Календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (технологічна галузь)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (технологічна галузь) 1 клас за альбомом Анжели Бровченко видавництва "Генеза" (2018). КТП охоплює період 2 семестру. Зміст уроків посібника відповідає програмі НУШ з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 1 класу авторів Т.Гільберг, О.Гнатюк, С.Танавської, Н.Павич.
Перегляд файлу

Дизайн і технології

(альбом А. Бровченко «Я досліджую світ. Технологічна освітня галузь»)

( 1 клас ІІ семестр  - 19 годин: 1 година в тиждень)

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

1.

Симетричне вирізування. «Метелики».

організовує робоче місце; [1 ТЕО 4.2]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [1 ТЕО 2.1]

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів; [1 ТЕО 2.1]

розміщує деталі виробу на площині; [1 ТЕО 2.1]

застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання); [1 ТЕО 2.1]

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих [1 ТЕО 3.1; 3.2]

описує приклади виробів з різних джерел інформації (підручник, фотографії, каталоги, посібники, Інтернетресурси, музеї, фільми, мультфільми тощо); [1 ТЕО 2.2]

 

2.

Симетричне вирізування. Виготовлення композиції «Білий голуб».

 

3.

Виготовлення натюрморту в техніці аплікації.

 

4.

Різання паперу ножицями. Аплікація «Яблунька».

 

5.

Створення виробів у техніці оригамі. «Тюльпани».

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [1 ТЕО 4.3]

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів; [1 ТЕО 2.1]

розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень; [1 ТЕО 1.2]

читає елементарні графічні зображення; [1 ТЕО 1.2]

читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.2]

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [1 ТЕО 1.4]

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; [1 ТЕО 2.2]

 

6.

Створення виробів у техніці оригамі. «Кумедна свинка».

 

7.

Створення виробів у техніці оригамі. «Песик».

 

8.

Конструювання предметів побуту. Декоративна дошка.

розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва; [1 ТЕО 2.2]

виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва; [1 ТЕО 2.1]

пояснює способи та види оздоблення власного виробу; [1 ТЕО 1.3; 1.4]

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; [1 ТЕО 1.4; 2.2]

пояснює корисність та естетичність створеного виробу; [1 ТЕО 1.1; 1.5]

презентує результати власної або колективної проєктнотехнологічної діяльності, обговорює їх з іншими; [1 ТЕО 1.5]

умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1]

 

9.

Декорування великодніх писанок.

 

10.

Великодній кошик з аплікацією писанок.

 

11.

Пластичні матеріали. Ліплення овочів.

спостерігає за природними об’єктами; [1 ТЕО 1.3]

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (ліплення); [1 ТЕО 2.1]

розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробів візуально та на дотик; [1 ТЕО 1.3]

продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці; [1 ТЕО 1.1]

вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя; [1 ТЕО 1.1]

застосовує нероз’ємні з’єднання; [1 ТЕО 2.1]

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих [1 ТЕО 3.1; 3.2]

 

12.

Пластичні матеріали. «Фрукти в кошику».

 

13.

Пластичні матеріали. «Бджілка і джміль»

 

14.

Пластичні матеріали. «Весела жирафа».

 

15.

Ліплення декоративного посуду.

 

16.

Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів.

складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи тощо) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі [1 ТЕО 1.4]

розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі - аналоги); [1 ТЕО 1.4]

описує усно модель спроєктованого виробу; [1 ТЕО 1.4]

презентує результати власної або колективної проєктно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими; [1 ТЕО 1.5]

 

17.

Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів.

 

18.

Самообслуговування. Розподіл одягу  за призначенням.

виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язує шалик, пояс, шнурки тощо); [1 ТЕО 4.1; 4.2]

ремонтує нескладні пошкодження книг, іграшок за потреби; [1 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3]

сервірує нескладні страви  за наочним прикладом та допомогою дорослих або спільно із старшими учнями [1 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3]

 

19.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
3539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку