Календарно - тематичне планування зі змістовими лініями 7 клас 2 - й семестр до підручника " Німецька мова 7 ", М. М. Сидоренко , О. А. Палій

Про матеріал

Календарно -тематичне планування з німецької мови 7 клас ( третій рік навчання ) 2 -й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова 7 " , М. М. Сидоренко, О. А. Палій

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови  7 клас 2 – й семестр  зі змістовими лініями

№ з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Фонетика

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

1.

 

Тема : Зимові канікули. Активізація ЛО теми.

Говорить про екологічні види транспорту

 

 

Порівнює витрати на різні види транспорту

Вимова тематичної лексики

ст. 82 -83

 

 

Впр.3,6, ст.85-86

 

Виконати письмово впр.1, 2, ст. 86

2.

 

Що ти робив? Розвиток навичок граматики.

 

Обговорює особливості взаємодії з батьками

Демонструє безпечні та небезпечні ситуації з власного життя

 

Впр. 1, ст.87

ЛО до теми

Perfekt слабких дієслів

Впр.5А, ст.88

Впр.2, ст.87, впр.4А. ст.88

Впр.2С, ст. 87

Прочитати впр.1,ст.89, виконати письмово впр.2, ст.89

3.

 

Я відвідав мою бабусю. Виконання граматичних вправ.

 

 

Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя

 

Вимова дієслів з невідокремлюваними префіксами, впр. 1, ст.89 -90

vor kurzem

Partizip !!

 

Впр.4А, ст. 90

Впр.3, ст.90

Письмово впр. 5, ст.91

4.

 

Цього я не зробив. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

 

 

 

ЛО до теми

Заперечення в Perfekt

Впр.3В, ст.92

Впр.6А, ст.93

 

Виконати письмово впр.7, ст.93

5.

 

Я прочитав книжку. Розвиток навичок письма.

 

Формулює власні пріоритети

 

 

 

ЛО до теми

Perfekt сильних дієслів

 

Впр.2, 3, ст. 93-94

Впр. 5В, ст.94

Письмово впр.1, 2, ст. 95

6.

 

Я прийшов на урок. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Планує розпорядок дня

 

 

Вимова сильних дієслів у Perfekt

ЛО до теми

Perfekt з дієсловами руху

 

Впр.4А, ст.96

Впр.2, 3, ст.95-96

Письмово впр.6, ст.97

7.

 

Працювати разом. Удосконалення мовленнєвих умінь.

 

 

 

 

Вимова слабких дієслів у Perfekt

ЛО до теми

Perfekt

Впр.4, ст. 98

Впр.5А, ст.98

 

Виконати письмово впр. 6, впр.99

8.

 

Узагальнююче повторення. Самостійна робота.

 

 

 

 

 

ЛО до теми

Perfekt

 

 

Ст.100- 101

Повторити вивчений матеріал ст. 102

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

Тема: Природа і навколишнє середовище. Природа. Введення лексичних одиниць до теми.

Сприймає природу як цілісну систему

Оцінює значення етичного споживання ( еко -продукти) для навколишнього середовища

Дискутує довкола питання впливу сучасних технологій на здоров я людини

 

Вимова нової ЛО

Das Eichhornchen der Gepard, die Giraffe, der Igel, die Schildkrote, das Raubtier,der Schwanz fleckig

Відмінювання прикметників

 

Впр. 4А, ст.106

Впр. 5В, ст.106

Прочитати та виконати письмово впр.1, ст.107

10.

 

Домашні тварини.

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

Інтонація розповідних речень

der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beissen

 

Впр.5, ст.109

Впр.3, впр. 108

 

Впр. 6, ст.110

11.

 

Наші улюблені тварини.

 

 

 

 

Вимова ЛО

Der Besitzer, das Befinden, sich fuhlen, husten, verschreiben

Ступені порівняння прикметників

 

 

Впр.5Б, ст.114

Впр.7, ст.114-115

12.

 

Природа навколо нас. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

 

 

Інтонація спеціальних запитань

Der Ahorn, die Akazie, die Birke, die Eiche, die Espe, der Kastanienbaum, die Linde, die Papagei, die Weide

 

Впр.3, ст.118

Впр.1А, ст. 119

Впр.5, ст.118

Впр.1Б,С, Д, ст.119

13.

 

Природа – це звалище.

Дискутує навколо питань екології та життя природи

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки забруднення навколишнього середовища

Вимова нових слів

die Blechdose, die Deponie, die Elster, die Eule, die Nachtigall, der Specht, der Star, schneiden

 

 

Впр. 6А, ст.121

 

Впр.1б,с, ст.122

14.

 

Наш ліс. Робота з тематичним текстом.

Обговорює питання пов язані зі збереженням навколишнього середовища у власному регіоні

 

 

 

Вимова нових слів

Die Durre, die Gefahr, die Schaden, bewahren, festhalten, reinigen, schutzen vor D., sterben, schadlich

 

 

Впр.3а, ст.123

Впр.2, ст.123

Впр.1, ст.126-127

15.

 

Без води нема життя. Узагальнююче повторення.

 

Висловлює своє ставлення до збереження природи

 

 

Вимова нових слів

Der Abfall, die Abwasser, die Filteranlagen, giftig, verbrauchen, verschmutzen, vernichten, zerstoren

 

 

Впр.3, ст.128

Впр.3е, ст.129

Впр.1, ст.129

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

Тема: Так ми живемо. Введення ЛО до теми.

 

 

Демонструє вплив звичок на життя людини

 

Вимова тематичної лексики

das Hochhaus, das Reihenhaus, das Alpenbauernhaus, das Einfamilienhaus, das Mehr familienhaus, der Vorort, der Fahrstuhl

 

Впр.1, ст. 137

Впр.1А, ст.138

 

Впр.1б, ст.138

17.

 

Мій будинок. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Визначає власний стиль облаштування оселі

 

 

Інтонація розповідних речень

das Wohnzimmer das Schlafzimmer das Kinderzimmer, das Areitszimmer das Bad / Badezimmer, die Garage, der Keller, die Kuche, der Flur

 

 

Впр.1-3, ст.139-140

 

Вивчити л.о., впр. 5, ст.141

18.

 

Моя квартира. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

 

 

Інтонація розповідних речень

die Wohnung, raumen, mieten

 

Впр.6А, ст.143

Впр.1А, ст.144

 

Впр.1Б, ст. 144

19.

 

У магазині « Меблі». Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

Пояснює правила поведінки в магазинах.

 

 

Інтонація спеціальних запитань

das Bett, das Sofa, das Bucherschrank, das Bucherregal, der Teppich, der Spiegel, die Stehlampe, bequem

 

Впр.4А, ст. 146

 

Впр. 4А, ст.146

Впр.1А, ст.147

20.

 

Облаштовуємо квартиру. Розвиток навичок граматики.

 

Розповідає про розподіл обов’ язків у родині

 

 

Інтонація запитань з питальним словом

die Wand, das Fensterbrett, der Fussboden, die Decke, der Staub, aufraumen, fegen,wischen

Akkusativ та  Dativ

Впр.3,4, ст.148-149

Впр.5, ст.149

 

Впр.5Б, ст.149

21.

 

У моєму будинку.

 

 

 

 

Вимова прийменників місця ( впр.2А, ст.151)

 

Питальні слова

 

Впр.3, ст.152-153

 

Впр.1А, ст.154

22.

 

Моя кімната. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

Інтонація розповідних речень

Der Blumentopf, die Kommode, die Schublade, das Poster, weich, vor, hinter, uber, unter, an, neben, zwischen

Прийменники місця

Впр.2А, ст.155

Впр.4, ст. 156

Впр.5, ст. 157

Впр.1, ст. 157

23.

 

Кімната моєї мрії. Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

Впр. 1, ст.158

Das Meer schweinchen, der Kletterbaum, die Hangematte, Ruhe haben

 

 

Впр.5, ст. 160

Test Ст.162

Розповідати про свою кімнату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

Тема № 4: Подорожі. Подорожуємо охоче. Введення ЛО до теми.

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Вимова тематичної лексики

Der Bus, der Zug, das Schiff, das Flugzeug, das Erlebnis, der Urlaub, unvergesslich

 

 

Впр. 4, ст.168 -169

 

Вивчити ЛО

25.

 

Як пройти до театру? Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

Формулює особисті цінні пріоритети

 

 

Впр.1, ст.170

Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus,einbiegen, fur, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang

Прийменники з Akkusativ

Впр.1, ст.170, впр.4А, ст.171

Впр.2, ст.170 - 171

 

Впр.6Б, ст.173

26.

 

Засоби пересування Робота з тематичним текстом.

 

 

 

Порівнює вартість квитків різними засобами транспорту

Впр. 1,  ст.174

Die Fahrt, der Omnibus, der O – Bus, die Strassenbahn das Taxi, die U- Bahn

 

 

Впр. 1, 2, 4, ст.174 - 176

Впр. 4С, ст.176

Впр.5, ст.176

27.

 

У незнайомому місті. Розвиток навичок усного мовлення.

 

 

Запитує про пояснює правила пересування по місту

 

Впр.1, ст. 177

einsteigen,  tanken, parken, halten, stehen bleiben, vorsichtig

 

 

Впр.4, ст.178

Впр.2, ст.177

Впр.6, ст.179

28.

 

Київ – столиця України.

 

 

Запитує про правила пересування по країні

 

Вимова визначних місць ( впр.4А, ст.181)

vor allem, das Denkmal, die Kirche, die Kathedrale, das Gebaude, die Sehenswurdigkeit, durch ( Akk.) bummeln, sehenswert

 

 

 

Впр.1, ст.180

Впр.4Б, ст. 180

29.

 

Визначні пам ятки Києва.

 

Робить повідомлення про пам’я тки культури та історії

 

 

Впр.4А, ст.181

 

 

 

Впр.4, ст.180

Впр.4С, ст.181 -182

Впр.2, ст.182

30.

 

Берлін – столиця Німеччини.

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

 

 

Впр.1А, ст.182

 

 

 

Впр.1А, ст.182

Впр.1В. ст.182

Впр. 3В, ст.186

31.

 

Визначні місця Берліна. Удосконалення мовленнєвих умінь.

 

 

 

Визначає орієнтовну вартість подорожування по місту

Впр. 5А, ст.184 - 185

Der Alexanderplatz, das Brandenburger Tor, das Deutsche Historische Museum, die Deutsche Oper, der Fernsehturm, der Kurfurstendamm, das Symbol, «Unter den Linde” , das Wahrzeichen

 

Впр.4А, ст.184

 

 

Впр.1В, ст.186

32.

 

Мої літні канікули.

 

Оцінює можливості відпочинку

 

Складає перелік можливостей відпочинку

Впр.1, ст.187

 

 

 

Впр.2А, 3А, ст.187 -188

Впр 3В, ст.188

 Виконати письмово Впр.1, 2, ст.188

33.

 

Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.189

Зробити проект

34.

 

Узагальнююче повторення з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.1, 2, 3, ст.190 Test

Підготуватися до контролю аудіювання

35.

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичні одиниці

36.

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

37.

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити розмовні теми

38.

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений граматичний матеріал

39.

 

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексико – граматичний матеріал

40.

 

Узагальнювально – підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати про літні канікули

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Москаленко Герман
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
9 січня 2019
Переглядів
1236
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку