. Складання письмового тексту |
28.12 |
|
|
Спостереження за роллю прикметника в у загадках. Складання загадок |
|
|
|
Прикметники, близькі й протилежні за значенням. Вживання прикметників у переносному значенні. Складання вітання |
|
|
|
Тема. Слово (продовження). Слова, що називають дії предметів. |
|
|
|
Слова, що називають дії предметів |
|
|
|
Роль дієслів у мовленні |
|
|
|
Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один - багато». |
|
|
|
Розв. мовл. Вчуся висловлювати власну думку |
|
|
|
Спостереження зо роллю дієслів у мовленні |
|
|
|
Дієслова близькі та протилежні за значенням |
|
|
|
Перевірка знань із мови («Текст. Речення») |
|
|
|
Аналіз перевірної роботи. Багатозначні дієслова |
|
|
|
Тема. Службові слова в реченні. Корінь слова. Спільнокореневі слова |
|
|
|
Поняття про службові слова, їх роль в реченні |
|
|
|
Розв. мовл. Усний переказ тексту |
|
|
|
Написання службових слів окремо від інших |
|
|
|
Закріплення знань про службові слова |
|
|
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова |
|
|
|
Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів |
|
|
|
Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови |
|
|
|
Розв. мовл. Переказ тексту за малюнками та опорними словами |
|
|
|
Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням |
|
|
|
Диктант «Квітень» |
|
|
|
Аналіз диктанту. Закріплення вивченого |
|
|
|
Тема. Звуки і букви |
|
|
|
Звуки і букви. Алфавіт |
|
|
|
Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником |
|
|
|
Голосні звуки |
|
|
|
Розв. мовл. Переказ тексту за планом та опорними словами |
|
|
|
Наголос. Наголошений склад |
|
|
|
Наголошені та ненаголошені голосні |
|
|
|
Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів |
|
|
|
Ненаголошені [е], [и] в корені слова |
|
|
|
Закріплення вивченого. Перевірна робота. Усний переказ |
|
|
|
Розв. мовл. Вчуся переконувати. Складання діалогу |
|
|
|
Слова з ненаголошеними [е], [и], правопис яких треба запам'ятати |
|
|
|
Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі |
|
|
|
Звуки [дж], [дз], [дз'], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж, дз |
|
|
|
Правильна вимова звуків [г], [ґ] позначення їх буквами «ге», «ґе» |
|
|
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Поділ тексту на речення |
|
|
|
Розв. мовл. Складання розповіді за малюнками |
|
|
|
Перевірка знань із мови («Звуки і букви») |
|
|
|
Аналіз перевірної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні звуки |
|
|
|
Тема. Звуки і букви (продовження) |
|
|
|
Вимова та написання слів із дзвінким приголосними в кінці слова й складу перед глухими |
|
|
|
Закріплення знань про дзвінкі та глухі приголосні звуки |
|
|
|
Закріплення знань про дзвінкі та глухі приголосні звуки |
|
|
|
Розв. мовл. Складання розповіді про події з власного життя |
|
|
|
Тверді та м'які приголосні. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). перенос слів із ь |
|
|
|
Закріплення знань про тверді та м’які приголосні звуки. Контрольне списування (с.91) |
|
|
|
Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Перевірна робота. Аудіювання |
|
|
|
Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант |
|
|
|
Перенос слів із подовженими приголосними звуками |
|
|
|
Розв. мовл. Відновлення деформованого тексту |
|
|
|
Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками |
|
|
|
Апостроф. Правило вживання апострофа. |
|
|
|
Диктант «Літній день» |
|
|
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст |
|
|
|
Тема. Повторення вивченого за рік |
|
|
|
Повторення теа закріплення вивченого |
|
|
|
Розв. мовл. Відновлення деформованого тексту |
|
|
|
Слово |
|
|
|
Звуки і букви |
|
|
Українське читання
2год\тижд
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. В рідній школі – рідне слово |
|
|
|
Вступ. Знайомство з підручником |
03.09 |
|
|
Хто як навчається |
07.09 |
|
|
Історії з шкільного життя |
10.09 |
|
|
Урок позакласного читання. Практичне ознайомлення учнів з книгознавчими поняттями |
14.09 |
|
|
