Календарно - тематичне планування 5 клас. СПО+коррекція розвитку (інтелектуальне порушення)

Про матеріал
Планування модифіковане, розроблено за діючими програмами МОН для дітей з інтелектуальними порушеннями..
Перегляд файлу

Кільк.год.

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітки

І семестр

1-2

2

В осінні барви вбралася природа Вірші, оповідання, каз- ки, малі фольклорні жанри про красу осін- ньої природи, про поча- ток шкільного навчан- ня,              відповідальність дітей за навчання, про працю дорослих і дітей під час збирання уро- жаю, підготовку землі і дерев до нового урожаю

2.09

 

3

1

Сезонні зміни в житті тварин, птахів, рослин.

7.09

 

4-5

2

СПО. Особиста гігієна

Правила особистої гігієни (розши-

рення знань). Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету.

9.09

 

6

1

Свідоме, виразне читан- ня вголос творів різних жанрів (казок, віршів, оповідань, загадок, швидкомовок, приказок тощо).

14.09

 

7-8

2

СПО. Догляд за волоссям (миття, зачіс-

ка). Миття голови (переодичність). Добір мила, шампуні залежно від стану волоссся.Причісування волосся. Добір зачіски. Засоби боротьби з лупою..

16.09

 

9

1

Мовчазне читан- ня творів. Визначення теми твору. Назва (заголовок) твору. Усвідом лення зв’язку назви твору з              його змістом

21.09

 

10-11

2

Назва (за- головок) твору. Усвідом- лення зв’язку назви твору з його змістом. Переказ за запитаннями учителя тексту твору. (Л. Коломієць, Г. Тю- тюнник, Марійка Під- гірянка,К. Ушинський та ін.)

23.09

 

12

1

СПО. Гігієна зору. Гігієна читання. Гігієна зору під час користування

телевізором. Освітлення приміщенн. Охорона зору при читанні й перегляді телевізійних передач.-

28.09

 

13-14

2

Ой, роде наш красний, роде прекрасний!

Твори про Україну, її столицю місто Київ (вір- ші, оповідання, казки), твори з історії життя українського народу, про стосунки у родині, допомогу дітей бать- кам, про культуру по- ведінки, мовленнєвий етикет. Обереги укра- їнців: калина, верба, барвінок.

30.09

 

15

1

СПО. Догляд за одягом та взуттям

Види одягу и головних уборів, їх

Призначення ( повсякденний, святковий, спортивний). Добирати одяг за сезоном.

5.10

 

16-17

2

Правильне, виразне чи- тання вголос творів різ- них жанрів. Придуму- вання заголовків до тек- сту твору. Переказ про- читаного твору близько до змісту тексту.

(І. Багряний, О. Воро- пай,  А.  Костецький, В. Скуратівський, В. Су- хомлинський та ін.)

7.10

 

18

1

СПО Повсякденний догляд за одягом(попередження забруднення, чи-щення). Сушіння мокрого одягуВиди взуття, їх призначення, дог-ляд за взуттям (сушіння, чищення,креми, готування сезонного взуттядо зберігання). Добирання кремів для взуття. Чистити замшеве, валяне та текстильне взуття, сушити мокре взуття

 

12.10

 

19-20

2

Способи позначення м’якості приголосних.

19.10

 

21

1

СПО .Культура харчування

Продукти харчування (хліб, м’ясо,овочі, фрукти)

21.10

 

22-23

2

Написання букв Е,И в ненаголошених складах

2.11

 

24

1

СПО Різноманітність продуктів харчування, їх значення для здоров’я людини.Біологічна цінність основних продуктів харчування. Вітаміни в основних продуктах харчування

4.11

 

25-26

2

Написання слів із буквами на позначення дзвінких і глухих приголосних укінці й середині слова

9.11

 

27

1

 СПО.Приготування їжі. Сніданок.При-готування простих і комбінованихбутербродів, відварювання яєць,

приготування яєчні, салату, вінег-рету, заварювання чаю.

11.11

 

28-29

2

Правопис префіксів пре-, при-,пере.

16.11

 

30

1

 СПО.Кухонні речі та прибори, посуд.Правила користування і догляду заними. Хімічні засоби догляду запосудом.

18.11

 

31-32

2

Правопис префіксі роз-, без-.

23.11

 

33

1

СПО. Сервірування столу до сніданку з урахуванням різного меню.

 

26.11

 

34-35

2

Правопис префіксів з-,с-.

30.11

 

36

1

СПО Культура поведінкиОсанка. Постава при ходьбі, у по-оженні сидячи і стоячи

2.12

 

37-38

2

Апостроф після префіксів

7.12

 

39

1

Велика буква у власних  назвах

9.12

 

40-41

2

СПО.Форми звертання до старших і од-нолітків при зуcтрічі та розставанні.

14.12

 

42

1

Написання НЕ з дієсловами.

16.12

 

43-44

2

СПО .Поведінка в школі, класі, бібліоте-ці, їдальні

21.12

 

45-46

2

Розділові знаки в кінці речень

23.12

 

ІІ семестр

47

1

СПО .Розмова зі старшими й однолітками (форма звертання, прохання, запитання до старших і однолітків)

11.01

 

48-49

2

Розділові знаки при звертанні.

13.01

 

50

1

СПО Догляд за житломВиди житлових приміщень у місті

й селі. Варіанти квартир. Житло-вий будинок і підсобні приміщен-

ня. Інтернат та його приміщення. Види опалення. Поштова адреса

18.01

 

51-52

2

Правопис закінчень у давальному й місцевому відмінках іменників чоловічого  й жіночому роду із закінченнями -а(-я)

20.01

 

53

1

СПО .Транспорт

Види транспорту ( розширення та уточнення знань). Поїзд, електричка, автобус, тролейбус, метро, літак, велосипед та ін.

Проїзд до школи-інтернату(марш-рут). Транспорт у місті, селі, селищі.

25.01

 

54-55

2

Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням –а (-я).

27.01

 

56

1

СПО .Поведінка у транспорті.Правила дорожнього руху. Оплата проїзду

8.02

 

 57-58

2

Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням.

10.02

 

59

1

СПО Торгівля 

Види торгівлі.Магазини, їх назви, призначення, відділи, асортимент товарів. Кіоски.  Ринок (відкритий, закритий), розташування продукції.

15.02

 

60-61

2

Давальний і місцевий відмінки іменників чоловічого роду з нульовим закінченням.

17.02

 

62

1

СПО .Універмаги. Спеціалізовані магазини. Супермаркети та ін. Місце розташування. Обслуговуючий персонал ( продавці, касири, консультанти та ін.)

22.02

 

63-64

2

Орудний відмінок іменників чоловічого роду.

24.02

 

65

1

СПО Порядок купівлі товарів у різних магазинах (на місцевому матеріалі).

Екскурсії

Екскурсії  до магазинів, крамниць, на ринок.

1.03

 

66-67

2

Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням.

3.03

 

68

1

Відмінкові закінчення іменників у множині.

10.03

 

69-70

2

Правопис прикметників із суфіксами –ськ, -цьк, - зьк.

15.03

 

71

1

Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників.

17.03

 

72-73

2

Правопис прикметників жіночого роду з основою на  Ж,Ч,Ш  в орудному відмінку.

22.03

 

74

1

Правопис відмінкових закінчень прикметників у множині.

24.04

 

75-76

2

Правопис найуживаніших числівників

5.04

 

77

1

Правопис займенників

7.04

 

78-79

2

Правопис особових закінчень дієслів

12.04

 

80

1

Правопис дієслів на  - ся

14.04

 

81-82

2

Правопис найуживаніших прислівників

19.04

 

83

1

Розділові знаки при однорідних членах речення

21.04

 

84-85

2

Розділові знаки у складному реченні.

26.04

 

86

1

Пишу розповідь про побачене

28.04

 

87-88

2

Переказую текст про побачене із життя

3.05

 

89

1

Пишу зачин і кінцівку тексту

5.05

10.05

 

90-91

2

Доповнюю текст - розповідь

12.05

17.05

 

92

1

Повторення вивченого за навчальний рік.

24.05

26.05

 


Календарно тематичне планування (АДАПТОВАНЕ)  3 години на тиждень розроблене за :

 ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-9(10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ (Автори: Остапенко Лариса Іванівна, Тарновська Людмила Іванівна)

Програми для 2–4 класів загальноосвітніх навчаль- них закладів для розумово відсталих дітей – К.: Ви- давництво «Неопалима купина», 2006 –Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-1986 від 16.05.2006 р.)

 

 

Погоджено

Заступник директора з НВР

Лисичанської ЗОШ І-ІІІ ст..№2

_______________Г.С.Рак

«__»_______________2021-22 н.р

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку