Тема:“Life is nothing without sport”
Мета:
Практична: практикувати активний словник теми, ввести нові лексичні одиниці, вчити їх правильно артикулювати, розвивати вміння учнів логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою.
Освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового.
Розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам'ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість, навички вимови, читання, розвивати зв'язне діалогічне мовлення.
Виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя.
Тип уроку: урок формування умінь та навичок
Форма проведення: урок-гра
Методи проведення:
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація до уроку, картки із завданнями.
Відділ освіти Нікопольської райдержадміністрації
Капулівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
(Відкритий урок з англійської мови в 10 класі)
Підготувала
вчитель німецької та англійської мови
Щуренко Мар’яна Володимирівна
Капулівка 2017
Тема:“Life is nothing without sport”
Мета:
Практична: практикувати активний словник теми, ввести нові лексичні одиниці, вчити їх правильно артикулювати, розвивати вміння учнів логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою.
Освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового.
Розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам’ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість, навички вимови, читання, розвивати зв’язне діалогічне мовлення.
Виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя.
Тип уроку: урок формування умінь та навичок
Форма проведення: урок-гра
Методи проведення:
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація до уроку, картки із завданнями.
Motto of the lesson: “A sound mind in a sound body”
(«В здоровому тілі – здоровий дух»)
ХІД УРОКУ:
PROCEDURE
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
I. INTRODUCTION
T: Good morning, students! I am very glad to see you! How are you getting on?
Ss: We are very well, thank you!
T: Who is absent today?
S: All students are present today. (… is/are absent today).
T: There are some guests at our lesson.
Today we’ll continue discussing sports, sport events, and we’ll speak about sports equipment.
At first, I propose you to play a game. The name of this game is “Snowball”. Teacher explains the rules. [slides 2,3]
(Активізація лексики за темою «Спорт»)
I propose you to name the words that deal with Sport or when you hear the word “SPORT”, what do you associate with it?
Починає викладач: називає слово, яке характеризує якийсь вид спорту. Один з учнів повторює його і додає своє слово за цією ж темою. Наступний учень повторює попередні слова і додає своє. Виграє той, хто назве всі слова по порядку і скаже останнє слово. Вчитель стежить за правильністю вимови слів.
Thank you very much for your activity!
So, the topic of our lesson is “Life is nothing without sport” and I’d like you to answer several questions on it. [slide 4]
1.3. Мовленнєва зарядка. WARMING-UP
ІІ. Основна частина уроку. Main part of the lesson.
2.1 Введення нової лексики та закріплення вивченої.
2.2 Тренування лексики
T.: Let’s revise the vocabulary from the last lessons.
Look at the screen. I will show you the picture and you will give it the name.
Let’s start!
-Look at the screen your task is to find the name of the sport by decrypting the symbols. [slide 7]
Учні виконують завдання, яке полягає у тому, щоб розшифрувати зашифровані символами види спорту. Перевірка завдання відбувається шляхом взаємоперевірки. [slide 8]
T: Where can people do sports? [slide 9]
T: As you know sports are practised indoors and outdoors. There are some names of special places for practicing sport and playing games. Match the sport with the location. [slide 10]
Учні визначають, де можна займатись тим чи іншим видом спорту.
a. golf |
1. rink |
b. boxing |
2. pool |
с. tennis |
3. stadium |
d. swimming |
4. field |
e. football |
5. court |
f. athletics |
6. ring |
g. ice-skating |
7. course |
2.3. Тренування граматики [slide 11]
Go, play or do a sport?
When you invite a person to do sports with you, you must use a verb GO, PLAY or DO with different sports.
USE :
PLAY with team sports (you need a partner), competitive sports (you play to win!)
Ex. Do you want to play soccer with me?
DO with martial arts, like karate
Ex. Do you want to do karate with me?
Look at the screen let’s divide sports into three columns [slide 12]
play |
go |
do |
football |
swimming |
yoga |
volleyball |
cycling |
karate |
tennis |
climbing |
athletics |
basketball |
skiing |
aerobics |
golf |
windsurfing |
judo |
table tennis |
skateboarding |
|
|
ice-skating |
|
T. Look at the board. Put the words on order. Make up sentences.
1 goes in John skateboarding park the
1. John goes skateboarding in the park.
2. volleyball play on court you a
2. You play volleyball on a court.
3. goes she and yoga does swimming
3. She goes swimming and does yoga.
4. best very plays football well friend my.
4. My best friend plays football very well.
5. on cycling Sundays go we.
5. We go cycling on Sundays.
2.4. «Фізкультхвилинка».[slide 14]
T. - Stand-up, dear pupils! Let’s do some physical exercises! Look at me and do the same.
Hands up, hands down.
Hands on hips, sit down.
Hands up, to the sides,
Bend left, bend right.
Stand still!
Sit down, pupils, thank you very much!
T. – And now let’s repeat this exercise but without my help.
Учні виконують завдання, яке полягає у тому, щоб відгадати за описом, який читає вчитель англійською мовою, назву спорту або спортивну діяльність. Правильність відповідей контролюється вчителем.
T: And now I propose you to watch the video “Sports in Britain” attentively and be ready to fill the gaps in the following sentences:
Учні двічі переглядають відеоролик. Під час першого перегляду учні можуть робити певні нотатки. Під час другого перегляду учні письмово заповнюють пропуски в реченнях. Перевірка завдання відбувається шляхом взаємоперевірки.
ІІІ. Заключна частина уроку.
3.1 Оцінювання
3.2 Домашнє завдання
Complete the sentences an. Use the correct form of play, go and do
1. My sister .... windsurfing every day.
2. Pete .... karate at the local club.
3. I .... climbing in the mountains every summer.
4. I .... swimming with my friends sometimes.
5. My friends and I .... golf every weekend.
6. Fred .... judo in the evening.
7. They .... basketball on Fridays.
8. I .... athletics at school.
9. Megan .... aerobics three times a week.
10. Jack ..... football very well.
11. We .... volleyball together.
12. Madonna often ... running in the park
13. Mike....swimming and ... aerobics.
3.3 Підведення підсумків
Thank you for the lesson. Good bye.
Додаток до вправи “Crypto Spy”
Sport 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sport 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sport 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sport 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sport 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sport 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|