Підсумкова діагностувальна робота з української мови

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови для 4 класу за підручником М. Вашуленко, Н. Васильківської, С. Дубовик
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з української мови

  1. Визнач правильне твердження:

А) речення – це набір слів; Б) речення – це різні частини мови; В) речення – це слова, що виражають закінчену думку.

  1. Вкажи правильну відповідь.

Підмет і присудок – це …

А) частина мови; Б) головні члени речення; В) другорядні члени речення.

  1. Вкажи правильну відповідь.

Речення за інтонацією бувають:

А) питальні; Б) окличні й неокличні; В) розповідні.

  1. Визнач речення з однорідними членами:

А) Чорний шпак вилетів із шпаківні;

 Б) Хмари розійшлися і на небі засяяли зорі;

В) У лісі ростуть високі сосни, дуби, клени.

  1. Спиши, вставляючи пропущені в префіксах приголосні з,с .

Ро...шити, ро...саджую, ро..бити, …казати, ..писати, ро...чесати,..фотографувати, ро..хитувати, ро..дути.

  1. Спиши та підкресли головні члени речення.

Заходив місяць за бори дрімучі.

На струнах смерекових грає проміння.

Дзюркоче вода, як сльоза, з джерела…

  1. Спиши та підкресли головні та другорядні члени речення.

Вітри порвали струни.

Серпень у вересень кличе школярів.

Білим світом бігло літо.

  1. Склади речення за поданою схемою.

_______ ======= ……… , а ______  ……… =======.

 

  1. Спиши слова у два стовпчики: 1) з подвоєнням приголосних; 2) без подвоєння. Розбери виділені слова за будовою.

За(б)ризкати, по(д)якувати, ро(з)умний, о(б)прискати, ві(д)ячити, ро(з)умний, ві(д)ати, ві(д)кликати, ві(д)алений, бе(з)надійний, бе(з)аконний, бе(з)ахисний, бе(з)культурний, бе(з)хмарний, бе(з)емельний, бе(з)радісний, бе(з)убий.

 

Оціни себе: Порушення якості життя хворих на гострий середній отит і можливості його  корекції

 

 

Підсумкова діагностувальна робота з української мови

  1. Визнач правильне твердження:

А) речення – це набір слів; Б) речення – це різні частини мови; В) речення – це слова, що виражають закінчену думку.

  1. Вкажи правильну відповідь.

Підмет і присудок – це …

А) частина мови; Б) головні члени речення; В) другорядні члени речення.

  1. Вкажи правильну відповідь.

Речення за інтонацією бувають:

А) питальні; Б) окличні й неокличні; В) розповідні.

  1. Визнач речення з однорідними членами:

А) Чорний шпак вилетів із шпаківні;

 Б) Хмари розійшлися і на небі засяяли зорі;

В) У лісі ростуть високі сосни, дуби, клени.

  1. Спиши, вставляючи пропущені в префіксах приголосні з,с .

Ро...шити, ро...саджую, ро..бити, …казати, ..писати, ро...чесати, ..фотографувати, ро..хитувати, ро..дути.

  1. Спиши та підкресли головні члени речення.

Заходив місяць за бори дрімучі.

На струнах смерекових грає проміння.

Дзюркоче вода, як сльоза, з джерела…

  1. Спиши та підкресли головні та другорядні члени речення.

Вітри порвали струни.

Серпень у вересень кличе школярів.

Білим світом бігло літо.

  1. Склади речення за поданою схемою.

_______ ======= ……… , а ______  ……… =======.

 

  1. Спиши слова у два стовпчики: 1) з подвоєнням приголосних; 2) без подвоєння. Розбери виділені слова за будовою.

За(б)ризкати, по(д)якувати, ро(з)умний, о(б)прискати, ві(д)ячити, ро(з)умний, ві(д)ати, ві(д)кликати, ві(д)алений, бе(з)надійний, бе(з)аконний, бе(з)ахисний, бе(з)культурний, бе(з)хмарний, бе(з)емельний, бе(з)радісний, бе(з)убий.

 

Оціни себе: Порушення якості життя хворих на гострий середній отит і можливості його  корекції

 

docx
Додано
19 червня 2022
Переглядів
3625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку