Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови за адаптованою навчальною програмою
за підручником “Start Up”(Англійська мова 4 клас) Губарєвої С.С.,Павліченко О.М.
(інклюзивне навчання)
Кількість годин на тиждень – 1,5 години.
I семестр( 23 години)
№ |
Дата |
Примітки |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Тема: Шкільне життя |
||||
1 |
|
|
Шкільні традиції. День знань. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати тематичні малюнки про шкільні традиції. |
2 |
|
|
Шкільні предмети. |
Уміти розпізнавати шкільні предмети та називати їх з опорою на наочність, уміти записувати назви шкільних предметів у словник, читати слова. |
3 |
|
|
Час. Годинник. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, рахувати від 1 до 20, розрізняти та називати цифри 1-20, уміти повторювати за вчителем фразу “It’s ... o’clock.” |
4 |
|
|
Спортивний фестиваль. |
Уміти розрізняти види спорту та називати їх з опорою на наочність, записувати їх у словник, читати слова. |
5 |
|
|
Діагностувальна робота з теми “Шкільне життя”. |
Уміти називати основну лексику та години з теми “Шкільне життя” |
Тема: Я, моя родина і друзі |
||||
6 |
|
|
Веб-сайт мовного табору. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, надавати найпростішу інформацію про себе в усній формі. |
7 |
|
|
Члени родини. |
Уміти називати членів родини з опорою на наочність, записувати назви членів родини у словник, читати слова. |
8 |
|
|
Професії твоїх батьків. |
Уміти розпізнавати професії та називати їх з опорою на наочність, записувати назви професій у словник, читати слова. |
9 |
|
|
Ми живемо у місті та селі |
Уміти називати та розрізняти споруди міста з опорою на наочність, записувати назви споруд міста у словник, читати слова. |
10 |
|
|
Ступені порівняння прикметників |
Уміти називати 3 ступені порівняння прикметників |
11 |
|
|
Діагностувальна робота “Я, моя родина і друзі”. |
Уміти називати лексику з теми “Я, моя родина і друзі” |
Тема: “Помешкання ” |
||||
12 |
|
|
Місце проживання. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати назви кімнат у помешканні, записувати назви кімнат у словник, читати слова. |
13 |
|
|
У будинку. Яка кімната тобі подобається? |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів з опорою на наочність, записувати назви меблів у словник, читати слова. |
14 |
|
|
Кухня та ванна кімнати. |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів у кухні та ванній кімнаті з опорою на наочність, записувати лексику у словник, читати слова. |
15 |
|
|
У помешканні. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти кімнати у помешканні за описом. |
16 |
|
|
Діагностувальна робота з теми “Помешкання”. |
Уміти розрізняти і повторювати лексику з теми “Помешкання” за таблицею в.1 с.52. |
Тема: ”Свята та традиції”. |
||||
17 |
|
|
Новорічне свято та Різдво в Україні. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати слова з теми ”Свята та традиції” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
18 |
|
|
Свято Великодня. |
Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “Свято Великодня” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
19 |
|
|
День гумору. |
Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “День гумору” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
20 |
|
|
Мій день народження. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, називати свій вік та дату народження. |
21 |
|
|
Діагностувальна робота з теми “Свята та традиції”. |
Уміти розрізняти та повторювати основну лексику з теми “Свята та традиції” з опорою на наочність, читати слова. |
22 |
|
|
Контроль читання та письма |
|
23 |
|
|
Контроль аудіювання та говоріння |
|