Календарно-тематичне планування з читання для 2 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)
ЧИТАННЯ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас»,
О.Я. Савченко
4 години на тиждень
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||||
ІІ семестр |
||||||||
58 |
|
Зимові свята. Зимові дива. Віра Багірова «Лист до Чудотворця». Іван Малкович «Молитва ангелу». Ольга Наконечна «Свято Миколая» |
с.64-65 |
|||||
59 |
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета |
с. 66 |
|||||
60 |
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання |
с. 67 |
|||||
61 |
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства |
с. 68 |
|||||
62 |
|
Робота з дитячою книжкою. Олександр Олесь «Зима прийшла» |
|
|||||
63 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» |
с. 69 |
|||||
Світ дитинства у творах українських письменників |
||||||||
64 |
|
Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику» |
с.70-72 |
|||||
65 |
|
Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця) |
с.72 |
|||||
66 |
|
Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» |
с.73 |
|||||
67 |
|
Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне» |
с.74 |
|||||
68 |
|
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля» (напам’ять) |
с.75 |
|||||
69 |
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||||
70 |
|
Робота з дитячою книжкою. Тамара Коломієць «На галявині» |
|
|||||
71 |
|
Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки». Прислів’я |
с.76 |
|||||
72 |
|
Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море» |
с.77-78 |
|||||
73 |
|
Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом» |
с.78 |
|||||
74 |
|
Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка» |
с.79-81 |
|||||
75 |
|
Слухати потрібно не тільки вухами, а й серцем. Історії про людей, які перемагають фізичні обмеження |
с.79-81 |
|||||
|
|
Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня» |
с.82-83 |
|||||
76 |
||||||||
77 |
|
Медіавіконце: вистава. Вистава «Хто зігріє кошеня?» |
с.83-84 |
|||||
78 |
|
Робота з дитячою книжкою. Марія Пономаренко «Лицар» |
|
|||||
79 |
|
Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями» |
с.84-85 |
|||||
80 |
|
Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка» |
с.86-87 |
|||||
|
|
Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика») |
с.87-90 |
|||||
81 |
||||||||
82 |
|
Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»). Читання в особах |
с.87-90 |
|||||
83 |
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
|||||
84 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Світ дитинства у творах українських письменників» |
с.91 |
|||||
У колі літературних казок |
||||||||
85 |
|
Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я |
с.92-94 |
|||||
86 |
|
Робота з дитячою книжкою. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик» |
|
|||||
87 |
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація |
с.95 |
|||||
|
|
Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?» |
с.96-99 |
|||||
88 |
||||||||
89 |
|
Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» |
с.100 |
|||||
90 |
|
Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?» |
с.101 |
|||||
91 |
|
Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок» |
с.102 |
|||||
92 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «У колі літературних казок» |
с.103 |
|||||
93 |
|
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Винник «Придорожній камінь» |
|
|||||
Шевченкове слово |
||||||||
94 |
|
Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко» |
с.104-105 |
|||||
95 |
|
Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...» (напам’ять) |
с.106-107 |
|||||
96 |
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||||
97 |
|
Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...» |
с.107 |
|||||
98 |
|
Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...» |
с.107-108 |
|||||
99 |
|
Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”» |
с.108 |
|||||
100 |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|||||
101 |
|
Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко. Добірка віршів |
|
|||||
102 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Шевченкове слово» |
с.109 |
|||||
Надійшла весна прекрасна... |
||||||||
103 |
|
Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...» (напам’ять) |
с.110-111 |
|||||
104 |
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||||
105 |
|
Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки» |
с.111 |
|||||
106 |
|
Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде» |
с.112-113 |
|||||
107 |
|
Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) |
с.113 |
|||||
108 |
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||||
109 |
|
Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» |
с.114-115 |
|||||
110 |
|
Робота з дитячою книжкою. Любов Відута «Хмарки-пустунчики» |
|
|||||
110 |
|
Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» |
с.116 |
|||||
111 |
|
Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» |
с.117-118 |
|||||
112 |
|
Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка» |
с.118 |
|||||
113 |
|
Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама» |
с.119 |
|||||
114 |
|
Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку» |
с.119 |
|||||
115 |
|
Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир» |
с.120 |
|||||
116 |
|
Діагностувальна робота. Робота з медіатекстом |
|
|||||
117 |
|
Робота з дитячою книжкою. Любов Відута»Усмішка» |
|
|||||
118 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Надійшла весна прекрасна» |
с.121 |
|||||
Скільки на Землі іще цікавого! |
||||||||
119 |
|
Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес» |
с.122-123 |
|||||
120 |
|
Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок») |
с.123 |
|||||
121 |
|
Медіавіконце: сторінками дитячих журналів |
с.124-125 |
|||||
122 |
|
«Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль») |
с.126-127 |
|||||
123 |
|
Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець» |
с.127 |
|||||
124 |
|
Наші мудрі друзі — енциклопедії. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт») |
с.128-129 |
|||||
125 |
|
Робота з дитячою книжкою. Григорій Фалькович «Жук до жаби йшов у гості» |
|
|||||
126 |
|
Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок» |
с.130-131 |
|||||
127 |
|
Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
с.131-133 |
|||||
128 |
|
Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Граємо сценки! |
с.131-133 |
|||||
129 |
|
Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки» |
с.134 |
|||||
130 |
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|||||
131 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» |
с.135-136 |
|||||
132 |
|
Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» |
с.135-136 |
|||||
133 |
|
Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки» |
с.137 |
|||||
134 |
|
Робота з дитячою книжкою. Олена Пчілка «Сміховинки у школі» |
|
|||||
135 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Скільки на Землі іще цікавого!» |
с.138 |
|||||
136 |
|
Підсумковий урок за рік. Що читати влітку? |
|
|||||