уроків української мови і літератури для 2 класу
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.)
№ уроку |
Тема уроку |
|
Дата |
113
|
Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів (с. 78-79, впр. 1-4). |
|
|
114 |
Батьки — найрідніші люди па землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?» (с. 77-78). |
|
|
115 |
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог ( с.80-81, впр.5-8). |
|
|
116 |
Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання (с. 79). |
|
|
117 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (с. 82-83, впр. 9-12). |
|
|
118
|
Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80-81). |
|
|
119 |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
120 |
Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики (с. 81-82). |
|
|
121 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (с. 84-85, впр. 13-15). |
|
|
122 |
Шануй державні символи! Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я (с. 82-83). |
|
|
123 |
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання . Навчальний діалог (с. 85, впр. 16). |
|
|
124 |
Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість) (с. 83-85). |
|
|
125 |
Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом « Слова – назви дій предметів( дієслова». Діагностувальна робота . |
|
|
126 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
127 |
Аналіз діагностувальної роботи. Слова-назви чисел ( числівники) . Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 1—4). |
|
|
128 |
Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена» (с. 85-87). |
|
|
129 |
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6). |
|
|
130 |
Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком) (с. 87-88). |
|
|
131 |
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 7-8 ). |
|
|
132 |
Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А. Григоруком) (продовження) (с. 89-90). |
|
|
133 |
Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком. |
|
|
134 |
Кожна мова пречудова. В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах (с. 90-92). |
|
|
135 |
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11). |
|
|
136 |
Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту (с. 92). |
|
|
137 |
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14). |
|
|
138 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Моя родина — це наша славна Україна!». Діагностувальна робота . |
|
|
139 |
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19). |
|
|
140 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
141 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24). |
|
|
142 |
Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93-94). |
|
|
143 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27). |
|
|
144 |
Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93-94). |
|
|
145 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27). |
|
|
146 |
Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок (с. 94-95). |
|
|
147 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29). |
|
|
148 |
Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша (с. 95-96). |
|
|
149 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
150 |
Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання (с. 97-98). |
|
|
151 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». Діагностувальна робота . |
|
|
152 |
Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка (с. 98-99). |
|
|
153 |
Аналіз діагностувальної роботи. Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4). |
|
|
154 |
Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (с. 99-101). |
|
|
155 |
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7). |
|
|
156 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
157 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11). |
|
|
158 |
Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (продовження). Створення ілюстрації до твору (с. 99-101). |
|
|
159 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова». Діагностувальна робота . |
|
|
160 |
Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102). |
|
|
161 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4). |
|
|
162 |
Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102). |
|
|
163 |
Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4). |
|
|
164 |
Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко». Слухання казки (с. 103). |
|
|
165 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Використовую службові слова. |
|
|
166 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Зустрічаймо весноньку!». Діагностувальна робота . |
|
|
167 |
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5). |
|
|
168 |
Дружба та братство — найбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Переказування твору (с. 104- 105). |
|
|
169 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8). |
|
|
170 |
Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (с. 106-107). |
|
|
171 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12). |
|
|
172 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
173 |
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16). |
|
|
174 |
Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 108-109). |
|
|
175 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19). |
|
|
176 |
Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах (с. 109-111). |
|
|
177 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21). |
|
|
178 |
Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах (с. 111-112). |
|
|
179 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21). |
|
|
180 |
Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах (с. 111-112). |
|
|
181 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр. |
|
|
182 |
Наполеглива праця — запорука успіху. «Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказування оповідання (с. 113-114). |
|
|
183 |
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24). |
|
|
184 |
Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 115- 117). |
|
|
185 |
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26). |
|
|
186 |
Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (продовження) (с. 115-117). |
|
|
187 |
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29). |
|
|
188 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
189 |
Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 30-33). |
|
|
190 |
Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (с. 117-119). |
|
|
191 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». Діагностувальна робота . |
|
|
192 |
Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (продовження) (с. 119-120). |
|
|
193 |
Аналіз діагностувальної роботи .Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4). |
|
|
194 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна». Діагностувальна робота . |
|
|
195 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. |
|
|
196 |
Аналіз діагностувальної роботи . Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...» (с. 121-123). |
|
|
197 |
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3). |
|
|
198 |
Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок» (с. 123-125). |
|
|
199 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5). |
|
|
200 |
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (с. 126). |
|
|
201 |
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7). |
|
|
202 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
203 |
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
|
204 |
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Складання реклами. Придумування продовження твору (с. 127— 128). |
|
|
205 |
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6). |
|
|
206 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода — до мудрості дорога». Діагностувальна робота . |
|
|
207 |
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8). |
|
|
208 |
Аналіз діагностувальної роботи. Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку» (с. 129). |
|
|
209 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком. |
|
|
210 |
Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках» (с. 130-131). |
|
|
211 |
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10). |
|
|
212 |
За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання (с. 131-133). |
|
|
213 |
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-14). |
|
|
214 |
Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) (с. 133). |
|
|
215 |
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134-135, впр. 15-16). |
|
|
216
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
217 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18). |
|
|
218 |
Де вигадка в казці, а де — правда? М. Возіянов «Сонечко» (с. 134-135). |
|
|
219 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20). |
|
|
220 |
Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка», 135-137). |
|
|
221 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). |
|
|
222 |
Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії (с. 137). |
|
|
223 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати загадки. |
|
|
224 |
Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка мас таку назву? М. Леденцов «Голка-риба» (с. 138-139). |
|
|
225 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23). |
|
|
226 |
Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник» (с. 139-140). |
|
|
227 |
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24). |
|
|
228 |
Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним» (с. 140). |
|
|
229 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26). |
|
|
230 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
231 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27). |
|
|
232 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!». Діагностувальна робота . |
|
|
233 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). |
|
|
234 |
Резервний урок. |
|
|
235 |
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). Діагностувальна робота . |
|
|
236 |
Резервний урок. |
|
|
237 |
Аналіз дігностувальної роботи. Розвиток зв ’язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер? |
|
|
238 |
Резервний урок. |
|
|
239 |
Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2). |
|
|
240 |
Резервний урок. |
|
|
241 |
Резервний урок. |
|
|
242 |
Резервний урок. |
|
|
243 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
244 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
245 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|