ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 1 клас. Підручник О.Д. Карпюк «English 1»
( 1 год. / тиждень; I семестр – 16 год.; IІ семестр – 19 год.; рік – 35 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Розуміння |
Говоріння Лексика Структури |
Літери і фонікси
|
Вірші і пісні |
|
Introduction. Hello friends ( UNIT 1 ) |
|||||||
1 |
|
Привіт – я Смайлі! |
Hello, I am Smiley. |
hello |
Hello! |
|
‘Hello’ Song. |
2 |
|
Привіт! |
Hello, friends! Hooray! |
hi, goodbye, bye, Liz, Tim |
Hello, Liz! Goodbye, Tim! |
|
‘Goodbye’ Song. |
3 |
|
Будьмо знайомі! |
Sing the song. |
I, Max, Ted, Dan, Fred, Ann |
I am Ann. |
|
Song “Hello, I am Max” |
4 |
|
Привіт! Як справи? |
How are you? - I am fine, thank you. |
yes, no, Tina, Vic, Pam, Sam |
Max? – Yes. Tina? – No! |
|
Song “Hello, I am Vic” |
5 |
|
Знайомся – це мій друг! |
Listen, look and repeat. |
you |
How are you? I am fine, thank you. |
|
|
My school ( UNIT 2 ) |
|||||||
6 |
|
На уроці. |
Tim, stand up. Take your bag, please. |
pen, pencil, book, bag, take |
Take your …(pen). |
|
|
7 |
|
На уроках. |
Every letter makes a sound. The ‘B’ says “[b]”. |
close, open |
Close (open) your book. |
Aa, ant Bb, bear |
Phonic Songs with A, B |
8 |
|
Давайте пограємося! Інструкції. |
School. We are at school today. |
|
|
Cc, cat Dd, dog |
Song “We are at School Today” Phonic Songs with C, D |
9 |
|
Шкільні речі. |
Is it a pen? – Yes, it is. / No, it is not |
pencil box, chair, table |
It is a pencil box. |
Ee, elephant Ff, fox |
Chant “A Pencil Box and My Chair” Ph. Songs with E, F |
10 |
|
Мої речі. |
Ask and answer. Play a game. |
|
Is it a pen? – Yes, it is. / No, it is not.
|
|
|
11 |
|
Час цікавих історій. Ігри. |
Come with me to Toy-Toy-Land! |
robot, turn, stop, please |
Turn around. Oh, no! Stop! Please! |
|
Song “Robot Sam” |
My family ( UNIT 3) |
|||||||
12 |
|
Моя сімя. |
Who is this? |
father, mother, sister, brother |
This is my sister. |
|
|
13 |
|
Знайомся – це моя сімя. |
Point. Draw. Say. |
family, friend |
Who is this? - This is my friend … . |
Gg, goose Hh, horse |
Phonic Songs with G, H. |
14 |
|
Моє сімейне дерево. |
My mother and your mother. I love my uncle Dan. |
grandfather, grandmother |
I love my … . |
Ii, iguana Jj, jaguar |
Song “I Love My Dear Family!” Phonic Songs with I, J |
15 |
|
Незабаром свято. |
|
Christmas, Christmas Tree |
What is this? - It is a fox. – Wow! |
Kk, kangaroo Ll, lion |
Phonic Songs with K, L |
16 |
|
Моя дружна родина. |
Listen and point. Make and name. Act out. Happy New Year! |
|
This is my famly: my father, my mother, my … . Merry Christmas! |
|
Song “We Wish You a Merry Christmas!” |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 2 клас. Підручник О.Д. Карпюк «English 2»
( 2 год. / тиждень; I семестр – 32 год.; IІ семестр – 38 год.; рік – 70 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
мовленнєві зразки |
лексика
|
граматика
|
аудіюван-ня |
читання |
говоріння
|
письмо
|
Introduction |
|||||||||
1 |
|
Знайомство. Привітання. |
Say hello and smile with me! |
hello, goodbye |
|
PB ex 1, p.4 |
PB ex.2,3, p.5 |
Alphabet |
WB ex.1,2, p.4 |
2 |
|
Англійська із задоволенням. |
Hold up your hands! |
English, easy, nice |
наказовий спосіб |
PB ex. 1,p.6 |
|
PB ex.2, p.6 |
PB ex3, p.7 WB ex.1,2 p.5 |
Unit 1. Meet New Friends! |
|||||||||
3 |
|
Знайомство. |
What is your name? Hello, Vick! Nice to meet you. |
Vicky, Bill, Nick, Mary, Harry |
to be
(Present Simple) Розповідні речення. Загальні запитання.
|
PB ex.1, p8 |
WB ex.3, p.6 |
PB ex.2, p.9 |
PB ex.4, p.9 WB ex.1,2, p.6 |
4 |
|
Знаомство. |
Hello! I am … |
числа 1 - 10 |
PB ex.1, p.10, ex.3, p.11 |
|
PB ex.2, p.9 |
PB ex.4, p.11 WB ex.1,2, p.7 |
|
5 |
|
Мої друзі. |
Hello, how are you? – I’m fine. Thank you.
|
Max, Tim, Ben, Ann, Pam, Vic |
|
PB ex.2, p.13 WB ex.3, p.8 |
PB ex.1, p.12 |
PB ex.3, p.13 WB ex.1-3, p.8 |
|
6 |
|
Знайомтеся – це мої друзі. |
He is Nick. He is my friend. |
parrot, say, can |
PB ex.1, p.14, ex.3,p.15 |
PB ex.4, p.15 WB ex.2, p.9 |
PB ex.2, p.14 |
PB ex.5, p.15 WB ex.1,2 p.9 |
|
7 |
|
Привітання. |
Is he Bill?-Yes… // No … And how are you?
|
Dan, Sam |
PB ex.1, p.16, ex.4, p.17 |
PB ex.5, p.17 WB ex.1, 2, p.10 |
PB ex.2,3, p.16 |
PB ex.6, p.17, WB ex.1, p.10 |
|
8 |
|
Я та мої друзі. |
Your turn, Sam. |
Ron, Tom, Bob |
числівники до 10 |
PB ex.1, p.18 |
PB ex.3, p.19 WB ex.2, p.11 |
PB ex.2, p.19 |
PB ex.4, p.19 WB ex.1, p.11 |
9 |
|
Тепер ти можеш… |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2. Meet My Family |
|||||||||
11 |
|
Знайомтеся – моя сімя. |
Here’s my family: mummy, … |
mummy, daddy, me |
вказівний займенникThis … присвійний займенник My |
PB ex.1, 2, p.22 |
PB ex.4, p.23 WB ex.1, p.13 |
PB ex.3, p.23 |
PB ex.5, p.23 WB ex.2,3p.13 |
12 |
|
Моя сімя. |
This is my… Is this your …? Yes… / No … |
Fred, Ted |
Займен-ники he / she |
PB ex.1, p.24, ex.4, p.25 |
PB ex.5, p.25 WB ex.2, p.14 |
PB ex.2, 3, p.24 |
PB ex.6, p.25 WB ex.1, p.14 |
13 |
|
Мої дідусь та бабуся. |
Meet … Who is this? |
grandfather, grandmother, uncle, baby |
Спеціальні питання з дієсловом to be (Present Simple)
|
PB ex.1, 2, p.26, ex.4, p.27 |
PB ex.5, p.27 WB ex.1, p.15 |
PB ex.3, p.26 |
PB ex.6, p.27 WB ex.2, p.15 |
14 |
|
Моя родина. |
How is your … ? He / She is fine. |
Jack, grandma, granny, grandpa |
PB ex.1, p.28, ex.3, p.29 |
PB ex.4, p.29 WB ex.2, p.16 |
PB ex.2, p.28 |
PB ex.5, p.29 WB ex.1, p.16 |
|
15 |
|
Скільки тобі років? |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
День народження. |
How old are you? I am seven. |
|
PB ex.1, p.30, ex.2, p.31 |
PB ex.3, p.31 WB ex.2, p.17 |
|
PB ex.4, p.31 WB ex.1, 3, p.17 |
|
17 |
|
Тепер ти можеш… |
How old is he / she? He / She is five. |
dad, mum, candle |
PB ex.3, p.33 |
PB ex.4, p.33 WB ex.2, p.18 |
PB ex.1, 2, p.32 |
PB ex.5, p.33 WB ex.1, p.18 |
|
18 |
|
Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 3. This Is My School |
|||||||||
19 |
|
Ми – учні. |
I am your … What about you? |
Miss, pupil, classroom, boy, girl, TV |
I like … |
PB ex.2, 3, p.36-37 |
PB ex.5, p.37 |
PB ex.4, p.37 |
PB ex.6, p.37 WB ex.1,2, p.20 |
20 |
|
На уроці. |
Is it a cat? Yes, it is. / Моя класна кімната.No, it is not. done! |
listen, read, speak, write, sing, count |
Write a letter! Sing a song! |
PB ex.1,2, pp.38-39 |
PB ex.4, p.39 WB ex.2, p.21 |
PB ex.3, p.39 |
PB ex.5, p.39 WB ex.1, p.21 |
21 |
|
Мої шкільні речі. |
What is this? It is a desk. |
school, blackboard, bookcase, CD player, desk, computer
|
Спеціальні питання з дієсловом to be (Present Simple) |
PB ex.1, p.40 |
PB ex.4 p.41 WB ex.1, p.22
|
PB ex.2,3, pp.40-41 |
PB ex.5 p.41 WB ex.2, p.22 |
22 |
|
WellОлівець у пеналі. |
What is that? That is a pen. |
rubber, ruler, copybook, sharpener, bookshelf |
Вказівні займен-ники this / that |
PB ex.1,2,3, p.42 |
PB ex.5, p.43 WB ex.1, 2, p.23 |
PB ex.4, p.43 |
PB ex.6, p.43 WB ex.3, p.23 |
23 |
|
Де мої речі? |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Шкільні справи. |
My copybook is in my bag. |
|
приймен-ники місця on, in, under |
PB ex.1,2, p.44 |
PB ex.5, p.45 WB ex.1,2 p.24 |
PB ex.3,4 pp.44-45 |
PB ex.6 p.45 |
25 |
|
Тепер ти можеш… Самостійна робота. |
Open your copybook. Have a nice day! |
pencil-case |
Спеціальні питання Наказовий спосіб дієслова. |
PB ex.1, p.46, ex.4, p.47 PB ex.1 p.48, ex.3, p.49 |
PB ex.5, p.47 WB ex.3, p.25 PB ex.4 p.49 WB ex.1, p.26 |
PB ex.2,3, p.47 PB ex.2 p.48 |
PB ex.6, p.47 WB ex,1,2 p.25 PB ex.5 p.49 WB ex.2, p.26 |
Unit 4. Merry Christmas! |
|||||||||
26 |
|
Природа взимку. |
The tree is white. The trees are black. |
park, tree, snow, flower, white, black, red |
Множина іменника |
PB ex.1-4 p.52-53 |
PB ex.5, p.53 WB ex.2 p.28 |
|
PB ex.6, p.53 WB ex.1 p.28 |
27 |
|
Зимові розваги. |
They are happy. |
old, new, happy, sad, funny,snow-man, clown |
Займенник They Прикмет-ник. |
PB ex.1,2, p.54 |
PB ex.4, p.55 WB ex.1,3 p.29 |
PB ex.3, p.55 |
PB ex.5, p.55 WB ex.2 p.29 |
28 |
|
Різдвяні декорації. |
Look at the Christmas Tree! It is nice. |
bell, decorate, Santa Claus, Christmas decoration / ball
|
Займен-ники we, they |
PB ex.1,2, p.56 |
PB ex.4 p.57 WB ex.1, 2 p.30 |
PB ex.3 p.57 |
PB ex.5 p.57 WB ex.3 p.30 |
29 |
|
Кольори. |
My favourite colour is green. Colour it red!
|
brown, yellow, grey, blue, orange, green |
|
PB ex.1,2, p.58 |
WB ex.1,2 p.31 |
PB ex.3,4, p.59 |
PB ex.5 p.59 |
30 |
|
Різдвяні декорації. |
Where is a present for mum? It is in the blue stocking.
|
stocking, Christmas Card, picture |
This is the present for my mother. |
PB ex.1,2, p.60 |
PB ex.5 p.61 WB ex.1,3 p.32 |
PB ex.3,4, p.60-61 |
WB ex.2 p.32 |
31 |
|
Щасливого Різдва. |
Merry Christmas! |
|
|
PB ex.1, p.62, ex.3, p.63 |
PB ex.4, p.63 WB ex. 1 p.33 |
PB ex.2, p.62 |
PB ex.5, p.63 WB ex.2 p.33 |
32 |
|
Святкові розваги. Тепер ти можеш… Самостійна робота. |
Let’s have fun! |
have fun, dance, sing a song, play |
Let us … |
PB ex.1,2, p.64 |
PB ex.4 p.65 WB ex.1 p.34 |
PB ex.3, p.64-65 |
PB ex.5, p.65 WB ex.2 p.34 |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 3 клас. Підручник О.Д. Карпюк «English 3»
( 2 год. / тиждень; I семестр – 32 год.; IІ семестр – 38 год.; рік – 70 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
мовленнєві зразки |
лексика
|
граматика
|
аудіюван-ня |
читання |
говоріння
|
письмо
|
Introduction. Nice to See You Again! |
|||||||||
1 |
|
Повторення теми Привітання, знайомство, алфавіт |
These are my friends. Their names are…
|
повторення лексики 2 класу |
Present Simple, Присвійні займен.
|
ex.2,3,4 – p.5
|
x.1,4 – pp.4-5 |
|
WB ex.2 – p.4 |
2 |
|
Повторення тем Привітання, Знайомство |
What is your / his / her name? How old are you? |
повторення лексики 2 класу |
Особові займенники. Питальні слова. |
ex.4-p.7
|
|
ex.1, 2, 3 -p.7
|
WB ex.2 – p.4 |
3 |
|
Повторення теми Сім*я |
He is Bill’s brother. |
повторення лексики 2 класу |
Присвійн. відмінок іменників. Дієслово ‘be’ в Present Simple |
ex.1,3,4,5 – pp. 8-9 |
|
ex.1 – p.8 |
ex.2 – p.8 WB ex.2-p.6 |
4 |
|
Повторення тем Шкільні речі, Кольори |
What colour is the … ? 5Where is t6he … ? |
повторення лексики 2 класу |
Прийменники місця on, in, under, near |
ex. 3,4,5 –p.11 |
|
ex.1 – p.10 |
WB ex.2-p.7 |
5 |
|
Повторення тем Шкільні речі, Кольори |
Сan you …? Yes, I can. / No, I can’t.
|
повторення лексики 2 класу |
Дієслово ‘can’ |
ex. 3,4 – p.12-13 WB ex.3,4-p.9 |
ex.4 – p.13 |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 1. In the Greenwoods Summer Camp |
|||||||||
7 |
|
Країни Європи |
Are you from England? She is from … |
camp,FranceEngland, Italy, Spain, Germany, Greece, Ukraine |
Дієслово ‘to be’ в Present Simple |
ex.2,3-p.15 WB ex.2 -p.11 |
ex.1 –p.14 |
ex.1 –p.14 |
WB ex.1 -p.10-11 |
8 |
|
Країни Європи |
Where are you from? - I am from … |
Spell, Magic Goose |
|
ex.3,5 –pp.16-17 |
ex.1 –p.16 ex.6 –p.17 |
ex.1,2,4 –pp.16-17 |
WB ex.1,2 -pp.13-14 |
9 |
|
Літній табір відпочинку |
This is the room for girls. You can sleep here. |
Café, sports-ground, swimming pool, party hall |
Вказівні займ.this/that, here/ there |
ex.2-p.19 WB ex.2,3 -p.16 |
ex.1-pp.18-19 |
ex.1-pp.18-19 |
WB ex.1 -p.15 |
10 |
|
Ігри та улюблені заняття |
I like singing. Come on! Let’s …! |
have fun, a kid |
like+doing smth |
WB ex.3 -p.18 |
ex.1,5-pp.20-21 |
ex.1,2,3,4,5-pp.20-21 |
WB ex.1,2 -pp.17 |
11 |
|
Відпочинок дітей у таборі |
Do you like the camp/? – Yes, I do./No, I don’t. |
|
Загальні питання в Present Simple |
ex.2,3-p.23 WB ex.1 -p.19 |
ex.1 –p.22 |
ex.1,4,5–pp.22-23 |
WB ex.2 -p.19 |
12 |
|
Відпочинок дітей у таборі |
I don’t like playing team games. |
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
don’t like+doing smth |
ex.3,4-p.25 WB ex.1 -p.21 |
ex.1,2-p.24 |
ex.2,5-p.25 |
WB ex.2,3 -pp.21-22 |
13 |
|
Улюблені заняття |
What is your hobby? |
pen friend |
Спеціальні запитання |
ex.3,4 -p.27 WB ex.1 -p.23 |
ex.1 -p.26 |
ex.1,2,5,6 -pp.26-27 |
ex.2 -p.23 |
14 |
|
Урок узагальнення. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 2. My Dear Family |
|||||||||
15 |
|
Моя родина. |
Meet your cousins. |
parents, sweet heart, grandpa-rents, daughter, aunt, son, hus-band, uncle, wife |
Присв.відмінок іменників |
ex.2,3 -pp.30-31 |
ex. 1 –p.30 |
ex. 1,4 –pp.30-31 |
WB ex.2-p.25 |
16 |
|
Я та моя родина. |
Where is Bill? – He’s at / in … |
village |
Присв.займ. our Wh-questions |
ex.2-p.33 |
ex.1-p.32 |
ex.1,3-pp.32-33 |
WB ex.1,2-p.26 |
17 |
|
Ми тут живемо. |
Where is the kitchen? – It’s on the left. |
kitchen, TV, new, bathroom, left, bedroom, living-room,house,right |
Wh-questions |
ex.2-p.34 |
ex.1,3-pp.34-35 |
ex.3-p.35 |
WB ex.1-p.27 |
18 |
|
Мій будинок. |
Is it under the bed? |
find, sofa |
Прийменники місця |
ex.3-p.37 |
ex.1-p.36 |
ex.2,4-pp.36-37 |
WB ex.1-p.28 |
19 |
|
На кухні. |
It is next to the window. What can you do there? |
armchair, carpet, floor, above, in front of, next to |
Прийменники місця |
ex.2,3-p.38 WB ex.1-p.29 |
ex.1,2-p.38 |
ex.4,5-p.39 |
|
20 |
|
Моя кухня. Кухонне приладдя. |
What’s his job? – He is a driver. |
Job, work, doctor, singer, secretary, farm, dancer, waiter, businessman, vet,farmer, seller, photographer |
man-men, Wh-questions |
ex.4-p.41 |
ex.1,2,5-pp.40,42 |
ex.3-p.41, ex.6-p.43 |
WB ex.1,2-pp.31 |
21 |
|
Урок узагальнення. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 3. Welcome Back to School! |
|||||||||
22 |
|
Дні тижня. Навчальні предмети. |
Look at your new timetable! They have got Maths on … |
Maths, Art, Reading, Sport, Music, Sunday, Monday, Tues-day, Wednesday, Thursday, Fri-day, Saturday |
have got |
ex.2-pp.48-49 |
ex.1-p.48 |
ex.1,3,4 -pp.48-49 |
|
23 |
|
Розклад занять |
When is Sport? - It’s on Tuesday. Maths is my favourite lesson. |
count, do sums |
Wh-questions |
ex.2-p.50 |
ex.1,5-pp.50-51 |
ex.1,3,4- pp.50-51 |
WB ex.1,2 -p.35 |
24 |
|
Розклад занять. Улюблений урок. С.К.Р. з мовлення |
What lesson do you like? Her favourite days are … |
|
Wh-questions |
ex.1 –p.52 WB ex.1-p.36 |
ex.4 –p.53 |
ex.2,3 –p.52 |
WB ex.3-p.36 |
25 |
|
Шкільні предмети |
N. doesn’t like Art / painting. |
Read texts, learn poems, play sports, speak |
doesn’t like doing smth |
ex.4-p.55 WB ex.1-p.37 |
ex.1-p.54 |
ex.1,2,3,5-pp.54-55 |
|
26 |
|
На уроці англійської. С.К.Р. з аудіювання. |
What lessons do you like? We sing songs and play games at English lessons. |
letter |
Present Simple, 3d person, singular |
Ex.2,3-pp.56-57 |
Ex.1-p.56 |
Ex.1-p.56 |
Ex.3,4-p.57 WB ex.1,2-p.38 |
27 |
|
Годинник. Час. Розпорядок дня. Контрольна робота. |
It’s ten o’clock. Nick wakes up at 7 o’clock. |
Wake up, wash, dress, have breakfast, cleen teeth, go to school |
Present Simple, 3d person, singular |
Ex.2,3-pp.58,59 WB ex.1,2-p.39 |
Ex.1-p.58 |
Ex.4-p.59 |
WB ex.3 – p.39 |
28 |
|
Повторення теми *Час. Годинник . розпорядок дня.*С.К.Р. з письма |
What time is it? – It’s 4 o’clock. |
Have lunch, do homework, go to bed, help, after |
Модальне дієслово ‘must’. |
Ex.3-pp.60-61, ex.5-pp.62-63 |
Ex.1-p.60 |
Ex.1-p.60, ex.4-p.61 |
WB ex.1,2-p.41 |
29 |
|
Повторення. С.К.Р. з читання. |
When do you wake up? Sorry. I must help my mum. |
|
Модальні дієслова сould, may, must, can |
Ex.4-p.65 |
Ex.1,5-pp.64-65 |
Ex.1,2-p.64 |
Ex.3-p.64 WB ex.1-p.42 |
30 |
|
Повторення. |
May I come in?-Yes, you may. Can I help you?-No, thanks. Could you give me your...please?- Sorry, I need it. |
give, come, karate, guitar, tennis |
дієслова сould, may, must, can |
|
Ex.1-p.66 |
Ex.1,2,3,4-pp.66-67 |
WB ex.1-p.43 |
31 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 4 клас. Підручник О.Д. Карпюк «English 4»
( 2 год. / тиждень; I семестр – 32 год.; IІ семестр – 38 год.; рік – 70 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
мовленнєві зразки |
лексика
|
граматика
|
аудіюван-ня |
читання |
говоріння
|
письмо
|
Introduction Personal Information |
|||||||||
1 |
|
Давайте знайомитися. |
His e-mail is … Her surname is … What’s your phone number? |
повторення лексики 3 класу |
Присвійні займенники: your, my, his, her
|
ex.3,5 – pp.4-5 WB ex3-pp.4-5 |
ex.1,2,4 – pp.4-5 |
|
WB ex.1,2,4 – pp.4-5 |
2 |
|
Давайте рахувати. |
Say the numbers. You can try.
|
повторення лексики 3 класу |
Числівники |
ex.2,4-pp.6-7 WB ex.1-p.6 |
ex.1,3,6 – pp.6-7 |
|
WB ex.2,3 – pp.6-7 |
3 |
|
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
What’s your e-mail? Where are you from? How old are you? |
повторення лексики 3 класу |
Present Simple of ‘to be’. Спеціальне питання. |
ex.3,5 – pp. 8-9 |
|
ex.1,2,4 – pp.8-9 |
ex.2 – p.8 WB ex.1,2-p.8-9 |
UNIT 1. Getting Ready for School |
|||||||||
4 |
|
Здраствуй школо! |
What do you need for …? I need a … School starts at half past 8. |
scissors, markers, glue, crayons, shop, half |
need |
ex.1-p.10 ex.6-p.12
WB ex.2,4,5 -pp.10-12 |
ex.5,6 –pp.11-12 |
ex.2,3,4 –pp.10-11 |
WB ex.1,3 -p.10-11 |
5 |
|
Готуємося до школи. |
I’ve got a new … Are you ready for school? Holidays are over. I feel sad.
|
uniform, be over, feel-felt, sad |
have / has got |
ex.1,3 –pp.13-14 |
ex.5–pp.14 |
ex.2,4 –pp.13-14 |
WB ex.2 -p.13 |
6 |
|
Йдемо до магазину. |
I am going to buy … What about you? Let’s …!
|
|
going to do smth |
ex.1-p.15 WB ex.2,3 -p.16 |
|
ex.2,4-pp.16-17 WB ex.3-p.15 |
ex.3-pp.16-17 WB ex.1 -p.14 |
7 |
|
Моя шкільна форма. |
When he goes to school he wears… She often wears … What is he wearing today? |
pocket, badge |
Present Simple |
ex,2-p.18 WB ex.1 -p.16 |
ex,1-p.18 pp.20-21 |
ex.3,4,5,6-pp.18-19 |
WB ex.2,3 -pp.16-17 |
8 |
|
Заняття розпочинаються. |
Are you going to study / take … this year? What are you going to study next year? |
next |
going to do smth |
Remember! ex.3,4-pp.21-22 WB ex.3-p.19
|
|
ex.1,2-p.20, ex.5–p.22 |
WB ex.1,2 -p.18 |
9 |
|
Мій улюблений предмет. |
What lesson comes after …? What lesson is before …? She likes doing projects. |
after, before, classes, in class, after classes |
Present Simple: Yes/No and Wh-questions. |
ex.2-p.23 WB ex.1 -p.21 |
ex.1-p.23 |
ex.3,4,5-p.24 |
ex.6-p.24 WB ex.1 -p.20 |
10 |
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
We have a test on Maths on Friday. Can we meet on Saturday? |
test Приймен-ники часу: in, on, at |
Wh-question в структурі going to do smth
|
ex.1, Remember! -p.25-26 WB ex.2 -p.21 |
|
ex.2,3,4 -pp.25-26 |
ex.5 -p.26 WB ex.1-p.21 |
11 |
|
Як вчаться мої однолітки в Англії? |
N. goes to the primary school. He has five lessons a day. |
primary |
Present Simple: 3 особа одни-ни. Розповідні та заперечні речення. |
ex.1,2,4, Remember! ex.5-pp.27-29 WB ex.1-p.23 |
|
ex.6-p.29 |
ex.3-p.28 |
12 |
|
Мій розпорядок дня. Годинник. |
What’s the time? It’s a quarter to 2. What does Vicky do at quarter past 4? |
quarter |
Present Simple: Wh-question. |
Remember!ex.1,2-p.30 WB ex.1,3-pp.24-25 |
|
ex.4-p.31
|
ex.3-p.31 WB ex.2,3b,4-pp.24-25 |
13 |
|
Тепер ти можеш… Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 2. Free Time |
|||||||||
14 |
|
Мої друзі та їх захоплення. |
Ann’s favourite toy is a helicop-ter. They like playing this computer game. Who plays chess? |
|
Присвійні займенники: our, their Присвійний відмінок іменника. |
ex.3, Remember! ex.5 -pp.35-37 |
ex. 1 –p.34 |
ex. 4,5,6 –pp.36-37 |
ex.2-p.35 WB ex.1-p.28 |
15 |
|
Розпорядок дня. Годинник. |
What’s your favourite computer game? |
am, pm comedy, action film, swimming practice |
Present Simple: always, usual-ly, often, some-times, never |
Remember! ex.2,5a-pp.39-42 WB ex.1,3-pp.29-30 |
ex.5b,c, 6-pp.42-43 |
ex.1,3,4-pp.39-42 |
WB ex.3-p.30 |
16 |
|
У вільний час я люблю… |
She often drinks tea. Mike never drinks coffee. |
the Internet, stamp, early |
Yes-No-ques-tions in Present Simple.
|
Remember! ex.3-p.45 WB ex.1,3, 6 - pp.31-32, 34
|
ex.1,3-pp.34-35 |
ex.3-p.35 |
WB ex.2,4.5-pp.31-33 |
17 |
. |
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
Kate is good at swimming. Are you good at …? He goes to the chess club. |
club, karate, fitness, drama |
|
ex.1,2a-p.46 WB ex.1,3,6a-pp.35-37 |
|
ex.2b,3,4-pp.47-48 WB ex.2-p.35 |
WB ex.4,5,6b-pp.36-37 |
18 |
|
У парку розваг. |
Where are you in this photo? I am in the park. I’m riding a roller- coaster. |
pirate, ghost, dinosaur, desert island, take a photo, to drive, bumper car, ride a roller-coaster |
Present Continious Tense. Statements. |
Remember!-p.50 WB ex.1-p.38 |
ex.1,4-p.49,51 |
ex.2,3-pp.50-51 |
|
19 |
|
Я люблю відпочивати у парку. |
Is she drinking a lemonade? |
shake hands, have a good time, look scared, exciting, have fun, hidden, horror house, Snow White |
Present Continious Tense. Yes/No questions. |
ex.1, Remember!-pp.52-53 WB ex.1,3 -pp.40-41 |
ex.4-p.54 |
ex.2,3-pp.53-54 |
WB ex.2-p.40 |
20 |
|
Давайте грати у комп’ютерні ігри! |
Are they playing a game? |
climb up the ladder, move down the snake, to click, the jungle, careful |
|
Remember!-p.56 WB ex.1,2-p.42 |
|
ex.1,2,4-pp.55-56 |
ex.3-p.56 WB ex.3-p.43 |
21 |
|
Чим ти зараз займаєшся? Мої улюбленні фільми. |
What is N. doing? – He is watching a film. |
palm tree, pirate costume |
Present Continious Tense. Wh- questions. |
Remember!-p.57 WB ex.2-p.45 |
ex.5-p.59 |
ex.1,3,4-pp.57-59 |
ex.2-p.57 WB ex.1,3-pp.44-45 |
22 |
|
Тепер ти можеш… Контрольна робота. |
What film can you see on Monday? |
dwarf, trea-sure, look for, fly on a broom, witch, ball, money |
|
ex.3a-pp.62-63 |
ex.3b-p.63 |
ex.1,2,4-pp.60-61,63 |
WB ex.1-p.47 |
UNIT 3. Let’s Celebrate! |
|||||||||
23 |
|
Готуємо разом. |
It will be Ann’s birthday on Sunday. Will you get presents? |
flour, apple pie, go shopping, fridge |
Future Simple. Statements. Yes/No questions.
|
Remember!ex.4-pp.67-68 WB ex.1-p.52 |
ex.1-p.66 |
ex.2,3,5 -pp.66-68 |
WB ex.3-p.53 |
24 |
|
У магазині. С.К.Р. з аудіювання. |
Can I help you? – Yes, please. I need a pack of eggs.Anything else? That’s 5 pounds. |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton, penny, pence, pound |
Злічувані та незлічувані іменники. There is some … / There are some … |
ex.2,3-p.69 WB ex.1,5-pp.54-55 |
ex.1-p.69 |
ex.4,5- pp.70-71 |
WB ex.2,3 -p.54 |
25 |
|
Готуємося до свята. |
How much is it / are they? How many / much … do you need / are they ? |
money, popcorn, cherry, a litre, a kilo |
Злічувані та незлічувані іменники. |
ex.2,4 –pp.72-73 WB ex.1-p.56 |
ex.6 –p.74 |
ex.1,3,5 –pp.72-74 |
WB ex.3-p.57 |
26 |
|
У нас свято. С.К.Р. з письма |
Good luck! There is some ice-cream. There is an onion. There are some onions. |
mushroom, extra, Canada, luck |
Множина іменників. Неозначений артикль. |
ex.4, Remember!ex.5-pp.76-77 WB ex.1-p.59 |
ex.1-p.75 |
ex.2,3,6b-pp.75-76, 78 |
ex.6a-p.78 WB ex.2-p.60 |
27 |
|
У магазині іграшок. С.К.Р. з мовлення |
Here are you are. Can I have this …, please? It’s 40 pence. |
mug, book-mark, teddy, toy car, post-card, shop assistant, magnet, |
|
Ex.2b-p.80 WB ex.1,3-pp.62-63 |
Ex.1,2a,3,5-pp.79-81 |
Ex.4-p.81 |
Ex.3,4-p.57 WB ex.2-p.62 |
28 |
|
Коли у тебе день народження? |
When is your birthday? My birthday is on the 24th of October. |
|
Порядкові числівники. |
Remember!ex.3-pp.82-83 WB ex.3 -p.65 |
|
ex.1,2,4,5-pp.82,84 |
WB ex.1 – p.64 |
29 |
|
День народження. С.К.Р. з читання. |
Whose birthday will it be? What will they it? |
make up, person, gree-ting, to invite, play outside, forget, feed the animals |
Future Simple Tense Wh-questions |
ex.1,2,3-pp.85-87, WB ex.2-p.67 |
WB ex.1a-p.66 |
ex.4-p.87, |
WB ex.1b,3,4,5,6 -pp.66,68-69 |
30 |
|
Тепер ти можеш… Контрольна робота. |
When is St.Nicholas Day? It is on the 19th of December. Why do you like it? What is your favou-rite holiday? When do you celebrate it? |
holiday, pillow, romantic, to find, to celebrate, St Nicholas Day, St Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day |
Wh-questions |
ex.3-p.89 WB ex.1,2-p.70 |
ex.1,7-pp.88,91 |
Ex.4,5,6b-pp.89-90 |
ex.6a-p.90 WB ex.3-p.71 |
31 |
|
Повторення. |
I usually hag my stocking above the fireplace. |
stocking, fireplace, list, hang-hung, tradition, stocking |
Present Simple vs Present Continuous |
ex.2,3-pp.92-93 |
Ex.1,4-p.92-93 |
|
WB ex.1,2, 3-pp.72-73 |
32 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 5 клас. Підручник А. Несвіт «We learn english»
( 3 год. / тиждень; I семестр – 48 год.; IІ семестр – 57 год.; рік – 105 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції Експоненти мовленнєвих функцій.. |
Лексика Фонетика Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
||||||
UNIT 1 My family and friends Я,моя сім’я,мої друзі. |
||||||||||||||
1 |
|
Моя сім’я,друзі
|
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc. |
Вп.1 с.4 Вимова скорочених форм у запитанні What’s Розповідні речення в Present Simplе |
вп.3 с.5 |
Вп.1 с.4, висловлення однокласників |
Вп.4 с.5 |
Вп.5 с.5, вп.2 с.4 |
||||||
2 |
|
Сім’я мого друга по листуванню |
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so. |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Ступені порівняння прикметників |
Вп.5 с.8 правила |
Вп.1 с.6 |
Вп.7 с.9 |
Вп.2 с.6, вп.6 с.9 |
||||||
3 |
|
Найкращий друг |
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими Where was your friend born? |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Структура запитальна речень |
Вп.1,2 с.9 |
вп.1 с.9 |
Вп.4 с.10 записати питання |
Вп.4,5 с.10 |
||||||
4 |
|
Риси характеру друзів |
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане Ivan is very hard-working pupil. |
Вп.1 с.10 Інтонація в зв’язному мовленні Короткі відповіді |
Вп.3 с.11 |
Відповіді на запитання однокласників |
Вп.4 с.12 |
Вп.2 с.11 |
||||||
5 |
|
Вільний час |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking |
Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies» Інтонація в діалогах Структура like ____ing |
Вп.3 с.13 |
Вп.3 с.13 |
Вп.6 с.14 |
Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14 |
||||||
6 |
|
Професії моїх батьків |
Вміти розповідати про професії своїх батьків My father is ______ He/ she works at _______ |
Вп.1 с.15 Вимова нових слів Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17 |
Вп.2 с.15 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.7 с.18 |
Вп.2 с.15 вп.6 с.17 |
||||||
7 |
|
Моя майбутня професія |
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє I’d like to be… What’s your father’s occupation |
Вп.1 с.18 Інтонація в діалогах Past Simple regular/ irregular |
Граматичні таблиці вп.3 с.19 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.5 с.20 |
Вп.2 с.18 вп.4 с.20 |
||||||
8 |
|
Життя в селі |
Вміти розповідати про бабусь My grandpa lives in ______ he works _____ |
Активізація вивченої лексики Інтонація в запитаннях Розповідні речення в Present Simple |
Вп.2 с.21 |
Вп.4 с.22 |
Вп.3 с.21 |
Вп.5 с.22 вп.1 с.20 |
||||||
9 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази |
Активізація вивченої лексики Вимова закінчення в Past Simple Present/ past simple, present continuous |
Вп.1 с.23 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24 |
Вп.3б усно |
||||||
10 |
|
Project “My Family” |
|
|
|
|
|
|
||||||
11 |
|
Котр. робота за темою:Я,моя сім’я,мої друзі. |
Вміти розповідати та розпитувати про свою родину Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers? |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Порядок слів у реченні |
Вп.2 с.24 |
Запитання однокласників та вчителя |
Вп.6 с.25 |
Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25 |
||||||
UNIT 2 The clothes we wear Одяг,який ми носимо |
||||||||||||||
12 |
|
Предмети одягу |
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки Dan is wearing _____. When I’m going to school, I’d wear ______ |
Вп.1 с.28 Вимова нових слів Запитальні речення з словом Who |
Вп.3 с.29 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.4 с.29 |
Вп.2 с.28 вп.5 с.30 |
||||||
13 |
|
Який одяг найзручніший? |
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку Ann is wearing a pink dress on. |
Активізація вивченої лексики Вимова закінчень в Present Continuous Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.30 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.3 с.31 |
Вп.1 с.30 вп.4 с.31 |
||||||
14 |
|
Моя шкільна форма |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму
Do you wear a school uniform? He has ______on. |
Активізація вивченої лексики Інтонація в окличних реченнях Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.33 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.2 с.33 |
Вп.1 с.32 вп.4 с.34 |
||||||
15 |
|
Вибір одягу |
Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити I’m going to wear _______ Don’t forget to put on ____ |
Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace Скорочена форма let’s, I’ll вираз To be going to |
Вп.1 с.35 |
Вп.2 с.35 |
Вп.3 записати 1 діалог |
Вп.3 с.36 вп.4 с.36 |
||||||
16 |
|
Одяг |
Вміти аргументувати свій вибір і точку зору I’m choosing a dress… It’s out of the season |
Активізація вивченої лексики вп.1 с.37 Інтонація в діалогах Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.38 |
Вп.3 с.38 вп.2 с.38 |
Вп.5 (2) |
Вп. 4 с.38 |
||||||
17 |
|
Одяг |
Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети What’s wrong? It’s too tight |
Вп.3 с.40 Вимова нових слів Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.40 (agree/ disagree) |
Вп.2 с.40 |
||||||
18 |
|
Одяг в подорож |
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice |
Активізація вивченої лексики Інтонація в зв’язному мовленні Різні видо-часові форми |
Вп.6 с.42 |
Вп.1 с.41 |
Вп.5 с.42 (list of clothing) |
Вп.2 с.41 вп.4 с.41 |
||||||
19 |
|
Одяг |
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear? |
Вп.3 с.44 Вимова нових слів Порядок слів у запитанні |
Вп.2 с.43 |
Розповіді однокласників |
Вп.1 с.43 |
Вп.6 с.45 вп.2 с.43 |
||||||
20 |
|
Мій улюблений одяг |
Вміти обговорити, який одяг носять Does it fit? This tie doesn’t go? |
Активізація вивченої лексики Інтонація в коротких реченнях Present Simple |
Вп.1 с.45 вп.3 с.46 |
Вп.1 с.45 |
Вп.3 с.46 записати дієслова |
Гра вп.4 с.46 |
||||||
21 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти описувати малюнки Betty has got ______in her wardrobe |
Вп.5 с.49 Інтонація в зв’язному реченні Займенник з, порядок слів у реченні |
Вп.2 част.1,2 |
Репліки однокласників |
Вп.6 с.50 |
Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49 |
||||||
22 |
|
Контр. роб. за темою:Одяг,який ми носимо Project “Fashion” |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
UNIT 3 Food Їжа |
||||||||||||||
23 |
|
Мій улюблений сніданок |
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі I usually have _______for breakfast I like ______best, I prefer ____ |
Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази) Вимова нових слів Злі чувані та незлічува-ні іменники |
Вп.3,4 с.53 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5 с.54 |
Вп.1б, 2 с.53 |
||||||
24 |
|
Їжа. Овочі. Фрукти |
Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі How do you like______? For breakfast she has got ____ |
Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів Інтонація в запитаннях Much/ many/ a lot of/ lots of |
Вп.4 с.56 |
Вп.2 с.55 |
Вп.4 с.56 |
Вп.1 с.54 Вп.3 с.55 Вп.5 с.56 |
||||||
25 |
|
Приготування їжі |
Вміти розповідати про дії з продуктами What shall I do with the onions? Peel them first and then chop them |
Вп.1 с.57 Вимова нових слів вп.1 с.57 Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite |
Вп.3 с.57 |
Запитання однокласників |
Вп.4 с.57 |
Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57 |
||||||
26 |
|
Дії на кухні |
Вміти описати приготування святкового столу I made a cake I fried some chips |
Активізація вивченої лексики Вимова закінчення -ed (Past Simple) Past Simple some/ any, many/ much |
Зачитування речень з дом.завд. |
Відповіді однокласників |
Вп.5 с.58 |
Вп.6 с.59 |
||||||
27 |
|
Харчування у школі |
Вміти погодитись або не погодитись з інформацією, розпитати інформацію про меню
I agree/ I disagree Is there _____on the menu? Yes, there is/ No there isn’t |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Структури there is/ there are |
Вп.1 с.59 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (1-й діалог) |
Вп.1б с.59 вп.2 с.60 |
||||||
28 |
|
Харчування у школі |
Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню Which kind of sandwiches do you like? I like this menu best |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Спеціальні запитання Which kinds of___? |
Вп.3 с.60 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (2-й діалог) |
Вп.4 (b,d) с.61 |
||||||
29 |
|
Моє улюблене блюдо |
Вміти отримати інформацію про приготування їжі To make a ____, first ___, then ___-next ___- finally ____ |
Вп.2 с.63 Інтонація в діалогах Present/ Past simple, link-words |
Вп.3 с.63 |
Вп.1 с.62 |
Вп.4 а с.63 вп.1 с.62 |
Вп.48 с ст..63 |
||||||
30 |
|
Їжа в Англії |
Вміти поділитися інформацією про прийом їжі I usually have ______for breakfast (lunch, dinner) |
Активізація вивченої лексики Інтонація в зв’язному мовленні Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.1 с.65 |
Розповіді однокласників вп.1 с.65 |
Вп.1 с.65 вп.3б с.66 |
Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66 |
||||||
31 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах Do you like pizza? Shall I bring some bread? Would you like to come? |
Активізація вивченої лексики Інтонація в діалогах Plural, some/any, різні видо-часові форми |
Вп.3 с.67 вп.4 с.67 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.1 с.67 |
Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно) |
||||||
32 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти обговорити прочитане Вп.3 с.70 |
Активізація вивченої лексики Вп.5 с.70 Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.2 с.69 |
Вп.2 с.69 |
Вп.7 с.71 |
Вп.1 с.69 |
||||||
33 |
|
Контр. роб. за темою:Їжа Project “ Treat Your Guests” |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
UNIT 4 Let’s have a rest Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||
34 |
|
Улюблені заняття |
Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі What do you like to do in your free time? I like to play tennis |
Вп.1 с.74 Вимова нових слів Запитальні речення Present Simple |
Вп.3 с.75 |
Вп.3 с.75 |
Вп.5а с.75 |
Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75 |
||||||
35 |
|
Організація відпочинку. Плани на тиждень. |
Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень Are you going to watch TV on Sunday/ Yes I am |
Активізація вивченої лексики Вимова скорочених форм I’m can’t Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to |
Вп.3 с.76 |
Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.77 |
Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77 |
||||||
36 |
|
Де ми відпочиваємо |
Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку Do you often go to the cinema? What do you do when you are there? |
в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d Скорочення Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would |
вп.2 с.78 вп.4 с.79 |
Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників |
Вп.5 с.80 |
Вп.3 с.79 вп.1 с.78 |
||||||
37 |
|
Улюблені телепередачі |
Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі I prefer game shows to cartoons. What kind of TV programs do you like? |
Вп.1 с.80 Вимова нових слів Present Perfect Tense |
Правило |
Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80 |
Вп.5 с.82 вп.4 с.81 (agree/ disagree) |
Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80 |
||||||
38 |
|
Телепередачі
|
Вміти обговорити програму телепередач What is on Channel 1 today? When does this film start? |
Телепрограми Інтонація в діалогах Запитальні слова Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous |
Вп.2 с.83 |
Вп.2 с.83 |
Вп.7 с.85 |
Вп.1 с.82 вп.3 с.84 Вп.5 с.84 Вп.6 с.84 |
||||||
39 |
|
Хоббі СКР з говоріння |
Вміти розказати та розпитати про хобі Have you got a hobby? What is it? Do you go in for sport? |
Вп.1 с.85 Вимова нових слів Present Perfect Tense |
Вп.2 с.86 |
Вп.1 с.85 |
Вп.5 с.87 |
Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87 |
||||||
40 |
|
Вільний час |
Вміти описувати дії в минулому I’ve forgotten my book |
Вп.1 с.88 неправильні дієслова Вимова закінчення –ed Past Simple/ present Perfect |
Вп.2б с.88 вп.3 с.89 |
Вп.1 с.88 |
Вп.6 с.89, діалог 1 |
Вп.5 с.89 |
||||||
41 |
|
Вільний час у різні пори року СКР з аудіювання |
Вміти розповідати про дії у різні пори року I usually go to the seaside in summer |
Вп.1 с.90 Вимова нових слів та виразів Present Simple (ствердж. та запит. Речення) |
Вп.4 с.91 |
Вп.3 с.91 |
Вп.5 с.92 |
Вп.6 с.92 |
||||||
42 |
|
Урок розвитку граматичних навичок
|
Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні Would you like to play football? |
Активізація вивченої лексики Інтонація у реченнях-запрошеннях Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні |
вп.1 с.93 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.93 |
Вп.5 с.94 |
||||||
43 |
|
Урок розвитку граматичних навичок СКР з письма |
Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні Would you like to play football? |
Активізація вивченої лексики Інтонація у реченнях-запрошеннях Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні |
вп.1 с.93 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.93 |
Вп.5 с.94 |
||||||
44 |
|
Урок розвитку навичок читання СКР з читання |
Вміти переказувати прочитане Речення з тексту |
Вп.1 с.94 Вимова нових слів Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.94 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5,6 с.96 |
Вп.3 с.95 |
||||||
45 |
|
Контр. роб за темою:Відпочинок і дозвілля |
|
|
|
|
|
|
||||||
46 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
||||||
47 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
||||||
48 |
|
Reserved lesson |
|
|
|
|
|
|
||||||
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 8 клас. Підручник О. Карпюк «Student’s book»
( 3 год. / тиждень; I семестр – 48 год.; IІ семестр – 57 год.; рік – 105 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика
|
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
STARTING UP Summer Holidays |
||||||||
1 |
|
Vocabulary& Reading |
Повторення лексики з теми «Подорожі» |
|
|
ex. 2-4 pp. 4-6; ex. 3, p.6 |
ex. 1, 6, pp.4-7 |
ex.5,7, p.7 |
2 |
|
Grammar |
|
Present Tenses |
|
ex. 1a, 3, p.9 |
|
ex. 1b,c, 2, p.8 |
3 |
|
Grammar |
|
Past Tenses |
|
WB ex.4a, 5, p.6 |
ex. 7, 8, p.11 |
ex.4b,c,5,6, p.10-11 |
4 |
|
Speaking& Listening |
|
|
ex. 1, 2, p.13 |
ex.3, p.14 WB ex.5, pp.6-7 |
ex.1-3, p.12-13 |
ex. 3, p.14; ex. 1, p.14 |
UNIT 1 IT’S YOUR LIFE Lesson 1Family and Friends |
||||||||
5 |
|
Vocabulary& Listening Родина та друзі |
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic |
Adjectives |
ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21 |
ex.4, p.19; ex.3, p.20 |
ex.1,2, p.18; ex.4, p.21 |
ex.3, p.18; WB ex.1,2, p.11-12 |
6 |
|
Speaking Чи гарний ти друг? |
|
Adjective / Adverb |
ex. 4, p.22 |
ex.1, p.21 ; ex. 4,5 pp.22-23 |
ex. 2, 3, p.22 |
WB ex. 7, pp.14-15 |
7 |
|
Speaking Чи гарний ти друг? |
|
|
ex. 6, p.23 |
WB ex.10,11a, pp.16-17 |
ex. 8, p.24 |
ex. 7, p.24 WB 11b, p.17 |
8 |
|
Grammar Друзі та дружба. |
|
as+adjective / adverb+as |
|
p.25 Remember! Learning Tip |
ex. 1, p.25 |
GB ex. 1, 2, p.15; ex. 6, p.19; ex. 8, p.20 |
9 |
|
Reading Друзі та дружба. |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well; to have smth in common |
|
|
ex. 1, pp.26-28 |
ex. 3,4,6, p.28 |
ex. 2, 5, p.28 |
10 |
|
Підсумкова контрольна робота за підтемою Family and Friends |
ex. 1, p.29; WB ex. 14a, p.19 |
|
ex. 2, p.29 WB ex.14b, p.20 |
|||
Lesson 2 A Healthy Lifestyle |
||||||||
11 |
|
Reading Здоровий спосіб життя |
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid |
Articles |
ex. 2, p.30 |
ex. 2,3 pp.30-31 |
ex. 1,4,5a,7 pp.30-32 |
ex. 5b,6, p.32 |
12 |
|
Listening& Vocabulary Корисні звички. |
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time |
|
ex. 4b,5, p.35 |
ex. 3, p.34 ; ex. 6, p.36 |
ex. 1,2,4a, pp.33-35 |
|
13 |
|
Listening& Vocabulary Корисні звички. |
|
|
|
|
ex. 7, p.36 |
ex. 7, p.36 |
14 |
|
Grammar |
|
Future Tenses |
|
ex. 1, p.37 |
|
ex. 2-7, pp.37-39 |
15 |
|
Speaking Здорові звички – корисні |
indoor, outdoor |
|
ex. 2b,c, p.41; ex. 4, p.42 |
ex. 1,p.39 ex.3, p.41 |
ex. 1, p.39 |
ex. 4, p.42 |
16 |
|
Speaking Бути здоровим – це важливо |
|
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery |
|
ex. 6, p.43; ex. 8, p.44 |
ex. 5, p.42; ex. 7a, 9, pp.44-45 |
ex.7b,p.44 WB ex. 11, p.31 |
17 |
|
Writing Ми повинні дбати про наше здоров’я |
|
|
|
ex. 1, p.45; WB ex.12a, pp.31-33 |
|
ex. 2, p.45 WB ex.12b, pp.33-34 |
18 |
|
Ми повинні дбати про наше здоров’я |
Повторення і систематизація |
|
ex. 4, pp.47-48 |
ex. 1,3,5 pp.46-48 |
ex. 2, p.46 |
|
19 |
|
Який ти? |
Повторення і систематизація |
ex. 9, p.51 |
ex. 7, p.49, ex.10, pp.51-52 |
ex. 8, p.50, ex.11, p.52 |
ex. 12, p.53 |
|
20 |
|
Чи ведеш ти здоровий спосіб життя? |
GB Progress Test 1 pp.28-30 |
|
|
|
|
|
21 |
|
Підсумкова контрольна робота за підтемою A Healthy Lifestyle |
ex.1, pp.54-55 |
ex.1,2, pp.54-56 |
ex.3-8, pp.56-57 |
|
||
UNIT 2 YOUR SCHOOL TIME Lesson 1What’s Your School Like? |
||||||||
22 |
|
Listening Чи подобається тобі школа? |
a university, todecide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
|
ex.2-4, pp.62-63 |
ex.4, p.63 |
ex.1,5 pp.62-63 |
ex.3, p.63 |
23 |
|
Grammar Завтра може піти дощ. |
|
Modal Verb: should |
|
ex.2,p.65 |
|
ex. 1, pp.64-65 GB ex.1, p.32 |
24 |
|
Grammar
|
|
Modal Verbs: may / might |
|
ex.7,p.67 |
|
ex. 3-6, pp.65-67 |
25 |
|
Grammar
|
Modal Verbs: may / might |
Modal Verb: should |
|
|
|
|
26 |
|
Reading& Vocabulary Чи є твоя школа добре обладнана? |
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
|
|
ex.1b, pp.68-69 WB ex.7, pp.39-40 |
ex. 1a, p.68; ex.3, p.70 |
ex.2,3, p.70 |
27 |
|
Reading& Vocabulary Шкільне життя |
|
|
|
ex.6,7 pp.71-73 |
ex.4, 5, pp.70-71 |
ex.8, p.73 |
28 |
|
Writing Наші вчителі |
|
|
|
ex.1a, p.73 WB ex.10, p.42 |
ex.2-7, pp.74-77; |
ex.1b, p.74
|
29 |
|
. Це змушує меня почуватися краще. |
|
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.77 WB ex. 11, 12, pp.42-43 |
30 |
|
Контрольна робота за підтемою What’s Your School Like? |
|
|
|
|
|
|
Lesson 2 Are You a …? |
||||||||
31 |
|
Наскільки ви щасливі? |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Speaking Чи гарна ви команда? |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Grammar
|
The past Simple or The Past Continuous Tense |
|
|
|
|
|
34 |
|
Grammar
|
The past Simple or The Past Continuous Tense |
|
|
|
|
|
35 |
|
Vocabulary |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
|
WB ex.1a, p.45 |
ex. 1,2b, p.79 |
ex. 2a-4, pp.79-80 |
36 |
|
Reading |
|
|
|
ex.3,5 pp.81-84 |
ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84 |
