Погоджено Затверджено
Заст. директора з НВР Директор школи
_______ _____ ______ ______
Розглянуто на засіданні МО гуманітарного циклу 2015н.р; 2016н.р. Голова МО .
Календарно-тематичне планування курсу за вибором
«Формування здорового способу життя», 8 клас (0,5 год)
(Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. «Школа проти СНІДу», К-2006)
№ п/п |
Зміст уроку |
К- год |
Дата |
|
Модуль 1.Базова інформація про ВІЛ/СНІД/ІПСШ (4 год.) Тренінг 1 «Шляхи зараження». Запитання і відповіді. Як поширюються ВІЛ/СНІД/ІПСШ |
1 |
|
|
Як люди інфікуються ВІЛ. ВІЛ не передається через… |
1 |
|
|
Тренінг 2. ВІЛ: способи захисту. Як захиститися від ВІЛ. Уявіть себе лікарем. До кого звертатися з питань інфікування |
1 |
|
|
Тренінг 3. Поведінка і ризики. Оціни ризик. Чи можу я вважати себе відповідальною людиною. Наслідки ризикованої поведінки. Тестування на ВІЛ-інфекцію. Узагальнення теми |
1 |
|
|
Модуль 2 «Відповідальна поведінка:відстрочення початку статевого життя» (6 год). Тренінг 6. Відстрочення початку статевого життя. Що ти обереш? Твої життєві цінності |
1 |
|
|
Наслідки ранніх статевих контактів. Твій свідомий вибір |
1 |
|
|
Аргументи на користь утримання. Поради друга |
1 |
|
|
Відстрочення статевих стосунків. Як виявити любов без сексу. Узагальнення теми |
1 |
|
|
Тренінг 7. Протидія сексуальним домаганням і сексуальному насиллю. Як протидіяти сексуальним домаганням. |
1 |
|
|
Як уникнути сексуального насилля. Допомога жертві сексуального насилля |
1 |
|
|
Модуль 3. «Відповідальна поведінка: «Ні» наркотикам і незахищеному сексу» (3 год.) Тренінг 8. «Ні» алкоголю, наркотикам, спільному використанню гострих і ріжучих предметів, які колють або ріжуть. Факти і міфи про наркотики. Наслідки вживання наркотичних речовин |
1 |
|
|
Антиреклама цигарок і алкоголю |
1 |
|
|
Наркотики: навчіться говорити «НІ!». Життєві ситуації:уявіть себе лікарем. Узагальнення теми |
1 |
|
|
Модуль 4. Протидія дискримінації. Підтримка людей, які живуть з ВІЛ (3 год.) Тренінг 10. «Ні» дискримінації. Стигма і дискримінація. ВІЛ і права людини |
1 |
|
|
Що відчуває жертва дискримінації. Дискримінація людей, які живуть з з ВІЛ. |
1 |
|
|
Тренінг 11.Підтримка людей, які живуть з ВІЛ. Чому важливо виявляти людяність і співчуття. Як висловити підтримку і надати допомогу. Лист другу. Узагальнення теми. Підсумковий урок |
1 |
|