Дизайн і технології
(альбом А. Бровченко «Я досліджую світ. Технологічна освітня галузь»)
( 1 клас ІІ семестр - 19 годин: 1 година в тиждень)
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
1. |
Симетричне вирізування. «Метелики». |
організовує робоче місце; [1 ТЕО 4.2] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [1 ТЕО 2.1] розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів; [1 ТЕО 2.1] розміщує деталі виробу на площині; [1 ТЕО 2.1] застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання); [1 ТЕО 2.1] раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих [1 ТЕО 3.1; 3.2] описує приклади виробів з різних джерел інформації (підручник, фотографії, каталоги, посібники, Інтернетресурси, музеї, фільми, мультфільми тощо); [1 ТЕО 2.2] |
|
2. |
Симетричне вирізування. Виготовлення композиції «Білий голуб». |
|
|
3. |
Виготовлення натюрморту в техніці аплікації. |
|
|
4. |
Різання паперу ножицями. Аплікація «Яблунька». |
|
|
5. |
Створення виробів у техніці оригамі. «Тюльпани». |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [1 ТЕО 4.3] розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів; [1 ТЕО 2.1] розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень; [1 ТЕО 1.2] читає елементарні графічні зображення; [1 ТЕО 1.2] читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.2] здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [1 ТЕО 1.4] виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; [1 ТЕО 2.2] |
|
6. |
Створення виробів у техніці оригамі. «Кумедна свинка». |
|
|
7. |
Створення виробів у техніці оригамі. «Песик». |
|
|
8. |
Конструювання предметів побуту. Декоративна дошка. |
розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва; [1 ТЕО 2.2] виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва; [1 ТЕО 2.1] пояснює способи та види оздоблення власного виробу; [1 ТЕО 1.3; 1.4] оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; [1 ТЕО 1.4; 2.2] пояснює корисність та естетичність створеного виробу; [1 ТЕО 1.1; 1.5] презентує результати власної або колективної проєктнотехнологічної діяльності, обговорює їх з іншими; [1 ТЕО 1.5] умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1] |
|
9. |
Декорування великодніх писанок. |
|
|
10. |
Великодній кошик з аплікацією писанок. |
|
|
11. |
Пластичні матеріали. Ліплення овочів. |
спостерігає за природними об’єктами; [1 ТЕО 1.3] розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (ліплення); [1 ТЕО 2.1] розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробів візуально та на дотик; [1 ТЕО 1.3] продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці; [1 ТЕО 1.1] вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя; [1 ТЕО 1.1] застосовує нероз’ємні з’єднання; [1 ТЕО 2.1] раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих [1 ТЕО 3.1; 3.2] |
|
12. |
Пластичні матеріали. «Фрукти в кошику». |
|
|
13. |
Пластичні матеріали. «Бджілка і джміль» |
|
|
14. |
Пластичні матеріали. «Весела жирафа». |
|
|
15. |
Ліплення декоративного посуду. |
|
|
16. |
Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів. |
складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи тощо) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі [1 ТЕО 1.4] розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі - аналоги); [1 ТЕО 1.4] описує усно модель спроєктованого виробу; [1 ТЕО 1.4] презентує результати власної або колективної проєктно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими; [1 ТЕО 1.5] |
|
17. |
Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів. |
|
|
18. |
Самообслуговування. Розподіл одягу за призначенням. |
виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язує шалик, пояс, шнурки тощо); [1 ТЕО 4.1; 4.2] ремонтує нескладні пошкодження книг, іграшок за потреби; [1 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3] сервірує нескладні страви за наочним прикладом та допомогою дорослих або спільно із старшими учнями [1 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3] |
|
19. |
Підсумковий урок за рік.
|
|
|