Працюючи з уривком тексту, діти знайомляться зі зразками творів українського письменника Бориса Комара й удосконалюють свої мовні компетентності з орфографії, фонетики, морфології й синтаксису простого речення.
(1)Живу в Києві, недалеко від заводу "Арсенал" і станції метро "Арсенальна". (2)Будинок наш побудували, може, в найкращому місці — на височенній дніпровській кручі. (3)З вікон видно і Дніпро, і мости через нього, і нові житлові райони на протилежному березі. (4)Одного разу в бінокль я навіть побачив і впізнав у затоці нашого моторного човна.
(5)Навчаюсь я в четвертому класі. Якби не математика, то мав би з усіх предметів самі п'ятірки й четвірки.
(6)Цього року мене хотіли обрати ланковим, але через трійки з математики не обрали.
(7)Є в мене тато, мама і менша сестра Оксана. (8)Ось про них та ще про декого зі своїх родичів, друзів і знайомих розкажу.
(9)Це буде цікавіше.
(10)Спочатку розповім, який у мене
ТАТО
(11)Працює він на відомому київському заводі "Арсенал" токарем-інструментальником — виготовляє на токарному верстаті різні, дуже складні інструменти. (12)А ще вчиться у вечірньому політехнічному інституті.
(13)Багатьох дивує, як тато може водночас працювати і вчитися. Мене ж це зовсім не дивує. (14)У тата стільки сили й терпіння, що їх вистачило б, як каже мама, на двох або й на всіх трьох. (15)Він, крім своєї роботи й навчання в інституті, ще встигає і порибалити, і з'їздити на полювання, і в театр чи на стадіон піти, і мої шкільні завдання щодня перевірити. (16)Правда, я не раз переконував його, щоб він позбувся хоча б цього свого клопоту — перевіряти мої шкільні завдання. (17)Адже в мене, як і в нього, немає двійок. (18)Та він чомусь не слухається.
Завдання для роботи з текстом: