Календарний план з розвитку мовлення для учнів 1 класу ІІ семестр за програмою з корекційно-розвиткової роботи

Про матеріал
План складено згідно програми з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг" для учнів 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. Київ-2018
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

37

 

 

 

 

 

38

 

 

 

 

 

39

 

 

 

 

 

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

 

49

 

 

 

 

 

 

 

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52

 

 

 

53

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

 

 

 

 

57

 

 

 

 

 

 

58

 

 

 

 

 

 

59

 

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

 

61

 

 

 

 

 

62

 

 

 

 

63

 

64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування уявлення про зимові свята, зимові канікули.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. ( 5-10 хв.)Серії вправ для проведення в «Колі»: - числовий ряд від 1 до 10.

Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення цифр. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок, виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Формування уявлення про зимові канікули. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник:  зимові канікули, відпочинок, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слів. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

 Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. ( 5-10 хв.)Серії вправ для проведення в «Колі»: - числовий ряд від 1 до 10.

Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення цифр. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок, виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Формування уявлення про зимові канікули. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник:  зимові канікули, відпочинок, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слів. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

 Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято, Новий рік,  святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слів. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято, Новий рік,  святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слів. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:  назви днів тижня. Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення піктограм днів тижня (з підписами). Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Різдво. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято,  Різдво, святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слівРекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:  назви днів тижня. Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  піктограм днів тижня (з підписами). Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Різдво. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято,  Різдво, святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слівРекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: пори року.  Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення пір року (з підписами). Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Водохреща. Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято,  Різдво, святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слівРекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:  пори року.  Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення пір року (з підписами). Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Водохреща Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято,  Різдво, святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слівРекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:  пори року.  Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення пір року (з підписами). Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики

Формування уявлення про зимові свята. Водохреща Перегляд особистих фотографій (ілюстрацій), створення підписів, виділення ключових слів. Орієнтовний словник: свято,  Різдво, святковий стіл, подарунок, подарунки, ялинка, ялинкові прикраси, іграшки, гірлянда, гірлянди, гості тощо. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Узгодження слівРекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН-вправа «Прикрашаємо ялинку». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. 1 крок: знайдене слово потрібно почепити на ялинку – співвіднести з відповідником (знайти на ялинці); 2 крок: якщо дитина вже впізнає слово, то спершу читає глобально, а потім співвідносить з відповідником на ялинці. Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. Розвиток слухової уваги до мовлення, зорового сприймання, пам’яті. Повторення уривка з вірша О. Санатович «Веселий сніг» (Малюнкове та графічне зображення, декламування підріплюється мовою рухів).

Падав сніг, падав сніг

– Для усіх, усіх, усіх,

 І дорослих, і малих,

 І веселих, і сумних

А веселі грали в сніжки

– Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма: - Ой, зима, зима, зима!

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів .

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

Формування уявлення про тварин.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:  місяці кожної пори року, відповідно до сезону.  Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Словник: свійські тварини (коза, корова, собака, кіт, назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: з людиною) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв тварин. ТАН-вправи «Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.  Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки: На возі коза, під возом лоза. 

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Створення фотоальбому «Моя улюблена свійська тваринка». Перегляд особистих фотографій учнів з їхніми домашніми улюбленцями. Складання підписів (речень) до фотографій. (В Оксани кіт. Кота звуть Лео. Лео пухнастий. ) Визначення ключових слів на зразок: кіт, Оксани, Лео. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:П.І.Б. педагогів Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Словник: свійські тварини (коза, корова, собака, кіт, назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: з людиною) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв тварин. ТАН-вправи» Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.  Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки: На возі коза, під возом лоза. 

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Створення фотоальбому «Моя улюблена свійська тваринка». Перегляд особистих фотографій учнів з їхніми домашніми улюбленцями. Складання підписів (речень) до фотографій. (В Оксани кіт. Кота звуть Лео. Лео пухнастий. ) Визначення ключових слів на зразок: кіт, Оксани, Лео. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:П.І.Б. педагогів Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Словник: свійські тварини (коза, корова, собака, кіт, назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: з людиною) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв тварин. ТАН-вправи «Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.  Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки: На возі коза, під возом лоза. 

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Створення фотоальбому «Моя улюблена свійська тваринка». Перегляд особистих фотографій учнів з їхніми домашніми улюбленцями. Складання підписів (речень) до фотографій. (В Оксани кіт. Кота звуть Лео. Лео пухнастий. ) Визначення ключових слів на зразок: кіт, Оксани, Лео. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:П.І.Б. педагогів Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Словник: дикі звірі (вовк, заєць, лис, ведмідь) назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: у лісі ) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв тварин. ТАН-вправи за вибором вчителя. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки:

Обережний хитрий лис

До нори вечерю ніс.

 Біг додому лісом лис,

 Шелестів над лисом ліс.

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Створення фотоальбому «Моя улюблена дика тваринка». Перегляд  фотографій учнів з дикими улюбленцями. Складання підписів (речень) до фотографій. (В Оксани улюблена дика тваринка зайчик. Зайчик пухнастий. ) Визначення ключових слів на зразок: заєць, стрибунець. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:П.І.Б. педагогів Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Словник: дикі звірі (вовк, заєць, лис, ведмідь) назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: у лісі ) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв твари. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки:

Обережний хитрий лис

До нори вечерю ніс.

 Біг додому лісом лис,

 Шелестів над лисом ліс.

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Створення фотоальбому «Моя улюблена дика тваринка». Перегляд  фотографій учнів з дикими улюбленцями. Складання підписів (речень) до фотографій. (В Оксани улюблена дика тваринка зайчик. Зайчик пухнастий. ) Визначення ключових слів на зразок: заєць, стрибунець. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами

ТАН-вправи . «Кеглі». Ставимо 6 кеглів, на кожну клеїмо картку з написаним словом. На тій кеглі, яку дитина збила, потрібно прочитати слово. - «лис вовк». 

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:алфавіт. Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ з пальчикової гімнастики.

Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: у лісі, з людиною) з опорою на наочність: дикі звірі (вовк, заєць, лис) та свійські тварини (коза, собака, кіт). Засвоєння слів-назв тварин. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти значення слова, який предмет називає). ТАН-вправи - «Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.  Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Вивчення лічилки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту лічилки:

Обережний хитрий лис

До нори вечерю ніс.

 Біг додому лісом лис,

 Шелестів над лисом ліс.

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:алфавіт. Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху.

Словник: дикі звірі (вовк, заєць, лис, ведмідь) та свійські тварини (коза, корова, собака, кіт, назви їх дитинчат. Класифікація тварин за приналежністю до певної групи (за місцем проживання: у лісі, з людиною) з опорою на наочність: Засвоєння слів-назв тварин. ТАН-вправи за вибором вчителя. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого: «Чий малюк?», «Чия мама?», «Хто де живе?», «Хто що їсть?» Вивчення швидкомовки з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту швидкомовки:

Обережний хитрий лис

До нори вечерю ніс.

 Біг додому лісом лис,

Шелестів над лисом ліс.

Відповіді на запитання педагога щодо змісту предметних та сюжетних малюнків. Добір малюнків до предметів, ініційованих дій. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

Формування уявлення про рослини.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:Пори року. Читання, «проспівування» з опорою на графічне зображення  букв. Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху.

 Формування словника. Розвиток пам’яті. Орієнтовний словник: дерева (дуб, каштан, ялина, береза, сосна, горобина.)

Засвоєння слів шляхом співвіднесення картинка до картинки, слово до слова, слово до картинки. ТАН- вправа «Поле слів». Викладаємо картки на площині. Пропонуємо учням по черзі знаходити вказані вчителем слова і читати їх.  Розвиток комбінованої пам‘яті, вибірковість сприймання.

Вивчення вірша «Сіло сонце на сосну» з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів: Пошук в тексті вказаних слів та їх співвіднесення (на, сосну, сонце, сонечко, сонно)

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: - Засну!

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

 - Сонце, сонечко, не треба!

- Стане сумно нам без тебе!

 

Формування уявлення про рослини. Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:Пори року.

Формування словника. Розвиток пам’яті. Орієнтовний словник: кущ(бузок, жасмин, калина, малина.)

Засвоєння слів шляхом співвіднесення картинка до картинки, слово до слова, слово до картинки.  ТАН- вправа «Поле слів». Викладаємо картки на площині. Пропонуємо учням по черзі знаходити вказані вчителем слова і читати їх Розвиток комбінованої пам‘яті, вибірковість сприймання. Вивчення вірша «Сіло сонце на сосну» з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів: Пошук в тексті вказаних слів та їх співвіднесення (на, сосну, сонце, сонечко, сонно)

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: - Засну!

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

 - Сонце, сонечко, не треба!

- Стане сумно нам без тебе!

 

Формування уявлення про рослини. Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:Пори року.

Формування словника. Розвиток пам’яті. Орієнтовний словник: квіти  (ромашка, пролісок, мак, тюльпан, кульбабка). Засвоєння слів шляхом співвіднесення картинка до картинки, слово до слова, слово до картинки. ТАН- вправа «Поле слів». Викладаємо картки на площині. Пропонуємо учням по черзі знаходити вказані вчителем слова і читати їх. Розвиток комбінованої пам‘яті, вибірковість сприймання. Вивчення вірша «Сіло сонце на сосну» з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів: Пошук в тексті вказаних слів та їх співвіднесення (на, сосну, сонце, сонечко, сонно)

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: - Засну!

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

 - Сонце, сонечко, не треба!

- Стане сумно нам без тебе!

 

Формування уявлення про рослини. Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:Алфавіт.

Формування словника. Розвиток пам’яті. Орієнтовний словник: дерева , дуб, каштан, ялина, береза, сосна, горобина; кущ, бузок, жасмин, калина, малина, квіти, ромашка

пролісок, мак, тюльпан, кульбабка. Засвоєння слів шляхом співвіднесення картинка до картинки, слово до слова, слово до картинки. ТАН-вправи за вибором вчителя. Розвиток комбінованої пам‘яті, вибірковість сприймання. Вивчення вірша «Сіло сонце на сосну» з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів: Пошук в тексті вказаних слів та їх співвіднесення (на, сосну, сонце, сонечко, сонно)

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: - Засну!

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

 - Сонце, сонечко, не треба!

- Стане сумно нам без тебе!

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: місяці кожної пори року відповідно до сезону.

Розвиток слухової уваги до мовлення. Співвіднесення речень з відповідними предметними малюнками (Сосна – це дерево. Сосна росте у лісі. Калина – це кущ. Калина росте в саду. Ромашка – це квітка. Ромашка росте у полі.). Розпізнавання слова в реченні за певними візуальними характеристиками: малюнок, перша буква у слові, впізнавання словникових слів (читання глобально).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: місяці кожної пори року відповідно до сезону.

Розвиток слухової уваги до мовлення. Співвіднесення речень з відповідними предметними малюнками (Сосна – це дерево. Сосна росте у лісі. Калина – це кущ. Калина росте в саду. Ромашка – це квітка. Ромашка росте у полі.). Розпізнавання слова в реченні за певними візуальними характеристиками: малюнок, перша буква у слові, впізнавання словникових слів (читання глобально).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: місяці кожної пори року відповідно до сезону.

Розвиток слухової уваги до мовлення. Співвіднесення речень з відповідними предметними малюнками (Сосна – це дерево. Сосна росте у лісі. Калина – це кущ. Калина росте в саду. Ромашка – це квітка. Ромашка росте у полі.). Розпізнавання слова в реченні за певними візуальними характеристиками: малюнок, перша буква у слові, впізнавання словникових слів (читання глобально).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: числовий ряд від 1 до 10.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дата народження учнів.

Класифікація засвоєних назв рослин за видовими ознаками: дерева, кущі, трави. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків рослин.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дата народження учнів.

Класифікація засвоєних назв рослин за видовими ознаками: дерева, кущі, трави. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків рослин.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: числовий ряд від 1 до 10.

Розпізнавання слів (практично), що означають один і кілька однакових предметів: дерево – дерева. Практичне вивчення дієслів та службових слів (без вживання термінів): у , на, в, ростуть. Читання речень: Дерева ростуть у лісі (парку). Рекомендований порядок для засвоєння речень: слухання- сприймання речення; слухання-візуальне сприймання; співвіднесення однакових речень; вибір вказаного вчителем речення, впізнавання/глобальне читання речення); співвіднесення – речення до малюнка. Конструювання засвоєних речень з розрізаних слів: способом накладання, за зразком, на слух.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дні тижня.

Розпізнавання слів (практично), що означають один і кілька однакових предметів: кущ – кущі . Практичне вивчення дієслів та службових слів (без вживання термінів): у , на, в, ростуть. Читання речень: Кущі ростуть у саду (у парку, у лісі). Рекомендований порядок для засвоєння речень: слухання- сприймання речення; слухання-візуальне сприймання; співвіднесення однакових речень; вибір вказаного вчителем речення, впізнавання/глобальне читання речення); співвіднесення – речення до малюнка. Конструювання засвоєних речень з розрізаних слів: способом накладання, за зразком, на слух.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назви днів тижня. Розпізнавання слів (практично), що означають один і кілька однакових предметів:квітка  – квіти . Практичне вивчення дієслів та службових слів (без вживання термінів): у , на, в, ростуть. Читання речень: Квіти ростуть у саду (у парку, у лісі). Рекомендований порядок для засвоєння речень: слухання- сприймання речення; слухання-візуальне сприймання; співвіднесення однакових речень; вибір вказаного вчителем речення, впізнавання/глобальне читання речення); співвіднесення – речення до малюнка. Конструювання засвоєних речень з розрізаних слів: способом накладання, за зразком, на слух.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назви днів тижня.

Розпізнавання слів (практично), що означають один і кілька однакових предметів: кущ – кущі . Практичне вивчення дієслів та службових слів (без вживання термінів): у , на, в, ростуть. Читання речень: Кущі ростуть у саду (у парку, у лісі). Рекомендований порядок для засвоєння речень: слухання- сприймання речення; слухання-візуальне сприймання; співвіднесення однакових речень; вибір вказаного вчителем речення, впізнавання/глобальне читання речення); співвіднесення – речення до малюнка. Конструювання засвоєних речень з розрізаних слів: способом накладання, за зразком, на слух.

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дата народження учнів.

Формування уявлення про весну, ознаки весни, весняні місяці. Введення в тему. Засвоєння слів та словосполучень з теми. Словник: весна, пора року, березень, квітень, травень, бурульки, тане сніг, приліт птахів, цвітіння рослин, проліски, підсніжники, розпукування бруньок, біжать струмочки, тюльпан, нарцис, бузок тощо. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти) ТАН-вправи «Кеглі». Ставимо 6 кеглів, на кожну клеїмо картку з написаним словом. На тій кеглі, яку дитина збила, потрібно прочитати слово.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дата народження учнів.

Формування уявлення про весну, ознаки весни, весняні місяці. Введення в тему. Засвоєння слів та словосполучень з теми. Словник: весна, пора року, березень, квітень, травень, бурульки, тане сніг, приліт птахів, цвітіння рослин, проліски, підсніжники, розпукування бруньок, біжать струмочки, тюльпан, нарцис, бузок тощо. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти) ТАН-вправи «Кеглі». Ставимо 6 кеглів, на кожну клеїмо картку з написаним словом. На тій кеглі, яку дитина збила, потрібно прочитати слово.

 

Екскурсія (рання весна ) в шкільний сквер з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності (спостереження за появою трави з-під  снігу тощо).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року

Складання ТАН-історії «Весна» з використанням фотографій з екскурсії. Виділення словникових слів зі змісту тексту. Засвоєння слів, пошук їх в тексті ТАН-історії. Вивчення ТАН-історії. Повторення за вчителем слів, речень, словосполучень.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року

Складання ТАН-історії «Весна» з використанням фотографій з екскурсії. Виділення словникових слів зі змісту тексту. Засвоєння слів, пошук їх в тексті ТАН-історії. Вивчення ТАН-історії. Повторення за вчителем слів, речень, словосполучень.

 

Екскурсія (період цвітіння дерев, кущів) в шкільний сквер з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності (спостереження за розпукуванням бруньок, цвітіння дерев, кущів, квітів тощо).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року

Складання ТАН-історії «Весна» з використанням фотографій з екскурсії. Виділення словникових слів зі змісту тексту. Засвоєння слів, пошук їх в тексті ТАН-історії. Вивчення ТАН-історії. Повторення за вчителем слів, речень, словосполучень.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва місяців відповідної пори року.

Весняні свята: Великдень. Вивчення вірша «Великдень» (А.Лотоцький) Великдень, Великдень,

Весняне свято –

Радіють і діти, І мама і тато.

Великоднє вітання:

 - Христос воскрес! - Воістину воскрес!

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва місяців відповідної пори року.

Весняні свята: День Матері.

Українські форми звертання: мамо, мамочко, матусю, люба, дорога, ненечко.

 Вивчення уривка з вірша «Мама» В.Гринько

Мати, матінка, матуся,

 Мама, мамонька, мамуся!

- Називаю тебе я,

 Рідна ненечко моя!

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: ПІБ вчителів.

Весняні свята: Великдень, День матері. Повторення вірша «Великдень» (А.Лотоцький) , уривка з вірша «Мама» В.Гринько.

Великдень, Великдень,

Весняне свято –

Радіють і діти, І мама і тато.

Великоднє вітання:

 - Христос воскрес! - Воістину воскрес!

Українські форми звертання: мамо, мамочко, матусю, люба, дорога, ненечко.

Мати, матінка, матуся,

 Мама, мамонька, мамуся!

- Називаю тебе я,

 Рідна ненечко моя!

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Формування здатності до використання засвоєних слів в усному мовленні.

 

 

Україна – наша Батьківщина. Київ – столиця України.

Українка, українець, українці. Домашня адреса.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: ПІБ вчителів.

Перегляд відеороликів про Україну  з наступним обговоренням. Засвоєння слів та словосполучень з теми: Україна, українець, українка, українці тощо. ТАН-вправи - «Рибалка». Наклеюємо картки на фігурки риб; кожен учень має впіймати певне (вказане) слово.  Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: ПІБ вчителів.

Перегляд та  слухання пісень про Україну з наступним обговоренням. Засвоєння слів та словосполучень з теми: Україна, українець, українка, українці тощо. ТАН-вправи  «Рибалка». Наклеюємо картки на фігурки риб; кожен учень має впіймати певне (вказане) слово.  Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: числовий ряд від 1 до 10.

Перегляд відеороликів про Київ,  слухання пісень про Україну з наступним обговоренням. Засвоєння слів та словосполучень з теми: Україна, Київ, столиця,  вулиця, бульвар, проспект, будинок, квартира, українець, українка, українці тощо. ТАН-вправи «Рибалка». Наклеюємо картки на фігурки риб; кожен учень має впіймати певне (вказане) слово.  

Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: числовий ряд від 1 до 10.

Перегляд  та слухання пісень про Київ з наступним обговоренням. Засвоєння слів та словосполучень з теми: Україна, Київ, столиця, вулиця, бульвар, проспект, будинок, квартира, українець, українка, українці тощо. ТАН-вправи на вибір вчителя. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки; слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва днів тижня

Вивчення домашніх адрес учнів:

1) Ознайомлення з фотографіями будинків учнів (бажано з табличкою, на якій вказано назву вулиці, номер будинку, квартири).

 2) Вивчення домашньої адреси шляхом співвіднесення карток.

3) Співвіднесення домашньої адреси до фотографії будинку.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва днів тижня

Вивчення домашніх адрес учнів:

1) Ознайомлення з фотографіями будинків учнів (бажано з табличкою, на якій вказано назву вулиці, номер будинку, квартири).

 2) Вивчення домашньої адреси шляхом співвіднесення карток.

3) Співвіднесення домашньої адреси до фотографії будинку.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва днів тижня

Складання розповіді про себе шляхом заповнення пропусків та вивчення. Ознайомлення зі словами, словосполученнями, що пропонуються для заповнення пропусків (наклеїти).

 Орієнтовна форма для заповнення:

 Мене звуть …

Мені … років.

Я народилася …

Я - … Я живу у місті …

 Столиця України - …

Моя країна - …

Моя домашня адреса ...

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва днів тижня

Складання розповіді про себе шляхом заповнення пропусків та вивчення. Ознайомлення зі словами, словосполученнями, що пропонуються для заповнення пропусків (наклеїти).

 Орієнтовна форма для заповнення:

 Мене звуть …

Мені … років.

Я народилася …

Я - … Я живу у місті …

 Столиця України - …

Моя країна - …

Моя домашня адреса ...

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

Формування уявлення про літо, розваги дітей влітку, про літній відпочинок.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року, визначення пори року.

Порівняння зображення літа із зображенням різних пір року. Повторення вірша. Робота над віршем «Літо» (Н. Забіла)

Розквітають в луках квіти,

Заленіють в лісі віти.

Все зелене, молоде...

За весною літо йде.

 Словникова робота. Пояснення значення слів з опорою на зображення. Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, піктограма, перша буква у слові, впізнавання словникових слів (читання глобально).

Конструювання вірша шляхом накладання віршованих рядків Вибір вказаного вчителем віршованого рядка. Конструювання вірша з віршованих рядків за зразком. Конструювання вірша з віршованих рядків на слух.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року, визначення пори року.

Засвоєння слів та словосполучень з теми. Словник: літо, літні місяці, червень, липень, серпень, спека, грози, канікули. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки;слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти).

ТАН – права «Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: назва пір року, визначення пори року.

Засвоєння слів та словосполучень з теми. Словник: літо, ягоди (вишня, полуниця, малина), фрукти (абрикоси, яблука), канікули. Рекомендований порядок для співвіднесення: картинка до картинки;слово до слова (співвіднесення, вибір, називання); слово до картинки (здатність читати глобально (впізнавати) та розуміти). ТАН– права  «Знайди слово». Розкладаємо слова-картки на доступних місцях в класі. Учням пропонується ходити по класу та шукати слова. Знайдене слово потрібно помістити на картці лото, тобто співвіднести з відповідником. Якщо дитина впізнає слово, вона може його прочитати, а потім покласти на зображене.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:день нарождення учнів.

Складання ТАН-історії про літній відпочинок, дитячі ігри та розваги з використанням фотографій дітей. Виділення словникових слів зі змісту тексту. Засвоєння слів, пошук їх в тексті ТАН-історії. Вивчення ТАН-історії. Повторення за вчителем слів, речень, словосполучень.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:частини доби

Складання ТАН-історії про літній відпочинок, дитячі ігри та розваги з використанням фотографій дітей. Виділення словникових слів зі змісту тексту. Засвоєння слів, пошук їх в тексті ТАН-історії. Вивчення ТАН-історії. Повторення за вчителем слів, речень, словосполучень.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»:день нарождення учнів.

Аудіювання. Слухання невеликого оповідання про літо (у змісті оповідання засвоєні словникові слова). Відповіді на запитання вчителя. Виділення словникових слів.

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: алфавіт.

Повторення словникових слів з теми. ТАН-вправи «Слово-естафета». По черзі кожна дитина бере слово-картку з відра, «читає» (впізнає слово) і біжить в іншу частину класу, щоб взяти подібне слово або відповідне зображення.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: алфавіт.

Повторення словникових слів з теми. ТАН-вправи «Наші імена». Викладаємо ланцюжок з карток з іменами дітей. Пропонуємо одному з учнів роздати всім іншим картки з їхніми іменами. Можна також виготовити картки з іменами найближчих родичів, з адресами дітей тощо.

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: дні тижня

Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Узгодження прикметника з іменником (без вживаннятермінології).

 

Сила голосу, темп мовлення, ритм. Серії вправ для проведення в «Колі»: числовий ряд 1- 10

Розглядання та називання предметних малюнків. Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Узгодження прикметника з іменником (без вживаннятермінології).

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
17 січня 2021
Переглядів
2084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку