Календарно - тематичне планування з англійської мови для 7 класу

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником Карпю'к О.Д. (на ІІ семестр )

Перегляд файлу

№ п.п

 

Дата

 

Тематика спілкування,

мета

Соціокультурна,

соціолінгвістична

компетенції

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Д/З

Загально-навчальна компетенція

Лексика,

фонетика

 

Граматика

 

Аудіюван-ня

 

Говоріння

 

Читання

 

Письмо

ІІ семестр (36 год.)

Тема 4:«Спорт (спортивні змагання, відомі спортсмени, клуби, секції)» ( 7 год.)

30/1

 

Інструктаж «Правила роботи в кабінеті № 408»                     Спорт.                       Введення та активізація нових ЛО. Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

Брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Wrestling, climbing, bobsleigh, figure skating, ice-hockey 

 

Ex. 1, p. 92

Ex. 2, p. 93

Ex. 3, p. 93

Ex. 2,    p. 93  Словн. робота

Вивч. нові ЛО

Уважно стежити за презентованою інформацією

31/2

 

Спортивні змагання. Розвиток навичок сприймання на слух.

Дає поради щодо техніки безпеки

під час спортивних занять і змагань.

Judo, golf, water polo, snow/skateboarding, handball, fencing, motto

Теперішні часи

 

Ex. 1, p. 93

Ex. 2, p. 93

Ex. 3,

p. 94-95

Ex. 4,

p. 97

Ex. 4,

p. 97 (дописати)

32/3

 

Спортивні клуби. Формування комунікативних компетенцій. Робота в малих групах

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

Vocabulary box, p. 97

Розділові питання

p. 211

Ex. 5, p. 97

Ex. 6, p. 97

Творча робота в групах

Ex. 1, p. 98

 

Слов. диктант

Ex. 2,

p. 99 , вивч. правило

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

33/4

 

Клуби та секції. Розвиток навичок писемного продукування. Граматичний практикум.

 

 

Пам’ятка  p. 98

 

Ex. 3, p. 99

Ex. 4, p. 99

Ex. 5а,

p. 99

Ex. 5b, p. 99

34/5

 

Перевірка навичок сприймання на слух. Розширення лексичного запасу.

 

Vocabulary box, p. 101

Розділові питання

 

Ex. 1, p. 100        Ex. 2, p. 101

Ex. 4, p. 102

 

 

Ex. 4, p. 102 (письм) Повт. ЛО

Активно застосовувати мову, що вивч

35/6

 

Відомі спортсмени.  Активізація лексико-граматичних знань з теми.

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

 

 

Пам’ятка  p. 104

Ex. 5, p. 102

 

Ex. 3, p. 106

Ex. 2, p. 105

 

Ex. 2, p. 105

 

Ex. 1, p. 107

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

36/7

 

Перевірка навичок писемного продукування. E-mail.  Розвиток навичок письма.

Тематична

 

Лексика теми

Алгоритм написання листа

 

Ex. 2, p. 107

 

E-mail другу

Повт. ЛО

 

Тема 5: «Охорона здоров’я (відвідування лікаря)» (8  год.)

37/1

 

Охорона здоров’я. Введення та активізація нових ЛО з теми

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

 

headache,

toothache,

stomach,

cold, dentist, hurt

Past Simple

Ex. 1a,b, p. 108

Ex. 2, p. 108-109

Ex. 3, p. 109

Ex. 4, p. 110

Ex. 5, p. 110

Вивч. нові ЛО        Ex. 6, p. 110

 

38/2

 

Виклик лікаря. Розвиток навичок зорового сприймання.

 

 

Спец. питання

Ex. 1a, b  p. 111

 

Ex. 2, p. 112

 

Ex. 3, p. 113

 

39/3

 

Медичні заклади.  Розширення словника з теми. Лексичні вправи. Словниковий диктант.

Розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається

Vocabulary box, p. 113

 

Ex. 1a, b  p. 113

 

Гра «Переможець»

Ex. 5, p. 114

Ex. 6,7, p. 114

Ex. 8, p. 115

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

40/4

 

Відвідування лікаря. Граматичний практикум. Розвиток навичок писемного продукування.

 

Past Perfect  Пам’ятка  p. 115

Ex. 1, p. 115

 

Пам’ятка  p. 116

Ex. 2, p. 117

Ex. 3, p. 117  Вивч. нові ЛО       

 

41/5

 

Відвідування лікаря. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Робота в парах.

Обговорює шляхи профілактики захворюва

 

ЛО уроку

Past Perfect 

 

Складання діалогів.

 

Переклад речень

Вивч. діалог

 

42/6

 

Перевірка навичок усної взаємодії. Діалог.  

 

 

Прийменники часу: before,

 

Ex. 6 p. 118

Діалоги

Ex. 5, p. 118

Ex. 4, p. 118

Ex. 7, p. 119

Усвідомлювати мету поставленого завдання

43/7

 

Розвиток навичок сприймання на слух. Лексико-граматичні вправи

 

 

 

Ex. 1,2,3 p. 119 

Ex. 4 p. 120 

Ex. 5 p. 120

Ex. 1 p. 121       

Ex. 2 p. 121       

44/8

 

Перевірка навичок писемного продукування. (лекс.-грам. Завд.)

 

Vocabulary box, p. 127

Пам’ятка  p. 123

Ex. 3 p. 126

Ex. 8 p. 123-124

Ex. 2 p. 125

лекс.-грам.вправи        p. 124

Ex. 4 p. 126-127

Активно застосовувати мову, що вивчається

Тема 6: «Кіно і театр (відвідування театру, кінотеатру  ( 7 год.)

45/1

 

Жанри фільмів. Введення та активізація нових ЛО з теми

 

Ex. 1 p. 138 Vocabulary box, p. 139

 

Ex. 1 p. 138

Ex. 3,4 p. 139

Діалог

Ex. 2 p. 139

Ex. 5,6 p. 139

Ex. 7 p. 139 Вивч. нові ЛО

 

46/2

 

Улюблений фільм.  Розвиток навичок зорового сприймання. Розширення словникового запасу

Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу, мов якої вивчається

Vocabulary box, p. 142

 

Ex. 1 p. 140, Ex. 3-4 p. 141

Ex. 2 p. 140

Пам’ятка  p. 142

Словн. дикт

Ex. 1 p. 142

 

47/3

 

Перевірка навичок зорового сприймання. Робота в малих групах

Vocabulary box, p. 145

Пам’ятка  p. 145

 

 

Ex. 3 p. 144 тести

Ex. 4 p. 145

Вивч. нові ЛО

 

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

48/4

 

Відвідування театру.  Розвиток мовного інвентарю.

Пояснює правила поведінки у закладах культури

Vocabulary box, p. 149

Зворотні займ. Пам’ятка  p. 145

Ex. 1 p. 146

 

Ex. 1 p. 148

Ex. 2,3 p. 147

Ex. 2 p. 149  Вивч. нові ЛО

49/5

 

Відвідування кінотеатру. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

Брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Ex. 5 p. 151

Пам’ятка  p. 150

 

Ex. 4 p. 150

ділоги

Ex. 6 p. 151

Словн. робота Ex. 7 p. 151

Ex. 7 p. 151

Активно застосовувати мову, що вивчається

50/6

 

Розвиток навичок писемного продукуваня. Розвиток творчих здібностей. Відгук.

 

Лексика теми

Теперішні, минулі часи

 

 

Ex. 1 p. 152

Відгук на фільм чи виставу

Повт. ЛО(усно)Проект

Усвідомлювати мету поставленого завдання

51/7

 

Перевірка навичок усного продукування. Монолог. Захист  проектів.

Тематична

Розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається

 

 

Захист проектів

 

Робота над помилк.

Повт. грам. структури

Тема 7: «Велика Британія (знайомство з визначними місцями Лондона)».

         «Україна (основні пам’ятки історії та культури Києва)»  ( 9 год.)

52/1

 

Актуалізація ЛО з теми. Фонетичні вправи, лексичні вправи. Розвиток навичок усного продукування.

Формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури

Ex. 1 p. 153

 

Ex. 2 p. 154

Ex. 4 p. 154

Ex. 1 p. 153

Ex. 3 p. 154

Запис. діалог Ex. 4 p. 154

 

53/2

 

Велика Британія. Лондон. Розширення словника з теми. Розвиток навичок сприймання на слух. Описує види екотуризму.

Vocabulary box, p. 156

Структура Who is?

Ex. 2 p. 157

Ситуативне спілкування

Ex. 1 p. 155-156

Словн. робота Ex. 2 p. 157

Вивч. нові ЛО

 

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

54/3

 

Знайомство з визначними місцями Лондона. Розвиток навичок зорового сприймання. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

 

 

 

Ex. 1 p. 157

 

Ex. 2 p. 157

Слов. дикт     Ex. 2 p. 157

Оформ. творч.роботу Повтор. ЛО, проект

 

55/4

 

Визначні місця Лондону. Перевірка навичок усного продукування. Монолог. Розвиток творчих здібностей.

 

p. 158

 

 

Захист проектів

Ex. 3а p. 158

 

Вивч. нові ЛО

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

56/5

 

Україна. Київ. Розвиток навичок  зорового сприймання.

Порівнює  Київ з іншими європейськими столицями.

 

 

Past Simple

 

 

Ex. 3b p. 158-160

Ex. 4 p. 161

Ex. 5 p. 161

 

57/6

 

Основні пам’ятки історії Києва. Розширення словника.  Розвиток навичок сприймання на слух.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

p. 162

Види питань

Ex. 1a,b p. 162         

Ex. 1b p. 162

 

 

словник. робота Ex. 2 p. 162

Ex. 4 p. 164

(пис.)

 

58/7

 

Культурні пам’ятки Києва. Розвиток навичок зорового сприймання.

 

 

Види запитань.

Ex. 3 p. 163

 

Впр. 4 ст. 163

Постановка запитань до тексту.

Вивч. Правило. Поставити 7 зап.

 

59/8

 

Словниковий диктант. Граматичний практикум.

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

 

Past Simple, Past Cont., Past Perfect

Ex. 1 p. 74

 

Ex. 1a p.165

Ex. 1b,2 p.165

Ex. 4 p. 166

 

60/9

 

Перевірка навичок зорового сприймання.

 

Vocabulary box, p. 167

 

 

Ex. 1 p. 167

Ex. 4 p. 168

Ex. 6 p. 169

Напис. лист Ex. 2 p. 171

Активно застосовувати мову, що вивчається

61

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Нап.лист

 

 

62

 

Контроль аудіювання

 

 

 

Тести

 

 

 

 

 

63

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

Тести

 

 

 

64

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
2334
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку