Календарно - тематичне планування "Я досліджую світ" 2 клас, 2 семестр

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з предмету Я досліджую світ 2 клас 2 семестр НУШ за підручником Т. Гільберг
Перегляд файлу

Я досліджую світ (понед., середа,четверг)

Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг.серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 1 / Тетяна Гільберг, Світла-

на Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.

№ з/п

Дата

Примітка

Тема уроку

46.

1

13/01

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

47.

2

15/01

Хто такий споживач (с. 8).

48.

3

16/01

Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10).

49.

4

20/01

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

50.

5

22/01

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

51.

6

23/01

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

52.

7

27/01

Як зимують птахи та звірі (с. 18-22).

53.

8

29/01

Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21).

54.

9

30/01

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

55.

10

03/02

Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26).

56.

11

05/02

Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28).

57.

12

06/02

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами (с. 29-31).

58.

13

10/02

Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32).

59.

14

12/02

Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33).

60.

15

13/02

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична  робота № 3 за темою «Природа взимку»

 

 

 

Природа навесні

61.

16

17/02

Як упізнати весну (с. 38-42).

62.

17

19/02

Правила поведінки під час грози (с. 42-43).

63.

18

20/02

Чому з'являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

64.

19

24/02

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).

65.

20

26/02

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

66.

21

27/02

Як здійснити задумане (с. 48-49).

67.

22

02/03

Як стати підприємливим (с. 49-51).

68.

23

04/03

Як стати винахідником (с. 52-54).

69.

24

05/03

Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55).

70.

25

11/03

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58).

71.

26

12/03

Які комахи з'являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61).

72.

27

16/03

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

73.

28

18/03

Які приймати рішення (с. 65-66).

74.

29

19/03

Корисні звички (с. 66-67).

75.

30

30/03

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68—69).

76.

31

01/04

Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71).

77.

32

02/04

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

78.

33

06/04

Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76).

79.

34

08/04

Чому птахи в'ють гнізда (с. 78-79).

80.

35

09/04

Де птахи в'ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81).

81.

36

13/04

Користь птахів у природі (с. 82-83).

82.

37

15/04

Хто потребує особистого простору (с. 84-86).

83.

38

16/04

Як поводитися з іншими (с. 86-87).

84.

39

22/04

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

85.

40

23/04

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

86.

41

27/04

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота №4 за темою «Природа навесні»

 

 

 

Природа влітку

87.

42

29/04

Із чого починається літо? (с. 96-101). Літні місяці (с. 101-102).

88.

43

30/04

Яка шана книжкам (с. 103-105).

89.

44

04/05

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

90.

45

06/05

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

91.

46

07/05

Як утворюється ґрунт (с. 112-116). Дослідження складу грунту (с. 116-117).

92.

47

13/05

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120). Отруйні речовини (с. 120-121).

93.

48

14/05

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

94.

49

18/05

Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135).

95.

50

20/05

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

96.

51

21/05

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною? (с. 137-138).

97.

52

25/05

Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139).

98.

53

27/05

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична  робота №4 за темою «Природа  влітку»

99.

54

28/05

Підсумок за рік (с. 142).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Iрина Вiкторiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ярич Вікторія Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ромєйко Оксана Аркадіївна
    Щиро вдячна. Бажаю легкого року 2020. Хай Вам щастить, Олександре.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 січня 2020
Переглядів
15610
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку