Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Я досліджую світ" для 3 класу НУШ за підручником І.Грущинської, З,Хитрої "Я досліджую світ", 3 години/тиждень

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків з курсу "Я досліджую світ" для 3 класу НУШ за підручником І.Грущинської, З, Хитрої "Я досліджую світ", 3 години/тиждень
Перегляд файлу

 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

за підручником Автори: За підручником « Я досліджую світ»                

І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)для 3 класу за програмою НУШ

3 години на тиждень

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Ісеместр

Людина–частина природи

  1.                     

 

У чому неповторність людини? Ч.1 §1  С.5

 

  1.                     

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи? Ч.1 §2 С.7

 

  1.                     

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? Ч.1 §3 С.9

 

Потреби людини

  1.                     

 

Від чого залежить твоє здоров’я?

Ч.1 §4 С.11

 

  1.                     

 

Що тобі необхідно для життя? Ч.1 §5 С.12

 

  1.                     

 

Чому людина має працювати? Ч.1 §6 С.14

 

Прагнення людини

  1.                     

 

Для чого потрібне вміння вчитися? Ч.1 §7 С.16

 

  1.                     

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху? Ч.1 §8 С.17

 

  1.                     

 

Як розвивати свої творчі здібності? Ч.1 §9 С.19

 

Правила співжиття

  1.                

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Ч.1 §10 С.21

 

  1.                

 

Як можна вирішувати конфлікти? Ч.1 §11 С.22

 

  1.                

 

 Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 12 с.24 

 

Природа — частина навколишнього світу.

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? Ч.1 § 13 С.26 

 

  1.                

 

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? Ч.1 §14 С.28

 

  1.                

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу? Ч.1 §15 С.29

 

Сонце — джерело життя на Землі

  1.                

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю? Ч.1 §16 С.32

 

  1.                

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Ч.1 §17 С.33

 

  1.                

 

Як Сонце впливає на живу природу? Ч.1 §18 С.33

 

Планета «Вода»

  1.                

 

Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? Ч.1 §19 С.35

 

  1.                

 

Де на Землі міститься солона та прісна вода? Ч.1 §20 С.37

 

  1.                

 

Чому відбувається колообіг води в природі? Ч.1 §21 С.38

 

Значення води

  1.                

 

Яке значення має вода для природи? Ч.1 §22 С.40

 

  1.                

 

Яке значення має вода для   життя людей? Ч.1 §23 С.40

 

  1.                

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? Ч.1 §24 С.41

 

Охорона води

  1.                

 

Як відбувається забруднення води? Ч.1 §25 С.43

 

  1.                

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення? Ч.1 §26 С.44

 

  1.                

 

Діагностувальна робота.  Людина і нежива природа.   

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §27 С.45

 

Властивості та склад повітря

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Які властивості має повітря? Ч.1 §28 С.46

 

  1.                

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? Ч.1 §29 С.47

 

  1.                

 

Як вітер впливає на природу Землі? Ч.1 §30 С.49

 

Вітер і погода

  1.                

 

Які зміни приносить вітер у довкілля? Ч.1 §31 С.51

 

  1.                

 

Як люди «товаришують» із вітром? Ч.1 §32 С.52

 

  1.                

 

Які прилади допомагають досліджувати погоду? Ч.1 §33 С.53

 

Охорона повітря

  1.                

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Ч.1 §34 С.55

 

  1.                

 

Як охороняти повітря від забруднення? Ч.1 §35 С.56

 

  1.                

 

Діагностувальна робота. «Одяг» Землі – повітря.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §36 С.58

 

Гірські породи та корисні копалини

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Із чого складається тверда оболонка Землі? Ч.1 §37 С.59

 

  1.                

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §38 С.60

 

  1.                

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §39 С.61

 

Застосування корисних копалин

  1.                

 

Де в побуті застосовують корисні копалини? Ч.1 §40 С.63

 

  1.                

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Ч.1 §41 С.64

 

  1.                

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? Ч.1 §42 С.65

 

Ґрунт — особлива прикмета планети Земля

  1.                

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? Ч.1 §43 С.67

 

  1.                

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §44 С.69

 

  1.                

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §45 С.69

 

Родючий ґрунт — запорука врожаю

  1.                

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? Ч.1 §46 С.70

 

  1.                

 

Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту Ч.1 §47 С.71

 

  1.                

 

Діагностувальна робота. Тверда оболонка Землі.  

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §48 С.72

 

ІІ семестр

Зелене диво землі

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Чим особливий різноманітний світ рослин? Ч.1 §49

С.74

 

  1.                

 

Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? Ч.1 § 50 С.76

 

  1.                

 

Які рослини називають хвойними? Ч.1 §51 С.77

 

Культурні рослини

  1.                

 

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §52 С.79

 

  1.                

 

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §53 С.80

 

  1.                

 

Як розмножуються рослини? Ч.1 § 54 С. 81

 

Рослинні угруповання

  1.                

 

Як середовище існування впливає на рослини? Ч.1 §55 С.83

 

  1.                

 

Якими бувають ліси та луки? Ч.1 § 56 ьС.84

 

  1.                

 

Які рослини заселили водойми та їхні береги? Ч.1 §57 С.85

 

Охорона рослин

  1.                

 

Яке значення у житті людини мають рослини? Ч.1 §58 С.87

 

  1.                

 

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? Ч.1 §59 С.88

 

  1.                

 

Діагностувальна робота. Рослини та середовища їхнього існування. 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 60 с.90 

 

Різноманіття тварин

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. У чому неповторність різноманітного світу тварин? Ч.1 § 61 С.91 

 

  1.                

 

Як комахи заселили нашу планету? Ч.1 §62 С.93

 

  1.                

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах? Ч.1 § 63 С.94

 

У воді й на суходолі

  1.                

 

Чому земноводні мають таку назву? Ч.1 §64 С.96

 

  1.                

 

Чи всі плазуни плазують? Ч.1 § 65 С.97

 

  1.                

 

Як птахи опанували повітряний простір? Ч.1 §66 С.97

 

Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді

  1.                

 

Чому влітку птахи перестають співати? Ч.1 § 67 С.99

 

  1.                

 

Де живуть звірі? Ч.1 §68 С.100

 

  1.                

 

Як звірі піклуються про своє потомство? Ч.1 §69 С.101

 

Свійські тварини

  1.                

 

Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1 §70 С.103

 

  1.                

 

Чи може людина існувати без свійських тварин? Ч.1 §71 С.105

 

  1.                

 

 Застосовуємо знання щодня Ч.1 §72 С.106

 

Угруповання тварин

  1.                

 

Які тварини живуть у лісах? Ч.1 §73 С.107

 

  1.                

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §74 С.108

 

  1.                

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §75 С.108

 

Охорона тварин

  1.                

 

За що «відповідальні» тварини в природі? Ч.1 §76 С.110

 

  1.                

 

Яке значення в житті природи мають тварини? Ч.1 §77 С.111

 

  1.                

 

Діагностувальна робота.  Тварини та середовища їхнього існування. 

Які заходи охорони тварин дієві? Ч.1 §78 С.113

 

Гриби та бактерії

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. У чому загадковість світу грибів? Ч.1 §79 С.114

 

  1.                

 

Хто такі мікроби й бактерії? Ч.1 §80 С.116

 

  1.                

 

Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? Ч.1 §81 С.53

 

Вплив людини на природу

  1.                

 

Що вивчає екологія? Ч.1 §82 С.118

 

  1.                

 

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? Ч.1 § 83 С.120

 

  1.                

 

 Застосовуємо знання щодня Ч.1 §84 С.121

 

Взаємодія всіх органів. Опора та рух

  1.                

 

Як працює наш організм? Ч.1 § 85 С.122

 

  1.                

 

Яку роботу здійснює нервова система? Ч.1 § 86 С.124

 

  1.                

 

Для чого потрібні скелет і м’язи? Ч.1 § 87 С.125

 

Травлення та дихання

  1.                

 

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? Ч.1 § 88 С.127

 

  1.                

 

Як правильно харчуватися? Ч.1 § 89 С.128

 

  1.                

 

Для чого потрібне дихання Ч.1 § 90 С.130

 

Кров та кровообіг

  1.                

 

Навіщо людині кровообіг? Ч.1 § 91 С.133

 

  1.                

 

Яке значення для життя людини має кров? Ч.1 § 92 С.135

 

  1.                

 

Діагностувальна робота . Людина та її організм.

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 93 С.137

 

Людина серед людей

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. У чому цінність сім’ї? Ч.1 § 94 С.139

 

  1.                

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 95 С.141

 

  1.                

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 96 С.141

 

Права та обов’язки людини

  1.                

 

Якою має бути поведінка в закладах культури? Ч.1 § 97 С.144

 

  1.                

 

Що таке правопорушення? Ч.1 § 98 С.145

 

  1.                

 

Чи можуть діти стати славетними українцями? Ч.1 § 99 С.147

 

Культура народів світу

  1.           

 

Де можна побачити рукотворні дива світу? Ч.1 § 100 С.149

 

  1.           

 

Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? Ч.1 § 101 С.151

 

  1.           

 

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? Ч.1 § 102 С.153

 

Мови народів світу

  1.           

 

Які мови найпоширеніші у світі? Ч.1 § 102 С.153

 

  1.           

 

Чому треба плекати державну мову? Ч.1 § 102 С.153

 

  1.           

 

 Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 102 С.153

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

___________Галина  ВОЙТЕНКО

«         »  _______ 202   р.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 серпня
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку