II семестр |
|||||
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
Розділ 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я Тема 1. Соціальний добробут |
|||||
14 |
Права дитини. Обов’язки учня і громадянина. |
|
|
||
15 |
Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я. Переваги упевненої поведінки. Безпека спілкування в Інтернеті |
|
|
||
16 |
Спілкування з дорослими. Повага до батьків і вчителів. |
|
|
||
17 |
Взаємодопомога членів родини. |
|
|
||
18 |
Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. |
|
|
||
19 |
Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі. |
|
|
||
20 |
Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю. |
|
|
||
21 |
Узагальнення вмінь, навичок і знань з теми «Соціальний добробут». |
|
|
||
Тематична |
|||||
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
|||||
22 |
Причини виникнення і способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. |
|
|
||
23 |
Захист органів дихання під час пожежі. |
|
|
||
24 |
Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. |
|
|
||
25 |
Безпека на дворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями. |
|
|
||
26 |
Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. |
|
|
||
27 |
Способи збереження природного середовища. Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок.* |
|
|
||
28 |
Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. |
|
|
||
29 |
Підручні рятувальні засоби. |
|
|
||
30 |
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуація на воді |
|
|
||
31 |
Узагальнення вмінь, навичок і знань з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» |
|
|
||
32 |
Узагальнення здобутих навичок і вмінь. |
|
|
||
Тематична |
|||||
Основи здоров’я 5 клас ( 35 год, 1 год на тиждень)