Календарно - тематичне планування з природознавства для 5 класу на ІІ семестр. Складено за програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Природознавство 5 клас", оновлена, 2012 рік.
Природознавство 5 клас (38 год.)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітка |
33 |
Інструктаж з б/ж. Способи зображення Землі |
|
|
34 |
Ґрунт, його значення і властивості |
|
|
35 |
Догляд за ґрунтом |
|
|
36 |
Повітря — суміш газів. Значення повітря. |
|
|
37 |
Властивості повітря |
|
|
38 |
Вода на Землі |
|
|
39 |
Властивості води |
|
|
40 |
Кологообіг води |
|
|
41 |
Вода — розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини |
|
|
42 |
Розчини у природі |
|
|
43 |
Значення води у природі |
|
|
44 |
Використання води людиною |
|
|
45 |
Урок - узагальнення з теми: «Земля як планета» |
|
|
|
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів (15 год.) |
|
|
46 |
Організм і його властивості. |
|
|
47 |
Клітинна будова організмів. |
|
|
48 |
Різноманітність організмів: Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії |
|
|
49 |
Умови життя на планеті Земля |
|
|
50 |
Середовище життя. Чинники середовища |
|
|
51 |
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища |
|
|
52 |
Наземно-повітряне середовище |
|
|
53 |
Водне середовище життя. Ґрунтове середовище життя |
|
|
54 |
Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами |
|
|
55 |
Співіснування організмів |
|
|
56 |
Угруповання організмів |
|
|
57 |
Екосистеми |
|
|
58 |
Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. |
|
|
59 |
Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» |
|
|
60 |
Урок - узагальнення з теми: «Планета Земля як середовище життя організмів» |
|
|
61 |
Екскурсія до краєзнавчого музею, природничий відділ. |
|
|
|
Тема 3. Людина на планеті Земля (9 год.) |
|
|
62 |
Людина — частина природи |
|
|
63 |
Зв’язок людини з природою |
|
|
64 |
Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини |
|
|
65 |
Екологічні проблеми та їх розв’язування |
|
|
66 |
Охорона природи |
|
|
67 |
Червона книга України |
|
|
68 |
Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі |
|
|
69 |
Навчальний проект «Смітити не можна переробляти» (про «друге життя» побутових речей) |
|
|
70 |
Урок - узагальнення з теми: «Людина на планеті Земля» |
|
|