Календарно - тематичне планування.
Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)
Складено відповідно до навчальної програми « Всесвітня історія. 7–9 класи» (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804)
Річна кількість годин – 70 (2 годин на тиждень) .
Складено до підручника Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / О.Г. Бандровський, В.С. Власов.Генеза 2019
6 клас
Всесвітня історія. Історія України
(Інтегрований курс)
Складено відповідно до навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи» (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 р. № 236)
Річна кількість годин – 70 (2 годин на тиждень) .
Складено до підручника Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6-го кл.
загальнооосвіт. навч. закл. / О.Г. Бандровський, В.С. Власов.Генеза 2019
№ уроку |
Дата |
Кіл-сть годин |
Зміст (розділу/теми) уроку |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Примітка |
||
1 |
|
1 |
Вспуп. Що таке історія. Час і простір в історії. Історичні джерела. |
|
|
||
2 |
|
1 |
Практичне заняття 1:
|
|
|
||
|
7 |
Розділ1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
|||||
3 |
|
1 |
Наукові та релігійні теорії походження людини. Основні етапи антропогенезу. Розселення людей по земній кулі. |
|
|
||
4 |
|
1 |
Форми господарювання первісної людини. Привласнювальні та відтворювальні форми господарства. |
|
|
||
5 |
|
1 |
Суспільна організація (рід — плем’я — община) за первісних часів. |
|
|
||
6 |
|
1 |
Організація влади (народні збори — рада старійшин — вождь) за первісних часів. |
|
|
||
7 |
|
1 |
Культура та вірування людей за первісних часів. |
|
|
||
8 |
|
1 |
Практичне заняття 2: Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
|
||
9 |
|
1 |
Трипільська культура. Господарство, побут і духовне життя носіїв трипільської культури |
|
|
||
10 |
|
1 |
Узагальнення з розділу : «ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ». |
Наприклад:
|
|
||
|
|
Розділ ІІ. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
|||||
|
3 |
Тема І. СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ |
|||||
11 |
|
1 |
Утворення держави та цивілізації в Єгипті. Влада, суспільна організація в Стародавньому Єгипті. Будівництво пірамід (Джосер, Хеопс). |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
1 |
Архітектура і мистецтво, писемність і освіта. |
|
|
||
13 |
|
1 |
Практичне заняття 3: Міфи та релігія Стародавнього Єгипту |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
3 |
Тема ІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ. |
|||||
14 |
|
1 |
Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізацій Дворіччя в ІІІ—ІІ тис. до Р. Х. Вавилон за часів Хаммурапі.
|
|
|
||
15 |
|
1 |
Фінікійські міста-держави. Фінікійська колонізація. Ізраїльсько-Іудейське царство. Біблія як історичне джерело |
|
|
||
16 |
|
1 |
Ново- Ассирійське та НовоВавилонське царства у першій половині І тис. до Р. Х. Перська держава Ахеменідів. |
|
|
||
17 |
|
|
Узагальнення з тем : «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ». |
оцінює внесок цивілізації у світову культуру |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
5 |
Тема ІІІ. СТАРОДАВНІ ІНДІЯ ТА КИТАЙ |
|
|||
|
|
|
|||||
18 |
|
1 |
Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізацій в Індії. Індська цивілізація. Ведійська цивілізація. |
|
|
||
19 |
|
1 |
Суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Давньої Індії. Будда та його вчення. |
|
|
||
20 - 21 |
|
2 |
Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізації в Китаї. Суспільний устрій та повсякденне життя Давнього Китаю. Давньокитайські імперії. |
|
|
||
22 |
|
1 |
Практичне заняття 4: Наукові знання, освіта та писемність у Стародавньому Китаї. Конфуцій та його вчення. |
|
|
||
23
|
|
1 |
Узагальнення з теми : «СТАРОДАВНІ ІНДІЯ ТА КИТАЙ». |
|
|||
Розділ ІІІ. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ |
|||||||
|
10 |
Тема І.СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. КІММЕРІЙСЬКОСКІФСЬКИЙ СВІТ |
|||||
24 |
|
1 |
Вплив природно-географічних умов на розвиток античної грецької цивілізації. Населення Давньої Греції. Перекази про найдавнішу історію Греції. |
|
|
||
25 |
|
1 |
Археологічне відкриття Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій, їх основні центри; розквіт і занепад. |
|
|
||
26 |
|
1 |
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. |
|
|
||
27 |
|
1 |
Практичне заняття 5: Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей. |
|
|
||
28 |
|
1 |
Боротьба демосу із знаттю. Грецька тиранія. |
|
|
||
29 |
|
1
|
Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України. Взаємини греків і місцевого населення |
|
|
||
30 |
|
1
|
Залізний вік на території сучасної України. Кіммерійськоскіфський світ |
||||
31 |
|
1 |
Практичне заняття 6: Історичні джерела про скіфів. Геродот про скіфський похід Дарія І |
||||
32 |
|
1 |
Афінська та Спартанська держави. Законодавча реформа. Ліквідація тиранії в Афінах. Завершення формування Афінського поліса. |
|
|
||
33 |
|
1 |
Практичне заняття 7: |
|
|
||
34 |
|
1 |
Узагальнення з теми : «СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. КІММЕРІЙСЬКОСКІФСЬКИЙ СВІТ». |
|
|
||
|
6 |
Тема ІІ. АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ |
|||||
35 |
|
1 |
Греко- перські війни. Марафонська битва. Похід Ксерокса. |
|
|
||
36 |
|
1 |
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. Права і обов’язки громадянина. Негромадянське населення афінського поліса. |
|
|
||
37 |
|
1 |
Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції. Античні олімпійські ігри. Сім’я, освіта та виховання афінян. |
|
|
||
38 |
|
1 |
Криза грецького поліса. Демосфен. Підкорення Греції Філіпом II. |
|
|
||
39 |
|
1 |
Практичне заняття 8: |
|
|
||
40 |
|
1 |
Узагальнення з теми : «АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ». |
|
|
||
|
3 |
Тема ІІІ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ |
|||||
41 |
|
1 |
Утворення імперії Александра Македонського. Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами. |
|
|
||
42 |
|
1 |
Елліністичні держави 4 – 2 ст.до н.е.. Основні риси еллінізму. |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
43 |
|
1 |
Практичне заняття 9: Суспільне, господарське життя та побут в античних полісах на території України |
|
|
||
44 |
|
1 |
Узагальнення з розділу « ІСТОРІЯ ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ». |
|
|
||
Розділ ІV. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО РИМУ |
|||||||
|
8 |
Тема І. СТАРОДАВНІЙ РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ |
|||||
45 |
|
1 |
Вплив природно-географічних умов на життя населення Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.. |
|
|
||
46- 47 |
|
2 |
Римська республіка V—ІІІ ст. до Р. Х. Боротьба плебеїв з патриціями за свої права. Соціальний устрій та організація влади. Права та обов’язки громадянина. |
|
|
||
48 - 49 |
|
2 |
Криза Римської республіки в 2 ст. до н.е.. Боротьба за республіку: реформи братів Гракхів. |
|
|
||
50 - 51 |
|
2 |
Релігія, сім’я і виховання |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
52 |
|
1 |
Перший тріумвірат і диктатура Гая Юлія Цезаря. |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
53 |
|
1 |
Узагальнення з теми : «СТАРОДАВНІЙ РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ». |
|
|
||
|
11 |
Тема ІІ. РИМСЬКА ІМПЕРІЯ |
|||||
54 - 55 |
|
2 |
Римська імперія доби принципату. Октавіан Август. Марк Аврелій. |
|
|
||
56 - 57 |
|
2 |
Місто Рим і його повсякденне життя. |
|
|
||
58 - 59 |
|
2 |
Римська імперія 3 – 4 ст..Кризові явища в Римській імперії. Реформи Діоклетіана і Константина |
|
|
||
60 |
|
1 |
Виникнення християнства та християнізація Римської імперії. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. |
|
|
||
61 |
|
1 |
Практичне заняття 10: Культура Давнього Риму. |
|
|
||
62- 63 |
|
2 |
Розпад Римської імперії на Західну та Східну (Візантію). Початок Великого переселення народів. Захоплення Риму варварами. |
|
|
||
64 |
|
1 |
Практичне заняття 11: Історичні джерела про суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян |
описує заняття, побут, духовне життя давніх слов’ян |
|
||
65 |
|
11
|
Узагальнення з теми « ІСТОРІЯ ДАВНЬОГО РИМУ»
|
людства
|
|
||
Розділ V. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ. ( Повторення вивченого) |
|||||||
66 |
|
1 |
Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України |
|
|
||
67 |
|
1 |
Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу |
Знаю:
|
|
||
68
|
|
1
|
Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя.
|
|
|||
69
70 |
|
1
1 |
Китайська, індійська, ісламська та інші цивілізації. Цивілізаційні взаємодії
Узагальнення до курсу « Історія Стародавнього Світу». |
Розумію:
Умію:
визначити особливості господарства, суспільного життя й культури давніх Індії та Китаю.
|
|
||