Календарно - тематичне планування

Про матеріал
Календарно- тематичне планування. Математика. За підручником Н. Листопад за програмою з очікувальними результатами.
Перегляд файлу

      Математика 4 клас

Підручник

Математика: підруч. для 4 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина

1 / Н. П. Листопад.  

                                                                         І семестр

уроку

  Дата

                                                   Тема уроку

Очікувальні результати

 

 

Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення

Відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа; утворює числа різними способами; визначає розрядний склад багатоцифрового числа;

визначає загальну кількість одиниць певного розряду; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з буквеними значеннями; створює допоміжну модель задачі різними способами; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Володіє навичками письмового множення та ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове та двоцифрове число; розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число;

1.

І чв.

 

Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач.  (с. 3-5, № 1-13)

2.

 

Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24)

3.

 

Обчислення способом округлення.

Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34)

4.

 

Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури.  (с. 9-11, № 35-44)

5.

 

Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури

 (с. 11-13, № 45-55)

6.

 

Діагностування рівня опанування учнями минулого навчального матеріалу.

7.

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею.

Виготовлення макета фігури.  (с. 13-15, № 56-66)

8.

 

Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів.  Самостійна робота.

 (с. 15-17, № 67-76)

9.

 

 

Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-

18, № 77-86)

 

10.

 

Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів.

 (с. 19-21, № 87 -98)

11.

 

Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110)

12.

 

Множення у стовпчик у  випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події. (с.23-24, №111-121)

 

13.

 

Множення на кругле двоцифрове число.

Задача на знаходження часу початку події.  (с. 25-26, № 122-132)

розв’язує прості задачі на обчислення тривалості подій та спільну роботу; виконує письмове ділення з остачею; планує послідовність виконання дій прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; перевіряє правильність обчислень; знаходить периметр многокутника; знаходить значення числових та буквених

виразів, знає одиниці вимірювання часу, проміжки часу та співвідношення між ними.

 

 

 

 

 

Визначає розрядний склад багатоцифрових чисел;

визначає загальну кількість одиниць певного розряд;  подає числа у вигляді суми розрядних доданків; розв’язує прості і складені задачі ( в тому числі і з дробами); створює математичну модель задачі;  складає і розв’язує обернені задачі;  знаходить значення числових та буквених виразів із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з

14.

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей.

Знаходження тривалості події.  ( с. 26-28, № 133-143)

15.

 

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. (с. 28-29, № 144-154)

16.

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.  (с. 29-31, № 155-164)

17.

 

Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу.  (с. 31-32, № 165-173)

18.

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.  (с.33-34, № 174-183)

19.

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.  (с.35-36, № 184-193)

20.

 

Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота.

21.

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма  (с. 37-38, № 194-203)

22.

 

Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого в 3 класі.

Письмове множення і ділення »

 

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Величини

23.

 

Аналіз діагностувальної  роботи . Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча.  (с. 39-42, № 204-214)

24.

 

Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 42-43, № 215-225)

25.

 

Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми.  (с. 43-46, № 226-237)

26.

 

Нумерація чотирицифрових чисел.

Розв’язування задач, які містять зайві дані.

 (с. 46- 48, № 238-251)

27.

 

Нумерація чотирицифрових чисел.

Розв’язування рівнянь і нерівностей.

Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266)

28.

 

Нумерація п’ятицифрових чисел.

Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею.  (с. 50-51, № 267-280)

 

29.

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292)

однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; знаходить окремі розв’язки нерівностей зі змінною зручним для себе способом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відтворює послідовність чисел у межах мільйона;  читає і записує числа різними способами; порівнює числа різними способами; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; розв’язує  задачі на находження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне ведення до одиниці; складає і розв’язує обернені задачі, знає одиниці вимірювання довжини, маси, часу та співвідношення між ними;

виконує арифметичні дії з іменованими числами; розуміє площу як властивість плоских фігур; 

знає одиниці площі;

30.

