Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 3 класі “ENGLISH 3” автора А.Несвіт
(2 год. на тиждень) на 2019-2020 н.р.
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
||||||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||||
|
||||||||||||
33 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Свята. Моє улюблене свято. Презентація нових ЛО |
Демонструє традиції святкування Нового року у своїй сім’ї |
Впр.1.с.70 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджується або не погоджується з інформцією |
Розповідає про улюблене свято |
Впр.1.с.70 Впр.5.с.71 |
Family and friends 1 p.20 |
34 |
|
Вміє вживати модальне дієслово have\ has to |
Вечірка з приводу Дня народження. Вживання модального дієслова have\ has to |
Розвиває почуття обов’язку |
Впр.1.с.72 |
Граматична структура have \ has to |
Вимова вивчених слів |
Слідкує за основним змістом діалогу |
Розігрує діалог |
Розповідає про обов’язки перед вечіркою |
Впр.1.с.72 Впр.5.с.73 |
Family and friends 1 p.69 |
35 |
|
Вміє написати запрошення на День народження |
Запрошення на святкування Дня народження. Розвиток навичок письма |
Запрошує іноземною мовою на День народження |
Впр.3.с.75 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє зміст запрошення |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише запрошення на День народження |
Впр.5.с.75 |
Family and friends 1 p.21 |
36 |
|
Пише повідомленняпро своє День народження |
Мій День народження. Вдосконалення навичок читання |
Презентує традиції святкування Дня народження у своїй сім’ї |
Впр.2.с.76 |
Прислівники частотності usually, always |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Погоджується або не погоджується з інформцією |
Пише повідомлення про своє День народження |
Впр.5.с.77 |
Family and friends 1 p.22 |
37 |
|
Дає характеристику предметам |
Свята та подарунки. Активізація ЛО |
Презентує традиції святкування Дня народження у своїй сім’ї |
Впр.1.с.78 |
Граматична структура have \ has to |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та називає слова замість малюнків в тексті |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише повідомлення про свої подарунки |
Впр.5.с.79 |
|
38 |
|
Пише повідомлення про традиції святкування Нового року в Україні |
Новий рік та Різдво в Україні. Вдосконалення навичок читання |
Презентує традиції святкування Нового року та Різдва в Україні |
Впр.1.с.80 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише повідомлення про Традиції святкування Нового року в Україні |
Впр.5.с.81 |
Family and friends 1 p.24-25 |
|
39 |
|
Розуміє короткі речення по темі |
Різдво у Великій Британії та США. Розвиток рецептивних та репродуктив них лексичних навичок |
Порівнює традиції святкування Нового року та Різдва в Україні та Великій Британії |
Впр.4.с.83 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Ставить та відповідає на запитання |
Доповнює речення щодо змісту тексту |
Впр.5.с.83 |
Family and friends 1 p.20 |
40 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Свята. Великдень. Презентація нових ЛО |
Презентує традиції святкування Великодня у своїй сім’ї |
Впр.1.с.84 |
Теперішній простий час |
Впр.4.с.85 |
Розуміє текст з опорою на ілюстратив ний матеріал |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише повідомлення про святкування Великодня |
Впр.1.с.84 Впр.5.с.85 |
Family and friends 1 p.69 |
|
||||||||||||
41 |
|
Вживає граматичну структуру There is\are правильно |
Речі вдома. Презентація нових ЛО |
Описує свою кімнату |
Впр.1.с.88 |
Прийменники місця Граматична структура There is\are |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі фрази за допомогою ілюстративного матеріалу |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише повідомлення про свою кімнату |
Впр.1.с.88 Впр.5.с.89 |
Family and friends 2 p.48 |
42 |
|
Веде мікродіалог про предмети в кімнаті |
Мій будинок. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Описує свою кімнату |
Впр.1.с.90 |
Прийменники місця |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає, коли мовець погоджує ться або не погоджує ться у спілкуванні |
Ставить та відповідає на запитання |
Вживає нові ЛО в мікродіалозі |
Впр.1-2.с.90
|
|
43 |
|
Описує свій будинок |
Розташування кімнат у будинку. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє необхідність дотримання чистоти в будинку |
Впр.1.с.92 |
Прийменники місця |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та називає слова замість малюнків в тексті |
Розуміє достатньо, щоб впоратися із завданнями |
Пише повідомлення про свій будинок |
Впр.5.с.93 |
Family and friends 2 p.50 |
44 |
|
Описує свою кімнату |
Моя кімната. Вживання прийменників місця. |
Розуміє необхідність дотримання чистоти в будинку |
Впр.1.с.94 |
Прийменники місця |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та називає слова замість малюнків в тексті |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про свою кімнату |
Впр.1.с.94 Впр.5.с.95 |
|
45 |
|
Вміє написати лист |
Моя кімната. Активізація ЛО |
Обмінюється інформацією про помешкання |
Впр.1.с.96 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє зміст листа |
Співпрацює в парі |
Пише відповідь на лист |
Впр.5.с.97 |
Family and friends 2 p.52 |
46 |
|
Правильно вживає теперішній простий час |
Домашні справи. Практикування у вживанні теперішнього простого часу |
Показує готовність до виконання домашніх обов’язків |
Впр.1.с.98 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі речення та обирає правильну відповідь |
Складає діалог |
Вживає нові слова в мовленні |
Впр.1.с.98 Впр.5.с.99 |
|
|
||||||||||||
47 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Розпорядок дня. Презентація нових ЛО
|
Показує розуміння дотримання розпорядку дня |
Впр.2.с.102 |
Теперішній простий час. Питальна форма |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст та правильно виконує завдання |
Розігрує діалог |
Пише коротке повідомлення про свій ранок |
Впр.5.с.103 |
Family and friends 2 p.48 |
48 |
|
Вміє визначати час |
Котра година? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Вміє визначати час |
Впр.2.с.104 |
Теперішній простий час. Питальна форма |
Вимова вивчених слів |
Розуміє достатньо, щоб брати участь у короткій розмові |
Ставить та відповідає на запитання |
Визначає час |
Впр.5.с.105 |
|
49 |
|
Пише повідомлення про розпорядок дня друга |
Розпорядок дня мого друга. Вдосконалення навичок читання |
Показує розуміння дотримання розпорядку дня |
Впр.2.с.104 |
Теперішній простий час. Питальна форма |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає нові ЛО в мовленні |
Ставить та відповідає на запитання |
Вживає нові ЛО в мовленні |
Впр.6.с.107 |
Family and friends 2 p.50 |
50 |
|
Описує вчорашній день |
Мій вчорашній день. Вживання минулого простого часу |
Вміє визначати час |
Впр.1.с.108 |
Минулий простий час дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє вживання дієслова to be в минулому простому часі |
Розуміє достатньо, щоб впоратися із завданнями |
Вживає дієслово to be в минулому простому часі |
Впр.5.с.109 |
|
51 |
|
Вміє вживати дієслово to be в минулому простому часі |
Мій вчорашній день. Тренування і вживанні минулого простого часу дієслова to be |
Показує розуміння дотримання розпорядку дня |
Впр.1.с.110 |
Минулий простий час дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та правильно виконує завдання |
Ставить та відповідає на запитання |
Правильно вживає дієслово to be в минулому простому часі |
Впр.5.с.111 |
Family and friends 2 p.52 |
52 |
|
Вміє вживати дієслово to be в минулому простому часі |
Минулі вихідні. Виконання тренувальних вправ з граматики |
Виражає задоволення та радість |
Впр.1.с.112 |
Минулий простий час дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє тексти та правильно добирає малюнки до текстів |
Ставить та відповідає на запитання |
Складає діалог |
Впр.1.с.112 Впр.5.с.113 |
|
53 |
|
Вміє утворювати минулий час дієслів |
Мій робочий день. Виконання тренувальних вправ з граматики |
Показує розуміння дотримання розпорядку дня |
Впр.1.с.114 |
Минулий простий час та теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє та розпізнає граматичні часи в текстах |
Ставить та відповідає на запитання |
Утворює минулий час дієслів |
Впр.1.с.114 Впр.5.с.115 |
Family and friends 2 p.66 |
54 |
|
Веде діалог про минулі вихідні |
Мої минулі вихідні. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє розуміння важливості активного та корисного відпочинку |
ЛО теми |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Доповнює діалог |
Впр.5.с.117 |
Family and friends 2 p.48 |
|
||||||||||||
55 |
|
Вміє розповідати про своє захоплення |
Відпочинок та дозвілля. Презентація нових ЛО |
Розповідає про своє захоплення |
Впр.1.с.120 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає стверджувальні та заперечні речення в теперішньому простому часі |
Ставить та відповідає на запитання |
Розповідає про захоплен ня своїх одноклас ників |
Впр.5.с.121 |
Family and friends 2 p.48 |
56 |
|
Вміє вживати майбутній простий час |
Відпочинок та дозвілля. Вживання теперішнього простого та майбутнього простого часів |
Демонструє розуміння важливості активного та корисного відпочинку |
Впр.1.с.122 |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає теперішній простий та майбутній простий часи |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише повідом лення про розпоря док дня Дена |
Впр.1.с.122 Впр.5.с.123 |
|
57 |
|
Вміє написати лист за зразком про своє хобі |
Плани на майбутнє. Вдосконалення навичок читання |
Порівнює захоплення дітей різних країн |
Впр.1.с.124 |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі тексти |
Дає відповіді щодо змісту тексту |
Пише лист другові за зразком про своє хобі |
Впр.1.с.124 Впр.5.с.125 |
Family and friends 2 p.50 |
58 |
|
Пише розповідь про день в селі |
В селі. Вдосконалення граматичних навичок |
Демонструє заняття в селі |
ЛО теми |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та впорядковує уривки тексту згідно ілюстративного матеріалу |
Добирає відповіді до питань |
Пише розповідь про день в селі |
Впр.4.с.127 |
|
59 |
|
Розповідає про плани на канікули |
Плани на літо. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Прогнозує погоду |
Впр.1.с.128 |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає на слух вивчені слова |
Веде розмову про літо |
Вживає вивчені слова в мовленні |
Впр.1.с.128 Впр.5.с.129 |
Family and friends 2 p.52 |
60 |
|
Розповідає про свої плани на літо |
Плани на літо. |
Усвідомлює необхідність гарного відпочинку |
Впр.1.с.130 |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає на слух вивчені слова |
Бере участь в мікродіалозі |
Вживає вивчені слова в мовленні |
Впр.1.с.130 Впр.5.с.131 |
|
61 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Плани на літо.
|
Усвідомлює необхідність гарного відпочинку |
Впр.1.с.132 |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі тексти та речення |
Ставить та відповідає на запитання |
Презентує канікули своєї мрії |
Впр.1.с.132 |
Family and friends 2 p.66 |
62 |
|
Вміє вживати речення в майбутньому простому часі |
Плани на літо.
|
Усвідомлює необхідність гарного відпочинку |
ЛО теми |
Теперішній простий та майбутній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає граматичні часи в коротких реченнях та текстах |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Вживає речення в майбутньому простому часі |
Впр.5.с.134 |
Family and friends 2 p.48 |
|
||||||||||||
63 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends 2 p.50 |
65 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends 2 p.52 |
67 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|