Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5– 9 класи / Г.Т. Шелехова, М.Я. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, К.В. Тараннік-Ткачук, Н.Б. Коржова Н. К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Підручник: Заболотний О.В. Українська мова: підручник для 8 кл. загальноосвітн.навч. закл. / О.В.Заболотний, В.В.Заболотний – К.: Генеза, 2016. – 224с.
Лишайте коментарі) буду вдячна.
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчальної роботи
___________________
«___» ________ 2018 року
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з української мови
8 клас
на 2018-2019 навчальний рік
Вчитель: Кабак Надія Олександрівна
УКРАЇНСЬКА МОВА
8 КЛАС
2 год. на тиждень (70 годин на рік)
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5– 9 класи / Г.Т. Шелехова, М.Я. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, К.В. Тараннік-Ткачук, Н.Б. Коржова Н. К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Підручник: Заболотний О.В. Українська мова: підручник для 8 кл. загальноосвітн.навч. закл. / О.В.Заболотний, В.В.Заболотний – К.: Генеза, 2016. – 224с.
ОБОВ’ЯЗКОВА КІЛЬКІСТЬ ВИДІВ КОНТРОЛЮ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ |
|||||||
Форми контролю
|
І семестр 32 год. |
ІІ семестр 38 год. |
|||||
Фронтальні види контрольних робіт
|
|||||||
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
|||||
Письмо |
Переказ |
1 |
1 |
||||
Твір |
1 |
1 |
|||||
Правопис |
Диктант |
1 |
1 |
||||
Індивідуальні види контрольних робіт |
|||||||
Говоріння |
Усний переказ |
1 |
|
||||
Діалог |
1 |
|
|||||
Усний твір |
|
1 |
|||||
Читання вголос |
|
1 |
|||||
РМ |
16 |
||||||
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
|||||
№ |
Дата
|
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
І СЕМЕСТР
|
|||
ВСТУП (1 година)
|
|||
1 |
03.09 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.
|
|
2 |
06.09 |
РМ №1 Повторення відомостей про текст, стилі, жанри й типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування. Засоби міжфразового зв’язку в тексті. Складання тексту-роздуму в публіцистичному стилі «Вікіпедія: простір необмежених можливостей і прихованих обмежень».
|
|
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО (3 години)
|
|||
3 |
10.09 |
Лексикологія. Фразеологія. Складання інструкції щодо користування електронними мовними словниками.
|
|
4 |
13.09 |
Морфологія й орфографія.
|
|
5 |
17.09 |
Основні правила правопису. Тренувальні вправи.
|
|
6 |
20.09 |
РМ №2. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії та культури.
|
|
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ Словосполучення й речення (4 години)
|
|||
7 |
24.09 |
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.
|
|
8 |
27.09 |
Речення. Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні.
|
ЗОШИТ |
9 |
01.10 |
Редагування словосполучень, речень, текстів, у яких допущено граматичні помилки. Граматична помилка та її умовне позначення. Тренувальні вправи.
|
|
10 |
04.10 |
РМ №3 Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки
|
|
11 |
08.10 |
РМ №4 Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури.
|
|
12 |
11.10 |
РМ №5 Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.
|
УП колонка |
13 |
18.10 |
РМ № 6 Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.
|
Діалог колонка |
14 |
22.10 |
Контрольна робота № 1 Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення.
|
|
Просте речення. Двоскладне речення (7 годин + 1 год на повторення)
|
|||
15 |
25.10 |
Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок.
|
ЗОШИТ |
16 |
01.11 |
Способи вираження підмета. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний).
|
|
17 |
05.11 |
Способи вираження присудка.
|
|
18 |
08.11 |
Узгодження головних членів речення.
|
|
19 |
12.11 |
Тире між підметом і присудком.
|
|
20 |
15.11 |
Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. 5 |
|
21 |
19.11 |
Контрольний диктант.
|
|
22 |
22.11 |
РМ № 7 Ділові папери. План роботи.
|
|
23 |
26.11 |
РМ № 8 Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі
|
|
24 |
29.11 |
Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення (повторення).
|
|
25 |
03.12 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.
|
|
26 |
06.12 |
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
|
|
27 |
10.12 |
Тренувальні вправи.
|
|
28 |
13.12 |
РМ № 9 Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. (усно). |
ЗОШИТ |
29 |
17.12 |
РМ № 10 Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. (письмово).
|
|
30 |
20.12 |
Контрольна робота №2 Просте речення. Двоскладне речення. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки (в узгодженні головних членів речення).
|
|
31 |
24.12 |
РМ № 11 Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів. Аналіз контрольного переказу.
|
|
32 |
27.12 |
Підсумковий урок.
|
ЗОШИТ |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Односкладне речення. Односкладні прості речення (7 годин)
|
|||
|
|
Односкладне речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення.
|
|
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення.
|
|
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення.
|
|
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|