ex.4, p.83 |
37 |
|
Grammar |
|
Past Continuous Tense |
|
ex. 1, p.84 Remember! pp.85-86 |
|
ex. 2-6, pp.85-87 |
38 |
|
Listening |
|
|
ex. 2, 3, , p.88 |
ex. 1a, p.87 |
ex.1b,p.88 |
ex. 3,4, p.88 |
39 |
|
Speaking |
|
|
ex.4, p.94 |
ex.3, pp.92-93; ex.5a, p.94 |
ex.2, p.92, ex.5b,p.95 |
|
40 |
|
Контрольна робота за підтемою Are You a …? |
||||||
41 |
|
Урок домашнього читання
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
СКР з письма |
|
|
|
|
|
|
43 |
|
СКР з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
44 |
|
СКР з читання |
|
|
|
|
|
|
45 |
|
СКР з мовлення |
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора Філіпенко С.В ________
«___» __________ 20__ р.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 6 клас. Підручник А. Несвіт «We learn english»
( 3 год. / тиждень; I семестр – 48 год.; IІ семестр – 57 год.; рік – 105 год. )
I семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика
|
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
||||||
UNIT 1 MY FAMILY AND FRIENDS |
||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. |
ЛО теми Впр. 1 с. 5 |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4 С. 6 |
||||||
2 |
|
Мій друг. |
Впр. 1 с. 5 |
Present Simple |
Впр.4 с 6 Впр.6 с.6 |
|
Впр. 7 с. 7 |
Впр. 5 С. 6 |
||||||
3 |
|
Моя родина. |
ЛО теми |
Присвійний відмінок |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
||||||
4 |
|
Моя родина. |
ЛО теми. Впр. 4 С.13 |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 Впр. 3 с. 13 |
Впр. 1 С. 12, |
Впр.3 с 13 |
||||||
5 |
|
Батьки та діти. |
|
Present Simple |
Впр. 6 с. 15 |
|
Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
||||||
6 |
|
Я, моя сімя та друзі. |
ЛО теми |
Present Simple |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
||||||
7 |
|
Моя родина. |
ЛО теми |
Структура … have / has got… |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
||||||
8 |
|
Зовнішність. |
ЛО теми |
Present Simple |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
||||||
9 |
|
Риси характеру. |
ЛО теми |
Present Simple |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
||||||
10 |
|
Я, моя сімя та друзі. |
ЛО теми |
Present Simple |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
||||||
11 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2,3 С. 25 |
||||||
12 |
|
Проектна робота « моя родина» контрольна робота за темою. |
||||||||||||
UNIT 2 SHOPPING |
||||||||||||||
13 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми С.30 |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
||||||
14 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми С.33 |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4 С.39-4 |
|
||||||
15 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 7с 41-42
|
|
Впр. 5 с. 40
|
Впр. 6 С.41
|
||||||
16 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми С.38-39 |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
||||||
17 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми С.38-39 |
Вживання Present Continuous для розповіді про плани на майбутнє. Модальні дієслова may/ might |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
||||||
18 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
||||||
19 |
|
Робимо покупки. Грошові одиниці різних країн |
ЛО теми |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 2 С. 49 Впр. 4 с. 51 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50
|
Впр. 3 С. 51 Впр. 5 с. 52 |
||||||
20 |
|
Робимо покупки. |
ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу. |
Впр. 4С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
||||||
21 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
||||||
22 |
|
Проектна робота «магазини та покупки» контрольна робота за темою. |
||||||||||||
UNIT 3 FOOD AND DRINKS |
||||||||||||||
23 |
|
Їжа та напої |
ЛО теми С.56 |
|
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
||||||
24 |
|
Їжа та напої |
ЛО теми Назви продуктів харчування |
|
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
||||||
25 |
|
Що ми зазвичай їмо протягом дня? |
ЛО теми Назви продуктів харчування |
Побудова питань і висловлювань у Present Simple |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 4 С. 62 |
||||||
26 |
|
Що ми зазвичай їмо протягом дня? |
Назви продуктів харчування |
Дієслова, що позначають відчуття та сприймання. Прикметники. |
Впр. 7 с. 62 |
|
Впр. 6 с. 62 |
Впрю5 с 62 |
||||||
27 |
|
Їжа та напої. Харчові уподобання. |
ЛО теми Назви продуктів харчування |
|
Впр.3 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр. 2 с. 63
|
||||||
28 |
|
Їжа та напої. Харчові уподобання. |
Назви продуктів харчування |
|
Впр. 5 с. 64 |
|
Впр. 6 с. 65 |
Впр.4 С.64 |
||||||
29 |
|
Їжа та напої. Харчові уподобання. |
ЛО теми Назви продуктів харчування |
|
Впр. 1 С. 66 Впр. 3с. 67 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8 (1)с. 69 |
||||||
30 |
|
Їжа та напої. Харчові уподобання. |
ЛО теми |
Побудова питань і висловлювань |
Впр. 4 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
||||||
31 |
|
Традиційна українська їжа. |
ЛО теми |
|
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
|
Впр. 2 С.69 |
||||||
32 |
|
Традиційна українська їжа. |
|
Повторення граматичного матеріалу. |
Впр. 8 с71 Впр. 2 с. 72 |
Впр. 1 с. 72 |
Впр. 5 с. 71 |
Впр. 4 с. 73 |
||||||
33 |
|
Проектна робота .контрольна робота за темою. |
||||||||||||
UNIT 4 SPORTS AND GAMES |
||||||||||||||
34 |
|
Спорт у нашому житті. |
ЛО теми С.78
|
Побудова питань і висловлювань Present Simple |
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
||||||
35 |
|
Спорт у нашому житті. |
ЛО теми |
|
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
||||||
36 |
|
Спорт у нашому житті. |
ЛОтеми. |
Present Perfect Past Simple |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82-83 |
Впр. 6 С.83 |
||||||
37 |
|
Спорт у нашому житті. |
ЛО теми |
|
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
|
Впр.2 С. 84 |
||||||
38 |
|
Спорт у нашому житті. Улюблені види спорту |
|
Повторення видо – часових форм дієслова |
Впр. 6 с. 85 |
|
Впр. .5 С.85 |
Впр. 4 с. 85 |
||||||
39 |
|
Спорт у нашому житті. Види спорту
|
ЛО теми С.87 |
Безособові речення у Present Simple Модальні дієслова |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 Впр. 5 с. 88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
||||||
40 |
|
Спорт у нашому житті. Відомі спортсмени
|
ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу. |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 1 с. 89 Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
||||||
41 |
|
Спорт у нашому житті. |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
||||||
42 |
|
Проектна робота .контрольна робота за темою. |
|
|
|
|
|
|
||||||
43 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
||||||
44 |
|
СКР з письма |
|
|
|
|
|
|
||||||
45 |
|
СКР аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||
46 |
|
СКР з читання |
|
|
|
|
|
|
||||||
47 |
|
СКР мовлення |
|
|
|
|
|
|
||||||
48 |
|
Підсумковий урок |
||||||||||||