Календарно -тематичне планування з німецької мови 7 клас ( третій рік навчання ) 2 -й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова 7 " , М. М. Сидоренко, О. А. Палій
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови 7 клас 2 – й семестр зі змістовими лініями
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||
1. |
|
Тема : Зимові канікули. Активізація ЛО теми. |
Говорить про екологічні види транспорту |
|
|
Порівнює витрати на різні види транспорту |
Вимова тематичної лексики |
ст. 82 -83 |
|
|
Впр.3,6, ст.85-86 |
|
Виконати письмово впр.1, 2, ст. 86 |
2. |
|
Що ти робив? Розвиток навичок граматики. |
|
Обговорює особливості взаємодії з батьками |
Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного життя |
|
Впр. 1, ст.87 |
ЛО до теми |
Perfekt слабких дієслів |
Впр.5А, ст.88 |
Впр.2, ст.87, впр.4А. ст.88 |
Впр.2С, ст. 87 |
Прочитати впр.1,ст.89, виконати письмово впр.2, ст.89 |
3. |
|
Я відвідав мою бабусю. Виконання граматичних вправ. |
|
|
Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя |
|
Вимова дієслів з невідокремлюваними префіксами, впр. 1, ст.89 -90 |
vor kurzem |
Partizip !! |
|
Впр.4А, ст. 90 |
Впр.3, ст.90 |
Письмово впр. 5, ст.91 |
4. |
|
Цього я не зробив. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
ЛО до теми |
Заперечення в Perfekt |
Впр.3В, ст.92 |
Впр.6А, ст.93 |
|
Виконати письмово впр.7, ст.93 |
5. |
|
Я прочитав книжку. Розвиток навичок письма. |
|
Формулює власні пріоритети |
|
|
|
ЛО до теми |
Perfekt сильних дієслів |
|
Впр.2, 3, ст. 93-94 |
Впр. 5В, ст.94 |
Письмово впр.1, 2, ст. 95 |
6. |
|
Я прийшов на урок. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Планує розпорядок дня |
|
|
Вимова сильних дієслів у Perfekt |
ЛО до теми |
Perfekt з дієсловами руху |
|
Впр.4А, ст.96 |
Впр.2, 3, ст.95-96 |
Письмово впр.6, ст.97 |
7. |
|
Працювати разом. Удосконалення мовленнєвих умінь. |
|
|
|
|
Вимова слабких дієслів у Perfekt |
ЛО до теми |
Perfekt |
Впр.4, ст. 98 |
Впр.5А, ст.98 |
|
Виконати письмово впр. 6, впр.99 |
8. |
|
Узагальнююче повторення. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
ЛО до теми |
Perfekt |
|
|
Ст.100- 101 |
Повторити вивчений матеріал ст. 102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
Тема: Природа і навколишнє середовище. Природа. Введення лексичних одиниць до теми. |
Сприймає природу як цілісну систему |
Оцінює значення етичного споживання ( еко -продукти) для навколишнього середовища |
Дискутує довкола питання впливу сучасних технологій на здоров я людини |
|
Вимова нової ЛО |
Das Eichhornchen der Gepard, die Giraffe, der Igel, die Schildkrote, das Raubtier,der Schwanz fleckig |
Відмінювання прикметників |
|
Впр. 4А, ст.106 |
Впр. 5В, ст.106 |
Прочитати та виконати письмово впр.1, ст.107 |
10. |
|
Домашні тварини. |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Інтонація розповідних речень |
der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beissen |
|
Впр.5, ст.109 |
Впр.3, впр. 108 |
|
Впр. 6, ст.110 |
11. |
|
Наші улюблені тварини. |
|
|
|
|
Вимова ЛО |
Der Besitzer, das Befinden, sich fuhlen, husten, verschreiben |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
Впр.5Б, ст.114 |
Впр.7, ст.114-115 |
12. |
|
Природа навколо нас. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Інтонація спеціальних запитань |
Der Ahorn, die Akazie, die Birke, die Eiche, die Espe, der Kastanienbaum, die Linde, die Papagei, die Weide |
|
Впр.3, ст.118 |
Впр.1А, ст. 119 |
Впр.5, ст.118 |
Впр.1Б,С, Д, ст.119 |
13. |
|
Природа – це звалище. |
Дискутує навколо питань екології та життя природи |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки забруднення навколишнього середовища |
Вимова нових слів |
die Blechdose, die Deponie, die Elster, die Eule, die Nachtigall, der Specht, der Star, schneiden |
|
|
Впр. 6А, ст.121 |
|
Впр.1б,с, ст.122 |
14. |
|
Наш ліс. Робота з тематичним текстом. |
Обговорює питання пов язані зі збереженням навколишнього середовища у власному регіоні |
|
|
|
Вимова нових слів |
Die Durre, die Gefahr, die Schaden, bewahren, festhalten, reinigen, schutzen vor D., sterben, schadlich |
|
|
Впр.3а, ст.123 |
Впр.2, ст.123 |
Впр.1, ст.126-127 |
15. |
|
Без води нема життя. Узагальнююче повторення. |
|
Висловлює своє ставлення до збереження природи |
|
|
Вимова нових слів |
Der Abfall, die Abwasser, die Filteranlagen, giftig, verbrauchen, verschmutzen, vernichten, zerstoren |
|
|
Впр.3, ст.128 |
Впр.3е, ст.129 |
Впр.1, ст.129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
Тема: Так ми живемо. Введення ЛО до теми. |
|
|
Демонструє вплив звичок на життя людини |
|
Вимова тематичної лексики |
das Hochhaus, das Reihenhaus, das Alpenbauernhaus, das Einfamilienhaus, das Mehr familienhaus, der Vorort, der Fahrstuhl |
|
Впр.1, ст. 137 |
Впр.1А, ст.138 |
|
Впр.1б, ст.138 |
17. |
|
Мій будинок. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Визначає власний стиль облаштування оселі |
|
|
Інтонація розповідних речень |
das Wohnzimmer das Schlafzimmer das Kinderzimmer, das Areitszimmer das Bad / Badezimmer, die Garage, der Keller, die Kuche, der Flur |
|
|
Впр.1-3, ст.139-140 |
|
Вивчити л.о., впр. 5, ст.141 |
18. |
|
Моя квартира. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Інтонація розповідних речень |
die Wohnung, raumen, mieten |
|
Впр.6А, ст.143 |
Впр.1А, ст.144 |
|
Впр.1Б, ст. 144 |
19. |
|
У магазині « Меблі». Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Пояснює правила поведінки в магазинах. |
|
|
Інтонація спеціальних запитань |
das Bett, das Sofa, das Bucherschrank, das Bucherregal, der Teppich, der Spiegel, die Stehlampe, bequem |
|
Впр.4А, ст. 146 |
|
Впр. 4А, ст.146 |
Впр.1А, ст.147 |
20. |
|
Облаштовуємо квартиру. Розвиток навичок граматики. |
|
Розповідає про розподіл обов’ язків у родині |
|
|
Інтонація запитань з питальним словом |
die Wand, das Fensterbrett, der Fussboden, die Decke, der Staub, aufraumen, fegen,wischen |
Akkusativ та Dativ |
Впр.3,4, ст.148-149 |
Впр.5, ст.149 |
|
Впр.5Б, ст.149 |
21. |
|
У моєму будинку. |
|
|
|
|
Вимова прийменників місця ( впр.2А, ст.151) |
|
Питальні слова |
|
Впр.3, ст.152-153 |
|
Впр.1А, ст.154 |
22. |
|
Моя кімната. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Інтонація розповідних речень |
Der Blumentopf, die Kommode, die Schublade, das Poster, weich, vor, hinter, uber, unter, an, neben, zwischen |
Прийменники місця |
Впр.2А, ст.155 |
Впр.4, ст. 156 |
Впр.5, ст. 157 |
Впр.1, ст. 157 |
23. |
|
Кімната моєї мрії. Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
Впр. 1, ст.158 |
Das Meer schweinchen, der Kletterbaum, die Hangematte, Ruhe haben |
|
|
Впр.5, ст. 160 |
Test Ст.162 |
Розповідати про свою кімнату |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
Тема № 4: Подорожі. Подорожуємо охоче. Введення ЛО до теми. |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Вимова тематичної лексики |
Der Bus, der Zug, das Schiff, das Flugzeug, das Erlebnis, der Urlaub, unvergesslich |
|
|
Впр. 4, ст.168 -169 |
|
Вивчити ЛО |
25. |
|
Як пройти до театру? Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Формулює особисті цінні пріоритети |
|
|
Впр.1, ст.170 |
Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus,einbiegen, fur, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang |
Прийменники з Akkusativ |
Впр.1, ст.170, впр.4А, ст.171 |
Впр.2, ст.170 - 171 |
|
Впр.6Б, ст.173 |
26. |
|
Засоби пересування Робота з тематичним текстом. |
|
|
|
Порівнює вартість квитків різними засобами транспорту |
Впр. 1, ст.174 |
Die Fahrt, der Omnibus, der O – Bus, die Strassenbahn das Taxi, die U- Bahn |
|
|
Впр. 1, 2, 4, ст.174 - 176 |
Впр. 4С, ст.176 |
Впр.5, ст.176 |
27. |
|
У незнайомому місті. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
Запитує про пояснює правила пересування по місту |
|
Впр.1, ст. 177 |
einsteigen, tanken, parken, halten, stehen bleiben, vorsichtig |
|
|
Впр.4, ст.178 |
Впр.2, ст.177 |
Впр.6, ст.179 |
28. |
|
Київ – столиця України. |
|
|
Запитує про правила пересування по країні |
|
Вимова визначних місць ( впр.4А, ст.181) |
vor allem, das Denkmal, die Kirche, die Kathedrale, das Gebaude, die Sehenswurdigkeit, durch ( Akk.) bummeln, sehenswert |
|
|
|
Впр.1, ст.180 |
Впр.4Б, ст. 180 |
29. |
|
Визначні пам ятки Києва. |
|
Робить повідомлення про пам’я тки культури та історії |
|
|
Впр.4А, ст.181 |
|
|
|
Впр.4, ст.180 |
Впр.4С, ст.181 -182 |
Впр.2, ст.182 |
30. |
|
Берлін – столиця Німеччини. |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
|
Впр.1А, ст.182 |
|
|
|
Впр.1А, ст.182 |
Впр.1В. ст.182 |
Впр. 3В, ст.186 |
31. |
|
Визначні місця Берліна. Удосконалення мовленнєвих умінь. |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість подорожування по місту |
Впр. 5А, ст.184 - 185 |
Der Alexanderplatz, das Brandenburger Tor, das Deutsche Historische Museum, die Deutsche Oper, der Fernsehturm, der Kurfurstendamm, das Symbol, «Unter den Linde” , das Wahrzeichen |
|
Впр.4А, ст.184 |
|
|
Впр.1В, ст.186 |
32. |
|
Мої літні канікули. |
|
Оцінює можливості відпочинку |
|
Складає перелік можливостей відпочинку |
Впр.1, ст.187 |
|
|
|
Впр.2А, 3А, ст.187 -188 |
Впр 3В, ст.188 |
Виконати письмово Впр.1, 2, ст.188 |
33. |
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ст.189 |
Зробити проект |
34. |
|
Узагальнююче повторення з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1, 2, 3, ст.190 Test |
Підготуватися до контролю аудіювання |
35. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичні одиниці |
36. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
37. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити розмовні теми |
38. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
39. |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико – граматичний матеріал |
40. |
|
Узагальнювально – підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати про літні канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|