Лукашівський навчально-виховний комплекс
«Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів»
Календарно - тематичне планування
програмового матеріалу
з української мови
у 8 класі (ІІ семестр)
на 2023 – 2024 навчальний рік
Учитель: Н.М.Ратушна
Складено відповідно до навчальної програми для закладів загальної освіти з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
Підручник: Українська мова: підруч. для 8 кл. закл. загальн. середн. освіти – 2-ге вид., перероб./ Олександр Авраменко, Тамара Борисюк, Ольга Почтаренко. − Київ: Грамота, 2021 р. – 192 с. іл.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми Письмо : переказ твір Правопис : диктант |
2
1 1
1 |
2
1 1
1 |
Індивідуальні види контрольних робіт
Діалог Усний переказ Усний твір Читання вголос
|
1 1 - - |
- - 1 1 |
№ п/п |
Дата
|
Зміст програмового матеріалу |
|
|
|
Речення з однорідними членами |
|
||
33 |
15.01 |
Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв’язком). Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
|
|
34 |
18.01 |
РМ № 10. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки |
|
|
35 |
22.01 |
Кома між однорідними членами. Читання мовчки текстів різних стилів, що містять однорідні члени речення |
|
|
36 |
25.01 |
Поширені і непоширені однорідні члени речення. Речення з кількома рядами однорідних членів. Складання тексту для розміщення на шкільному веб-сайті про корисні для школярів лінгвістичні онлайн-словники (із використанням речень, ускладнених однорідними членами) |
|
|
37 |
29.01 |
Однорідні й неоднорідні означення |
|
|
38 |
01.02 |
РМ № 11. Особливості будови опису місцевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) із використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
|
|
39 |
05.02 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
|
|
40 |
08.02 |
РМ № 12. Ділові папери. План роботи |
|
|
41 |
12.02 |
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з однорідними членами» |
|
|
42 |
15.02 |
Контрольний диктант |
|
|
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) |
||||
43 |
19.02 |
Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні |
|
|
44 |
22.02 |
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при звертанні |
|
|
45 |
26.02 |
Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях) |
|
|
46 |
29.02 |
РМ № 13. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням вставних слів (словосполучень, речень) |
|
|
47 |
04.03 |
Розділові знаки при звертанні і вставних словах |
|
|
48- 49 |
07.03 11.03 |
РМ № 14-15 Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях). Використання речень зі звертаннями і вставними словами у мовленні |
|
|
50 |
14.03 |
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)». |
|
|
51 |
18.03 |
Контрольна робота № 3. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) (тестування) |
|
|
Речення з відокремленими членами |
||||
52 |
21.03 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення |
|
|
53 |
01.04 |
РМ № 16. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
|
|
54 |
04.04 |
Відокремлені означення |
|
|
55 |
08.04 |
Відокремлені означення |
|
|
56 |
11.04 |
Відокремлені і прикладки |
|
|
57 |
15.04 |
Відокремлені і прикладки |
|
|
58 |
18.04 |
Відокремлені додатки |
|
|
59- 60 |
22.04 25.04 |
Відокремлені обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» із використанням відокремлених обставин |
|
|
61- 62 |
29.04 02.02 |
РМ № 17-18 Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням відокремлених означень та обставин |
|
|
63 |
06.05 |
Відокремлені уточнювальні члени речення |
|
|
64 |
09.05 |
Відокремлені уточнювальні члени речення |
|
|
65 |
13.05 |
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з відокремленими членами» |
|
|
66 |
16.05 |
Контрольна робота № 4. Речення з відокремленими членами (тестування) |
|
|
Повторення в кінці року відомостей про просте речення |
||||
67 |
20.05 |
Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки |
|
|
68 |
23.05 |
Головні та другорядні члени речення |
|
|
69 |
27.05 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
|
|
70 |
30.05 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Усний твір Читання вголос |
|
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Лукашівського НВК
……………………В.П.Присяжнюк
05.01.2024
1