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302)

31.

 

Нумерація п’ятицифрових чисел.

Знаходження значень буквених виразів.

  (с. 56-57, № 303 – 310)

32.

 

Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. 

(с. 57-60, № 311 – 319)

33.

 

Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними.  (с. 60-63, № 320 – 332)

34.

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа.  (с. 63-65, № 333 – 343)

35.

 

Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота.

36.

 

Нумерація багатоцифрових чисел.

Натуральні числа. 

(с. 65-67, № 344 – 356)

37.

 

Діагностувальна робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини.»

38.

 

Аналіз діагностувальної роботи.   Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач.  (с. 70-72, № 372 – 384)

39.

 

 

Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника.  (с. 67-70, № 357 – 371)

40.

 

Нумерація багатоцифрових чисел.

Ознайомлення з класом мільярдів.(с.72-74, №385-397)

41.

 

Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач.

  (с.74-76, №  398 – 411)

42.

 

Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач.

 (с. 76 – 78, № 412 – 424) 

43.

ІІ чв.

Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини.  (с. 78-80, № 425 – 435)

44.

 

Одиниці часу. Співвідношення між

одиницями часу. Розв’язування задач. (с.8083. №436-451)

45.

 

Площа фігури.Знаходження периметра

 

 

 

фігури. Розв’язування задач. (с.83-86, №452462)

визначає площу фігури за допомогою палетки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками письмового додавання та віднімання чисел в межах мільйона; прогнозує результати додавання та віднімання, перевіряє правильність обчислень; розв’язує задачі на знаходження периметра та площі;

класифікує кути( прямі, тупі, гострі); креслить прямі кути за допомогою косинця; розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил

46.

 

Одиниця площі- 1см2. Обчислення виразів з буквеними даними. (с.86-88, №463-471)

47.

 

Площа прямокутника. Одиниці площі – 1мм2, 1м2, 1дм2. Розв’язування задач виразом.

 (с.88-91, №472-480)

48.

 

Одиниця площі 1 км2.  Площа квадрата.

Складання та розв’язування обернених задач

.(с. 91-93, № 481 – 491)

49.

 

Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника.  (с. 93-95, № 492 – 501)

50.

 

Одиниці площі  1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач .(с. 95 – 97, № 502 – 514)

51.

 

Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота.

52.

 

Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки.

 (с. 97-100, № 515 – 525)

53.

 

Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534)

54.

 

Діагностувальна робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»   

55.

 

Аналіз діагностичної  роботи. Повторення вивченого.

 

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

56.

 

Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання.

 (с.102-104, №535-543)

57.

 

Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження периметра і площі.

 (с.105-106, №544-554)

58.

 

Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. 

(с. 106-107, № 555 – 563)

59.

 

Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі.  (с. 108-109, № 564 – 572)

60.

 

Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом.  (с. 110-111, № 573-580)

61.

 

Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового

 

 

 

числа від багатоцифрового.  (с. 111- 113, с. 581 -592)

знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною;

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами.

62.

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.  (с. 113-114, № 593 – 601)

63.

 

Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей.  (с. 114-116, № 602 – 613)

64.

 

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624)

65.

 

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633)

66.

 

Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 –

643)

67.

 

Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа.  (с. 122-123, № 644 – 652)

68.

 

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. 

(с.124-125, №653-663)

69.

 

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів.

 (с.126-128, №664-673)

70.

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач.  (с. 128-130, № 674 – 684)

71.

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь.

 (с. 130-132, № 685 – 693)

72.

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, №  694 – 704)

73.

 

Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота.

74.

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь.

 

 

(с. 135-137, № 705 – 716)

 

75.

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726)

76.

 

Діагностувальна робота з теми

«Додавання івіднімання багатоцифрових чисел»

77.

 

Аналіз діагностувальної  роботи. Повторення вивченого.

 

 

pdf
Додав(-ла)
Ахматова Ніна
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку