За підручником «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 2 клас,
автори: Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост
|
ІІ семестр |
||||||||
|
Розділ 6: МОЯ СІМ'Я. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ |
||||||||
№ |
Тема |
Сторінка |
Дата |
Примітка |
|||||
|
Тема 1 тижня: Сім'я, родина |
||||||||
|
Мій родовід |
6 |
|
|
|||||
|
Сімейні турботи |
8 |
|
|
|||||
|
Традиції моєї сім'ї |
10 |
|
|
|||||
|
Складання серветки |
11 |
|
|
|||||
|
Тема 2 тижня: Мій добробут |
||||||||
|
Потреби людини |
14 |
|
|
|||||
|
Звідки беруться гроші |
16 |
|
|
|||||
|
Навчання і життєвий успіх |
18 |
|
|
|||||
|
Бутерброд Підсумковий урок. Тематична робота 6 |
19
|
|
|
|||||
|
Розділ 7: МІЙ ВІДПОЧИНОК |
||||||||
|
Тема 3 тижня: Навчання і відпочинок |
||||||||
|
Організація навчання і відпочинку в школі та вдома |
24 |
|
|
|||||
|
Смаки і захоплення |
26 |
|
|
|||||
|
Життєрадісністьі здоров'я |
27 |
|
|
|||||
|
Літачок |
29 |
|
|
|||||
Тема 4 тижня: Мої друзі |
|||||||||
|
Я і мої друзі |
32 |
|
|
|||||
|
Що може заважати дружбі |
33 |
|
|
|||||
|
Будь увічливим/увічливою |
35 |
|
|
|||||
|
Браслет для друга/подруги Підсумковий урок. Тематична робота 7 |
37
|
|
|
|||||
|
Розділ 8: МОЯ БЕЗПЕКА |
||||||||
|
Тема 5 тижня: Безпечне довкілля |
||||||||
|
Безпечні та небезпечні ситуації |
42 |
|
|
|||||
|
Безпечна поведінка вдома |
44 |
|
|
|||||
|
Користуванняч телевізором, сучасними ґаджетами |
47 |
|
|
|||||
|
Пожежна машина Підсумковий урок. Тематична робота 8 |
49
|
|
|
|||||
|
Розділ 9: У СВІТІ РУКОТВОРНИХ ТІЛ |
||||||||
|
Тема 6 тижня: У світі рукотворних тіл |
||||||||
|
Рукотворні тіла |
54 |
|
|
|||||
|
Рукотворні об'єкти і матеріали |
54 |
|
|
|||||
|
Властивості та використання матеріалів |
56 |
|
|
|||||
|
Підйомний кран |
57 |
|
|
|||||
|
Тема 7 тижня: Найважливіші винаходи людства |
||||||||
|
Освоєння і добування вогню. Винайдення колеса та електричної лампи |
60 |
|
|
|||||
|
Інтернет |
62 |
|
|
|||||
|
Реклама та рішення людини |
64 |
|
|
|||||
|
Ажурні витинанки Підсумковий урок. Тематична робота 9 |
65
|
|
|
|||||
|
Розділ 10: ВЕСНА |
||||||||
|
Тема 8 тижня: Весняні явища в природі |
||||||||
|
Ознаки весни. Весняні місяці |
70 |
|
|
|||||
|
Ознаки весни в житті рослин |
71 |
|
|
|||||
|
Тварини навесні |
74 |
|
|
|||||
|
Пташка (оригамі) |
75 |
|
|
|||||
|
Тема 9 тижня: Весняні турботи людей |
||||||||
|
Праця людей навесні |
78 |
|
|
|||||
|
Весняні свята |
79 |
|
|
|||||
|
Поведінка на природі навесні |
80 |
|
|
|||||
|
Великодня писанка Підсумковий урок. Тематична робота 10 |
81
|
|
|
|||||
|
Розділ 11: МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА |
||||||||
|
Тема 10 тижня: Моя Батьківщина |
||||||||
|
Україна - європейська країна. Символи держави |
86 |
|
|
|||||
|
Мої громадянські права та обов'язки як члена суспільства |
88 |
|
|
|||||
|
Славетні українці |
90 |
|
|
|||||
|
Півник (свищик) |
91 |
|
|
|||||
|
Тема 11 тижня: Громадські місця |
||||||||
|
Які бувають громадські місця |
94 |
|
|
|||||
|
Я в бібліотеці |
95 |
|
|
|||||
|
Я в театрі |
96 |
|
|
|||||
|
Пальчиковий театр |
97 |
|
|
|||||
|
Тема 12 тижня: Україна в світі |
||||||||
|
Різноманітність людей в сіті. Країни світу |
100 |
|
|
|||||
|
Взаємозв'язки України з іншими країнами |
103 |
|
|
|||||
|
Внесок українців у світові досягнення |
104 |
|
|
|||||
|
Пришивання ґудзика Підсумковий урок. Тематична робота 11 |
105
|
|
|
|||||
|
Розділ 11: ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ |
||||||||
|
Тема 13 тижня: Мрії та бажання
|
||||||||
|
Мрія здатна змінювати життя людини |
|
|
|
|||||
|
Моливість здійснення бажань |
|
|
|
|||||
|
Життя по правилах та обов'язках |
|
|
|
|||||
|
Спільний лепбук "Наші бажання та мрії" |
|
|
|
|||||
|
Тема 14 тижня: Мої цінності |
||||||||
|
Мої цінності життя. Що найдорожче в світі? |
|
|
|
|||||
|
Цінність та користь кожного для спільної справи. |
|
|
|
|||||
|
Природні цінності |
|
|
|
|||||
|
Майстер-клас "Виготовлення мила" (ГО "Особливий Кіндер" м. Березне) |
|
|
|
|||||
|
Тема 15 тижня: Все пов'язано з усім
|
||||||||
|
Піклуємося про власне життя. Налагодження контактів з іншими |
|
|
|
|||||
|
Екскурсія до річки Случ |
|
|
|
|||||
|
Господарювання у природі. Операція "Посади своє деревце у шкільному парку" |
|
|
|
|||||
|
Уявна екскурсія у майбутнє Підсумковий урок. Тематична робота 11 |
|
|
|
|||||
|
Розділ 12: ЛІТО |
||||||||
|
Тема 16 тижня: Літні явища в природі |
||||||||
|
Ознаки літа в неживій природі |
110 |
|
|
|||||
|
Рослини влітку |
112 |
|
|
|||||
|
Тварини влітку |
114 |
|
|
|||||
|
Фортеця |
115 |
|
|
|||||
|
Тема 17 тижня: Люби і бережи природу |
||||||||
|
Природа і людина |
128 |
|
|
|||||
|
Червона книга України |
130 |
|
|
|||||
|
Букет квітів |
133 |
|
|
|||||
|
Складання алгоритмів. Орнамент |
134 |
|
|
|||||
|
Тема 18 тижня: Відпочинок улітку |
||||||||
|
Літні державні свята |
118 |
|
|
|||||
|
Мрії про літо. Безпечна поведінка на відпочинку |
119-121 |
|
|
|||||
|
У природі все взаємопов'язане |
123 |
|
|
|||||
|
Бджілка на лузі Підсумковий урок. Тематична робота 12 |
125
|
|
|
|||||
|
Тема 19 тижня: Повторення вивченого за рік |
||||||||
|
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" |
|
|
|
|||||
|
Лепбук "Чим було цінне вивчення ЯДС в 2 класі?" (продовження0 |
|
|
|
|||||
|
Підсумок за ІІ семестр Гра-тест "Футбол" |
137-140 |
|
|
|||||
|
Підсумок за рік |
|
|
|
|||||