Математика 4 клас
Підручник
Математика: підруч. для 4 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина
1 / Н. П. Листопад.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
|
|
Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення |
Відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа; утворює числа різними способами; визначає розрядний склад багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць певного розряду; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з буквеними значеннями; створює допоміжну модель задачі різними способами; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу.
Володіє навичками письмового множення та ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове та двоцифрове число; розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число; |
1. |
І чв.
|
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13) |
|
2. |
|
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24) |
|
3. |
|
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34) |
|
4. |
|
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44) |
|
5. |
|
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55) |
|
6. |
|
Діагностування рівня опанування учнями минулого навчального матеріалу. |
|
7. |
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66) |
|
8. |
|
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76) |
|
9. |
|
Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17- 18, № 77-86)
|
|
10. |
|
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98) |
|
11. |
|
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110) |
|
12. |
|
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події. (с.23-24, №111-121) |
13. |
|
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) |
розв’язує прості задачі на обчислення тривалості подій та спільну роботу; виконує письмове ділення з остачею; планує послідовність виконання дій прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; перевіряє правильність обчислень; знаходить периметр многокутника; знаходить значення числових та буквених виразів, знає одиниці вимірювання часу, проміжки часу та співвідношення між ними.
Визначає розрядний склад багатоцифрових чисел; визначає загальну кількість одиниць певного розряд; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені задачі ( в тому числі і з дробами); створює математичну модель задачі; складає і розв’язує обернені задачі; знаходить значення числових та буквених виразів із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з |
14. |
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143) |
|
15. |
|
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. (с. 28-29, № 144-154) |
|
16. |
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164) |
|
17. |
|
Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173) |
|
18. |
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-183) |
|
19. |
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.35-36, № 184-193) |
|
20. |
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
|
21. |
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203) |
|
22. |
|
Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення » |
|
|
|
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини |
|
23. |
|
Аналіз діагностувальної роботи . Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214) |
|
24. |
|
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 42-43, № 215-225) |
|
25. |
|
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237) |
|
26. |
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251) |
|
27. |
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266) |
|
28. |
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280) |
29. |
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292) |
однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; знаходить окремі розв’язки нерівностей зі змінною зручним для себе способом.
Відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа різними способами; порівнює числа різними способами; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; розв’язує задачі на находження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне ведення до одиниці; складає і розв’язує обернені задачі, знає одиниці вимірювання довжини, маси, часу та співвідношення між ними; виконує арифметичні дії з іменованими числами; розуміє площу як властивість плоских фігур; знає одиниці площі; |
30. |
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302) |
|
31. |
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. (с. 56-57, № 303 – 310) |
|
32. |
|
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319) |
|
33. |
|
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332) |
|
34. |
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343) |
|
35. |
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
|
36. |
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356) |
|
37. |
|
Діагностувальна робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини.» |
|
38. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384) |
|
39. |
|
Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371) |
|
40. |
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення з класом мільярдів.(с.72-74, №385-397) |
|
41. |
|
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. (с.74-76, № 398 – 411) |
|
42. |
|
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) |
|
43. |
ІІ чв. |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435) |
|
44. |
|
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с.8083. №436-451) |
|
45. |
|
Площа фігури.Знаходження периметра |
|
|
фігури. Розв’язування задач. (с.83-86, №452462) |
визначає площу фігури за допомогою палетки.
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками письмового додавання та віднімання чисел в межах мільйона; прогнозує результати додавання та віднімання, перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі на знаходження периметра та площі; класифікує кути( прямі, тупі, гострі); креслить прямі кути за допомогою косинця; розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил |
46. |
|
Одиниця площі- 1см2. Обчислення виразів з буквеними даними. (с.86-88, №463-471) |
|
47. |
|
Площа прямокутника. Одиниці площі – 1мм2, 1м2, 1дм2. Розв’язування задач виразом. (с.88-91, №472-480) |
|
48. |
|
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач .(с. 91-93, № 481 – 491) |
|
49. |
|
Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 492 – 501) |
|
50. |
|
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач .(с. 95 – 97, № 502 – 514) |
|
51. |
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
|
52. |
|
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525) |
|
53. |
|
Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534) |
|
54. |
|
Діагностувальна робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
|
55. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого. |
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. |
|
56. |
|
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с.102-104, №535-543) |
|
57. |
|
Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження периметра і площі. (с.105-106, №544-554) |
|
58. |
|
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с. 106-107, № 555 – 563) |
|
59. |
|
Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. (с. 108-109, № 564 – 572) |
|
60. |
|
Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, № 573-580) |
|
61. |
|
Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового |
|
|
числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592) |
знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами. |
62. |
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601) |
|
63. |
|
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613) |
|
64. |
|
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624) |
|
65. |
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633) |
|
66. |
|
Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643) |
|
67. |
|
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652) |
|
68. |
|
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с.124-125, №653-663) |
|
69. |
|
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с.126-128, №664-673) |
|
70. |
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684) |
|
71. |
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693) |
|
72. |
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, № 694 – 704) |
|
73. |
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
|
74. |
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
(с. 135-137, № 705 – 716) |
|
75. |
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726) |
|
76. |
|
Діагностувальна робота з теми «Додавання івіднімання багатоцифрових чисел» |
|
77. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого. |