№ |
Кільк.год. |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І семестр |
||||
1-2 |
2 |
В осінні барви вбралася природа Вірші, оповідання, каз- ки, малі фольклорні жанри про красу осін- ньої природи, про поча- ток шкільного навчан- ня, відповідальність дітей за навчання, про працю дорослих і дітей під час збирання уро- жаю, підготовку землі і дерев до нового урожаю |
2.09 |
|
3 |
1 |
Сезонні зміни в житті тварин, птахів, рослин. |
7.09 |
|
4-5 |
2 |
СПО. Особиста гігієна Правила особистої гігієни (розши- рення знань). Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету. |
9.09 |
|
6 |
1 |
Свідоме, виразне читан- ня вголос творів різних жанрів (казок, віршів, оповідань, загадок, швидкомовок, приказок тощо). |
14.09 |
|
7-8 |
2 |
СПО. Догляд за волоссям (миття, зачіс- ка). Миття голови (переодичність). Добір мила, шампуні залежно від стану волоссся.Причісування волосся. Добір зачіски. Засоби боротьби з лупою.. |
16.09 |
|
9 |
1 |
Мовчазне читан- ня творів. Визначення теми твору. Назва (заголовок) твору. Усвідом лення зв’язку назви твору з його змістом |
21.09 |
|
10-11 |
2 |
Назва (за- головок) твору. Усвідом- лення зв’язку назви твору з його змістом. Переказ за запитаннями учителя тексту твору. (Л. Коломієць, Г. Тю- тюнник, Марійка Під- гірянка,К. Ушинський та ін.) |
23.09 |
|
12 |
1 |
СПО. Гігієна зору. Гігієна читання. Гігієна зору під час користування телевізором. Освітлення приміщенн. Охорона зору при читанні й перегляді телевізійних передач.- |
28.09 |
|
13-14 |
2 |
Ой, роде наш красний, роде прекрасний! Твори про Україну, її столицю місто Київ (вір- ші, оповідання, казки), твори з історії життя українського народу, про стосунки у родині, допомогу дітей бать- кам, про культуру по- ведінки, мовленнєвий етикет. Обереги укра- їнців: калина, верба, барвінок. |
30.09 |
|
15 |
1 |
СПО. Догляд за одягом та взуттям Види одягу и головних уборів, їх Призначення ( повсякденний, святковий, спортивний). Добирати одяг за сезоном. |
5.10 |
|
16-17 |
2 |
Правильне, виразне чи- тання вголос творів різ- них жанрів. Придуму- вання заголовків до тек- сту твору. Переказ про- читаного твору близько до змісту тексту. (І. Багряний, О. Воро- пай, А. Костецький, В. Скуратівський, В. Су- хомлинський та ін.) |
7.10 |
|
18 |
1 |
СПО Повсякденний догляд за одягом(попередження забруднення, чи-щення). Сушіння мокрого одягуВиди взуття, їх призначення, дог-ляд за взуттям (сушіння, чищення,креми, готування сезонного взуттядо зберігання). Добирання кремів для взуття. Чистити замшеве, валяне та текстильне взуття, сушити мокре взуття
|
12.10 |
|
19-20 |
2 |
Способи позначення м’якості приголосних. |
19.10 |
|
21 |
1 |
СПО .Культура харчування Продукти харчування (хліб, м’ясо,овочі, фрукти) |
21.10 |
|
22-23 |
2 |
Написання букв Е,И в ненаголошених складах |
2.11 |
|
24 |
1 |
СПО Різноманітність продуктів харчування, їх значення для здоров’я людини.Біологічна цінність основних продуктів харчування. Вітаміни в основних продуктах харчування |
4.11 |
|
25-26 |
2 |
Написання слів із буквами на позначення дзвінких і глухих приголосних укінці й середині слова |
9.11 |
|
27 |
1 |
СПО.Приготування їжі. Сніданок.При-готування простих і комбінованихбутербродів, відварювання яєць, приготування яєчні, салату, вінег-рету, заварювання чаю. |
11.11 |
|
28-29 |
2 |
Правопис префіксів пре-, при-,пере. |
16.11 |
|
30 |
1 |
СПО.Кухонні речі та прибори, посуд.Правила користування і догляду заними. Хімічні засоби догляду запосудом. |
18.11 |
|
31-32 |
2 |
Правопис префіксі роз-, без-. |
23.11 |
|
33 |
1 |
СПО. Сервірування столу до сніданку з урахуванням різного меню.
|
26.11 |
|
34-35 |
2 |
Правопис префіксів з-,с-. |
30.11 |
|
36 |
1 |
СПО Культура поведінкиОсанка. Постава при ходьбі, у по-оженні сидячи і стоячи |
2.12 |
|
37-38 |
2 |
Апостроф після префіксів |
7.12 |
|
39 |
1 |
Велика буква у власних назвах |
9.12 |
|
40-41 |
2 |
СПО.Форми звертання до старших і од-нолітків при зуcтрічі та розставанні. |
14.12 |
|
42 |
1 |
Написання НЕ з дієсловами. |
16.12 |
|
43-44 |
2 |
СПО .Поведінка в школі, класі, бібліоте-ці, їдальні |
21.12 |
|
45-46 |
2 |
Розділові знаки в кінці речень |
23.12 |
|
ІІ семестр |
||||
47 |
1 |
СПО .Розмова зі старшими й однолітками (форма звертання, прохання, запитання до старших і однолітків) |
11.01 |
|
48-49 |
2 |
Розділові знаки при звертанні. |
13.01 |
|
50 |
1 |
СПО Догляд за житломВиди житлових приміщень у місті й селі. Варіанти квартир. Житло-вий будинок і підсобні приміщен- ня. Інтернат та його приміщення. Види опалення. Поштова адреса |
18.01 |
|
51-52 |
2 |
Правопис закінчень у давальному й місцевому відмінках іменників чоловічого й жіночому роду із закінченнями -а(-я) |
20.01 |
|
53 |
1 |
СПО .Транспорт Види транспорту ( розширення та уточнення знань). Поїзд, електричка, автобус, тролейбус, метро, літак, велосипед та ін. Проїзд до школи-інтернату(марш-рут). Транспорт у місті, селі, селищі. |
25.01 |
|
54-55 |
2 |
Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням –а (-я). |
27.01 |
|
56 |
1 |
СПО .Поведінка у транспорті.Правила дорожнього руху. Оплата проїзду |
8.02 |
|
57-58 |
2 |
Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням. |
10.02 |
|
59 |
1 |
СПО Торгівля Види торгівлі.Магазини, їх назви, призначення, відділи, асортимент товарів. Кіоски. Ринок (відкритий, закритий), розташування продукції. |
15.02 |
|
60-61 |
2 |
Давальний і місцевий відмінки іменників чоловічого роду з нульовим закінченням. |
17.02 |
|
62 |
1 |
СПО .Універмаги. Спеціалізовані магазини. Супермаркети та ін. Місце розташування. Обслуговуючий персонал ( продавці, касири, консультанти та ін.) |
22.02 |
|
63-64 |
2 |
Орудний відмінок іменників чоловічого роду. |
24.02 |
|
65 |
1 |
СПО Порядок купівлі товарів у різних магазинах (на місцевому матеріалі). Екскурсії Екскурсії до магазинів, крамниць, на ринок. |
1.03 |
|
66-67 |
2 |
Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням. |
3.03 |
|
68 |
1 |
Відмінкові закінчення іменників у множині. |
10.03 |
|
69-70 |
2 |
Правопис прикметників із суфіксами –ськ, -цьк, - зьк. |
15.03 |
|
71 |
1 |
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників. |
17.03 |
|
72-73 |
2 |
Правопис прикметників жіночого роду з основою на Ж,Ч,Ш в орудному відмінку. |
22.03 |
|
74 |
1 |
Правопис відмінкових закінчень прикметників у множині. |
24.04 |
|
75-76 |
2 |
Правопис найуживаніших числівників |
5.04 |
|
77 |
1 |
Правопис займенників |
7.04 |
|
78-79 |
2 |
Правопис особових закінчень дієслів |
12.04 |
|
80 |
1 |
Правопис дієслів на - ся |
14.04 |
|
81-82 |
2 |
Правопис найуживаніших прислівників |
19.04 |
|
83 |
1 |
Розділові знаки при однорідних членах речення |
21.04 |
|
84-85 |
2 |
Розділові знаки у складному реченні. |
26.04 |
|
86 |
1 |
Пишу розповідь про побачене |
28.04 |
|
87-88 |
2 |
Переказую текст про побачене із життя |
3.05 |
|
89 |
1 |
Пишу зачин і кінцівку тексту |
5.05 10.05 |
|
90-91 |
2 |
Доповнюю текст - розповідь |
12.05 17.05 |
|
92 |
1 |
Повторення вивченого за навчальний рік. |
24.05 26.05 |
|
Календарно тематичне планування (АДАПТОВАНЕ) 3 години на тиждень розроблене за :
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-9(10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ (Автори: Остапенко Лариса Іванівна, Тарновська Людмила Іванівна)
Програми для 2–4 класів загальноосвітніх навчаль- них закладів для розумово відсталих дітей – К.: Ви- давництво «Неопалима купина», – 2006 –Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-1986 від 16.05.2006 р.)
Погоджено
Заступник директора з НВР
Лисичанської ЗОШ І-ІІІ ст..№2
_______________Г.С.Рак
«__»_______________2021-22 н.р