№ з\н |
Кіл-ть уроків |
Тема уроку |
Граматична/Лексична тема |
Дата |
Примітка |
|
І семестр |
||||
1 |
1 |
Діагностичний етап |
20.10 |
|
|
2 |
1 |
Звук «Л». Підготовчі артикуляційні вправи. |
Висловлення власної думки . Складання і запис речення про мову і мовлення
|
2.11 |
|
3 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.2-4) |
3.11 |
|
|
4-5 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в чистомовках. Зошит «Вимовляйчик» (стор.5-6) |
Складання і запис запитання за змістом прочитаного.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
9.11 10.11 |
|
6 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» в середині слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.7-9) |
16.11 |
|
|
7 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» слова протилежні за значенням. Зошит «Вимовляйчик» (стор.10-11) |
Навчання складати текст опис.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
17.11 |
|
8 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14) |
23.11 |
|
|
9 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16) |
Упорядкування частин тексту.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
24.11 |
|
10-11 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» із приголосними. Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19) |
30.11 1.12 |
|
|
12 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» у словосполученнях Зошит «Вимовляйчик» (стор.20) |
Розповідь про майбутню професію.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
7.12 |
|
13 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» у скоромовках. |
8.12 |
|
|
14 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» у прислів’ях і приказках. |
Переказ тексту за поданим планом , добирання опорних слів. |
14.12 |
|
15 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» у віршах. |
15.12 |
|
|
16 |
1 |
Положення органів артикуляції під час вимови звука «Л’» Артикуляційні вправи. |
Запис тексту з елементами опису за малюнком.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
21.12 |
|
17 |
1 |
Знайомство зі звуком «Л’» вимова у словах і складах. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
22.12 |
|
|
|
ІІ семестр |
||||
18 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у словах на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
Удосконалення навичок написання переказу. Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
11.01 |
|
19 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» словах в середині слова слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.22) |
12.01 |
|
|
20 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.23) |
Навчання вживати у висловлюванні пряме і переносне значення слова. Складання загадки. |
18.01 |
|
21 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у реченнях і чистомовках. |
|
19.01 |
|
22 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у скоромовках і віршах. |
Написання переказу. Використання протилежних за значенням слів. Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
25.01 |
|
23 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у переказі тексту. |
26.01 |
|
|
24 |
1 |
Формування правильної вимови розрізнення звуків «Л – Л’» Зошит «Вимовляйчик» (стор.24 - 25) |
Складання розповіді , використовуючи близькі за значенням слова.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
1.02 |
|
25 |
1 |
Формування правильної вимови розрізнення збуквосполучення «ЛО – ЛЬО» Зошит «Вимовляйчик» (стор.26 - 27) |
2.02 |
|
|
26 |
1 |
Формування правильної вимови розрізнення збуквосполучення «ЛО – ЛЬО» Зошит «Вимовляйчик» (стор.28 - 29) |
Складання розповіді , використовуючи фразеологізми.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» 3 клас. |
8.02 |
|
27 |
1 |
Формування правильної вимови розрізнення збуквосполучення «ЛО – ЛЬО» Зошит «Вимовляйчик» (стор.30 - 32) |
9.02 |
|
|
|
Корекція орфографічних і пунктуаційних навичок. |
||||
28-29 |
2 |
Правопис закінчень у давальному і місцевому відмінках іменників чоловічого й жіночого роду –а (-я). |
Будова тексту. «Синичка» |
15.02 16.02 |
|
30-31 |
2 |
Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням –а (-я) |
Будова тексту. «Камінь» |
22.02 23.02 |
|
32-33 |
2 |
Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням. |
Будова тексту. «Лебеді» |
1.03 2.03 |
|
34-35 |
2 |
Давальний і місцевий відмінки іменників чоловічого роду з нульовим закінченням. |
Будова тексту. «Горобина і ялинка» |
9.03 15.03 |
|
36-37 |
2 |
Орудний відмінок іменників чоловічого роду. |
Будова тексту. «Небезпечні пустощі» |
16.03 29.03 |
|
38-39 |
2 |
Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням |
Будова тексту. «Футбол» |
30.03 5.04 |
|
40-41 |
2 |
Відмінкові закінчення іменників у множині. |
Будова тексту. «Черепаха і лисиця» |
6.04 12.04 |
|
42-43 |
2 |
Правопис прикметників із суфіксами –ськ-,-цьк,-зьк- |
Деформований текст. «Роботи» |
13.04 19.04 |
|
44-45 |
2 |
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників |
Деформований текст «Сенбернар» |
20.04 27.04 |
|
46-47 |
2 |
Правопис прикметників жіночого роду з основою на Ж,Ч,Ш в орудному відмінку. |
Деформований текст «Перше колесо» |
3.05 4.05 |
|
48-49 |
2 |
Правопис відмінкових закінчень прикметників у множині. |
Деформований текст «Зарплата» |
10.05 11.05 |
|
50-51 |
2 |
Правопис найуживаніших числівників. |
Деформований текст «Бережи довкілля» |
17.05 18.05
|
|
52 |
1 |
Правопис займенників |
24.05 |
|
|
53 |
1 |
Повторення вивченого за рік. |
25.05 |
|
Календарно – тематичне планування
Учня 4А класу
Пояснювальна записка
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН «Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти з використанням програми для дітей із затримкою психічного розвитку ( Омельченко І.М.,Федорович Л.О.) та робочими зошитами :