Хитрощі не люблять совісті. Підсумок за темою |
17.09 |
|
|
Тема. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово… |
|
|
|
Колискові пісні. Українські дитячі пісні та ігри |
21.09 |
|
|
Поезія Т.Г.Шевченка та П.Тичини |
24.09 |
|
|
Поетичні перлинки |
28.09 |
|
|
Урок позакласного читання. Поезія про мову |
01.10 |
|
|
Народ мовотворець |
05.10 |
|
|
Мовні цікавинки. Підсумок за темою |
08.10 |
|
|
Тема. Українські народні казки |
|
|
|
Інсценізація казки «Рукавичка» |
12.10 |
|
|
Не шукай у других правди, як у тебе її немає |
15.10 |
|
|
Урок позакласного читання. казки |
19.10 |
|
|
Яке частування, таке й дякування («Лисичка та журавель», «Колосок») Підсумок за темою |
22.10 |
|
|
Тема. Нема без кореня рослин, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім'я – тут виростає доля моя |
|
|
|
Такий древній і сучасний Київ. Хліб, мов сонце |
26.10 |
|
|
Улюблені свята українського народу |
05.11 |
|
|
Без верби і калини нема України |
09.11 |
|
|
Урок позакласного читання. Моя сім’я |
12.11 |
|
|
Ой роде наш красний, роде наш прекрасний |
16.11 |
|
|
Нема у світі цвіту, цвітнішого над маківочку.. |
19.11 |
|
|
Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько. Підсумок за темою |
23.11 |
|
|
Тема. Нема без кореня рослин, а нас, людей, без Батьківщини. Буду я природі другом |
|
|
|
Чари природи |
26.11 |
|
|
Урок позакласного читання. Природа і я |
30.11 |
|
|
Стоїть на узліссі ялинка моя – не зрубайте її! |
03.12 |
|
|
Весняні дива |
07.12 |
|
|
Людина і природа |
10.12 |
|
|
Маленька праця краща за велике безділля. Підсумок за темою |
14.12 |
|
|
Урок позакласного читання. Бережи природу. Контрольна робота. Читання вголос. В.Сухомлинський. Покинуте кошеня |
17.12 |
|
|
Тема. Т.Г.Шевченко – великий народний поет і художник. Вірші українських поетів |
|
|
|
Знайомство з Кобзарем |
21.12 |
|
|
Творчість Кобзаря |
24.12 |
|
|
Як не любити зими сніжно-синьої |
28.12 |
|
|
Вишневий садочок. Все навколо зеленіє |
|
|
|
Урок позакласного читання. Читання віршів Т.Шевченка |
|
|
|
Осінь. Світанок. Ніч. І знов засипле все зима |
|
|
|
Барвиста мова. Кольоровий світ навколо |
|
|
|
Давай поговоримо. Дитячі розмови |
|
|
|
Небилиці-небувалиці |
|
|
|
Урок позакласного читання. Поезія журналу «Малятко» |
|
|
|
Вірші-безконечники та вірші-загадки. Підсумок за темою |
|
|
|
Тема. Оповідання. Казки українських письменників. Я хочу сказати своє слово |
|
|
|
Як же все це було без мене? Бджола мала, а й та працює |
|
|
|
Урок милосердя. Совість у людині - головне |
|
|
|
Ліниві охайними не бувають. |
|
|
|
Урок позакласного читання. Літературні казки |
|
|
|
Життя дано на добрі справи |
|
|
|
Лінивому все ніколи |
|
|
|
Яке частування, таке й дякування |
|
|
|
Друзі пізнаються в біді |
|
|
|
Урок позакласного читання. Казки у віршах |
|
|
|
І найтонший колосок має власний голосок |
|
|
|
Потрібно учиться – завжди пригодиться |
|
|
|
О.Буцень. чи є зима? |
|
|
|
Сто казок. Жива казка |
|
|
|
Урок позакласного читання. Моє улюблене оповідання |
|
|
|
Фантазуємо |
|
|
|
Я хочу сказати своє слово |
|
|
|
Закінчіть казку. Підсумок за темою |
|
|
|
Тема. Казки народів Європи. У дружному колі |
|
|
|
Хто за чуже хапається, свого позбувається |
|
|
|
Урок позакласного читання. Казки про тварин |
|
|
|
Хто дбає, той і має |
|
|
|
Зробиш добро – не кайся, вдієш лихо - начувайся |
|
|
|
Дружба – найдорожчий скарб |
|
|
|
Хто не чинить лихого, той не боїться нічого |
|
|
|
Урок позакласного читання.Казки народів світу.Контрольна робота. Читання вголос |
|
|
|
Народні дитячі ігри |
|
|
|
Народні співаночки |
|
|
|
Ігровий фольклор |
|
|
|
Дитячі ігри – веселі і сумні |
|
|
|
Урок позакласного читання. Літо веселе |
|
|
|
У гомінкій компанії. Підсумок за темою |
|
|
Математика
4 год\тижд
Графік проведення контрольних робіт
І семестр |
ІІ семестр |
||
Дата |
Корекція дати |
Дата |
Корекція дати |
18.09 |
|
|
|
17.10 |
|
|
|
26.11 |
|
|
|
25.12 |
|
|
|
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Повторення вивченого в 1 класі |
|
|
|
Лічба в межах 20 |
03.09 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5 |
04. 09 |
|
|
Побудова відрізків |
05. 09 |
|
|
Назви компонентів при додаванні та відніманні |
07. 09 |
|
|
Переставна властивість дії додавання |
10. 09 |
|
|
Додавання й віднімання чисел в межах 10 |
11. 09 |
|
|
Додавання й віднімання чисел в межах 10. Самостійна робота |
12. 09 |
|
|
Додавання й віднімання числа частинами |
14. 09 |
|
|
Додавання й віднімання числа частинами |
17. 09 |
|
|
Контрольна робота |
18. 09 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого |
19. 09 |
|
|
Тема. Таблиці додавання й віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки |
|
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа2 |
21. 09 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа3 |
24. 09 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа4 |
25. 09 |
|
|
Вираз зі змінною |
26. 09 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа5 |
28. 09 |
|
|
Закріплення вивченого |
01.10 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа6 |
02. 10 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа7 |
03. 10 |
|
|
Закріплення вивченого |
05. 10 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа8 |
08. 10 |
|
|
Задачі на дві дії |
09. 10 |
|
|
Таблиці додавання й віднімання числа9 |
10. 10 |
|
|
Узагальнена таблиця додавання й віднімання одноцифрових чисел |
12. 10 |
|
|
Розв'язування складеної задачі двома способами (ознайомлення). Самостійна робота |
15. 10 |
|
|
Порядок виконання дій у виразах з дужками |
16. 10 |
|
|
Контрольна робота |
17. 10 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Знаходження значень виразів, що містять дужки |
19. 10 |
|
|
Тема. Нумерація чисел від 21 до 100 |
|
|
|
Утворення і назви чисел від 21 до 39 |
22. 10 |
|
|
Утворення і назви чисел від 40 до 89 |
23. 10 |
|
|
Утворення і назви чисел від 89 до 100 |
24. 10 |
|
|
Лічба десятками |
26. 10 |
|
|
Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантиметр, дециметр,метр |
05.11 |
|
|
Письмова нумерація чисел першої сотні |
06. 11 |
|
|
Письмова нумерація чисел першої сотні |
07. 11 |
|
|
Письмова нумерація чисел .Записування чисел під диктовку |
09. 11 |
|
|
Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Елементи трикутника |
12. 11 |
|
|
Закріплення випадків додавання й віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Прямий кут |
13. 11 |
|
|
Додавання й віднімання круглих десятків |
14. 11 |
|
|
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
16. 11 |
|
|
Прямокутник . Задачі на знаходження третього доданка |
19. 11 |
|
|
Розв’язування задач складанням виразу. Одиниці вимірювання часу. Самостійна робота |
20. 11 |
|
|
Повторення й закріплення вивченого матеріалу |
21. 11 |
|
|
Повторення й закріплення вивченого матеріалу |
23. 11 |
|
|
Контрольна робота. |
26. 11 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого матеріалу |
27. 11 |
|
|
Тема. Усне додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
28. 11 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
30.11 |
|
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54+30, 54+3 |
03.12 |
|
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 40+47, 2+47 |
04.12 |
|
|
Квадрат |
05.12 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Самостійна робота |
07.12 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
10. 12 |
|
|
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до випадків виду 79-40, 79-4 |
11. 12 |
|
|
Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел |
12. 12 |
|
|
Задачі на знаходження невідомого від'ємника |
14. 12 |
|
|
Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею |
17. 12 |
|
|
Коротка форма пояснення письмового додавання |
18. 12 |
|
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел |
19. 12 |
|
|
Коротка форма пояснення письмового віднімання |
21. 12 |
|
|
Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел (закріплення) |
24. 12 |
|
|
Контрольна робота |
25. 12 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання й віднімання двоцифрових чисел |
26. 12 |
|
|
Закріплення вивченого матеріалу |
28. 12 |
|
|
Тема. Усне додавання й віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) |
|
|
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел для розв'язування задач і прикладів |
|
|
|
Додавання виду 38+4. Розв'язування задачі двома способами |
|
|
|
Додавання виду 76+4. Задачі на дві дії |
|
|
|
Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух |
|
|
|
Усне віднімання виду 40-8 |
|
|
|
Закріплення прийому віднімання виду 40-8 |
|
|
|
Віднімання виду 53-8. Самостійна робота |
|
|
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Усне й письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
Додавання й віднімання двоцифрових чисел (повторення) |
|
|
|
Тема. Арифметичні дії множення і ділення |
|
|
|
Дія множення, знак множення |
|
|
|
Назви чисел при множенні |
|
|
|
Складання таблиці множення на 2 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Самостійна робота |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Дія ділення |
|
|
|
Тема. Арифметичні дії множення і ділення (продовження) |
|
|
|
Зв'язок дій множення й ділення |
|
|
|
Таблиця ділення на 2 |
|
|
|
Застосування таблиці ділення на 2 при розв'язуванні вправ |
|
|
|
Назви чисел при діленні |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення числа 2 |
|
|
|
Складання таблиці множення на 3 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 |
|
|
|
Коло і круг. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Складання виразів з дужками |
|
|
|
Тема. Арифметичні дії множення і ділення (продовження) |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3 |
|
|
|
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 4 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4 |
|
|
|
Вправи на засвоєння таблиць множення та ділення |
|
|
|
«Половина», «третина», «чверть». Дії з величинами |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 5 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5 |
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5 |
|
|
|
Розв'язування простих задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів |
|
|
|
Таблиці ділення на 5 |
|
|
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 5 |
|
|
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів. Самостійна робота |
|
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій |
|
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань |
|
|
|
Тема. Повторення в кінці року |
|
|
|
Усна й письмова нумерація чисел першої сотні |
|
|
|
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
|
|
|
Повторення таблиць додавання й віднімання |
|
|
|
Додавання й віднімання виду 27+3, 90-2 |
|
|
|
Повторення додавання й віднімання виду 28+5, 46-7 |
|
|
|
Перевірка дій додавання й віднімання |
|
|
|
Перевірка додавання відніманням |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток |
|
|
|
Повторення дії множення. Назви чисел при множенні. Самостійна робота |
|
|
|
Повторення таблиці множення числа 2 |
|
|
|
Повторення дії ділення |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 3 і ділення на 3 |
|
|
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Я і Україна
1 год\тижд
Графік проведення контрольних робіт
І семестр |
ІІ семестр |
||
Дата |
Корекція дати |
Дата |
Корекція дати |
10.10 |
|
|
|
17.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графік проведення практичних робіт
І семестр |
ІІ семестр |
||
Дата |
Корекція дати |
Дата |
Корекція дати |
24.10 |
|
|
|
21.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Про тебе самого. Природа навколо нас (19 год.) |
|
|
|
Вступ. Ми – українці |
5.09 |
|
|
Грамотний – видющий і на все тямущий |
12.09 |
|
|
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
19.09 |
|
|
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
26.09 |
|
|
Народний календар |
03.10 |
|
|
Природа навколо нас. Контрольна робота |
10.10 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Сонце |
