Календарно - тематичне планування з української літератури. 8 клас ( ІІ семестр).
Складено за навчальною програмою: Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07 червня 2017 року № 804.
Календарно - тематичне планування
На 2018-2019 н. р.
Українська література
8 клас
ІІ семестр
(38 год., 2 год. на тиждень)
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата уроку |
Примітки |
|||
План |
Факт |
План |
Факт |
|||
ТЕМА 3. СВІТ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ. НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА ( 9 год. + 1 ПЧ = 11 год.) |
||||||
33 |
30 |
Із сучасної української поезії кінця ХХ – початку ХХІ ст. В. Д. Герасим’юк «Чоловічий танець» |
|
|
Інструктаж БЖД |
|
34. |
31 |
Іван Малкович. «З янголом на плечі». Глибокі роздуми поета про те, якою повинна бути людина |
|
|
|
|
35. |
32 |
Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді». Розмаїття сучасної лірики. Поєднання глибинного бачення світу з відчуттям сучасної присутності в ньому |
|
|
Напам’ять 1вірш (виб) |
|
36. |
33 |
Розмаїття сучасної лірики. Ігор Павлюк «Дівчинка» |
|
|
|
|
37. |
34. |
Галина Кирпа . Поезії. «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…» |
|
|
|
|
38. |
35. |
ПЧ № 3. Ірина Вільде (Дарина Дмитрівна Полотнюк) «Повнолітні діти» |
|
|
ПЧ № 3 |
|
39 |
36. |
І.Карпенко-Карий. Відомості про життя, творчість видатного українського драматурга ХІХ ст. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру корифеїв» |
|
|
|
|
40. |
37. |
Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи |
|
|
ТЛ:драмат. твір, комедія, трагікомедія |
|
- 41. |
- |
Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей. Засоби сатиричного змалювання |
|
|
|
|
42. |
38. |
Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору |
|
|
|
|
43. |
39 |
Контрольна робота № 4 з теми «Світ української поезії. Національна драма» |
|
|
КР № 4 |
|
ТЕМА 4. З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ ( 17 год. + 1 РМ = 18 год.) |
||||||
44. |
40. |
М.Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті |
|
|
|
|
45. |
41. |
М.Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі |
|
|
|
|
46. |
42. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Протест Остапа й Соломії проти наруги, будь-якого насильства над людиною |
|
|
|
|
47. |
43. |
Час і вічність у творі, образи-символи, мужність і сила волі, романтичність, української жінки Соломії в повісті М.Коцюбинського «Дорогою ціною» |
|
|
|
|
48. |
44. |
РМ № 3 (у). Твір за повістю Коцюбинського «Дорогою ціною» |
|
|
РМ № 3 (у) |
|
49.
|
45 |
Олександр ДОВЖЕНКО. Видатний український кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм». Його оповідання про Велику Вітчизняну війну |
|
|
|
|
50. |
46 |
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм». Твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона й діда Савки — представників українського народу |
|
|
|
|
51. |
47
|
Ніна БІЧУЯ. Творчість. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі |
|
|
ТЛ: літ-ний характер, психологізм |
|
52 -53 |
48 |
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса, Лілі Теслюк. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті |
|
|
|
|
54. |
49 |
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути». Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору |
|
|
|
|
55 -56 |
50. |
Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення |
|
|
|
|
57. |
51 |
Юрій Винничук «Місце для дракона». Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» |
|
|
ТЛ: підтекст |
|
58. |
52 |
Юрій Винничук «Місце для дракона». Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» |
|
|
|
|
59. |
53 |
Юрій Винничук. Парадокс:дракон Грицько-поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви |
|
|
ТЛ: алегорія парадокс |
|
60. |
54 |
Юрій Винничук. Парадокс:дракон Грицько-поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви |
|
|
|
|
61 |
55 |
Контрольна робота № 5 з теми « З української прози» |
|
|
КР № 5 (твір) |
|
ТЕМА 5. УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР (5 год. + 2 ЛРК + 1 РМ + 1 ПЧ = 9 год.) |
||||||
62. |
56 |
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання… |
|
|
ТЛ:сатира, гумор(погл) |
|
63. |
57 |
В.ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору |
|
|
ТЛ: іронія, антитеза |
|
64. |
58 |
В.ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок |
|
|
|
|
65. |
59 |
РМ № 4 (п). Складання власної гумористичної оповіді |
|
|
РМ №4(п) |
|
66. |
60 |
ПЧ № 4. О.Вишня «Мисливські усмішки» («Відкриття охоти») |
|
|
ПЧ №4 |
|
67 |
61. |
ЛРК № 3. Гумористичні твори Миколи Возіянова |
|
|
ЛРК № 3 |
|
68 |
62. |
ЛРК № 4. Творчість і життя Х. Д. Алчевської |
|
|
ЛРК № 4 |
|
69. |
63 |
Контрольна робота № 6 з теми «Український гумор» |
|
|
КР № 6 |
|
70. |
64. |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість |
|
|
|
|