Календарно - тематичне планування з української мови ( І семестр) для 8 класу (українською з мовою навчання).
Складено за такою навчальною програмою: Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.червня 2017 року № 804) .
Календарно - тематичне планування
Українська мова 8-Б клас (з українською мовою навчання)
І семестр 2017-2018 н. р. (30 год., 2 год. на тиждень)
(2 год. ущільнено на розсуд учителя)
Види контрольних робіт |
І семестр |
ІІ семестр |
||||||||||||||
Перевірка мовної теми |
2 |
|
2 |
|
||||||||||||
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
||||||||||||
твір |
1 |
|
1 |
|
||||||||||||
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
||||||||||||
РМ – 16 год. |
Усний переказ, діалог |
|
усний твір, читання вголос |
|
||||||||||||
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата уроку |
Примітки |
|||||||||||||
План |
Факт |
План |
Факт |
|||||||||||||
ТЕМА 1. ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО (4 г.+1 РМ= 5 г.) |
||||||||||||||||
1. |
|
Мова–найважливіший засіб спілкування, пізнання та впливу. (Коментування висловлень відомих людей, прислів’їв про мову) |
|
|
Інстр.БЖД |
|||||||||||
2. |
|
Лексикологія. Фразеологія. Морфологічна будова слова. Написання слів із найуживанішими орфограмами |
|
|
|
|||||||||||
3. |
|
Частини мови, їх значення та граматичні ознаки. Правопис числівників і займенників |
|
|
|
|||||||||||
4. |
|
РМ № 1. Поглиблення знань про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення |
|
|
РМ № 1 |
|||||||||||
5. |
|
Контрольний диктант |
|
|
КД № 1 |
|||||||||||
ТЕМА 2.1.СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення (9 год. + 7 РМ = 16 год.) |
||||||||||||||||
6. |
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
|
|
|
|||||||||||
7. |
|
Речення. Речення прості й складні, двоскладні й односкладні. Граматична помилка . Речення поширені й непоширені. Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
|
|
|
|||||||||||
8. |
|
РМ № 2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки (як засіб засвоєння почутого) |
|
|
РМ № 2 |
|||||||||||
9. |
|
РМ № 3. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в художньому стилі |
|
|
РМ № 3. Усн.пер. |
|||||||||||
10. |
|
РМ № 4. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач, присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
|
|
РМ № 4. |
|||||||||||
11 |
|
Просте речення. Двоскладне речення .Головні члени речення. Підмет, способи його вираження. |
|
|
|
|||||||||||
12. |
|
Простий присудок. Складений дієслівний присудок |
|
|
|
|||||||||||
13. |
|
Складений іменний присудок. Тире між підметом і присудком |
|
|
|
|||||||||||
14. |
|
РМ № 5. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за планом) |
|
|
РМ № 5 |
|||||||||||
15. |
|
Контрольний переказ |
|
|
КП № 1 |
|||||||||||
16 |
|
Другорядні члени речення Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
|
|
|
|||||||||||
17. |
|
РМ № 6. Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в публіцистичному стилі (за простим планом) з використанням прикладок |
|
|
РМ № 6. |
|||||||||||
18. |
|
РМ № 7. Ділові папери. План роботи Додаток як другорядний член речення |
|
|
РМ № 7. |
|||||||||||
19. |
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот, виділення його комами |
|
|
|
|||||||||||
20. |
|
РМ № 8. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі |
|
|
РМ № 8. |
|||||||||||
21. |
|
Контрольна робота № 1 з мовної теми «Синтаксис. Пунктуація. Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення» |
|
|
КР № 2 |
|||||||||||
ТЕМА 2.2. СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. Односкладне просте речення ( 7 год.+2 РМ = 9 год.) |
||||||||||||||||
22. |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові. Неозначено-особові речення |
|
|
|
|||||||||||
23. |
|
РМ № 9. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі (за складним планом) |
|
|
РМ № 9 |
|||||||||||
24. |
|
Контрольний твір |
|
|
КТ № 1 |
|||||||||||
25. |
|
Узагальнено-особові речення |
|
|
|
|||||||||||
26. |
|
Безособові речення |
|
|
|
|||||||||||
27. |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні) |
|
|
|
|||||||||||
28. |
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
|
|
|
|||||||||||
29. |
|
РМ № 10. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень односкладних речень |
|
|
РМ № 10. Діалог |
|||||||||||
30. |
|
Контрольна робота № 2 з мовної теми «Синтаксис. Пунктуація. Односкладне просте речення» |
|
|
КР № 2 |
|||||||||||