Річний план логопеда ІРЦ

Про матеріал
Зразок річного плану логопеда в ІРЦ, в якому міститься організаційно-педагогічна робота, експертно-діагностична діяльність, надання КРЗ, психолого-педагогічний супровід, методична підтримка тощо.
Перегляд файлу

 

 ЗАТВЕРДЖУЮ:                                                                                                                                    Директор

                                                                                                                                                 КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»

                              _____   ___________    _____                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

учителя-логопеда

КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО- РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

у 2021 році

 

 

 

 

 

 

 

Основні напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні особи

Примітка

1.

Організаційно-педагогічна робота

Обстежити  всі  компоненти мовленнєвої діяльності дітей з метою визначення рівня мовленнєвого розвитку,  розробка корекційно- розвиткової  роботи .

Кожного вівторка у  формі консультативно-рекомендаційної допомоги та після проведення  КО  за присутністю батьків

Учитель - логопед

 

 Оформити результати розвитку мовлення  дітей після проведення  КО  у протоколах обстеження дітей з ООП.

Згідно проведення  КО  ІРЦ  протягом навчального року

Учитель - логопед

 

Ведення реєстру дітей (журнал обліку), які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку  в учителя - логопеда ІРЦ.

Протягом року

Учитель - логопед

 

Оформлення висновків про проведення КО.

Після проходження КО протягом року

Учитель-логопед

 

Дітей, що пройшли КО за заявами батьків зарахувати для проведення корекційно- розвиткових занять щодо подолання мовленнєвих порушень.

За запитом батьків

Учитель- логопед

 

Скласти річний план роботи на  2021рік.

Грудень.2020

Учитель-логопед

 

Підготувати щотижневе планування діяльності.

Кожного вівторка протягом року

Учитель-логопед

 

Скласти графік проведення логопедичних занять.( змінювати за потребою).

Грудень 2020

Учитель-логопед

 

Взяти участь у підготовці  графіку виїздів у навчальні заклади району з метою проведення консультативної роботи.

За запитом

Учитель-логопед

 

Продовження ведення  журнал обліку консультацій.

Грудень 2020

Учитель-логопед

 

2.

 Експертно-діагностична діяльність

Взяти участь у проведенні комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини (оцінка мовленнєвого розвитку),  розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації логопедичної допомоги відповідно до потенційних можливостей загального та мовленнєвого  розвитку дитини.

За наявністю письмової заяви батьків або законних представників дитини

Учитель-логопед

 

Розробка графіку виїзних засідань.

За наявністю запиту-відношення адміністрації навчального закладу

Згідно графіку виїздів учителя-дефектолога, логопеда, психолога, вчителя – реабілітолога ІРЦ.

 

Участь у проведенні виїзних засідань з метою визначення особливих освітніх потреб дітей з ООП.

 Згідно графіка виїздів ( за запитом адміністрації шкіл)

Учитель-логопед

 

Раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом року

Учитель –логопед ІРЦ  у співпраці з освітніми та медичними установами.

 

Первинний прийом батьків, консультування за потребою в учителя-логопеда.

Згідно графіку прийому батьків

Учител-логопед

 

Вивчення та оцінка мовленнєвого розвитку дитини.

Постійно

Учитель-логопед ІРЦ

 

Вивчення динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом року (за потребою)

Учитель-логопед та фахівці  ІРЦ у співпраці з учасниками освітнього процесу

 

Спостереження за динамікою розвитку дітей з особливими освітніми потребами  в інклюзивних закладах загальної середньої освіти та інклюзивних закладах  дошкільної освіти.

Протягом року (згідно індивідуальної програми розвитку)

Учитель-логопед, фахівці  у співпраці з учасниками освітнього процесу

 

Підготовка звіту фахівця ІРЦ про результати надання корекційно-розвиткових послуг.

 

Грудень 2021

Учитель-логопед

 

3.

 Надання корекційно-розвиткових послуг

 

 

 

 

 

 

Комплектування груп та підгруп дітей  з порушеннями мовлення:

  • з фонетичними вадами;
  • з ФФНМ;
  • з ППЧ, зумовленим ФФН;
  • з іншими вадами.

Грудень.2021

Учитель-логопед

 

Проведення індивідуальних занять з дітьми, у яких виявлені такі порушення:

  • заїкання;
  • системний недорозвиток мовлення;
  • дитячий аутизм;
  • інші мовленнєві вади.

Проведення  фронтальних занять за такими напрямами:

- подолання порушень звуковимови;

- розвиток мовленнєвого дихання;

- розвиток фонематичного сприйняття і звукового аналізу та синтезу;

- покращення рухливості органів артикуляції;

- розширення і уточнення словника за лексичними темами;

- розвиток зв'язного мовлення;

- розвиток дрібної моторики.

Корекція порушень мовленнєвого розвитку на індивідуальних, підгрупових, групових  заняттях.

Згідно графіка проведення занять

Учитель-логопед

 

Протягом навчального року

Учитель-логопед

 

4.

Психолого-педагогічний супровід

Участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти.

Протягом навчального року у закладах освіти

Учитель-логопед

 

Взаємодія з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, в яких вони навчаються.

Протягом навчального року

Учитель-логопед

 

Створення банку методичних матеріалів на допомогу інклюзивному закладу (нормативно-правова база, програми навчання, методичні матеріали для фахівців, порадники для батьків).

 

 

 

5.

Методична підтримка

Участь у проведенні інструктивно-методичних нарад фахівців ІРЦ.

Вівторок протягом року

Учитель-логопед

 

Надання методичної допомоги щодо складання, виконання та коригування ІПР

 

 

 

Взаємодія з педагогічними працівниками закладів освіти щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку проведення КО учителем-логопедом ІРЦ.

Протягом року

Учитель-логопед

 

Надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої та інших закладів освіти , які забезпечують здобуття загальної середньої освіти батькам (одному з батьків) або представникам дітей з ООП щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.

Протягом року

Учитель-логопед

 

6.

Інформаційно-просвітницька діяльність ( у формі конференцій, семінарів, майстер-класів, лекцій, виступів, тренінгів, нарад, засідань, круглих столів, тощо)

За результатами КО  інформувати адміністрацію навчального закладу про стан  розвитку усного та писемного мовлення дітей.

За висновком  проведення КО учителя-логопеда

Учитель -логопед

 

 Інформувати батьків дітей з ООП про завдання, зміст, наслідки роботи  учителя-логопеда.

Систематично

Учитель-логопед

 

 Надавати консультативно-рекомендаційну форму допомоги  з питань формування загального розвитку,  розвитку мовлення та виправлення мовленнєвих недоліків у  дітей  дошкільного, шкільного  віку з питань взаємозв’язку логопеда, учителя, вихователя і батьків.

За запитом  педагогів і батьків

Учитель-логопед.

 

Проводити  просвітницьку допомогу учителям початкових класів  та вихователям закладів освіти району з питань  виправлень порушень звуковимови у дітей дошкільного та шкільного віку  та надання логопедичної допомоги дітям з важкими порушеннями мовлення.

Січень, травень 2021 та за запитом   батьків

 

Учитель-логопед

 

Взаємодіяти з адміністрацією НЗ, учителями, вихователями з метою встановлення наступності  в корекційній роботі дітьми –логопатами.

Згідно графіку виїзду у НЗ та за запитом педагогів, вихователів, батьків.

Учитель-логопед

 

Взяти участь  у проведенні круглого столу фахівців ІРЦ району та батьків з виступом на тему: «Разом долаєм труднощі»»

Згідно графіка проведення круглого столу на базі ІРЦ

Учитель-логопед

 

З метою усунення причин порушень мовлення проводити демонстраційні логопедичні заняття за участю батьків.

Протягом року

Учитель-логопед

 

7.

Консультативна робота

День відкритих дверей.

Індивідуальні бесіди з батьками за результатами досягнень дітей.

За потребою  фахівця, батьків

Учитель-логопед

 

Брати участь у батьківських зборах з метою ознайомлення батьків з:

  • організацією роботи  у ІРЦ  на логопедичних заняттях;
  • особливостями розвитку мовлення дітей;
  • недоліками мовленнєвої діяльності і відповідними рекомендаціями щодо виправленнями мовленнєвих недоліків.

За запитом

Учитель-логопед

 

Систематично доводити до відома батьків результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей.

Протягом навчального року

Учитель-логопед

 

Проводити консультативно-рекомендаційну форму допомоги батькам на теми:

  • «Мовленнєві недоліки  та їх вплив на загальний розвиток дитини»
  • «Важкі порушення мовлення та необхідність систематичної роботи з логопедом»;
  • «Виховуємо правильну звуковимову  у дітей»:
  • «Дихальні, голосові, підготовчі артикуляційні вправи та проведення масажу – це спосіб подолання недоліків у звуковимові».

Протягом  навчального ;

 за запитом батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

Брати участь у проведенні лекторіїв для батьків на тему «Поради батькам щодо виховання та навчання дітей з ООП».

Згідно графіку  роботи ІРЦ

Учитель-логопед

 

8.

Підвищення кваліфікаційного рівня та фахової майстерності

Навчання використанню сучасних міжнародних методик оцінки розвитку дитини.

Протягом року

Учитель-логопед

 

Участь у семінарах, тренінгах, конференціях, вебінарах з питань інклюзивного навчання.

Протягом року

Учитель-логопед

 

Проходження фахових курсів для підвищення кваліфікації на базі КВНЗ ВАБО.

Згідно графіку курсів ВАБО

 

 

Самопідготовка, опрацювання літератури з питань навчання дітей з ООП.

Протягом року

Учитель-логопед

 

Розробити методичні рекомендації  на тему: «Формування та розвиток мовлення у дітей із синдромом Дауна». 

Червень 2021

Учитель-логопед

 

 

 

    Учитель-логопед:                           Вакула Н.І.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
21 січня 2021
Переглядів
7075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку