Календарно тематичне планування додаткових уроків у 8 класі з української мови (1 година на тиждень) стане в нагоді молодим спеціалістам. Теми відповідають темам за програмою ,розробленою Міністерством освіти України.
Календарно – тематичне планування додаткових уроків української мови у 8 класі
№ |
Зміст уроку |
Дата |
1 |
Лексикологія. Фразеологія. Повторення відомостей про текст,стилі,жанри. Виконання вправ на розпізнавання стилів текстів,жанрів й типів мовлення. |
|
2 |
Основні правила правопису. Написання попереджувальних диктантів. |
|
3 |
Орфографічний практикум. Виконання вправ. |
|
|
Синтаксис . Пунктуація. Словосполучення. Просте речення. |
|
4 |
Словосполучення. Будова словосполучень. Виконання вправ. |
|
5 |
Речення. Речення прості і складні. Практикум - розбір речень. |
|
6 |
Підмет. Простий і складний присудок. Способи вираження підмета й присудка. Тренувальні вправи. Написання і розбір речень. |
|
7 |
Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком. Тренувальні вправи. |
|
8 |
Формування навичок розвитку комунікативних умінь. Формування навичок написання докладного переказу розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії і культури в публіцистичному стилі. |
|
9 |
Речення поширені і непоширені. Виконання вправ. |
|
10 |
Поширені і непоширені речення. Порядок слів у речення. Логічний наголос. |
|
11 |
Означення як другорядний член речення. Тренувальні вправи. |
|
12 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок з дефісом. |
|
13 |
Прикладки. Прикладки . що беруться в лапки. Виконання тренувальних вправ. |
|
14 |
Написання пояснювального диктанту |
|
15 |
Додаток як другорядний член речення |
|
16 |
Види обставин ( за значенням) Способи їх вираження. |
|
17 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами . |
|
|
Односкладне речення |
|
18 |
Означено – особові речення. Узагальнено – особові речення. |
|
19 |
Неозначено – особові речення |
|
20 |
Безособові речення |
|
21 |
Називні речення |
|
22 |
Односкладне речення як частина складного речення |
|
23 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
24 |
Незакінчені речення. Їхні стилістичні функції. Написання міні диктантів. Розбір речень |
|
25 |
Вдосконалення навичок розвитку комунікативних умінь. Усний твір- опис за картиною в публіцистичному стилі |
|
|
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. |
|
26 |
Однорідні члени речення. Поширенні і непоширені. |
|
27 |
Речення з кількома рядами однорідних членів |
|
28 |
Однорідні і неоднорідні означення |
|
29 |
Розділові знаки при однорідних членах речення |
|
30 |
Звертання. Непоширені і поширені звертання. Риторичне звертання |
|
31 |
Розділові знаки при звертаннях. |
|
32 |
Вставні слова. Групи вставних слів й словосполучень за значенням |
|
33 |
Розділові знаки при звертаннях і вставних словах |
|
34 |
Поняття про відокремлення. Відокремленні означення. Відокремленні прикладки. |
|
35 |
Відокремленні додатки й обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах. |
|