Календарно- тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником Карпю'к О.Д. (на ІІ семестр )
№ п.п |
Дата |
Тематика спілкування, мета |
Соціокультурна, соціолінгвістична компетенції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Д/З |
Загально-навчальна компетенція |
|||||
Лексика, фонетика |
Граматика |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
ІІ семестр (36 год.) |
||||||||||||
Тема 4:«Спорт (спортивні змагання, відомі спортсмени, клуби, секції)» ( 7 год.) |
||||||||||||
30/1 |
|
Інструктаж «Правила роботи в кабінеті № 408» Спорт. Введення та активізація нових ЛО. Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
Брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Wrestling, climbing, bobsleigh, figure skating, ice-hockey |
|
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, p. 93 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 93 Словн. робота |
Вивч. нові ЛО |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
31/2 |
|
Спортивні змагання. Розвиток навичок сприймання на слух. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Judo, golf, water polo, snow/skateboarding, handball, fencing, motto |
Теперішні часи |
|
Ex. 1, p. 93 |
Ex. 2, p. 93 Ex. 3, p. 94-95 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 4, p. 97 (дописати) |
|||
32/3 |
|
Спортивні клуби. Формування комунікативних компетенцій. Робота в малих групах Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
Vocabulary box, p. 97 |
Розділові питання p. 211 |
Ex. 5, p. 97 |
Ex. 6, p. 97 Творча робота в групах |
Ex. 1, p. 98
|
Слов. диктант |
Ex. 2, p. 99 , вивч. правило |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
33/4 |
|
Клуби та секції. Розвиток навичок писемного продукування. Граматичний практикум. |
|
|
Пам’ятка p. 98 |
|
Ex. 3, p. 99 |
Ex. 4, p. 99 |
Ex. 5а, p. 99 |
Ex. 5b, p. 99 |
||
34/5 |
|
Перевірка навичок сприймання на слух. Розширення лексичного запасу. |
|
Vocabulary box, p. 101 |
Розділові питання
|
Ex. 1, p. 100 Ex. 2, p. 101 |
Ex. 4, p. 102 |
|
|
Ex. 4, p. 102 (письм) Повт. ЛО |
Активно застосовувати мову, що вивч |
|
35/6 |
|
Відомі спортсмени. Активізація лексико-граматичних знань з теми. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
Пам’ятка p. 104 |
Ex. 5, p. 102
|
Ex. 3, p. 106 |
Ex. 2, p. 105
|
Ex. 2, p. 105
|
Ex. 1, p. 107
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
36/7 |
|
Перевірка навичок писемного продукування. E-mail. Розвиток навичок письма. Тематична |
|
Лексика теми |
Алгоритм написання листа |
|
Ex. 2, p. 107 |
|
E-mail другу |
Повт. ЛО |
|
|
Тема 5: «Охорона здоров’я (відвідування лікаря)» (8 год.) |
||||||||||||
37/1 |
|
Охорона здоров’я. Введення та активізація нових ЛО з теми Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
headache, toothache, stomach, cold, dentist, hurt |
Past Simple |
Ex. 1a,b, p. 108 |
Ex. 2, p. 108-109 Ex. 3, p. 109 |
Ex. 4, p. 110 |
Ex. 5, p. 110 |
Вивч. нові ЛО Ex. 6, p. 110 |
|
|
38/2 |
|
Виклик лікаря. Розвиток навичок зорового сприймання. |
|
|
Спец. питання |
Ex. 1a, b p. 111 |
|
Ex. 2, p. 112 |
|
Ex. 3, p. 113 |
|
|
39/3 |
|
Медичні заклади. Розширення словника з теми. Лексичні вправи. Словниковий диктант. |
Розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається |
Vocabulary box, p. 113 |
|
Ex. 1a, b p. 113
|
Гра «Переможець» |
Ex. 5, p. 114 |
Ex. 6,7, p. 114 |
Ex. 8, p. 115 |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
40/4 |
|
Відвідування лікаря. Граматичний практикум. Розвиток навичок писемного продукування. |
|
Past Perfect Пам’ятка p. 115 |
Ex. 1, p. 115 |
|
Пам’ятка p. 116 |
Ex. 2, p. 117 |
Ex. 3, p. 117 Вивч. нові ЛО |
|
||
41/5 |
|
Відвідування лікаря. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Робота в парах. Обговорює шляхи профілактики захворюва |
|
ЛО уроку |
Past Perfect |
|
Складання діалогів. |
|
Переклад речень |
Вивч. діалог |
|
|
42/6 |
|
Перевірка навичок усної взаємодії. Діалог. |
|
|
Прийменники часу: before, |
|
Ex. 6 p. 118 Діалоги |
Ex. 5, p. 118 |
Ex. 4, p. 118 |
Ex. 7, p. 119 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
|
43/7 |
|
Розвиток навичок сприймання на слух. Лексико-граматичні вправи |
|
|
|
Ex. 1,2,3 p. 119 |
Ex. 4 p. 120 |
Ex. 5 p. 120 |
Ex. 1 p. 121 |
Ex. 2 p. 121 |
||
44/8 |
|
Перевірка навичок писемного продукування. (лекс.-грам. Завд.) |
|
Vocabulary box, p. 127 |
Пам’ятка p. 123 |
Ex. 3 p. 126 |
Ex. 8 p. 123-124 |
Ex. 2 p. 125 |
лекс.-грам.вправи p. 124 |
Ex. 4 p. 126-127 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
Тема 6: «Кіно і театр (відвідування театру, кінотеатру)» ( 7 год.) |
||||||||||||
45/1 |
|
Жанри фільмів. Введення та активізація нових ЛО з теми |
|
Ex. 1 p. 138 Vocabulary box, p. 139 |
|
Ex. 1 p. 138 |
Ex. 3,4 p. 139 Діалог |
Ex. 2 p. 139 |
Ex. 5,6 p. 139 |
Ex. 7 p. 139 Вивч. нові ЛО |
|
|
46/2 |
|
Улюблений фільм. Розвиток навичок зорового сприймання. Розширення словникового запасу |
Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу, мов якої вивчається |
Vocabulary box, p. 142 |
|
Ex. 1 p. 140, Ex. 3-4 p. 141 |
Ex. 2 p. 140 |
Пам’ятка p. 142 |
Словн. дикт |
Ex. 1 p. 142 |
|
|
47/3 |
|
Перевірка навичок зорового сприймання. Робота в малих групах |
Vocabulary box, p. 145 |
Пам’ятка p. 145 |
|
|
Ex. 3 p. 144 тести |
Ex. 4 p. 145 |
Вивч. нові ЛО
|
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
||
48/4 |
|
Відвідування театру. Розвиток мовного інвентарю. Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Vocabulary box, p. 149 |
Зворотні займ. Пам’ятка p. 145 |
Ex. 1 p. 146 |
|
Ex. 1 p. 148 |
Ex. 2,3 p. 147 |
Ex. 2 p. 149 Вивч. нові ЛО |
|||
49/5 |
|
Відвідування кінотеатру. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Ex. 5 p. 151 |
Пам’ятка p. 150 |
|
Ex. 4 p. 150 ділоги |
Ex. 6 p. 151 |
Словн. робота Ex. 7 p. 151 |
Ex. 7 p. 151 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
50/6 |
|
Розвиток навичок писемного продукуваня. Розвиток творчих здібностей. Відгук.
|
Лексика теми |
Теперішні, минулі часи |
|
|
Ex. 1 p. 152 |
Відгук на фільм чи виставу |
Повт. ЛО(усно)Проект |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
||
51/7 |
|
Перевірка навичок усного продукування. Монолог. Захист проектів. Тематична |
Розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається |
|
|
Захист проектів |
|
Робота над помилк. |
Повт. грам. структури |
|||
Тема 7: «Велика Британія (знайомство з визначними місцями Лондона)». «Україна (основні пам’ятки історії та культури Києва)» ( 9 год.) |
||||||||||||
52/1 |
|
Актуалізація ЛО з теми. Фонетичні вправи, лексичні вправи. Розвиток навичок усного продукування. |
Формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури |
Ex. 1 p. 153 |
|
Ex. 2 p. 154 |
Ex. 4 p. 154 |
Ex. 1 p. 153 |
Ex. 3 p. 154 |
Запис. діалог Ex. 4 p. 154 |
|
|
53/2 |
|
Велика Британія. Лондон. Розширення словника з теми. Розвиток навичок сприймання на слух. Описує види екотуризму. |
Vocabulary box, p. 156 |
Структура Who is? |
Ex. 2 p. 157 |
Ситуативне спілкування |
Ex. 1 p. 155-156 |
Словн. робота Ex. 2 p. 157 |
Вивч. нові ЛО
|
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
||
54/3 |
|
Знайомство з визначними місцями Лондона. Розвиток навичок зорового сприймання. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
Ex. 1 p. 157 |
|
Ex. 2 p. 157 |
Слов. дикт Ex. 2 p. 157 |
Оформ. творч.роботу Повтор. ЛО, проект |
|
|
55/4 |
|
Визначні місця Лондону. Перевірка навичок усного продукування. Монолог. Розвиток творчих здібностей. |
|
p. 158 |
|
|
Захист проектів |
Ex. 3а p. 158 |
|
Вивч. нові ЛО
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
56/5 |
|
Україна. Київ. Розвиток навичок зорового сприймання. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
|
|
Past Simple |
|
|
Ex. 3b p. 158-160 |
Ex. 4 p. 161 |
Ex. 5 p. 161 |
|
|
57/6 |
|
Основні пам’ятки історії Києва. Розширення словника. Розвиток навичок сприймання на слух. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
p. 162 |
Види питань |
Ex. 1a,b p. 162 |
Ex. 1b p. 162
|
|
словник. робота Ex. 2 p. 162 |
Ex. 4 p. 164 (пис.) |
|
|
58/7 |
|
Культурні пам’ятки Києва. Розвиток навичок зорового сприймання. |
|
|
Види запитань. |
Ex. 3 p. 163 |
|
Впр. 4 ст. 163 |
Постановка запитань до тексту. |
Вивч. Правило. Поставити 7 зап. |
|
|
59/8 |
|
Словниковий диктант. Граматичний практикум. Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
Past Simple, Past Cont., Past Perfect |
Ex. 1 p. 74 |
|
Ex. 1a p.165 |
Ex. 1b,2 p.165 |
Ex. 4 p. 166 |
|
|
60/9 |
|
Перевірка навичок зорового сприймання. |
|
Vocabulary box, p. 167 |
|
|
Ex. 1 p. 167 |
Ex. 4 p. 168 |
Ex. 6 p. 169 |
Напис. лист Ex. 2 p. 171 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
61 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Нап.лист |
|
|
|
62 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Тести |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
Тести |
|
|
|
|
64 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|