№ з\н |
Кіл-ть уроків |
Тема уроку |
Граматична/Лексична тема |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||||
1-2 |
2 |
Діагностичний етап |
20.10 |
|
|
3-4 |
2 |
Закріплення ряду шиплячих звуків «Ж-С-З».Підготовчі артикуляційні вправи. |
Звукоутворення.Приголосні звуки. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2 для розвитку усного і писемного мовлення» |
3.11 |
|
5-6 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14) |
Тверді і м’які приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
10.11 |
|
7-8 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих ««Ж-С-З»в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16) |
Буквосполучення ЬО.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
17.11 |
|
9-10 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» із приголосними. Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19) |
Розрізнення ЬО і ЙО
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
24.11 |
|
11-12 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у словосполученнях Зошит «Вимовляйчик» (стор.20) |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Диференціація І-И.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2»
|
1.12 |
|
13-14 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у скоромовках. |
Буква Я.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
8.12 |
|
15-16 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у прислів’ях і приказках. |
Буква Ю.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
15.12 |
|
17-18 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ж-С-З» у віршах. Диференціація шиплячих. |
Диференціація Е-Є «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
22.12 |
|
ІІ семестр |
|||||
19-20 |
2 |
Звук «Л». Підготовчі артикуляційні вправи. |
Подовжені приголосні. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
12.01 |
|
21-22 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.2-4) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
19.01 |
|
23-24 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в чистомовках. Зошит «Вимовляйчик» (стор.5-6) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
26.01 |
|
25-26 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в середині слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.7-9) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
2.02 |
|
27-28 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» слова протилежні за значенням. Зошит «Вимовляйчик» (стор.10-11) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
9.02 |
|
29-30 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
16.02 |
|
31-32 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16) |
Глухі та дзвінкі приголосні.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
23.02 |
|
33-34 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» із приголосними. Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19) |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
2.03 |
|
35-36 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у словосполученнях Зошит «Вимовляйчик» (стор.20) |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
9.03 |
|
37-38 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у скоромовках. |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
16.03 |
|
39-40 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у прислів’ях і приказках. |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
30.03 |
|
41-42 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у віршах. |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
6.04 |
|
43-44 |
2 |
Положення органів артикуляції під час вимови звука «Л’» Артикуляційні вправи. |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
13.04 |
|
45-46 |
2 |
Знайомство зі звуком «Л’» вимова у словах і складах. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
20.04 |
|
47-48 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» у словах на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
Диференціація кінетично схожих букв.
«Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
27.04 |
|
49-50 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» словах в середині слова слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.22) |
Речення. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2» |
4.05 |
|
51-52 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.23) |
Речення. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2 |
11.05 |
|
53-54 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» у реченнях і чистомовках. |
Речення. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2 |
18.05 |
|
55-56 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» у скоромовках і віршах. |
Речення. «Грамотійко.Логопедичний зошит № 2 |
25.05 |
|
Календарно – тематичне планування
Учня 5А класу
Пояснювальна записка
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами :