навчити дітей цінувати прекрасне, використовувати його для формування себе як особистості знайомити учнів з найвизначнішими досягненнями світового мистецтва розвивати творчі здібності, креативне мислення школярів сприяти емоційному розвитку особистості У СВОЇЙ РОБОТІ ПРАГНУ: навчити дітей формулювати свою думку й належно аргументувати її виховувати в учнів повагу до своєї культури та інших етнокультурних традицій
Проблемне питання: “Розвиток творчих здібностей та формування художньо-естетичних смаків школярів засобами музичної виразності” Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Школа – своєрідна перша нота подальшого життя. Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги – Для цього треба все життя
Використання методів в системі мистецької освіти Загальні: метод розповіді та бесіди; метод наочності; ігровий метод; метод порівняння і зіставлення; метод узагальнення. Спеціальні: метод художньо-педагогічної драматургії; метод драматизації; метод «зруйнування»; метод «емоційного заряду»; метод забігання наперед і повторення до вивченого матеріалу.
Застосування ІКТ дозволяє : підвищувати продуктивність уроку; підвищувати якість рівня використання наочності на уроці; об’єктивно та своєчасно проводити контроль та підведення підсумків ; дозволяє залучити учнів до створення творчих робіт ; підвищувати пошук інформації з найрізноманітніших джерел; розвивати самостійне мислення.
ОСНОВНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: художньо-естетичне сприймання музики українських і зарубіжних композиторів у широкому діапазоні її видів, жанрів і форм та інтерпретації інтонаційно-образного змісту прослуханих творів у процесі колективних обговорень і дискусій набуття вокально-хорових навичок у процесі виконання пісень із супроводом та без нього практичне засвоєння основних музичних понять та необхідної музичної термінології, усвідомлення особливостей музичної мови, специфіки вираження художньої інформації в музиці опанування музики у зв'язках з іншими видами мистецтва для глибшого розуміння специфіки її образної мови