Календарно-тематичне планування з читання для 2 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з читання для 2 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)

Перегляд файлу

ЧИТАННЯ

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас», 

О.Я. Савченко

  4 години на тиждень

 

п/п

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

58

 

Зимові свята. Зимові дива. Віра Багірова «Лист до Чудотворця». Іван Малкович «Молитва ангелу». Ольга Наконечна «Свято Миколая»

с.64-65

59

 

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета

с. 66

60

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання

с. 67

61

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства

с. 68

62

 

Робота з дитячою книжкою. Олександр Олесь «Зима прийшла»

 

63

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...»

с. 69

Світ дитинства у творах українських письменників

64

 

Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику»

с.70-72

65

 

Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця)

с.72

66

 

Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка»

с.73

67

 

Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»

с.74

68

 

Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля» (напам’ять)

с.75

69

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

70

 

Робота з дитячою книжкою. Тамара Коломієць «На галявині»

 

71

 

Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки». Прислів’я

с.76

72

 

Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море»

с.77-78

73

 

Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом»

с.78

74

 

Оповідання. Василь Сухомлинський  «Глуха дівчинка»

с.79-81

75

 

Слухати потрібно не тільки вухами, а й серцем. Історії про людей, які перемагають фізичні обмеження

с.79-81

 

 

Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня»

с.82-83

76

77

 

Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?»

с.83-84

78

 

Робота з дитячою книжкою. Марія Пономаренко «Лицар»

 

79

 

Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями»

с.84-85

80

 

Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка»

с.86-87

 

 

Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)

с.87-90

81

82

 

Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»). Читання в особах

с.87-90

83

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

 

84

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Світ дитинства у творах українських письменників»

с.91

У колі літературних казок

85

 

Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я

с.92-94

86

 

Робота з дитячою книжкою. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик»

 

87

 

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація

с.95

 

 

Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?»

с.96-99

88

89

 

Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»

с.100

90

 

Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»

с.101

91

 

Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок»

с.102

92

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «У колі літературних казок»

с.103

93

 

Робота з дитячою книжкою. Тетяна Винник «Придорожній камінь»

 

Шевченкове слово

94

 

Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»

с.104-105

95

 

Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...» (напам’ять)

с.106-107

96

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

97

 

 Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»

с.107

98

 

Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...»

с.107-108

99

 

Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”»

с.108

100

 

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

101

 

Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко. Добірка віршів

 

102

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Шевченкове слово»

с.109

Надійшла весна прекрасна...

103

 

Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...» (напам’ять)

с.110-111

104

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

105

 

Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки»

с.111

106

 

Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде»

с.112-113

107

 

Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять)

с.113

108

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

109

 

Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...»

с.114-115

110

 

Робота з дитячою книжкою. Любов Відута «Хмарки-пустунчики»

 

110

 

Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня»

с.116

111

 

Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії»

с.117-118

112

 

Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка»

с.118

113

 

Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама»

с.119

114

 

Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»

с.119

115

 

Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир»

с.120

116

 

Діагностувальна робота. Робота з медіатекстом

 

117

 

Робота з дитячою книжкою. Любов Відута»Усмішка»

 

118

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Надійшла весна прекрасна»

с.121

Скільки на Землі іще цікавого!

119

 

Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес»

с.122-123

120

 

Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок»)

с.123

121

 

Медіавіконце: сторінками дитячих журналів

с.124-125

122

 

«Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль»)

с.126-127

123

 

Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець»

с.127

124

 

Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»)

с.128-129

125

 

Робота з дитячою книжкою. Григорій Фалькович «Жук до жаби йшов у гості»

 

126

 

Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок»

с.130-131

127

 

Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

с.131-133

128

 

Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Граємо сценки!

с.131-133

129

 

Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки»

с.134

130

 

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

131

 

Аналіз діагностувальної роботи. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»

с.135-136

132

 

Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»

с.135-136

133

 

Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки»

с.137

134

 

Робота з дитячою книжкою. Олена Пчілка «Сміховинки у школі»

 

135

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Скільки на Землі іще цікавого!»

с.138

136

 

Підсумковий урок за рік. Що читати влітку?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку