КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Quick Minds 1
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||
Introduction |
||||||||||
1. |
|
Знайомство SB p.4 |
Привітатися |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співати разом |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
What’s your name?
|
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе |
|
2. |
|
Знайомство SB p.5 |
Привітатися |
Спілкування мовами: ■ уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
I’m…
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
|
3. |
|
Знайомство SB p.6 |
Класні інструкції |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Actions“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам |
|
4. |
|
Знайомство SB p.7 |
Описувати предмети |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Кольори: green, blue, red, yellow |
My hat is… |
Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них |
Називати кольори
|
|
5. |
|
Знайомство SB p.8 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості привітання та знайомства |
Цифри: one, two, three, four, five |
Listen, show and say. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Рахувати та показувати цифри. |
|
6. |
|
Знайомство SB p.9 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your name?
|
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти про себе, використовуючи малюнок.
|
|
7. |
|
Знайомство SB p.10-11 |
Називати кольори предметів Класні інструкції |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом Співпрацювати в парі |
Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue |
How old are you? What’s your name?
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати кольори Зіграти у гру “Саймон каже”. |
|
8. |
|
Знайомство SB p.12-13 |
Назвати тварин на малюнку |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви тварин |
|
9. |
|
Знайомство SB p.14-15 |
Називати кольори предметів |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Гра Yellow? No! |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про колір предметів |
|
10. |
|
Знайомство SB p.16-17 |
Розуміти опис малюнку
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Numbers: six, seven, eight, nine, ten |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж |
|
11. |
|
Знайомство SB p.18-19 |
Розуміти послідовність дій пісні |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Number song |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
12. |
|
Знайомство SB p.20-21 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Цифри та кольори |
white, black, pink, grey |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Грати в ігру, розрізняючи цифри від 1 до 10 |
|
|
1. Друзі (Friends) |
|||||||||
13. |
|
Друзі SB p.22 |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
What’s your name? I’m… What a nice name! |
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
|
14. |
|
Друзі SB p.23 |
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
How old are you? I’m (age) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|
15. |
|
Друзі SB p.24 |
Називати кольори предметів |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
|
16. |
|
Друзі SB p.25 |
Описувати предмети |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon |
My hat is… |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
17. |
|
Друзі SB p.26-27 |
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією |
my turn cool, power, cat |
Look at me. What about you? I speak to animals. |
Історія “Meet the Super Friends” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
|
18. |
|
Знайомство Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
How old are you? What’s your name?
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
||
2. В школі (At school) |
||||||||||
19. |
|
Шкільне життя SB p.28 |
Назвати предмети в класі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
What’s this? your, my |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви шкільних предметів |
|
20. |
|
Шкільне життя SB p.29 |
Назвати предмети в класі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|
21. |
|
Шкільне життя SB p.30 |
Назвати предмети в класі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen.
|
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
|
22. |
|
Шкільне життя SB p.31 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
please |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
|
23. |
|
Шкільне життя SB p.32-33 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Watch out! I’m sorry. It’s OK, Mum. Here you are. Thank you. Come back! Here’s (your pencil). |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
24. |
|
Шкільне життя SB p.33 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості |
peaches, , fat rat, dog |
a [æ] A fat rat in a black bag. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
3. Давай пограємось! (Let’s play!)
25. |
|
Дозвілля SB p.36 |
Розповідати про свої іграшки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike |
Let’s go! That’s right. There’s a (kite). |
Пісня “Toy shop” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
26. |
|
Дозвілля SB p.37 |
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hello! How are you? I’m fine, thanks. What’s your favourite toy? My favourite toy’s my ball. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
27. |
|
Дозвілля SB p.38 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
28. |
|
Дозвілля SB p.39 |
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Співпрацювати в парі |
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
a/an
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку
|
29. |
|
Дозвілля SB p.40-41 |
Описувати предмети |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
First Hold on! Congratulations! Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What a/an (ugly old go-card)! Go! That isn’t fair! Just a minute! e [e] Ken and his ten red pens. |
Історія “The go-kart race” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію Пропонувати речі та дякувати Правопис слів |
30. |
|
Дозвілля SB p.42-43 |
Описувати предмети |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
31. |
|
Дозвілля SB p.44-45 |
Описувати предмети Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Інші предмети англійською |
Cut out, stick |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Розповідати про шкільне приладдя Робити плакат Називати предмет та цифри під час гри |
32. |
|
Вивчення літер (Pp, Nn, Ss, Dd) SB p.68-69 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
panda, salad, mat, pan, sad, cap, fan, tap |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів та словосполучень, які закінцуюються на фонікс –ad, -ap, а також на фоныкси, якы раныше вивчалися Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Написання ліетр Pp, Nn, Ss, Dd за зразком |
4. Театр домашніх улюбленців (Pet show)
33. |
|
Тварини SB p.46 |
Розповідати про тварин |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all |
What’s the problem? |
Chant “Pet show” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати тварин |
34. |
|
Тварини SB p.47 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
in, on, under, draw |
Draw (a rat). |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
35. |
|
Тварини SB p.48 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Множина іменників -s |
Пісня “Look at the spiders” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
36. |
|
Тварини SB p.49 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
happy mouth, sad mouth Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I like/don’t like… What about you? |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
37. |
|
Тварини SB p.50-51 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: хоробрість Стежити за презентованою інформацією |
come back, touch clever, amazing |
Touch (him)! I’ve got an idea! brothers and sisters They like (spiders). |
Історія “The spider” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
38. |
|
Тварини SB p.52-53 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground |
Say why it is difficult to (see the animals). Find the differences. |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх |
39. |
|
Дозвілля Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under |
I like/don’t like…
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
5. Обід (Lunchtime)
40. |
|
Їжа SB p.54 |
Обговорювати продукти харчування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue |
What’s for lunch? |
Chant “Lunchtime!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
Називати продукти харчування |
|||
41. |
|
Їжа SB p.55 |
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
sandwich, the same lunch |
I’ve got… I haven’t got… |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|||
42. |
|
Їжа SB p.56 |
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
kitchen, milk, juice, help
|
Come and take him out!
|
Пісня “Tommy’s in the kitchen” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|||
43. |
|
Їжа SB p.57 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Have we got any (cheese)? Yes, we have. No, we haven’t. great (juice) |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||
44. |
|
Їжа SB p.58-59 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: терплячість Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
please, hot |
Where’s (Misty)? What have you got? |
Історія “The pizza” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
|||
45. |
|
Їжа SB p.60-61 |
Обговорення історії Повідомляти про наявність предметів |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією, Виконувати мовленнєві зразки |
sorry, stop, shop, hot dog Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who says…? o [ɒ] Polly stops at the shop for hot day. Write a shopping list! Put (carrots) on the list. |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них Правопис чисел Відтворювати мікромонолог
|
|||
46. |
|
Їжа Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich |
I’ve got… I haven’t got… |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|||
|
6. Сім’я (Family) |
|||||||||||
47. |
|
Сім’я SB p.62 |
Розповідати про свою сім’ю |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “My family!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати членів родини Правопис слів
|
|||
48. |
|
Сім’я SB p.63 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||
49. |
|
Сім’я SB p.64 |
Розповідати про свій день |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
king, queen, royal |
We’re the royal family |
Пісня “We’re the royal family” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим Називати членів сім’ї
|
|||
50. |
|
Сім’я SB p.65 |
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
|||
51. |
|
Сім’я SB p.66-67 |
Просити про допомогу
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Keys, bedtime |
What’s the problem? It’s not such a bad day after all. u [ʌ] Mum jumps in the mud with the ducks. |
Історія»”What a day!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|||
52. |
|
Погода SB p.68-69 |
Розповідати про погоду та природні явища |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy |
It’s sunny. It’s raining. It’s cold. It’s hot. It’s snowing. It’s cloudy. |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|||
53. |
|
Погода SB p.70-71 |
Розповідати про погоду в різних країнах світу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Інші предмети англійською: природознавство |
Scotland , Mexico, Spain, China |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||
54. |
|
Сім’я Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Вказувати відповідний малюнок |
Вписувати слова |
|||
|
7. Одягайся! (Get dressed!) |
|||||||||||
55. |
|
Предмети одягу SB p.72 |
Обговорювати одяг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Put on your T-shirt“ Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Називати предмети одягу Правопис слів |
|||
56. |
|
Предмети одягу SB p.73 |
Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you like…? Yes, I do. No, I don’t.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|||
57. |
|
Предмети одягу SB p.74 |
Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
cool (clothes), super |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “I’m a cool, cool cat” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
|||
58. |
|
Предмети одягу SB p.75 |
Обговорювати одяг Описувати людину |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m wearing… Are you wearing..? Yes, I am. No, I’m not. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||
59. |
|
Предмети одягу SB p.76-77 |
Обговорювати одяг Описувати людину |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості Вибачатися Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
who, no problem, maybe, same, that, get |
Are you sure? I’m sory.
|
Історія “The cap” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|||
60. |
|
Предмети одягу SB p.78-79 |
Обговорювати одяг Описувати людину |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміння конкретної інформації |
trainers |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати людину за описом |
|||
61. |
|
Предмети одягу Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers |
Present Continuous |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
|||
|
8. Робот (The robot) |
|||||||||||
62. |
|
Людина Частини тіла SB p.80 |
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Let’s make a robot!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Називати види частини тіла Правопис слів |
|||
63. |
|
Людина Частини тіла SB p.81 |
Описувати людину, її здібності |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
jump, kick a ball, touch toes, skip |
can/can’t |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
|||
64. |
|
Людина Частини тіла SB p.82 |
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
sing, stand on one leg, anything |
Can you say who I am? |
Пісня “Can you say who I am?” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
|||
65. |
|
Людина Частини тіла SB p.83 |
Запитувати та повідомляти про людину та її здібності |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Can you…? Yes, I can. No, I can’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|||
66. |
|
Людина Частини тіла SB p.84-85 |
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak |
right/left (leg) Well done! What are you doing? |
Історія “The problem” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|||
67. |
|
Людина Частини тіла SB p.86-87 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
g [g] Greg’s got a big bag and a green go-kart |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Складати слова ыз запропонованих літер |
|||
68. |
|
Людина Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, Jump, kick a ball, touch toes, skip |
can/can’t Can you…? Yes, I can. No, I can’t.
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|||
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE