Я у світі
І семестр
1 година на тиждень
№ з/п |
|
Тема уроку |
Матеріал до уроку |
Дата |
Примітка |
|
Я – Людина
|
||||||
1 |
|
Вступ. Радість життя. Неповторність кожної людини |
с. 3—9 |
|
|
|
2 |
|
Ти звичайний чи незвичайний? Життя людини — найвища цінність. Практична робота: обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини; ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України |
с. 10-15 |
|
|
|
3 |
|
Людське «Я». Особистісний розвиток людини упродовж життя. Як самому себе виховувати? |
с. 16-19 |
|
|
|
4 |
|
Дорога до успіху. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Практична робота: плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень) |
с. 25-29 |
|
|
|
5 |
|
Великі досягнення малих українців |
с. 29-34 |
|
|
|
6 |
|
Навчальний проект (індивідуальний проект): постаті, що подолали життєві труднощі |
|
|
|
|
7 |
|
Не витрачай даремно час! Планування самонавчання, взаємонавчання |
с. 34-39 |
|
|
|
8 |
|
Навчальний проект (індивідуальний): «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)» |
|
|
|
|
9 |
|
Робимо висновки з теми «Людина» |
с. 39 |
|
|
|
Я та інші
|
||||||
10 |
|
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. |
|
|
|
|
11 |
|
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна. Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний): «Дослідження своїх витрат за тиждень» |
|
|
|
|
12 |
|
Школа вихованості. Чемним треба бути скрізь. Культура поведінки учня |
с. 40-45 |
|
|
|
13 |
|
Засоби масової інформації мого міста. Практична робота: написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті |
с. 65-68 |
|
|
|
14 |
|
Екологічна акція «Збережи ялинку» |
|
|
|
|
15 |
|
Будьте дружелюбними! Як налагодити хороші взаємини? |
|
|
|
|
16 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
|