Календарно-тематичне планування індивідуальних навчальних занять
з основ здоров’я
за навчальною програмою для 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
1 години на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Людина і здоров'я |
|||
|
|
Здоровий спосіб життя. Індивідуальний розвиток підлітків Вікові особливості індивідуального розвитку підлітків. |
|
|
|
Ознаки статевого дозрівання. Репродуктивне здоров’я . Чинники ризику індивідуального розвитку. |
|
|
|
Особливості стану шкіри в підлітковому віці. Типи шкіри. |
|
|
|
Особливості догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри дівчат і хлопців. |
|
|
|
Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби і здоров’я. Косметичні засоби для дівчат. |
|
|
|
Здоров’язбережувальна поведінка у підлітковому віці Поняття «гендер». Гендерні відмінності чоловіка та жінки. |
|
|
|
Особливості гендерних стосунків в сучасному молодіжному суспільстві. Види підліткових компаній. |
|
|
|
Ознаки небезпечних компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу. |
|
Тема 2. Основи безпеки життєдіяльності |
|||
|
|
Надзвичайні ситуації природного походження Надзвичайні ситуації (землетрус, зсув, обвал, сильний вітер, смерчі, пилові бурі, град, злива) |
|
|
|
Надзвичайні ситуації (сильне налипання мокрого снігу, ожеледь, хуртовина, мороз, ранній льодостав, відрив прибережного льоду, затори, селі, підвищення рівня ґрунтових вод, снігові лавини) |
|
|
|
пожежі (торф'яні (підземні), лісові (низові, верхові), степових та хлібних масивів), характерні для вашої місцевості. |
|
|
|
Причини виникнення пожеж. Попередні типові ознаки. |
|
|
|
Безпечний відпочинок узимку. Узагальнення і систематизація знань учениці за І семестр. |
|