17.10 |
|
|
У царстві рослин. Практична робота.. Підготовка виставки класних досягнень «Я сам» |
24.10 |
|
|
У царстві тварин |
07.11 |
|
|
Людина – частина живої природи |
14.11 |
|
|
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров’я восени. Практична робота. Визначення за істотними ознаками груп рослин і тварин |
21.11 |
|
|
Як тварини готуються до зими. Як люди готуються до зими |
28.11 |
|
|
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
03.12 |
|
|
Рослини з Червоної книги України. |
10.12 |
|
|
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів і звірів узимку. Контрольна робота |
17.12 |
|
|
Зима щедра святами |
24.12 |
|
|
Сезонні спостереження за природою і господарською діяльністю людини |
|
|
|
Тварини з Червоної книги України. Практична робота. Збирання насіння для підгодівлі птахів узимку |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Зима щедра святами. |
|
|
|
Тема. Родина, рід, рідня. Людина серед людей (8 год.) |
|
|
|
Родина, рід, рідня. Сімейний календар. Практична робота. Складання родовідного дерева своєї сім'ї |
|
|
|
Твоя квартира. Будь обережним. |
|
|
|
Про працелюбних та лінивих. |
|
|
|
Урок чемності. Гостини |
|
|
|
Що таке культурна спадщина. Практична робота. Моделювання поведінки в різних ситуаціях |
|
|
|
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
|
|
|
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
|
|
|
Декларація прав дитини. Основний Закон Держави. Обов’язки батьків та дітей Контрольна робота |
|
|
|
Тема. Твій рідний край. Твоя країна – Україна (8 год.) |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Де ти живеш. Що дає місто селу, село - місту |
|
|
|
Твоя країна – Україна. Символи держави |
|
|
|
Народні промисли України |
|
|
|
Київ – столиця України |
|
|
|
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров’я навесні |
|
|
|
Тварини навесні. Зустрічаємо птахів Контрольна робота |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Весняні свята. Мамин день. Практична робота. Розробка проекту «Славетні українці» |
|
|
|
Узагальнення знань про Україну |
|
|
Російська мова
1 год\тижд
Види перевірок
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
Дата |
Корекція дати |
Дата |
Корекція дати |
|
Аудіювання |
09.11 |
|
|
|
Діалог |
30.11 |
|
|
|
Усний переказ |
|
|
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
|
|
|
|
№п\п |
Тема урока |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Звуки и буквы. Слог, ударение |
|
|
|
Русский язык как учебный предмет. Звуки и буквы |
7.09 |
|
|
Школа. Звук [ч'].Слова приветствия и прощания. Класс. Предметы, находящиеся в классе. Сказка «Три медведя» |
14.09 |
|
|
Учебные вещи. Деление слов на слоги |
21.09 |
|
|
Разв. речи. Составление предложений по иллюстрации Внекл. чтение. Родная школа |
28.09 |
|
|
Книга. Любимые герои книг. Из чего состоит книга. Гласне и согласные звуки Звуки [г], [г'], |
5.10 |
|
|
Звуки [г], [г']. Игра «Гуси-гуси». Учебный диалог |
12.10 |
|
|
Где? В чем? Инсценировка отрывка из сказки А.Н. Толстого «Золотой ключик…». Деление слов на слоги. Ударение. |
19.10 |
|
|
Разв. речи. Учимся правильно отвечать на вопросы Внекл. чтение. Что за прелесть эти сказки |
26.10 |
|
|
Мы рисуем. Цвета и цветы. Гласне и согласные звуки. Проверочная работа. Аудирование |
09.11 |
|
|
Сказка «Мышонок и карандаш». Звонкие и глухие согласные |
16.11 |
|
|
Счёт от 1 до 10. Твёрдые и мягкие согласные |
23.11 |
|
|
Разв. речи.Составление диалогов на заданную тему Внекл. чтение. «Волшебница-зима». Проверочная работа. Диалог |
30.11 |
|
|
Порядкове числительные |
07.12 |
|
|
Игры, ребусы, считалки. Звуковой состав слова. |
14.12 |
|
|
Времена года. Осень. Перенос слова |
21.12 |
|
|
Разв. речи.Составление предложений по цели высказывания. Внекл. чтение. «Новый год к нам мчится». |
28.12 |
|
|
Тема. Слово |
|
|
|
Овощи, фрукты. Неполное соответствие между произношением и написанием |
|
|
|
Осень. Осенние месяцы. Дары осени. Грибы. |
|
|
|
Семья.Существительные, род которых не совпадает |
|
|
|
Слова вежливости. Значение слова. Тематические группы слов |
|
|
|
Разв. речи.Времена года. Зима. Произношение слов. Внекл. чтение. Зима-волшебница |
|
|
|
Зима. Одежда и обув. Наречия очень, много, мало, здесь |
|
|
|
Обычаи народа. Рождество и святки. Существительные в форме именительного падежа мн.числа на ги, ки, хи |
|
|
|
Нородные обычаи. Старый Новый год. «Два щенка» Буква щ, звук [шч], |
|
|
|
Разв. речи.Дружба, друзья. Союзы если, что, чтобы. Проверочная работа. Устный пересказ |
|
|
|
Употребление предлогов на, с со. Работа с рас сказом Е.Чарушина «Друзья». Внекл. чтение. Дружба – большая сила |
|
|
|
Формы прошедшего времени Глаголєв взять, брать, понять |
|
|
|
Тема. Текст. Предложение |
|
|
|
Время. Сутки.Текст. Заголовок текста |
|
|
|
Весна. Весенние месяцы. Предложение. Связь слов в предложении. Проверочная работа. Аудирование |
|
|
|
Разв. речи.Сказка «Теремок». Творческая работа по сказке |
|
|
|
К.И.Чуковский «Мойдодыр».Текст. Деление текста на части. Внекл. чтение. Что за прелесть эти сказки! |
|
|
|
К.И.Чуковский «Федорино горе». Контрольная работа.Чтение вслух |
|
|
|
Лето. Летние месяцы. Обращение |
|
|
|
Разв. речи.Сказка «Колобок». Виды предложений по цели высказывания. |
|
|
|
Грушки. Профессии. Кем бать?. Составление предложений. Внекл. чтение. Все профессии нужны, все профессии важны |
|
|
Образотворче мистецтво
1 год\тижд
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Мова живопису та графіки (10 год.) |
|
|
|
Засоби виразності в різних видах мистецтва |
3.09 |
|
|
Малювання композиції «Сонячні барви золотої осені» |
10.09 |
|
|
Малювання композиції «Осінній дощ» |
17.09 |
|
|
Малювання натюрморту з натури «Овочі і фрукти» |
24.09 |
|
|
Передача святкового настрою у композиції «Свято Івана Купала» |
1.10 |
|
|
Малювання на ващеному папері «Лиш айстра у саду цвіте» |
8.10 |
|
|
Види образотворчого мистецтва: живопис. «Щедрі дарунки осені» |
15.10 |
|
|
Види композиції: заповнення площини аркуша. «Хто мешкає в річці» |
22.10 |
|
|
Розвиток уяви. Плямографія. «Хитрі плями» |
5.11 |
|
|
Види живопису. «Друзі-тварини» |
12.11 |
|
|
Тема. Пластика форм (6 год.) |
|
|
|
Скульптура. Взаємозв’язок частин і основної форми. «ив-був собі коточок» |
19.11 |
|
|
Рельєф. Заповнення силуетної форми рівновисоким декором. «В гостях у Нептуна» |
26.11 |
|
|
Виразність об’ємної форми. Паперопластика. «Різдвяні янголи» |
03.12 |
|
|
Відтінки. Освітленість. «Зимова ніч» |
10.12 |
|
|
Малювання тварин. «Із гілки на гілку носить вітер білку» |
17.12 |
|
|
Глибокий рельєф. Контр рельєф. «Духмяні подарунки» |
24.12 |
|
|
Тема. Рукотворна краса ( 10 год.) |
|
|
|
Геометричні фігури. «Стародавня фортеця» |
|
|
|
Малювання тварин «Веселий восьминіг» |
|
|
|
Архітектура. Образ в архітектурі. «Гарна хата» |
|
|
|
Силует в архітектурі. «Чарівні куполи соборів» |
|
|
|
Стилізація природних форм. Візерунок-бігунець. Ритм як засіб організації композиції «Декоративні квіти» |
|
|
|
Гуцульська кераміка «Прикрасимо посуд» |
|
|
|
Симетрія. Вісь симетрії. «Казкові квіти й метелики» |
|
|
|
Співвідношення силуетної форми та декору. Етапи зображення (побудови) тіл птахів. Петриківський розпис. «Диво-птах» |
|
|
|
Писанкарство. Чарівна писанка |
|
|
|
Театральні художники. Художник-декоратор. «Трон для казкового героя» |
|
|
|
Тема. Створюємо образи (9 год.) |
|
|
|
Простір. Пейзаж. Лінія зламу: море – небо. Лінія горизонту. Морський пейзаж. «Вітер по морю гуляє та кораблик підганяє» |
|
|
|
Художники і книги. У гості до казкового героя |
|
|
|
Форма і декор засобами графіки. «Ранковий птах» |
|
|
|
Відтінки. Освітленість. « Ніч у чарівному лісі» |
|
|
|
Тварини у казковій ілюстрації. «Знесла курочка яєчко» |
|
|
|
Колорит. «Веселе сонечко сховалось у веселих хмарах весняних» |
|
|
|
Повітряна перспектива. Форма як конструкція. «Квітучий садок» |
|
|
|
Гармонія споріднених кольорів. Розширення знань про теплу і холодну гаму кольорів «Весняні квіти» |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
Музичне мистецтво
1 год\тижд
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Пісня, танець, марш (8 год) |
|
|
|
Вірні друзі - пісня, танець, марш. Д.Кабалевський «Пісня про школу» |
6.09 |
|
|
Похідний настрій. В.Верховинець «Гей військо йде» |
13.09 |
|
|
Українська народна пісня «Галя по садочку ходила» |
20.09 |
|
|
А.Філіпенко «Веселий музикант» |
27.09 |
|
|
Різнобарвний настрій танцю |
4.10 |
|
|
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» |
11.10 |
|
|
Пісня – музика душі |
18.10 |
|
|
Урок-концерт «Пісня, танець, марш» |
25.10 |
|
|
Тема. Музика виражає та зображує (8 год) |
|
|
|
Я.Степовий «Висне небо синє» |
8.11 |
|
|
Білоруська народна пісня «Перепілонька» |
15.11 |
|
|
Українська народна пісня «Дударик», А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Білоруська народна пісня «Савка і Гришка» |
22.11 |
|
|
Риси характеру в музиці. Українська народна пісня «Я коза ярая» |
29.11 |
|
|
Рух, відображений у музиці. Українські народні пісні |
6.12 |
|
|
Зображення природи в музиці. Я.Степовий «Зимонька-снігуронька» |
13.12 |
|
|
Музичний настрій зимових свят. Українські щедрівки. Українська народна пісня «Ой хто, хто Миколая любить» |
20.12 |
|
|
Урок зимовий підсумковий «Музика виражає та зображує» |
27.12 |
|
|
Тема. Подорожі з піснею, танцем, маршем (10 год) |
|
|
|
Пісня вирушає в казку. К.М'ясков «Зимонька» |
|
|
|
Казкова мандрівка в оперу. М.Лисенко «Пісня Лисички» |
|
|
|
М.Коваль. Опера «Вовк і семеро козенят» |
|
|
|
Граємо казкову оперу. Хор «Цілий день співаємо, граємо». Я.Степовий «Зима і весна» |
|
|
|
Казкова мандрівка до балету. Я.Степовий «Зима і весна» |
|
|
|
Марш в опері та балеті. О.Колодуб «Вишиванка» |
|
|
|
Ритми танцю в симфонії. Українська народна пісня «Гарний танець Гопачок» |
|
|
|
Зустріч народної пісні із симфонією. Російська народна пісня «Во поле берёза стояла». Українська веснянка «Вербовая дощечка» |
|
|
|
Пісня запрошує до концертного залу. Українські веснянки. Українська народна пісня «А ми просо сіяли» |
|
|
|
Урок-концерт«Подорожі з піснею, танцем,маршем» |
|
|
|
Тема. Мова музики (9 год) |
|
|
|
Українська народна пісня в обробці М.Дремлюги «Як діждемо літа» |
|
|
|
Українська народна пісня «Ой ходила дівчина бережком» |
|
|
|
Українська народна пісня «Та продай, бабусю, бичка» |
|
|
|
Українська народна пісня «Як діждемо літа». А.Філіпенко «Зацвіла в долині» |
|
|
|
Г.Сорокопуд «Свято Перемоги» |
|
|
|
А.Мігай «Зелений світ» |
|
|
|
А.Кос-Анатольський «Чабанець» |
|
|
|
Українська народна пісня «Пчілка» |
|
|
|
Урок-концерт «Пісні, вивчені за рік» |
|
|
Трудове навчання
1 год\тижд
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Вступ. Людина і природа (14 год) |
|
|
|
Виготовлення виробів способом оригамі |
6.09 |
|
|
Виготовлення колекції «Види паперу» |
13.09 |
|
|
Створення композицій на картоні з різних видів паперу за власним задумом |
20.09 |
|
|
Розмічання і різання з картону геометричних фігур |
27.09 |
|
|
Екскурсія в природу. Заготівля і зберігання природних матеріалів |
4.10 |
|
|
Створення предметних аплікацій з рослинних форм |
11.10 |
|
|
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
18.10 |
|
|
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
25.10 |
|
|
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація. Акваріум |
8.11 |
|
|
Об'ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та жолудів |
15.11 |
|
|
Об'ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів |
22.11 |
|
|
Виготовлення декоративних прикрас |
29.11 |
|
|
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
6.12 |
|
|
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
13.12 |
|
|
Тема. Я сам та інші люди (5 год) |
|
|
|
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
20.12 |
|
|
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
27.12 |
|
|
Конструювання «Курочка ряба» |
|
|
|
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
|
|
|
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
|
|
|
Тема. Людина і знаки інформації. Людина і техніка (10 год)
|
|
|
|
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
|
|
|
Робота з папером. Декоративна аплікація |
|
|
|
Робота з папером. Декоративна аплікація |
|
|
|
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
|
|
|
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
|
|
|
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
|
|
|
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
|
|
|
Робота з папером. Писанка |
|
|
|
Конструювання меблів із сірникових коробок |
|
|
|
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
|
|
|
Тема. Людина і художнє довкілля (6 год) |
|
|
|
Текстильні матеріали. Плетіння «косичкою» |
|
|
|
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
|
|
|
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
|
|
|
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
|
|
|
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
|
|
|
Робота на шкільній клумбі |
|
|
Основи здоров'я
1 год\тижд
Графік проведення практичних робіт
І семестр |
ІІ семестр |
||
Дата |
Корекція дати |
Дата |
Корекція дати |
13.09 |
|
|
|
27.09 |
|
|
|
11.10 |
|
|
|
22.11 |
|
|
|
20.12 |
|
|
|
|
|
|
|
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Тема. Людина та її здоров'я. Фізична складова здоров'я (9 год.) |
|
|
|
Значення здоров'я для людини |
6.09 |
|
|
Здоров'я і хвороби. Практична робота. Моделювання поведінки з інфекційними хворими |
13.09 |
|
|
Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів |
20.09 |
|
|
Режим дня. Ознаки втоми. Вчимося і відпочиваємо. Практична робота. Організація куточка відпочинку в класі |
27.09 |
|
|
Охайність та особиста гігієна |
4.10 |
|
|
Їжа, корисна для здоров'я. Народні традиції харчування. Практична робота. Вибір корисної для здоров'я їжі |
11.10 |
|
|
Фізичні вправи і здоров'я |
18.10 |
|
|
Правила загартування, їх дотримання в різних умовах. |
25.10 |
|
|
Підсумок за темою |
8.11 |
|
|
Тема. Соціальна складова здоров'я (19 год.) |
|
|
|
Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими. |
15.11 |
|
|
Вибір друзів. Уміння товаришувати і спілкуватися. Практична робота. Моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиків |
22.11 |
|
|
Гуманне ставлення до людини з різними вадами |
29.11 |
|
|
Поняття про ВІЛ. Убезпечення від ВІЛ |
6.12 |
|
|
Права і обов'язки дитини вдома і в школі. |
13.12 |
|
|
Практична робота. Моделювання ситуації «У шкільному медичному кабінеті» |
20.12 |
|
|
Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором і комп'ютером |
27.12 |
|
|
Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини. |
|
|
|
Практична робота. Моделювання ситуації «Я сам вдома», «Несподіваний дзвоник», «Непрохані гості» |
|
|
|
Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті) |
|
|
|
Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті) |
|
|
|
Безпека з інструментами |
|
|
|
Безпека в школі. Ситуації можливої небезпеки у школі. |
|
|
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху |
|
|
|
Дорожня розмітка. Практична робота. Оцінка ризику під час переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті |
|
|
|
Безпека на відпочинку. Ігри біля будинку |
|
|
|
Літні та зимові розваги. Правила поведінки під час літнього та зимового відпочинку |
|
|
|
Безпека у спілкуванні з тваринами. Практична робота. Моделювання поведінки з дикими або бездомними тваринами |
|
|
|
Надання першої допомоги в різних ситуаціях. Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах |
|
|
|
Тема. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год.) |
|
|
|
Емоції та здоров'я |
|
|
|
Практична робота. Розпізнавання позитивних та негативних емоцій |
|
|
|
Спілкування в різних ситуаціях. Практична робота. Моделювання ситуацій у магазині, лікарні, бібліотеці |
|
|
|
Правила етичної поведінки в ігрових ситуаціях |
|
|
|
Корисні і шкідливі звички та їх вплив на здоров'я в сім'ї і школі |
|
|
|
Практична робота. Моделювання ситуації протидії шкідливим звичкам |
|
|
|
Підсумок роботи за рік |
|
|