за підручником Автори: За підручником « Я досліджую світ»
І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)для 3 класу за програмою НУШ
3 години на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Ісеместр |
|||
Людина–частина природи |
|||
|
|
У чому неповторність людини? Ч.1 §1 С.5 |
|
|
|
Що об’єднує людей зі світом живої природи? Ч.1 §2 С.7 |
|
|
|
У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? Ч.1 §3 С.9 |
|
Потреби людини |
|||
|
|
Від чого залежить твоє здоров’я? Ч.1 §4 С.11 |
|
|
|
Що тобі необхідно для життя? Ч.1 §5 С.12 |
|
|
|
Чому людина має працювати? Ч.1 §6 С.14 |
|
Прагнення людини |
|||
|
|
Для чого потрібне вміння вчитися? Ч.1 §7 С.16 |
|
|
|
Які риси характеру допомагають досягати успіху? Ч.1 §8 С.17 |
|
|
|
Як розвивати свої творчі здібності? Ч.1 §9 С.19 |
|
Правила співжиття |
|||
|
|
Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Ч.1 §10 С.21 |
|
|
|
Як можна вирішувати конфлікти? Ч.1 §11 С.22 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 12 с.24 |
|
Природа — частина навколишнього світу. |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? Ч.1 § 13 С.26 |
|
|
|
Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? Ч.1 §14 С.28 |
|
|
|
Яке обладнання допомагає досліджувати природу? Ч.1 §15 С.29 |
|
Сонце — джерело життя на Землі |
|||
|
|
Як Сонце здійснює вплив на Землю? Ч.1 §16 С.32 |
|
|
|
Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Ч.1 §17 С.33 |
|
|
|
Як Сонце впливає на живу природу? Ч.1 §18 С.33 |
|
Планета «Вода» |
|||
|
|
Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? Ч.1 §19 С.35 |
|
|
|
Де на Землі міститься солона та прісна вода? Ч.1 §20 С.37 |
|
|
|
Чому відбувається колообіг води в природі? Ч.1 §21 С.38 |
|
Значення води |
|||
|
|
Яке значення має вода для природи? Ч.1 §22 С.40 |
|
|
|
Яке значення має вода для життя людей? Ч.1 §23 С.40 |
|
|
|
Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? Ч.1 §24 С.41 |
|
Охорона води |
|||
|
|
Як відбувається забруднення води? Ч.1 §25 С.43 |
|
|
|
Як потрібно охороняти воду від забруднення? Ч.1 §26 С.44 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Людина і нежива природа. Застосовуємо знання щодня Ч.1 §27 С.45 |
|
Властивості та склад повітря |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Які властивості має повітря? Ч.1 §28 С.46 |
|
|
|
Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? Ч.1 §29 С.47 |
|
|
|
Як вітер впливає на природу Землі? Ч.1 §30 С.49 |
|
Вітер і погода |
|||
|
|
Які зміни приносить вітер у довкілля? Ч.1 §31 С.51 |
|
|
|
Як люди «товаришують» із вітром? Ч.1 §32 С.52 |
|
|
|
Які прилади допомагають досліджувати погоду? Ч.1 §33 С.53 |
|
Охорона повітря |
|||
|
|
Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Ч.1 §34 С.55 |
|
|
|
Як охороняти повітря від забруднення? Ч.1 §35 С.56 |
|
|
|
Діагностувальна робота. «Одяг» Землі – повітря. Застосовуємо знання щодня Ч.1 §36 С.58 |
|
Гірські породи та корисні копалини |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Із чого складається тверда оболонка Землі? Ч.1 §37 С.59 |
|
|
|
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §38 С.60 |
|
|
|
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §39 С.61 |
|
Застосування корисних копалин |
|||
|
|
Де в побуті застосовують корисні копалини? Ч.1 §40 С.63 |
|
|
|
Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Ч.1 §41 С.64 |
|
|
|
Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? Ч.1 §42 С.65 |
|
Ґрунт — особлива прикмета планети Земля |
|||
|
|
Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? Ч.1 §43 С.67 |
|
|
|
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §44 С.69 |
|
|
|
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §45 С.69 |
|
Родючий ґрунт — запорука врожаю |
|||
|
|
Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? Ч.1 §46 С.70 |
|
|
|
Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту Ч.1 §47 С.71 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Тверда оболонка Землі. Застосовуємо знання щодня Ч.1 §48 С.72 |
|
ІІ семестр |
|||
Зелене диво землі |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Чим особливий різноманітний світ рослин? Ч.1 §49 С.74 |
|
|
|
Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? Ч.1 § 50 С.76 |
|
|
|
Які рослини називають хвойними? Ч.1 §51 С.77 |
|
Культурні рослини |
|||
|
|
Які рослини належать до культурних? Ч.1 §52 С.79 |
|
|
|
Які рослини належать до культурних? Ч.1 §53 С.80 |
|
|
|
Як розмножуються рослини? Ч.1 § 54 С. 81 |
|
Рослинні угруповання |
|||
|
|
Як середовище існування впливає на рослини? Ч.1 §55 С.83 |
|
|
|
Якими бувають ліси та луки? Ч.1 § 56 ьС.84 |
|
|
|
Які рослини заселили водойми та їхні береги? Ч.1 §57 С.85 |
|
Охорона рослин |
|||
|
|
Яке значення у житті людини мають рослини? Ч.1 §58 С.87 |
|
|
|
Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? Ч.1 §59 С.88 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Рослини та середовища їхнього існування. Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 60 с.90 |
|
Різноманіття тварин |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. У чому неповторність різноманітного світу тварин? Ч.1 § 61 С.91 |
|
|
|
Як комахи заселили нашу планету? Ч.1 §62 С.93 |
|
|
|
Як риби пристосувалися до життя у водоймах? Ч.1 § 63 С.94 |
|
У воді й на суходолі |
|||
|
|
Чому земноводні мають таку назву? Ч.1 §64 С.96 |
|
|
|
Чи всі плазуни плазують? Ч.1 § 65 С.97 |
|
|
|
Як птахи опанували повітряний простір? Ч.1 §66 С.97 |
|
Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді |
|||
|
|
Чому влітку птахи перестають співати? Ч.1 § 67 С.99 |
|
|
|
Де живуть звірі? Ч.1 §68 С.100 |
|
|
|
Як звірі піклуються про своє потомство? Ч.1 §69 С.101 |
|
Свійські тварини |
|||
|
|
Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1 §70 С.103 |
|
|
|
Чи може людина існувати без свійських тварин? Ч.1 §71 С.105 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня Ч.1 §72 С.106 |
|
Угруповання тварин |
|||
|
|
Які тварини живуть у лісах? Ч.1 §73 С.107 |
|
|
|
Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §74 С.108 |
|
|
|
Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §75 С.108 |
|
Охорона тварин |
|||
|
|
За що «відповідальні» тварини в природі? Ч.1 §76 С.110 |
|
|
|
Яке значення в житті природи мають тварини? Ч.1 §77 С.111 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Тварини та середовища їхнього існування. Які заходи охорони тварин дієві? Ч.1 §78 С.113 |
|
Гриби та бактерії |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. У чому загадковість світу грибів? Ч.1 §79 С.114 |
|
|
|
Хто такі мікроби й бактерії? Ч.1 §80 С.116 |
|
|
|
Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? Ч.1 §81 С.53 |
|
Вплив людини на природу |
|||
|
|
Що вивчає екологія? Ч.1 §82 С.118 |
|
|
|
Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? Ч.1 § 83 С.120 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня Ч.1 §84 С.121 |
|
Взаємодія всіх органів. Опора та рух |
|||
|
|
Як працює наш організм? Ч.1 § 85 С.122 |
|
|
|
Яку роботу здійснює нервова система? Ч.1 § 86 С.124 |
|
|
|
Для чого потрібні скелет і м’язи? Ч.1 § 87 С.125 |
|
Травлення та дихання |
|||
|
|
Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? Ч.1 § 88 С.127 |
|
|
|
Як правильно харчуватися? Ч.1 § 89 С.128 |
|
|
|
Для чого потрібне дихання Ч.1 § 90 С.130 |
|
Кров та кровообіг |
|||
|
|
Навіщо людині кровообіг? Ч.1 § 91 С.133 |
|
|
|
Яке значення для життя людини має кров? Ч.1 § 92 С.135 |
|
|
|
Діагностувальна робота . Людина та її організм. Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 93 С.137 |
|
Людина серед людей |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. У чому цінність сім’ї? Ч.1 § 94 С.139 |
|
|
|
Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 95 С.141 |
|
|
|
Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 96 С.141 |
|
Права та обов’язки людини |
|||
|
|
Якою має бути поведінка в закладах культури? Ч.1 § 97 С.144 |
|
|
|
Що таке правопорушення? Ч.1 § 98 С.145 |
|
|
|
Чи можуть діти стати славетними українцями? Ч.1 § 99 С.147 |
|
Культура народів світу |
|||
|
|
Де можна побачити рукотворні дива світу? Ч.1 § 100 С.149 |
|
|
|
Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? Ч.1 § 101 С.151 |
|
|
|
Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? Ч.1 § 102 С.153 |
|
Мови народів світу |
|||
|
|
Які мови найпоширеніші у світі? Ч.1 § 102 С.153 |
|
|
|
Чому треба плекати державну мову? Ч.1 § 102 С.153 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 102 С.153 |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
___________Галина ВОЙТЕНКО
« » _______ 202 р.