Календарно-тематичне плануваня. Українська мова. І семестр. 8 клас. 2018-2019 н.р

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5– 9 класи / Г.Т. Шелехова, М.Я. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, К.В. Тараннік-Ткачук, Н.Б. Коржова Н. К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Заболотний О.В. Українська мова: підручник для 8 кл. загальноосвітн.навч. закл. / О.В.Заболотний, В.В.Заболотний – К.: Генеза, 2016. – 224с.


Лишайте коментарі) буду вдячна.

Перегляд файлу

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

з навчальної роботи

___________________

«___» ________ 2018 року

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з української мови

8 клас

на 2018-2019 навчальний рік

 

 

 

 

 

Вчитель: Кабак Надія Олександрівна

 


УКРАЇНСЬКА МОВА

 8 КЛАС

 

2 год. на тиждень (70 годин на рік)

 

Календарно-тематичне  планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 59 класи / Г.Т. Шелехова, М.Я. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, К.В. Тараннік-Ткачук, Н.Б. Коржова Н.  К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України                                        від 07.06.2017 № 804

 

Підручник: Заболотний О.В. Українська мова: підручник для 8 кл. загальноосвітн.навч. закл. / О.В.Заболотний, В.В.Заболотний – К.: Генеза, 2016. – 224с.

 

 

ОБОВ’ЯЗКОВА КІЛЬКІСТЬ ВИДІВ КОНТРОЛЮ

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ

 

Форми контролю

 

І семестр

32 год.

ІІ семестр

38 год.

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо

 Переказ

1

1

Твір

1

1

Правопис

Диктант

1

1

 

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння

Усний переказ

1

 

Діалог

1

 

Усний твір

 

1

Читання вголос

 

1

РМ

16

Перевірка зошитів

4

5

 


 

 

Дата

 

Зміст програмового матеріалу

Примітки

 

І СЕМЕСТР

 

 

ВСТУП (1 година)

 

1

03.09

 

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.

 

 

2

06.09

 

РМ №1 Повторення відомостей про текст, стилі, жанри й типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування. Засоби міжфразового зв’язку в тексті. Складання тексту-роздуму в публіцистичному стилі «Вікіпедія: простір необмежених можливостей і прихованих обмежень».

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО

(3 години)

 

 

3

10.09

 

 

Лексикологія. Фразеологія. Складання інструкції щодо користування електронними мовними словниками.

 

 

 

4

13.09

 

 

Морфологія й орфографія.

 

 

 

5

17.09

 

 

Основні правила правопису. Тренувальні вправи.

 

 

 

6

20.09

 

 

РМ №2. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії та культури.

 

 

 

 

СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ

Словосполучення й речення (4 години)

 

 

7

24.09

 

Словосполучення.  Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.

 

 

8

27.09

 

Речення. Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні.

 

 

ЗОШИТ

9

01.10

 

Редагування словосполучень, речень, текстів, у яких допущено граматичні помилки. Граматична помилка та її умовне позначення. Тренувальні вправи.

 

 

10

04.10

 

РМ №3 Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки

 

 

11

08.10

 

РМ №4 Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне.

Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури.

 

 

12

11.10

 

РМ №5  Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

 

 

УП колонка

13

18.10

 

РМ № 6 Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

 

 

Діалог колонка

14

22.10

 

Контрольна робота № 1  Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення.

 

 

 

 

Просте речення.

Двоскладне речення (7 годин + 1 год на повторення)

 

15

25.10

 

Головні й другорядні члени речення.

Підмет і присудок.

 

 

ЗОШИТ

16

01.11

 

Способи вираження підмета. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний).

 

 

17

05.11

 

Способи вираження присудка.

 

 

18

08.11

 

Узгодження головних членів речення.

 

 

19

12.11

 

Тире між підметом і присудком.

 

 

20

15.11

 

Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

5

 

21

19.11

 

Контрольний диктант.

 

 

22

22.11

 

РМ № 7  Ділові папери. План роботи.

 

 

23

26.11

 

РМ № 8  Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вима­гає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі

 

 

24

29.11

 

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення (повторення).

 

 

25

03.12

 

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

 

 

26

06.12

 

Види обставин (за значенням), способи вираження їх.

Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.

 

 

27

10.12

Тренувальні вправи.

 

 

28

13.12

 

РМ № 9 Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. (усно).

 

 

ЗОШИТ

29

17.12

 

РМ № 10 Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. (письмово).

 

 

30

20.12

Контрольна робота №2  Просте речення. Двоскладне речення. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки (в узгодженні головних членів речення).

 

 

31

24.12

 

 

РМ № 11 Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів. Аналіз контрольного переказу.

 

 

 

32

27.12

 

Підсумковий урок.

 

ЗОШИТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

Односкладне речення.

Односкладні прості речення (7 годин)

 

 

 

 

Односкладне речення.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення.

 

 

 

 

 

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення.

 

 

 

 

 

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення.

 

 

 

 

 

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

docx
Додано
3 вересня 2018
Переглядів
6931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку