Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.
закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко. – К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.
Математика
4 год на тиждень
Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.
закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко. – К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.
Зведений перелік тематичних перевірних робіт,
які проводять в 1-4 класах з математики
Вид перевірки |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
|||
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
|
Тематична контрольна робота |
|
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
І СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
№зав- Дань |
Дата |
Примітка |
|||||||
Узагальнення і систематизаціянавчального матеріалу за 2-й клас |
|
||||||||||
|
Нумерація чисел у межах 100.Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. |
с.4 №1,13 |
|
|
|||||||
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. Многокутник та його елементи. |
с.5 №14, 22 |
|
|
|||||||
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Числові рівності й нерівності. Складання і розв'язування задач за коротким записом. Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр, їх позначення. |
с.7 №23, 33 |
|
|
|||||||
|
Числові вирази. Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка правильності виконання арифметичних дій. |
с.8 №34, 41 |
|
|
|||||||
|
Нерівність зі змінною. Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом. |
С.9 №42, 51 |
|
|
|||||||
|
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі. |
С.11 №52, 59 |
|
|
|||||||
|
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
С.12 №60, 69 |
|
|
|||||||
|
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Вирази зі змінною . Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника. |
С.14 №70, 79 |
|
|
|||||||
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка. |
С.15 №80, 88 |
|
|
|||||||
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
С.16 №89, 98 |
|
|
|||||||
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язок рівняння. Розв’язування задач. |
С.17 99,107 |
|
|
|||||||
|
Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. |
С.19 №108, 116
|
|
|
|||||||
|
Календар. Одиниці вимірювання часу – тисячоліття, століття. Визначення тривалості події, часу початку, закінчення Розв’язування задач. |
С.20 №117, 122 |
|
|
|||||||
|
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць. |
С.21 №123, 131 |
|
|
|||||||
|
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. |
С.22 №132,138 |
|
|
|||||||
|
Контрольна робота№1 «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас. Ознайомлення з рівняннями. Повторення таблиць множення числа на 2 і 5 та ділення на 2 і 5».(комбінована) |
|
|
|
|||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. |
С.24 №139,147
|
|
|
|||||||
|
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
С.25 №148,155 |
ТЕМА |
|
|||||||
Таблиці множення і ділення (продовження) |
|
||||||||||
|
Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
С.25 №156, 164 |
|
|
|||||||
|
Одиниця вимірювання часу – секунда. Доба, година, хвилина. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач до простих. |
С.26 №165,173 |
|
|
|||||||
|
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
С.28 №174,180 |
|
|
|||||||
|
Числові рівності й нерівності. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
С.29 №181,188 |
|
|
|||||||
|
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
С.30 №189,198 |
|
|
|||||||
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. |
С.31 №199,206 |
|
|
|||||||
|
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці. |
С.32 №207,215 |
|
|
|||||||
|
Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач |
С.33 №216,224 |
|
|
|||||||
|
Знаходження розв’язків нерівності зі змінною способом добору. Розв’язування задач на кратне порівняння. |
С.34 №225,232 |
|
|
|||||||
|
Нерівність зі змінною . Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.34 №233,239
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота№2» «Повторення таблиць множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7».(тестова) |
|
|
|
|||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Задачі з буквеними даними. Різницеве та кратне порівняння. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). |
С.35 №240,247 |
|
|
|||||||
|
Складена задача, що містять трійку взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість) Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Побудова прямокутника, квадрата за допомогою креслярських інструментів. |
С.36 №248,256 |
ТЕМА |
|
|||||||
|
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей |
С.37 №257,263 |
|
|
|||||||
|
Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид).. |
С.38 №264,272
|
|
|
|||||||
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників. |
С.40 №273,280 |
|
|
|||||||
|
Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь. |
С.41 №281,288 |
|
|
|||||||
|
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними. |
С.42 №289,296 |
|
|
|||||||
|
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин |
С.43 №297,304 |
|
|
|||||||
|
Розв’язування складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Розв’язок рівняння. |
С.44 №305,313 |
|
|
|||||||
|
Складання задач за поданим виразом. Розв’язування виразів та задач. Творча робота над задачею. |
С.45 №314,321 |
|
|
|||||||
|
Задачі з буквеними даними. Складені задачі на знаходження суми двох часток . |
С.46 №322,329 |
|
|
|||||||
|
Переставний закон множення. Розв’язування складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
С.47 №330,337 |
|
|
|||||||
|
Сполучний закон множення. Розв’язування складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
С.49 №338,346 |
|
|
|||||||
|
Властивості множення на 1 і 0, нуля на число. Розв’язування складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
С.46 №347,356 |
|
|
|||||||
|
Ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Складання і розв’язування обернених задач до простих. |
С.51 №357,365 |
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №3 «Повторення таблиць множення чисел 8 і9 та ділення на 8і 9».(тестова) |
|
|
|
|||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення нуля на число.. Неможливість ділення на 0. Творча робота над задачами. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
С.52 №366,373
|
ТЕМА |
|
|||||||
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча» |
|
||||||||||
|
Лічильна одиниця – сотня. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1). Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня. |
С.57 №374,385 |
|
|
|||||||
|
Утворення числа 200. Розряд сотень. Розрядні числа. Назви чисел третього розряду. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа (300 + 40, 300 + 4, 300 + 50 + 4, Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного. |
С.59 №386,396 |
|
|
|||||||
|
Лічба сотнями. Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу. |
С.60 №397,404
|
|
|
|||||||
|
Читання і запис трицифрових чисел. Розрядний склад числа. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Творча робота над задачею. |
С.62 №405-414 |
|
|
|||||||
|
Лічба в межах 1000. Розрядний склад числа. Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. |
С.63 №415,423 |
|
|
|||||||
|
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. |
С.64 №424,433 |
|
|
|||||||
|
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа (345 – 300, 345 – 40, 345 – 5). Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. |
С.66 №434,443 |
|
|
|||||||
|
Одиниця вимірювання довжини – міліметр, Відношення між одиницями мір довжини. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. |
С.68 №444,453 |
|
|
|||||||
|
Одиниця вимірювання довжини – кілометр. Міри довжини. Кілометр. Порівняння чисел. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею.
|
С.70 №454,464 |
|
|
|||||||
|
Одиниця вимірювання маси – грам, тонна. Відношення між одиницями мір маси. |
С.72 №465,472 |
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №4 Нумерація чисел у концентрі «Тисяча» Усне додавання і віднімання в межах тисячі.(комбінована)
|
|
|
|
|||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
С.74 № 1-10 |
ТЕМА |
|
|||||||
Додавання і віднімання в межах 1000 Усне додавання і віднімання . Письмове додавання і віднімання |
|
|
|
16.12 |
|||||||
|
Додавання і віднімання сотнями (400 + 200, 400 – 200). Кути. Прямий кут, непрямі кути. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. |
С.75 №473,482 |
|
|
|||||||
|
Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.76 №483,491 |
|
|
|||||||
|
Додавання круглих чисел (340 + 220) . Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.77 №492,500 |
|
|
|
С.79 №508,509
|
|||||
ІІ семестр ― 19 тижнів
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
№ завд. |
Примітка |
||
|
|
|||||
62. |
Віднімання круглих чисел (340 – 220). Віднімання на основі правила. Розв’язування задачі, що включає знаходження суми двох доданків і трьох доданків |
|
501-509 |
|
||
63. |
Усне додавання круглих трицифрових чисел. Додавання на основі правила. Розв’язування задач |
|
510-518 |
|
||
64. |
Різні способи додавання і віднімання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230, 860 – 250. Сполучний закон додавання. Творча робота над задачею |
|
519-534 |
|
||
65. |
Залежність результату дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Додавання виду 230 + 70 та віднімання виду 200 – 60. Розв’язування задач. Знаходження та порівняння периметрів трикутника і прямокутника |
|
535-552 |
|
||
66. |
Додавання виду 380 + 590. Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми. Порозрядне додавання. Розв’язування задач |
|
553-561 |
|
||
67. |
Різні способи віднімання виду 450 – 70. Порозрядне віднімання. Шестикутник |
|
562-571 |
|
||
68. |
Віднімання виду 650 – 290. Віднімання суми від числа. Розширена задача на зведення до одиниці. Знаходження довжини ламаної лінії. Периметр трикутника |
|
572-589 |
|
||
69. |
Алгоритм письмового додавання двоцифрових чисел. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв’язування рівнянь |
|
590-598 |
|
||
70. |
Коротке пояснення письмового додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. |
|
599-605 |
|
||
71. |
Алгоритм виконання письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання. Складання і розв’язування рівнянь. |
|
606-614 |
|
||
72. |
Алгоритм письмового віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.Розв’язування задач на дві дії, що містять збільшення( зменшення) числа на кілька одиниць. Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. |
|
615-631 |
|
||
73. |
Алгоритм письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Види трикутників. Розв’язування задач на застосування дії віднімання. |
|
632-639 |
|
||
74. |
Письмове додавання трицифрових чисел за умови, що сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десятків. Самостійна робота. |
|
640-648 |
|
||
75. |
Письмове віднімання трицифрових чисел за умови, що зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами . |
|
649-657 |
|
||
76. |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника. |
|
658-666 |
|
||
77. |
Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на три дії. Розв’язування нерівностей способом випробування . |
|
667-684 |
|
||
78. |
Письмове віднімання трицифрових чисел з двома послідовними переходами через розряди. Креслення квадрата і прямокутника. Розв’язування задач. |
|
685-694 |
|
||
79. |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму трьох і двох доданків. |
|
695-705 |
|
||
80. |
Контрольна робота №5 (тестова) |
|
|
|
||
81. |
Аналіз контрольної роботи. Письмове обчислення значень виразів на кілька дій першого ступеня. Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Усне додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв’язування задач. |
|
706-721 |
|
||
82. |
Зміна різниці при зміні зменшуваного або від’ємника на кілька одиниць. Усне віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв’язування задач. |
|
722-729
|
тема |
||
Множення і ділення в межах 1000. Усне множення і ділення. |
|
|||||
83. |
Повторення властивостей множення на 1 і 0. Розв’язування задач на дві і три дії. |
|
730-738 |
|
||
84. |
Повторення властивостей множення і ділення на 10,ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0.Складання і розв’язування задач,рівнянь. |
|
739-747 |
|
||
85. |
Властивості множення і ділення числа 100. Ділення виду 80:8, 700: 7. Складання задач за діаграмою. Творча робота над задачею. |
|
748-765 |
|
||
86. |
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та три дії. Творча робота над задачами. |
|
766-776 |
|
||
87. |
Ділення числа на добуток. Розв’язування задач. |
|
777-787 |
|
||
88. |
Ділення виду 80: 20, 600: 30. Розв’язування простих і складених задач. Розпізнавання геометрічних фігур. |
|
788-796 |
|
||
89. |
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Творча робота над задачами. |
|
797-806 |
|
||
90. |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24 · 3. Задача на суму двох добутків. Задачі ,що пов’язані з одиничною нормою. Множення числа на суму. Розподільний закон множення стосовно додавання. Складання задач за даним рівнянням.
|
|
807-823 |
|
||
91. |
Множення одноцифрового числа на на двоцифрове( на основі переставної властивості дії множення). Обчислення значень буквених виразів. Відкладання довжин сторін прямокутника на прямій. Розв’язування задач.
|
|
824-833 |
|
||
92. |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3 · 24.Залежність результату дії множення, дії ділення від зміни оного з компонентів при сьалому іншому. Складання рівностей. Складання і розв’язування задач. |
|
834-842 |
|
||
93. |
Множення різниці на число. Розподільний закон множення стосовно віднімання. Порівняння виразів. Творча робота над задачею. Самостійна робота. |
|
843-850 |
|
||
94. |
Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків,виду 70 ∙8, 420 : 6. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. |
|
851-860 |
|
||
95. |
Множення виду 320 ∙3. Задачі , пов’язані з одиничною нормою. Знаходження довжини сторони рівнобедреного трикутника. Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами. |
|
861-878 |
|
||
96. |
Правило ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами. |
|
879-886 |
|
||
97. |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове ,виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою. |
|
887-896 |
|
||
98. |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове, виду 72:3, 50 :2. Складання задач за поданим виразом. |
|
897-907 |
|
||
99. |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. |
|
908-915 |
|
||
100. |
Контрольна робота№6 (комбінована). |
|
|
|
||
101. |
Аналіз контрольної роботи. Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач,обернених до задач на знаходження суми двох добутків. Залежність результату дії множення, дії ділення від зміни оного з компонентів при сталому іншому |
|
916-924
|
|
||
102. |
Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. |
|
925-933
|
тема |
||
103. |
Ділення виду 360 :3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь.
|
|
934-942 |
|
||
104. |
Ділення виду 64:16 шляхом добору. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. |
|
943-951 |
|
||
105. |
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь. |
|
952-959 |
|
||
106. |
Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів.Розв'язування задач.Творча робота над задачею |
|
960-968 |
|
||
107. |
Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Ділення круглого числа на кругле виду 90 : 30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування задач. |
|
969-976 |
|
||
108. |
Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Ділення круглого числа на кругле виду 90 : 30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування рівнянь і задач |
|
977-984 |
|
||
109. |
Розв’язування рівнянь ,в яких один із компонентів- вираз. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
985-991 |
|
||
110. |
Розв’язування рівнянь , в яких один із компонентів- вираз.Розв’язування задач двома способами |
|
992-998 |
|
||
111. |
Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. |
|
999-1006 |
|
||
112. |
Частини цілого: утворення і запис. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів із чисельником 1. Знаходження части від числа. Складання і розв'язування задачі за коротким записом. |
|
1007-1015 |
|
||
113. |
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь |
|
1016-1025 |
|
||
114. |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом добору. Розв’язування задач. |
|
1026-1035 |
|
||
115. |
Знаходження числа за величиною його частини.Розв'язування задач,які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант) |
|
1036-1045 |
|
||
116. |
Аналіз контрольної роботи. Ділення з остачею( ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв'язування задач. |
|
1046-1056 |
|
||
117. |
Ділення з остачею( розгляд загального прийому обчислення) Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа.
|
|
1057-1065 |
|
||
118. |
Перевірка ділення з остачею.Знаходження частини від числа. Розв'язування задач. |
|
1066-1082 |
|
||
119. |
Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв'язування задач. |
|
1083-1094
|
тема |
||
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|
|||||
120 |
Повторення таблиць множення і ділення. Розв'язування задач. |
|
1095-1100 |
|
||
121 |
Письмове множення на одноцифрове число виду 213∙3.Розв'язування задач |
|
1101-1106 |
|
||
122 |
Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду 37 ∙ 6,127 ∙3. Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
1107-1114 |
|
||
123 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182 ∙3, 151 ∙6 |
|
1115-1122 |
|
||
124 |
Повторення ділення з остачею. Назви чисел у частинах. |
|
1123-1131 |
|
||
125 |
Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач. |
|
1132-1135 |
|
||
126 |
Повторення множення на одноцифрове число. Розв'язування задач. |
|
1136-1139 |
|
||
127 |
Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Розв'язування задач. |
|
1148-1152 |
|
||
128 |
Контрольна робота №8(комбінована) |
|
|
|
||
129 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею. |
|
1140-1147 |
|
||
130 |
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3. |
|
1153-1157 |
|
||
131 |
Письмове ділення на одноцифрове число виду 273: 3 Творча робота над задачами. |
|
1158-1163 |
|
||
132 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
1164-1172 |
тема |
||
перенесення задач з буквеними даними (перенесено з 3-го класу в 4-й клас);