Календарно - тематичне планування "Розвиток мовлення" Ін.Пор. 5 клас

Про матеріал
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами : 1. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (л) –(л’).» 2. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (Ш) –(Щ) – (Ж)» 3. Т.Л. Момот «Грамотійко. Логопедичний зошит №2 для розвитку усного і писемного мовлення»
Перегляд файлу

з\н

Кіл-ть уроків

Тема уроку

Граматична/Лексична

тема

Дата

Примітка

І семестр

1-2

2

Діагностичний етап

20.10

 

3-4

2

Закріплення ряду шиплячих звуків «Ж-С-З».Підготовчі артикуляційні вправи.

Звукоутворення.Приголосні звуки.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2 для розвитку усного і писемного мовлення»

3.11

 

5-6

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» в словах на кінці слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14)

Тверді і м’які приголосні.

 

 

 

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

10.11

 

7-8

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих ««Ж-С-З»в словах на кінці слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16)

Буквосполучення ЬО.

 

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

17.11

 

9-10

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» із приголосними.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19)

Розрізнення ЬО і ЙО

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

24.11

 

11-12

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З»   у словосполученнях

Зошит «Вимовляйчик» (стор.20)

Позначення м’якості приголосних на письмі. Диференціація І-И.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

 

1.12

 

13-14

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у скоромовках.

Буква Я.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

8.12

 

15-16

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у прислів’ях і приказках.

Буква Ю.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

15.12

 

17-18

2

Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у віршах.

Диференціація  шиплячих.

Диференціація Е-Є

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

22.12

 

ІІ семестр

19-20

2

Звук «Л». Підготовчі артикуляційні вправи.

Подовжені приголосні.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

12.01

 

21-22

2

 Формування правильної вимови «Л» на початку слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.2-4)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

19.01

 

23-24

2

Формування правильної вимови «Л» в чистомовках.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.5-6)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

26.01

 

25-26

2

Формування правильної вимови «Л» в середині слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.7-9)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

2.02

 

27-28

2

Формування правильної вимови «Л» слова протилежні за значенням.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.10-11)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

9.02

 

29-30

2

Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

16.02

 

31-32

2

Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16)

Глухі та дзвінкі приголосні.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

23.02

 

33-34

2

Формування правильної вимови «Л» із приголосними.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19)

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

2.03

 

35-36

2

Формування правильної вимови «Л»  у словосполученнях

Зошит «Вимовляйчик» (стор.20)

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

9.03

 

37-38

2

Формування правильної вимови «Л» у скоромовках.

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

16.03

 

39-40

2

Формування правильної вимови «Л» у прислів’ях і приказках.

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

30.03

 

41-42

2

Формування правильної вимови «Л» у віршах.

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

6.04

 

43-44

2

Положення органів артикуляції під час вимови звука «Л’»

Артикуляційні вправи.

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

13.04

 

45-46

2

Знайомство зі звуком «Л’» вимова у словах і складах.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.21)

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

20.04

 

47-48

2

Формування правильної вимови «Л’»  у словах на початку слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.21)

Диференціація кінетично схожих букв.

 

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

27.04

 

49-50

2

Формування правильної вимови «Л’»   словах в середині слова слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.22)

Речення.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»

4.05

 

51-52

2

Формування правильної вимови «Л’»  в словах на кінці  слова.

Зошит «Вимовляйчик» (стор.23)

Речення.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2

11.05

 

53-54

2

Формування правильної вимови «Л’»  у реченнях і чистомовках.

Речення.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2

18.05

 

55-56

2

Формування правильної вимови «Л’»  у скоромовках і віршах.

Речення.

«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2

25.05

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

Учня 5А класу

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

Календарне планування  МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН  Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів  спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами :

  1. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (л) –(л’).»
  2. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (Ш) –(Щ) – (Ж)»
  3. Т.Л. Момот «Грамотійко. Логопедичний зошит №2 для розвитку усного і писемного мовлення»

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
4488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку