Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Фізична культура», 10 клас
(105 годин – 3 години на тиждень, з них 2 години – резервні) за НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
для загальноосвітніх навчальних закладів
10 – 11 класи
(Рівень стандарту. Від 03 серпня 2022 року № 698)
І семестр 10клас
№ уроку, Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Змістова лінія
|
1
|
Легка атлетика Завдання на рік і семестр. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами, складання індивідуальних програм. Біг 30м.,60. |
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою;
називає: види легкої атлетики; правила безпеки;
виконує: спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, спеціальні вправи для метань;
виконує: старт, стартовий розбіг, біг 30 м, 60 м, рівномірний біг до 1000 м (без урахування часу); прискорення 10–30 м, повторний біг 430м, 260 м. виконує: стрибки в довжину з місця, багатоскоки, стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». |
Здоров’я і безпека |
2
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з місця. Біг у повільному темпі(1000м.) |
||
3
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з місця і з розбігу. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою |
||
4
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці). Ходьба у повільному темпі |
||
5
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у трійках. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Вправи на формування постави |
Грома- дянська відповіда-льність |
|
6
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у трійках. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рухлива гра на увагу |
характеризує історію розвитку легкої атлетики;
виконує: метання малого м’яча на дальність з місця та в горизонтальну та вертикальну ціль
виконує: старт, стартовий розбіг, біг 30 м, 60 м, рівномірний біг до 1000 м (без урахування часу); прискорення 10–30 м, повторний біг 430м, 260 м |
Грома- дянська відповіда-льність |
7
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці). Вправи для відновлення дихання |
||
8
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у трійках. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигнал |
||
9
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом « прогинаючись». Біг 200-300 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Метання гранати. Вправи на формування постави |
||
10
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 300-400 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою |
Здоров’я і безпека |
|
11
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив зі стрибків у Довжину з розбігу способом «прогинаючись». Хл. 410; 380; 350. Дівч. 310; 280; 250. |
бере участь у іграх і легко-атлетичних естафетах; |
Підпри- ємливість та фінансова грамо- тність |
12
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці). Вправи для відновлення дихання |
||
13
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Контрольний навчальний норматив із метання малого м'яча на дальність із розбігу. Хл. 50; 45; 35. Дівч. 25; 20; 16. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом |
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою
виконує: стрибки в довжину з місця, багатоскоки, стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги», виконує: старт, стартовий розбіг, біг 30 м, 60 м, рівномірний біг до 1000 м (без урахування часу); |
Здоров’я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
14
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив із бігу 100 м. Хл. 14,5; 15,3; 15,9. Дівч. 16,8; 17,5; 18,4. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Біг у чергуванні з ходьбою. |
||
15
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи.Повільний біг 1500м. Перездача контрольних нормативів. |
||
16
Т.А. |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив із бігу 1500 м. Хл. 6,20; 7,00; 7,30. Дівч. 7,45; 8,30; 9,00. Тематичне оцінювання з легкої атлетики. |
||
17
|
Волейбол. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять спортивними іграми - волейболом. «Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей». Націлена подача, скорочена верхня пряма подача, планеруюча подача в межах майданчика, силові подачі. Навчальна гра. |
володіє технікою виконання вправ;
виконує вправи з елементами волейболу для розвитку фізичних якостей
виконує: передачі м’яча двома руками зверху через сітку в парах; прийом та передачі м’яча двома руками знизу через сітку в парах. називає основні засади суддівства;
|
|
18
|
Основні засади суддівства. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Вправи для запобігання плоскостопості |
||
19
|
«Волейбол у сучасному Олімпійському русі». Прийом м’яча після сильних верхніх подач. Прийом м’яча, що летить збоку, прийом м’яча після швидкого переміщення. Навчальна гра. |
Здоров’я і безпека; |
|
20
|
«Фізична підготовленість волейболіста». Взаємодія гравців, що приймають м’яч, із гравцем що перебуває в зоні 4, 3, 2. Передачі м’яча для нападаючого удару. Навчальна гра. |
характеризує історію розвитку волейболу;
виконує: верхню та нижню прямі подачі;
стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності.
бере участь у навчальній грі волейбол.
характеризує правила самостійних занять фізичними вправами;
виконує: 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону). нападаючий удар з накидання партнера;
|
Здоров’я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
21
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Фізична підготовленість волейболіста». Передачі м’яча в стрибку із задньої лінії. Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач. Верхня та нижня прямі подачі. Навчальна гра. Вправи на розтягування |
||
22
|
«Суддівство змагань. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань». Одиночне та групове блокування в зонах 3, 2, 4. Вибір місця для блокування. Верхня та нижня прямі передачі. Передачі м’яча. Навчальна гра. |
||
23
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Біг зі зміною швидкості і напряму за сигналом. «Правила першої допомоги в разі травмування». Взаємодія з гравцем що виконує другу передачу. Імітація нападаючого удару з наступними обмеженими діями. Верхня та нижня подачі. Передачі м’яча. Навчальна гра. |
||
24
|
Технічна та тактична підготовки волейболістів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. «Човниковий» біг 4×9м. Верхня, нижня передачі м'яча через сітку у парах. Верхня, нижня та бокова подачі м’яча. Прямий нападаючий удар, блокування. Навчальна гра. |
||
25
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Контрольний навчальний норматив - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону). Хл.:6;5;3;2. Дівч.:5;3;2;1.Подачі м’яча. Навчальна гра. |
||
26
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. «Човниковий Верхня, нижня та бокова подачі м'яча. Прямий нападаючий удар. Одиночне та групове блокування. Навчальна гра. » біг 4×9м. |
бере участь: у навчальній грі.
|
Підпри- ємливість та фінансова грамо- тність |
27
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. . Верхня, нижня та бокова подачі м'яча. Контроль за суперником, нападаючий удар. Вибір місця для блокування. Навчальна гра. |
дотримується правил безпеки і поведінки під час занять волейболом.
|
Здоров’я і безпека; |
28
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. 10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.) ігровий майданчик (дівч). Навчальна гра. |
виконує: прискорення на 5, 10, 15 м з різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами, «човниковий» біг 45 м; вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса та кистей рук, гнучкості; рухливі ігри та естафети з бігом і стрибками; володіє серійними стрибками з діставанням високо підвішених предметів |
|
29
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Біг зі зміною швидкості і напряму за сигналом. Одіночне та групове блокування. Взаємодія гравців. Нападаючий удар. |
||
30
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Верхня, нижня та бокова подачі м'яча. Передача м'яча через сітку. Перший нападаючий удар. Блокування м’яча. Навчальна гра. |
Здоров’я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
|
31
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Закріплення вивчення-10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.) ігровий майданчик (дівч). Навчальна гра. |
виконує: верхню та нижню прямі подачі; прямий нападаючий удар з власного підкидання; нападаючий удар з накидання партнера; нападаючий удар з передачі партнера;
дотримується: правил безпеки і поведінки під час занять баскетболом та змагань
володіє: ловінням і передачами м’яча двома руками від грудей, однією рукою від плеча на місці та в русі; веденням м’яча на місці, у русі, з обведенням предметів;
застосовує технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час гри;
виконує: прискорення з місця на 5, 10, 15, 20 м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 49 м;
виконує: стійки баскетболіста та різноманітні пересування в нападі й захисті; зупинки стрибком та двома кроками; повороти на місці; кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі;
бере участь: у навчальній грі.
|
Здоров’я і безпека;
Екологі-чна безпека та сталий розвиток |
32
Т.А. |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Контрольний навчальний норматив -10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.) ігровий майданчик (дівч).Хл.:9;8;6;2.Дівч.:6;5;2;1. Навчальна гра. Тематична атестація з теми - волейбол. |
||
33
|
Баскетбол. Правила безпеки. Олімпійська Україна. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Прискорення з місця на 5 м із різних вихідних положень. Чергування різних способів пересувань і зупинок у поєднанні з технічними прийомами. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанцій в русі. Біг у повільному темпі |
||
34
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у парах. «Човниковий» біг 4x9 м. Передача м’яча з лівої і правої сторони двома руками на місці. Ведення м’яча. .Навперемінне ведення м’яча правою і лівою рукою у русі. Кидки м’яча з правої і лівої сторони кошика, з відстані 4 –5 м під різним кутом до щита. Індивідуальні тактичні дії в нападі і захисті. Естафети з елементами баскетболу. |
Здоров’я і безпека;
Екологі-чна безпека та сталий розвиток |
|
35
|
ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Передача м’яча. Навперемінне ведення м’яча правою і лівою рукою у русі. Кидки м’яча під різним кутом до щита. Ловіння м’яча на різній висоті та відскоку від щита. Подвійний крок. Командні тактичні дії в нападі і захисті. Навчальна гра. |
||
36
|
Баскетбол: передача м’яча в русі і на місці з відскоком від підлоги, штрафний кидок, виривання і вибивання м’яча, кидок м’яча в кільце двома і однією руками зверху у стрибку, навчальна гра. |
||
37
|
ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. передача м’яча в русі і на місці з відскоком від підлоги, виривання і вибивання м’яча, кидок м’яча в кільце двома і однією руками зверху у стрибку, навчальна гра. Комплексний тест: спритність. |
||
38
|
ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Баскетбол: передача м’яча в русі і на місці з відскоком від підлоги, штрафний кидок, виривання і вибивання м’яча, кидок м’яча в кільце двома і однією руками зверху у стрибку, ЗОННИЙ ЗАХИСТ заслін. Відрив. навчальна гра. |
||
39
|
Історія розвитку баскетболу. ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Передача м’яча двома руками від грудей на місці в парах. Ведення м’яча. Кидки м’яча з правої і лівої сторони кошика. Індивідуальні тактичні дії в нападі і захисті.. Навчальна гра |
виконує: передачі м’яча різними способами при опорі захисника кидки однією рукою зверху в стрибку із середньої і далекої дистанцій в русі з опором захисника; . штрафний кидок.
застосовує: асинхронне ведення м’яча без зорового контролю;
свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших
виконує: 10 кидків вивченим способом із дистанції 4,5м. Штрафні кидки. характеризує: фізичні якості, які розвиваються засобами баскетболу.
. бере участь: у навчальній грі.
.
пояснює профілактику травматизму на заняттях баскетболом;
|
|
40
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Передача м’яча. Навперемінне ведення м’яча правою і лівою рукою у русі. Кидки м’яча під різним кутом до щита. Ловіння м’яча на різній висоті та відскоку від щита. Подвійний крок. Командні тактичні дії в нападі і захисті. Навчальна гра. |
||
41
|
Інструктаж безпеки життєдіяльності під час занять баскетболом. Стійки баскетболіста, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисті. Ведення м’яча на місці, в русі. Передачі м’яча вивченим способом. Штрафні кидки. Навчальна гра. |
Здоров’я і безпека;
|
|
42
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Кидки м’яча з дистанції 4,5м. Штрафні кидки. Ведення, передача м’яча. Навчальна гра. |
||
43
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Закріплення вивчення-10 кидків вивченим способом із дистанції 4,5м. Штрафні кидки. Навчальна гра. |
Здоров’я і безпека;
|
|
44
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Контрольний норматив-10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м. Хл.:5;3;1;0. Дівч.:4;2;1;0.Штрафні кидки. Навчальна гра. |
||
45
|
Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Штрафні кидки. Індивідуальні, групові й командні тактичні дії у нападі й захисті. Ведення і передача м’яча. Ловіння м’яча. Навчальна гра. |
||
46
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Закріплення вивчення -10 штрафних кидків. Ведення, передача, ловіння м’яча вивченим способом. Навчальна гра. |
Здоров’я і безпека;
|
|
47
|
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Контрольний норматив-10 штрафних кидків. Хл.:5;3;2;0. Дівч.:4;2;1;0. Навчальна гра. |
виконує: 10 штрафних кидків. Ведення, передача, ловіння м’яча вивченим способом. бере участь: у навчальній грі.
|
|
48
Т.А. |
Резервний урок. Перездача контрольних нормативів. Навчальна гра.Тематична атестація з теми - баскетбол. |
Здоров’я і безпека; Грома- дянська відповіда-льність |
ІI семестр 10клас
№ уроку, Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Змістова лінія
|
49
|
Волейбол. Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Профілактика травматизму під час занять волейболом. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Вправи на розтягування |
дотримується правил безпеки на ігровому майданчику; виконує: передачі м’яча двома руками зверху через сітку в парах; прийом та передачі м’яча двома руками знизу через сітку в парах.
називає основні засади суддівства;
виконує: верхню та нижню прямі подачі;
називає: досягнення українських олімпійців на міжнародній арені, роль Національного олімпійського комітету України для розвитку спорту; виконує: стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності. бере участь у навчальній грі волейбол. |
Здоров'я і безпека |
50
|
Основні засади суддівства. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Вправи для запобігання плоскостопості |
||
51
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Нижня пряма подача. Навчальна гра за спрощеними правилами. Вправи на розтягування
|
||
52 |
«Волейбол у сучасному Олімпійському русі». Техніка виконання прийому м’яча. Прийом м’яча після сильних верхніх подач. Прийом м’яча, що летить збоку; прийом м’яча після швидкого переміщення. Навчальна гра. |
||
53
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у колоні. Нижня пряма подача. Прийом м'яча обома руками знизу у колонах. Рухлива гра на увагу |
||
54
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Біг зі зміною швидкості і напряму за сигналом. Передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей.
|
Грома- дянська відповіда-льність |
|
55 |
«Фізична підготовленість волейболіста». Взаємодія гравців, що приймають м’яч, із гравцем що перебуває в зоні 4, 3, 2. Передачі м’яча для нападаючого удару. Блокування. Навчальна гра. |
||
56
|
Технічна та тактична підготовки волейболістів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. «Човниковий» біг 4×9м. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. |
характеризує правила самостійних занять фізичними вправами;
виконує: передачі м’яча двома руками зверху через сітку в парах; прийом та передачі м’яча двома руками знизу через сітку в парах.
виконує: верхню та нижню прямі подачі;
виконує: нападаючий удар з накидання партнера;
застосовує взаємодію гравців передньої та задньої ліній під час атакувальних та захисних дій;
|
Грома- дянська відповіда-льність
Здоров'я і безпека |
57
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. |
||
58
|
Основні засади суддівства. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Навчальна гра волейбол. |
||
59
|
Основні засади суддівства. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Навчальна гра волейбол.
|
||
60 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Фізична підготовленість волейболіста». Передачі м’яча в стрибку із задньої лінії. Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач. Верхня та нижня прямі подачі. Навчальна гра. Вправи на розтягування
|
||
61
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Біг зі зміною швидкості і напряму за сигналом. Прямий нападаючий удар з власного підкидання, з накидання партнера, з передачі партнера. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Навчальна гра. |
Здоров'я і безпека |
|
Здоров’я і безпека; |
|||
62 |
Технічна та тактична підготовки волейболістів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. «Човниковий» біг 4×9м. Верхня, нижня передачі м'яча через сітку у парах. Верхня, нижня та бокова подачі м’яча. Прямий нападаючий удар, блокування. Навчальна гра. |
||
63 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Закріплення вивчення техніки - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону).Подачі м’яча. Навчальна гра. |
називає основні засади суддівства; обґрунтовує взаємодію гравців передньої та задньої ліній;
бере участь у навчальній грі волейбол |
Підпри- ємливість та фінансова грамо- тність |
64
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. «Човниковий» біг 4×9м. Контрольний навчальний норматив - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону). Хл.:5;4;3;2. Дівч.:4;3;2;1.Подачі м’яча. Навчальна гра.Взаємодії гравців передньої лінії під час атакуючих дій. Навчальна гра. |
||
65 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Закріплення вивчення техніки -10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.) ігровий майданчик (дівч). |
дотримується правил безпеки на ігровому майданчику. виконує: прямий нападаючий удар з власного підкидання; нападаючий удар з накидання партнера; нападаючий удар з передачі партнера; обґрунтовує взаємодію гравців передньої та задньої ліній; |
Здоров'я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
66
Т.А. |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Контрольний навчальний норматив -10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.) ігровий майданчик (дівч).Хл.:7;6;5;4.Дівч.:6;5;4;1. Навчальна гра. Тематична атестація з теми - волейбол. |
||
67
|
Баскетбол. Правила безпеки. Олімпійська Україна. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Прискорення з місця на 5 м із різних вихідних положень. Чергування різних способів пересувань і зупинок у поєднанні з технічними прийомами. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанцій в русі. Біг у повільному темпі
|
дотримується правил безпеки і поведінки під час занять баскетболом та змагань
|
|
68 |
ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Передача м’яча. Навперемінне ведення м’яча правою і лівою рукою у русі. Кидки м’яча під різним кутом до щита. Ловіння м’яча на різній висоті та відскоку від щита. Подвійний крок. Командні тактичні дії в нападі і захисті. Навчальна гра. |
застосовує: зупинки, повороти, біг зі зміною напрямку за зоровим сигналом;
|
Здоров’я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
69
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у парах. «Човниковий» біг 4x9 м. Передачі м'яча у різний спосіб в умовах опору захисника. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанцій в русі. Накривання м'яча. Біг у чергуванні з ходьбою |
виконує: прискорення з місця на 5, 10, 15, 20 м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 49 м;
застосовує: зупинки, повороти, біг зі зміною напрямку за зоровим сигналом;
виконує: передачі м’яча різними способами при опорі захисника кидки однією рукою зверху в стрибку із середньої і далекої дистанцій в русі з опором захисника; . штрафний кидок.
застосовує: асинхронне ведення м’яча без зорового контролю;
раціонально використовує технічні прийоми нападу й захисту у взаємодіях з партнерами під час гри характеризує: фізичні якості, які розвиваються засобами баскетболу.
виконує:штрафні кидки.
бере участь: у навчальній грі.
виконує: : різні способи пересувань, зупинок у поєднанні з технічними прийомами нападу й захисту у тактичних взаємодіях і при активному опорі суперників;
виконує: кидків м'яча однією рукою зверху (хлопці), обома руками зверху (дівчата).
виконує: передачі м’яча різними способами при опорі захисника кидки однією рукою зверху в стрибку із середньої і далекої дистанцій в русі з опором захисника; . штрафний кидок.
|
|
70
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у парах. Зупинки, повороти, біг зі зміною напрямку за зоровим сигналом. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанцій в русі з опором захисника. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом |
||
71 |
Баскетбол: передача м’яча в русі і на місці з відскоком від підлоги. Штрафний кидок. Виривання і вибивання м’яча. Кидок м’яча в кільце двома і однією руками зверху у стрибку. Навчальна гра
|
||
72
|
Методика виховання спритності. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4x9 м. Штрафний кидок. Асинхронне ведення м'яча без зорового контролю. Навчальна гра.
|
||
73 |
ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Баскетбол: передача м’яча в русі і на місці з відскоком від підлоги, штрафний кидок, виривання і вибивання м’яча, кидок м’яча в кільце двома і однією руками зверху у стрибку, ЗОННИЙ ЗАХИСТ заслін. Відрив. навчальна гра.
|
||
74
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Естафета- подвійний крок або зупинка стрибком. Штрафний кидок. Організація швидкого прориву. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання
|
Здоров'я і безпека; |
|
75 |
Історія розвитку баскетболу. ЗРВ. Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Передача м’яча двома руками від грудей на місці в парах.. Кидки м’яча з правої і лівої сторони кошика. Індивідуальні тактичні дії в нападі і захисті.. Навчальна гра.
|
||
76
|
Комплекс ЗРВ у парах. Вправи для розвитку сили м'язів тулуба, плечового пояса та кистей. Передачі м'яча у різний спосіб в умовах опору захисника. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої дистанцій в русі. Накривання м'яча. Вправи на формування постави |
Здоров'я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність |
|
77
|
Профілактика травматизму та надання першої долікарської допомоги. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Штрафний кидок. Організація позиційного нападу. Навчальна гра. Вправи для розвитку гнучкості. |
||
78
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Кидки м'яча однією рукою зверху в стрибку із середньої та далекої дистанцій. Організація трикутника відскоку під час підбору м'яча. Організація позиційного нападу. |
||
79 |
Комплекс ЗРВ. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. 10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками. Навчальна гра. |
||
80 |
З.РВ. Організуючі та стройові вправи. Закріплення вивчення-10 кидків вивченим способом із дистанції 4,5м. Штрафні кидки. Навчальна гра. |
||
81
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вистрибування з присіду. Контрольний норматив-10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м. Хл.:6;3;1;0. Дівч.:5;3;1;0.Штрафні кидки. Навчальна гра. |
||
82 |
Організуючі та стройові вправи. Спеціальні і підготовчі вправи баскетболіста. Штрафні кидки. Індивідуальні, групові й командні тактичні дії у нападі й захисті. Ведення і передача м’яча. Ловіння м’яча. Навчальна гра.
|
||
83
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Серійні стрибки поштовхом обох ніг із діставанням високих предметів. Закріплення вивчення техніки виконання - штрафного кидка. Організація протидії позиційному нападу. Біг у чергуванні з ходьбою |
||
84
Т.А. |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вистрибування з присіду. Контрольний навчальний норматив зі штрафних кидків-10 штрафних кидків. Хл.:6;3;2;0. Дівч.:5;2;1;0. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. Тематичне оцінювання з теми баскетбол. |
пояснює профілактику травматизму на заняттях баскетболом;
|
Підпри- ємливість та фінансова грамо- тність |
85
|
Легка атлетика. Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця.. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці).
|
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою пояснює основи раціонального харчування;
виконує: спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, спеціальні вправи для метань.
виконує: біг 30 м, 60 м,100м.,200–600 м, рівномірний біг до 1000 м (дівчата), 1500 м (юнаки).
виконує: метання малого м’яча на дальність з розбігу.
виконує: стрибки в довжину з місця, стрибки в довжину з розбігу способом «прогинаючись»,
усвідомлює, що «Легка атлетика» є важливим засобом підвищення соціальної активності людей, задоволення їх моральних запитів тощо;
характеризує вплив оздоровчого бігу на стан здоров’я людини: вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму;
має уявлення про правила домедичної допомоги під час травм;
виконує: рівномірний біг до 1000 м (дівчата), 1500 м (юнаки).
виконує: метання малого м’яча на дальність з розбігу.
виконує: біг 100 м,
виконує: спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, спеціальні вправи для метань.
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою
виконує: метання малого м’яча на дальність з розбігу.
|
Здоров'я і безпека; |
86 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 2*30 м. Стрибки у довжину з місця і з розбігу. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу
|
||
87
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг у повільному темпі. |
||
88 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у трійках. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рухлива гра на увагу |
||
89 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у трійках. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м.-100м. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу в коридорі 10метрів. |
||
90 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м.;60м.;100 м. Стрибки у довжину з місця. Біг у повільному темпі(1000м.)
|
||
91 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом « прогинаючись». Біг 200-300 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Метання гранати. Вправи на формування постави |
||
92
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 100 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг у повільному темпі |
||
93
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60-100 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. |
||
94
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці). Вправи для відновлення дихання
|
Здоров'я і безпека;
Грома- дянська відповіда-льність
|
|
95 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Стрибкові вправи. Закріплення вивчення техніки виконання стрибків у довжину з розбігу способом «прогинаючись». |
||
96
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив зі стрибків у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Хл. 430; 400; 360. Дівч. 310; 280; 250. |
Здоров'я і безпека;
Екологі-чна безпека та сталий розвиток |
|
97
|
Перша долікарська допомога при травмах (забій, вивих, перелом, розтягнення). Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою |
||
98 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Закріплення вивчення техніки виконання бігу на довгу дистанцію (1500м). Вправи для відновлення дихання. |
||
99
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Контрольний навчальний норматив із бігу 1500 м. Хл. 6,10; 6,50; 7,20. Дівч. 7,40; 8,20; 8,50. Ходьба у повільному темпі. |
||
100
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 100 м. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із розбігу.
|
||
101 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Біг 100м. Закріплення вивчення техніки виконання метання малого м'яча(150 гр.) на дальність із розбігу.
|
||
102 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Біг 100м Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись». Спеціальні вправи для метання. Контрольний навчальний норматив із метання малого м'яча на дальність із розбігу. Хл. 55; 50; 40. Дівч. 25; 21; 17.
|
||
103 |
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у парах. Бігові та стрибкові вправи. Низький старт. Закріплення вивчення техніки виконання бігу на коротку дистанцію (біг 100м.) |
||
104 |
Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Бігові та стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив із бігу 100 м. Хл. 14,3; 15,0; 15,8. Дівч. 16,8; 17,5; 18,3. Біг у чергуванні з ходьбою. |
виконує: біг 30 м, 60 м,100м., |
|
105
|
Перездача контрольних нормативів. Резервний урок. Тематичне оцінювання з легкої атлетики.
|
|