Календарно - тематичне планування з української мови та читання за підручником М.Вашуленко , С.Дубовик (Ч.1) та О Вашуленко(Ч.2) 7 годин на тиждень 2 клас II семестр.

Про матеріал
Розробка містить календарне планування з української мови та читання за підручником М.Вашуленкв, С.Дубовик(Ч.1) та М.Вашуленко (Ч.2) за програмою О.Савченко 7 годин на тиждень для 2 класу IIсеместр.
Перегляд файлу

Планування

уроків української мови і літератури для 2 класу

до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу

(автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.)

№ уроку

 

                     Тема     уроку

 

 

     Дата

 

113

 

Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів (с. 78-79, впр. 1-4).

 

 

 

 

114

Батьки — найрідніші люди па землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?» (с. 77-78).

 

 

 

115

Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог ( с.80-81, впр.5-8).

 

 

 

116

Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання (с. 79).

 

 

 

117

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (с. 82-83, впр. 9-12).

 

 

 

118

 

 

Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80-81).

 

 

 

119

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

120

Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики (с. 81-82).

 

 

 

121

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (с. 84-85, впр. 13-15).

 

 

122

Шануй державні символи! Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я (с. 82-83).

 

 

 

123

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання . Навчальний діалог (с. 85, впр. 16).

 

 

124

Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість) (с. 83-85).

 

 

125

Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом « Слова – назви дій предметів( дієслова». Діагностувальна робота .

 

 

126

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

127

Аналіз діагностувальної роботи. Слова-назви чисел ( числівники) . Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 1—4).

 

 

 

128

Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена» (с. 85-87).

 

 

 

129

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6).

 

 

 

130

Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком) (с. 87-88).

 

 

 

131

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 7-8 ).

 

 

 

132

Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А. Григоруком) (продовження) (с. 89-90).

 

 

 

133

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком.

 

 

 

134

Кожна мова пречудова. В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах (с. 90-92).

 

 

 

135

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11).

 

 

 

136

Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту (с. 92).

 

 

 

137

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14).

 

 

 

138

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Моя родина — це наша славна Україна!». Діагностувальна робота .

 

 

 

139

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19).

 

 

 

140

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

141

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24).

 

 

 

142

Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93-94).

 

 

 

143

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27).

 

 

 

144

Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93-94).

 

 

 

145

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27).

 

 

 

146

Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок (с. 94-95).

 

 

 

147

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).

 

 

 

148

Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша (с. 95-96).

 

 

 

149

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

150

Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання (с. 97-98).

 

 

 

151

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». Діагностувальна робота .

 

 

 

152

Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка (с. 98-99).

 

 

 

153

Аналіз діагностувальної роботи. Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4).

 

 

 

154

Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (с. 99-101).

 

 

 

155

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7).

 

 

 

156

                                                                                             Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

157

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11).

 

 

 

158

Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (продовження). Створення ілюстрації до твору (с. 99-101).

 

 

 

159

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова». Діагностувальна робота .

 

 

 

160

Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102).

 

 

 

161

Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4).

 

 

 

162

Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102).

 

 

 

163

 Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4).

 

 

 

164

Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко». Слухання казки (с. 103).

 

 

 

165

Розвиток зв ’язного мовлення. Використовую службові слова.

 

 

 

166

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Зустрічаймо весноньку!». Діагностувальна робота .

 

 

 

167

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5).

 

 

 

168

Дружба та братство — найбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Переказування твору (с. 104- 105).

 

 

          169

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8).

 

 

 

170

Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (с. 106-107).

 

 

 

171

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12).

 

 

 

172

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

173

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16).

 

 

 

174

Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 108-109).

 

 

 

175

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19).

 

 

 

176

Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах (с. 109-111).

 

 

 

177

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).

 

 

 

178

Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах (с. 111-112).

 

 

 

179

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).

 

 

 

180

Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах (с. 111-112).

 

 

 

181

Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр.

 

 

 

182

Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказування оповідання (с. 113-114).

 

 

 

183

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24).

 

 

 

184

Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 115- 117).

 

 

 

185

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26).

 

 

 

186

Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (продовження) (с. 115-117).

 

 

 

187

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29).

 

 

 

188

                                                                                          Робота з дитячою книжкою.    

 

 

 

189

Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 30-33).

 

 

 

190

Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (с. 117-119).

 

 

 

191

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». Діагностувальна робота .

 

 

 

192

Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (продовження) (с. 119-120).

 

 

193

Аналіз діагностувальної роботи .Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4).

 

 

 

194

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна». Діагностувальна робота .

 

 

 

195

Розвиток зв 'язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. 

 

 

 

196

Аналіз діагностувальної роботи . Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...» (с. 121-123).

 

 

 

197

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3).

 

 

 

198

Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок» (с. 123-125).

 

 

 

199

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5).

 

 

 

200

Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (с. 126).

 

 

 

201

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7).

 

 

 

202

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

203

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4).

 

 

 

204

Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Складання реклами. Придумування продовження твору (с. 127— 128).

 

 

 

205

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6).

 

 

 

206

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода — до мудрості дорога». Діагностувальна робота .

 

 

 

207

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8).

 

 

 

208

Аналіз діагностувальної роботи. Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку» (с. 129).

 

 

 

209

Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком.

 

 

 

210

Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках» (с. 130-131).

 

 

 

211

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10).

 

 

       212

За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання (с. 131-133).

 

 

 

213

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-14).

 

 

 

214

Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) (с. 133).

 

 

 

215

Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134-135, впр. 15-16).

 

 

       216

 

                                                                                                     Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

217

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18).

 

 

 

218

Де вигадка в казці, а де — правда? М. Возіянов «Сонечко» (с. 134-135).

 

 

 

219

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20).

 

 

 

220

Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка», 135-137).

 

 

 

221

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). 

 

 

 

222

Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії (с. 137).

 

 

 

223

Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати загадки. 

 

 

 

224

Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка мас таку назву? М. Леденцов «Голка-риба» (с. 138-139).

 

 

 

225

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).

 

 

 

226

Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник» (с. 139-140).

 

 

 

227

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24).

 

 

 

228

Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним» (с. 140).

 

 

 

229

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26).

 

 

230

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

231

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

 

 

 

232

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!». Діагностувальна робота .

 

 

 

233

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28).

 

 

 

234

                                                                                                    Резервний урок.

 

 

 

235

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). Діагностувальна робота .

 

 

 

236

                                                                                         Резервний урок.

 

 

237

Аналіз дігностувальної роботи. Розвиток зв ’язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер?

 

 

238

Резервний урок.

 

 

239

Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2).

 

 

240

                                                                                                          Резервний урок.

 

 

241

Резервний урок.

 

 

242

Резервний урок.

 

 

243

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

244

                                                                                                             Робота з дитячою книжкою.

 

 

245

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Жанна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
3239
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку