Я досліджую світ (понед., середа,четверг)
Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. заг.серед. освіти (у 2-х ч.) : ч. 1 / Тетяна Гільберг, Світла-
на Тарнавська, Ніна Павич. — Київ : Генеза, 2019. — 144 с. : іл.
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
46. |
1 |
13/01 |
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
47. |
2 |
15/01 |
Хто такий споживач (с. 8). |
48. |
3 |
16/01 |
Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
49. |
4 |
20/01 |
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
50. |
5 |
22/01 |
Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
51. |
6 |
23/01 |
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
52. |
7 |
27/01 |
Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). |
53. |
8 |
29/01 |
Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21). |
54. |
9 |
30/01 |
Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). |
55. |
10 |
03/02 |
Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). |
56. |
11 |
05/02 |
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
57. |
12 |
06/02 |
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
58. |
13 |
10/02 |
Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
59. |
14 |
12/02 |
Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). |
60. |
15 |
13/02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 3 за темою «Природа взимку» |
|
|
|
Природа навесні |
61. |
16 |
17/02 |
Як упізнати весну (с. 38-42). |
62. |
17 |
19/02 |
Правила поведінки під час грози (с. 42-43). |
63. |
18 |
20/02 |
Чому з'являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). |
64. |
19 |
24/02 |
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). |
65. |
20 |
26/02 |
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
66. |
21 |
27/02 |
Як здійснити задумане (с. 48-49). |
67. |
22 |
02/03 |
Як стати підприємливим (с. 49-51). |
68. |
23 |
04/03 |
Як стати винахідником (с. 52-54). |
69. |
24 |
05/03 |
Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). |
70. |
25 |
11/03 |
Як почуваються рослини навесні (с. 56-58). |
71. |
26 |
12/03 |
Які комахи з'являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61). |
72. |
27 |
16/03 |
Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
73. |
28 |
18/03 |
Які приймати рішення (с. 65-66). |
74. |
29 |
19/03 |
Корисні звички (с. 66-67). |
75. |
30 |
30/03 |
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68—69). |
76. |
31 |
01/04 |
Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71). |
77. |
32 |
02/04 |
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
78. |
33 |
06/04 |
Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76). |
79. |
34 |
08/04 |
Чому птахи в'ють гнізда (с. 78-79). |
80. |
35 |
09/04 |
Де птахи в'ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). |
81. |
36 |
13/04 |
Користь птахів у природі (с. 82-83). |
82. |
37 |
15/04 |
Хто потребує особистого простору (с. 84-86). |
83. |
38 |
16/04 |
Як поводитися з іншими (с. 86-87). |
84. |
39 |
22/04 |
Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
85. |
40 |
23/04 |
Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). |
86. |
41 |
27/04 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №4 за темою «Природа навесні» |
|
|
|
Природа влітку |
87. |
42 |
29/04 |
Із чого починається літо? (с. 96-101). Літні місяці (с. 101-102). |
88. |
43 |
30/04 |
Яка шана книжкам (с. 103-105). |
89. |
44 |
04/05 |
Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
90. |
45 |
06/05 |
Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
91. |
46 |
07/05 |
Як утворюється ґрунт (с. 112-116). Дослідження складу грунту (с. 116-117). |
92. |
47 |
13/05 |
3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120). Отруйні речовини (с. 120-121). |
93. |
48 |
14/05 |
Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). |
94. |
49 |
18/05 |
Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135). |
95. |
50 |
20/05 |
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). |
96. |
51 |
21/05 |
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). |
97. |
52 |
25/05 |
Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139). |
98. |
53 |
27/05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №4 за темою «Природа влітку» |
99. |
54 |
28/05 |
Підсумок за рік (с. 142). |